Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα προβληματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα προβληματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Ολοένα και πληθαίνουν τα δυσαρεστημένα σωματεία. Αντιδρούν στις συνεχόμενες παρατυπίες του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

 


Το γεγονός ότι σχεδόν καθημερινά εδώ και 3 μήνες το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., πέφτει από την μία παρατυπία στην άλλη, παρακάμπτει τους Κανονισμούς που έιναι γραμμένοι στο site της Ομοσπονδίας, απαγορεύει την μία μέρα, επιτρέπει την άλλη μέρα την προβολή, ανακοινώνει ότι θα προβάλλει απευθείας συγκεκριμένους αγώνες και δεν τους προβάλλει, διακωμωδεί συνεχώς το Άθλημα και μπερδεύει Αθλητές και Σωματεία με τις αποφάσεις του, τιμωρεί Αθλητές με το έτσι θέλω, απέχει από την προσπάθεια για λύση στα προβλήματα του χώρου και δημιουργεί συνεχώς και άλλα, προκαλώντας αρνητικά σχόλια στην Αθλητική κοινωνία, έχει κουράσει πιά τους περισσότερους.

Πολλά είναι πλέον τα Σωματεία που έχουν δυσαρεστηθεί με όλη αυτή την κατάσταση, γιατί είναι αδύνατον να προσκαλέσουν νέα μέλη στις τάξεις τους, όταν το Άθλημα συνεχώς δείχνει προβληματική και κακή εικόνα προς τα έξω. Μάλιστα, δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι αρκετά Σωματεία έχουν αρχίσει να συζητούν την συγκέντρωση υπογραφών προκειμένου να καταθέσουν μομφή εις βάρος της τωρινής διοίκησης προκειμένου το Άθλημα να οδηγηθεί και πάλι σε εκλογές. Κορυφαίο τους επιχείρημα, ότι δεν μπορεί οι άνθρωποι που ζήτησαν την ψήφο τους με σλόγκαν την επαναφορά της νομιμότητας, να πέφτουν συνεχώς από το ένα ατόπημα στο άλλο.

Βέβαια, το να κατατεθεί μομφή, μόνο εύκολο δεν θα είναι, αλλά και μόνο η συζήτηση για κάτι τέτοιο φέρνει σε ακόμη πιο δυσχερή θέση το Άθλημα. Υπάρχει ακόμη χρόνος για το Δ.Σ. να αλλάξει την ρότα του και να αρχίσει να βρίσκει λύσεις αντί να δημιουργεί περαιτέρω προβλήματα. Δεν χρειάζεται να φύγουν αυτοί που διοικούν τώρα. Χρειάζεται να κατανοήσουν το πόσο κακό κάνουν εδώ και τρεις μήνες και να το διορθώσουν.

Συμπεράσματα και εντυπώσεις από το Πανελλήνιο Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών του Σ.Ε.Φ.

 


Για πρώτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών διεξήχθη σε τέσσερις ημέρες.

Στον αγωνιστικό τομέα το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Αγώνες με πολύ υψηλό επίπεδο των Αθλητών-τριών, που απέδειξαν για μία ακόμη φορά την πρόοδό τους και την πολύ καλή δουλειά που γίνεται από τους προπονητές και τα Σωματεία, που η αλήθεια είναι ότι στις συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις παλεύουν μόνοι τους για την πρόοδο και ανάπτυξη του Αθλήματος της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην χώρα μας.

Αθλητές εγώ δεν πρόκειται να ξεχωρίσω, ούτε ξεχώρισα ποτέ μέχρι τώρα. Η θέση που κατέκτησε ο καθένας και η καθεμία τους αντιπροσωπεύει την αξία τους και θέτει τον πήχυ που πρέπει να υπερβούν στις επόμενες εμφανίσεις τους σε αγώνες. Πάντα υπάρχει κάτι καλύτερο να πετύχεις και είμαι σίγουρος ότι αυτό προσπαθούν και οι ίδιοι και θα τα καταφέρουν.

Έξω από τους Αθλητές, πρέπει να αναφερθεί και η δουλειά που έκαναν η Επιδιαιτητής, η Γραμματεία και οι Διαιτητές των αγώνων, που απέδειξαν και πάλι την εμπειρία τους και την ικανότητά τους να φέρουν εις πέρας αγώνες υψηλών απαιτήσεων.

Πέρα από τα αγωνιστικά και διαιτητικά όμως, υπήρξαν και κάποια γεγονότα που δεν ήταν -σύμφωνα με την γνώμη μου βέβαια- θετικά και πρέπει να τα αναφέρω και αυτά στην προσπάθεια να βελτιωθούν κάποια στιγμή τα πράγματα και να αποκτήσει και πάλι το Άθλημα την αίγλη του παρελθόντος, όταν το παρακολουθούσαν εκατοντάδες φίλαθλοι και παρέμεναν μέχρι το τέλος των αγώνων για να δουν και τους τελικούς.

Όχι όπως τώρα που όσο πιο ενδιαφέροντα γίνονται τα παιχνίδια, τόσο λιγότεροι τα παρακολουθούν, γιατί αφού έχασαν αυτοί, σιγά μην καθήσουν να παρακολουθήσουν αυτούς που τους κέρδισαν. Τους τελικούς πρέπει να τους βλέπουν πολλοί, όλοι, αλλά ποιός έμαθε τους Αθλητές να είναι Φίλαθλοι πρώτα απ' όλα; Το Σχολείο, η Ομοσπονδία, το Σωματείο, οι Προπονητές, ποιός;

Πάμε λοιπόν στα όχι θετικά. Οι αγώνες διεξήχθησαν σε μία παγωμένη αίθουσα, γεμάτη υγρασία -διαμαρτυρήθηκαν πολλοί προπονητές για αυτό-. Πολλά από τα μπαλάκια -διαμαρτυρήθηκαν πολλοί προπονητές και για αυτό- ήταν οβάλ, όχι στρόγγυλα και ήταν τόσο παιγμένα που δεν ανταποκρίνονταν όπως θα έπρεπε, πολλά από τα τραπέζια ήταν ανόμοιου ύψους στις μεγάλες τους πλευρές, στην αίθουσα 9 μία από τις σειρές των φώτων πότε άναβε, πότε έσβηνε. 

Λόγω της έλλειψης προπονητικής αίθουσας, προπονητές στερήθηκαν το δικαίωμά τους να προθερμάνουν σωστά τους Αθλητρές-τριές τους. Όταν ένας Αθλητής-τρια βρίζει κατά την διάρκεια ενός αγώνα, πρέπει να τιμωρηθεί με κίτρινη κάρτα και την δεύτερη φορά με κόκκινη; Παίζει ρόλο αν βρίζει τον αντίπαλό του κατά πρόσωπο, ή αν απλά βρίζει για να δεχτεί την κίτρινη κάρτα; (ερώτηση κάνω απλά, γιατί αυτούς που ρώτησα στο Σ.Ε.Φ. οι μισοί μου απάντησαν το ένα και οι άλλοι μισοί το άλλο. Τον κανονισμό τον έχει διαβάσει κανένας από αυτούς που απάντησαν το ... άλλο, ή αυτοί δεν ήξεραν, δεν ρώτησαν, δεν ευθύνονται;)

Βέβαια, όσοι αγωνίζονται και προσφέρουν στο Άθλημα έχουν συνηθίσει να αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο μετά από τόσα πολλά χρόνια που τα στραβά είναι περισσότερα από τα θετικά και όσο και αν ενοχλούνται πάρα πολλοί, δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους να εξωτερικεύσει την αποστροφή του απέναντι σε αυτά που γίνονται εις βάρος τους.

Οι Προπονητές έχουν προβλήματα, τα συζητάνε μεταξύ τους και τα εκφράζουν πίσω από κλειστές πόρτες σε κατ' ιδίαν συζητήσεις, ελπίζοντας στην λύση τους. Ατομικά, ο καθένας μόνος του για να λύσει το δικό του πρόβλημα και όχι να συμμετάσχει στην λύση των προβλημάτων όλων. Έτσι, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα. Η Π.Ε.Π.Ε.Α. ανακοίνωση για να ενημερώσει για τα προβλήματα του κλάδου, δεν έχει βγάλει ακόμη, την ενδιαφέρουν τα προβλήματα του κλάδου; Πιστεύει ότι δεν έχει προβλήματα ο κλάδος των προπονητών; Με ποιά μέθοδο λύνει τα προβλήματα του κλάδου; Μήπως το ότι δεν προσπαθεί να τα λύσει αφήνει αδιάφορους πολλούς προπονητές στο να γίνουν μέλη της;

Οι Αθλητές έχουν προβλήματα, τα συζητάνε μεταξύ τους και τα εκφράζουν πίσω από κλειστές πόρτες σε κατ' ιδίαν συζητήσεις, ελπίζοντας στην λύση τους. Ατομικά, ο καθένας μόνος του για να λύσει το δικό του πρόβλημα και όχι να συμμετάσχει στην λύση των προβλημάτων όλων. Έτσι, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα. Ο εκπρόσωπος των Αθλητών στην Ε.Φ.Ο.Επ.Α.με ποιόν τρόπο προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα τους; Προσπαθεί; Δέχεται ότι έχουν προβλήματα οι Αθλητές-τρεις;

Τα Σωματεία έχουν προβλήματα, τα συζητάνε μεταξύ τους και τα εκφράζουν πίσω από κλειστές πόρτες σε κατ' ιδίαν συζητήσεις, ελπίζοντας στην λύση τους. Ατομικά, ο καθένας μόνος του για να λύσει το δικό του πρόβλημα και όχι να συμμετάσχει στην λύση των προβλημάτων όλων. Έτσι, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα. Γιατί δεν έχουν μαζευτεί τα Σωματεία να βγάλουν μία ανακοίνωση για να ενημερώσουν για τα προβλήματα του κλάδου; Έχει πραγματικά προβλήματα ο κλάδος; Πως πιστεύουν τα Σωματεία ότι θα λυθούν τα προβλήματα τους, με σιωπή;

Φτάνουν οι ερωτήσεις για σήμερα. Αργότερα, άλλα πιο σημαντικά θέματα θα βγουν στην επιφάνεια, αργότερα.

Θυμάστε που έγραψε ο κ. Κατσαφάδος ότι δεν θα ασχοληθεί άλλο; Έ, ασχολήθηκε και πάλι...

 


Στο κλείσιμο της δεύτερης τοποθέτησής του σχετικά με τα κείμενα που γράφω για τα προβλήματα του χώρου της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης ο κ. Νίκος Κατσαφάδος, μας είχε ενημερώσει ότι «Δεν θα επανέλθω, απαντήστε σε ότι νομίζετε και όπως εσείς ξέρετε.» Και εσείς τον πιστέψατε; Κακώς.

Λίγη ώρα μετά τις απαντήσεις μου, επανήλθε και απέδειξε για μία ακόμη φορά, όχι μόνο ότι δεν είναι κατευθυνόμενος, αλλά και ότι δεν ενδιαφέρεται και ιδιαίτερα για όλα αυτά, απλά μου προσφέρει τροφή για σκέψη.

Όπως θα διαπιστώσετε, το κείμενο του είναι σαφώς μικρότερο από τα δύο προηγούμενα, άρα πολλά από αυτά που του απάντησα νωρίτερα τα αντιλήφθηκε, οι απορίες του λύθηκαν και θέλει επεξήγηση και για τα υπόλοιπα. Δυστυχώς το κείμενό του δεν είναι όλο γραμμένο στα... Ελληνικά και δεν βγαίνει ιδιαίτερο νόημα.

Οπότε πάμε πάλι από την αρχή, ακολουθούν τα σχόλια του και σε κάθε ένα από αυτά θα υπάρχει από κάτω η απάντησή μου, εφόσον καταλάβω από τα συμφραζόμενα τι θέλει να πει.

Νίκος Κατσαφάδος

1. Η έκφραση βασιλικότερος του βασιλέως δεν προσδίδει σε εμένα φίλο βασιλικά αισθήματα, προσδίδει ψόγο σε εσάς αν δεν το καταλαβαίνετε.

- Εσείς τον αναφέρατε τον Βασιλιά, εσάς χαρακτηρίζει αυτή η αναφορά. Αυτό μας έλειπε τώρα, για τις δικές σας αναφορές να φταίω εγώ.

2. Επίσης ιδιοκτήτης του καναλιού, που παρεμπιπτόντως αφμ κάντε τον κόπο και δώστε το γιατί μέχρι τώρα το Κους γκρουπ και για ομίλους μας συζητάτε, είναι ο Κουσιωρης εσείς εργάζεστε προφανώς σε αυτό άρα έχετε αυτήν την ιδιότητα.

- Επειδή το παραπάνω δεν το γράφετε και πολύ ξεκάθαρα, αν κατάλαβα καλά, θέλετε να σας ενημερώσουμε ποιό είναι το ΑΦΜ του Ομίλου KOUSgroup; Η εφορία είστε κ. Κατσαφάδο; Από που το αντλήσατε το δικαίωμα να κάνετε ανακρίσεις; Είστε η Αστυνομία; Ξέρετε ότι αυτό που κάνετε είναι αντιποίηση αρχής και είναι ποινικό αδίκημα; Κατηγορείτε έναν νόμιμο επιχειρηματία ότι είναι παράνομος; Τα Ελληνικά είναι υπέροχη γλώσσα, χρησιμοποιήστε τα σωστά, μην γράφετε ότι να' ναι δίνετε την εντύπωση ότι δεν ήσασταν νηφάλιος όταν γράφατε αυτό το κείμενο, αν το γράψατε εσείς. Συνεχίζετε να λέτε ότι έχω ιδιοκτήτη; Αποσύρετέ το σας λέω και πάλι. Αποσύρετε το γραπτώς. Δεν είναι τίποτα δύσκολο. Το γράφετε (στα Ελληνικά αυτή την φορά) και τέλος.

3. Τα παραμυθάκια ότι εγώ δεν ξέρω τι είπε αυτός δεν είδα δεν κατάλαβα μια χαρά τα ξέρετε όλα. Το ότι δεν έχω όφελος εγώ από την κατάσταση είναι το μόνο σίγουρο όπως και ότι εσείς έχετε συμφέρον να την διαιωνισετε γιατί αμοιβεστε.

- Δεν λέω κανένα παραμύθι, δημοσιεύω δημοσιογραφικές πληροφορίες και έχω και επιχειρήματα, αλλά και αποδείξεις για αυτά που γράφω. Το ότι δεν έχετε όφελος είναι πασιφανές. Εγώ δεν θέλω να διαιωνιστεί τίποτα, να λυθούν τα στραβά θέλω και να πάει ακόμη πιο μπροστά το Άθλημα. Επίσης κάντε και καμιά βόλτα από το Σ.Ε.Φ. όταν έχει αγώνες να σας δούμε, να μας δείξετε και εσείς την αγάπη σας για το Άθλημα.

4. Το ότι οι αθλητες προπονητές παίκτες υπάλληλοι της ομοσπονδίας δεν ξέρουν ποτέ θα βγουν στο κλαρί καταζητουμενοι και ξυπνάνε αναρωτιόμενοι κάθε πρωί με ενοχλει όσο ασχολουμε και εγώ με το άθλημα.

- Η έκφραση «πότε θα βγουν στο κλαρί» ξέρετε τι σημαίνει; Δεν θεωρείτε ότι είναι λίγο προσβλητική για ανθρώπους που προσφέρουν τόσα χρόνια στο Άθλημα; Οι παίκτες είναι άλλοι από τους Αθλητές; Καταζητούμενοι από ποιόν; Βαριά πράγματα γράφετε κ. Κατσαφάδο και είναι και βράδυ.

5. Αυτό το καλαμπουρι πρέπει να τελειώσει, κάντε όπου πρέπει κριτική και ναι αφού έχετε τα σχόλια ανοιχτά δικαιούμαι να πω και εγώ αυτά που πρέπει.

- Πάλι θέλετε να κατευθύνετε εσείς το Δημοσιογραφικό μου έργο; Το λύσαμε αυτό, δεν είστε ο αρχισυντάκτης μου, μην λέμε τα ίδια συνέχεια. Δεν υπάρχει κανένα καλαμπούρι. Αυτά που συμβαίνουν το ένα είναι πιο σοβαρό από το άλλο.

6. Όσο για το τουρνουά που δήθεν έβρισα εγώ, πάλι ψέμματα είναι αλλά πριν πείτε για εμένα απαντήστε στην Βολακακη για τα παραμύθια που σερβίρατε πρωί πρωί.

- Σχετικά με το τουρνουά και το αν βρίσατε ή όχι, υπάρχει καταγεγραμμένο αυτό που είπατε σε απευθείας μετάδοση. Σχετικά τώρα με την κα Βολακάκη, αμέσως μόλις έκανε τα σχόλια της τα δημοσίευσα χωρίς κανένα άλλο δικό μου σχόλιο, παρά μόνο το ότι ζήτησα να βγουν στον «αέρα» τα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης, ή ακόμη και το βίντεο για να δούμε ποιός λέει αλήθεια και ποιός ψέματα. Πάντως μου αρέσει πάρα πολύ ότι είστε σταθερός σε αυτά που γράφετε. Δεν θα ασχοληθείτε ξανά είχατε γράψει και νά σας και πάλι. Σταθερότητα χαρακτήρα, μεγάλο προσόν.

7. Οι Αιγόκεροι και σταθερότητα έχουν και δεν ξεχνάνε ποτέ. Απ ότι κατάλαβα όμως στου κουφού την πόρτα.....

- Μάθαμε και το ζώδιό σας, ωροσκόπο θα μας πείτε; Οι άλλοι Αιγόκεροι μάλλον τα έχουν αυτά, γιατί εσείς... Τα αυτιά μου είναι μια χαρά, εσείς μιλάτε σε άλλον αντί σε αυτόν που θα θέλατε να μιλήσετε, αλλά αυτό δείχνει και το ποιόν σας ως άνθρωπο. Το ότι δεν ξεχνάτε ποτέ, δεν περιλαμβάνει κάποια υποβόσκουσα απειλή, έτσι δεν είναι κ. Κατσαφάδο υπέρμαχε της Δημοκρατίας;


Επανήλθε με νέο σχόλιο ο κ. Κατσαφάδος για τις αναρτήσεις μου. Ξέρει κανένας ποιός είναι ο ιδιοκτήτης του Γιώργου Νιφλή;

 

Ο κ. Κατσαφάδος επανήλθε με καινούριο του σχόλιο στα όσα είχαμε συζητήσει νωρίτερα. Η κάθε μου απάντηση θα είναι κάτω από κάθε του πρόταση, για να μην σας υποχρεώνω να πηγαίνετε πάνω-κάτω, γιατί γράφει και πολλά, χωρίς να έχει κάποιο όφελος.

Νίκος Κατσαφάδος

1. Σας ευχαριστώ για την φωτό αν και δεν με κολακεύει, είναι πραγματική.

- Είδατε ποτέ κ. Κατσαφάδο να ανεβάζω ψεύτικη φωτογραφία; Να μου την δείξετε παρακαλώ. Όσο για το αν σας κολακεύει ή όχι, έτσι ήσασταν όταν φωτογραφηθήκατε, έτσι σας δείχνω, μιά χαρά ήσαστε. Εγώ δείχνω χάλια στις φωτογραφίες.

2. Αφού μου κάνατε την τιμή να μου αφιερώσετε ολόκληρο άρθρο σε ένα μικρό σχολιασμό στο FB θα σας απαντήσω σε όσα θέλετε όχι όμως αποσπασματικα και με την μέθοδο της κοπτορραπτικής που χρησιμοποιείτε.

- Τι αποσπασματικά κ. Κατσαφάδο. Σε κάθε σας λέξη σχεδόν, απάντησα πριν. Να ξέρετε, κοπτραπτού, τιγκελού είναι το δεύτερο επαγγελμά μου. Μάθε τέχνη κι άστηνε που λέει ο λαός.

3. Πριν την ουσία όμως 2 πράγματα α) Στα παιχνίδια μου είμαι λίγο φασαριοζος όντως, πότε δεν έχω προσβάλλει αντίπαλο στα δε παιχνίδια της εφοπεπα (Ε.Φ.Ο.Επ.Α.) παρ ότι δεν υπάρχει διαιτητής κάτι παραπάνω από κύριος. Στον Ποφεπα υπάρχει μεγάλο μέρος αστεϊσμού γιατί γνωριζόμαστε πολύ καλά και είμαστε εν συνόλω μια μεγάλη παρέα που δεν χωρούν παρεξηγήσεις με ελάχιστες εξαιρέσεις.

- Άρα αυτά που γράφετε παραπάνω είναι ανούσια, μπράβο παραδοχή από μέρους σας... Δεν είπα ότι είστε ή δεν είστε φασαριόζος, ούτε ότι υπάρχει ή δεν υπάρχει μέρος αστεϊσμού. Άλλο ο αστεϊσμός, άλλο οι βρισιές σε απευθείας μετάδοση, ενώ ξέρατε ότι σας δείχναμε σε απευθείας μετάδοση.

4. Όσον αφορά την Βασιλεία ως πολίτευμα και τα υπονοούμενα σας, σας τα επιστρέφω, η οικογένεια μου υπηρέτησε την δημοκρατία πριν και μετά την μεταπολίτευση απ' όποιο πόστο μπορείτε να φανταστείτε.

- Για την οικογενειά σας δεν είπα λέξη κ. Κατσαφάδο, δεν την γνωρίζω. Για εσάς ήταν τα σχόλια μου, κανένα υπονοούμενο. Εσείς αναφερθήκατε στην Βασιλεία πρώτος, όχι εγώ.

5. Πάμε λοιπόν στην ουσία θα σας βάλω μέρος μιας ομάδας που φτιάχτηκε, άλλωστε μόνος σας βάλατε τον κο Κουσιωρή στο κάδρο και γράφετε και εργάζεστε για το κανάλι του.

- Δεν τον έβαλα σε κανένα κάδρο τον κ. Κουσιορή. Είναι πραγματικό άτομο και προσπαθεί εδώ και 14 μήνες με όλες του τις δυνάμεις για την προβολή και την ανάπτυξη του Ελληνικού Πινγκ Πονγκ, όχι μόνο χωρίς να ζητάει ούτε ένα ευρώ για την διαφήμιση που κάνει, αλλά βάζοντας χρήματα και από την τσέπη του. Αλήθεια, πρέπει να ρωτήσω εσάς με ποιόν θα συνεργάζομαι και για ποιόν θα δουλεύω;

6. Μεταδόσεις: Η άποψη του εργοδότη σας είναι ότι εγώ προβάλλω το άθλημα άρα θέλω να το κάνω δωρεάν. Η άποψη η δική μου είναι ότι έχετε ένα μέσον που διαφημίζονται κάποιοι άρα υπάρχουν έσοδα, οπότε πρέπει να υπάρχουν οφέλη και για αυτόν που δίνει το προϊόν.

- Για αυτό το σχόλιο απευθυνθείτε στους κ.κ. Παπαγεωργίου και Τζόβολο και ρωτήστε τους, έχουν να σας πουν πολλά για το τι τους συμβούλευσα (τον πρώτο) και τι μου ζήτησε (ο δεύτερος), προφορικά πάντα, γραπτά αν δεν είναι να καρπωθεί κάτι η Ομοσπονδία, ανακοινώνει μόνο απαγορεύσεις και εκβιασμούς. Πάνω στην εικόνα των μεταδόσεων υπάρχουν μόνο το λογότυπο του Ομίλου KOUSgroup και τα βίντεο της ίδιας εταιρείας. Οι άλλες διαφημίσεις που βλέπετε είναι αυτές που το Youtube, έχει πληρωθεί από τις συγκεκριμένες εταιρείες για να τις βάζει στα βίντεο που αναρτά. Το Youtube πληρώνεται από αυτές τις διαφημίσεις, όχι ο Όμιλος KOUSgroup. Για υπόλοιπες λεπτομέρειες απευθυνθείτε απευθείας στον κ. Κουσιορή. Στις μεταδόσεις της Α1 και της Α2 στα ομαδικά πρωταθλήματα της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., τα λογότυπα ανήκουν και στους χορηγούς των γηπεδούχων ομάδων και ο Όμιλος KOUSgroup, δεν παίρνει ούτε ένα ευρώ από τους χορηγούς, βοηθάει τα σωματεία να έχουν χορηγούς και ένα καλύτερο οικονομικό περιβάλλον να κινηθούν.

7. Στον Ποφεπα ο κος Κουσιωρης υπήρξε χορηγός αθλητικού υλικού, τον ευχαριστησαμε και επετράπη η μετάδοση του πανελλήνιου πρωταθλήματος.

- Είπε κανένας τίποτα επ' αυτού; Αν δεν θέλατε ας μην του επιτρέπατε. Πάντως καλή ήταν η μετάδοση, δεν μπορείτε να πείτε. Και στην Ε.Φ.Ο.Επ.Α ήταν χορηγός ατελείωτου υλικού ο κ. Κουσιορής, αλλά αυτή ούτε να τον βλέπει δεν θέλει. Βέβαια η διοίκηση της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. καταδιώκει εμένα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα συζήτησης. Θα έρθει η ώρα να το συζητήσουμε και αυτό.

8. Στην Εφοπεπα (Ε.Φ.Ο.Επ.Α.) αν και δεν γνωρίζω τις παλαιές συμφωνίες φαίνεται ότι η νέα διοίκηση είναι αρνητική αν και έχω δει την ανακοίνωση του Gre78 περί δωρεάν μεταδόσεων.

- Πρώτα γνώση και μετά γνώμη κ. Κατσαφάδο, τόσο καιρό το γράφω. Γνωρίστε πρώτα τι ίσχυε και μετά το συζητάμε πάλι αυτό το θέμα αν θέλετε.

9. Φυσικά η Εφοεπα για να είναι καθόλα νόμιμη όπως σας αρέσει θα πρέπει να υπογράψει μια σύμβαση με μια νόμιμη εταιρία η πρόσωπο, (με αφμ δλδ) και αφού την εγκρίνει το ΔΣ με ότι αντίτιμο περιέχει σας δίνει την άδεια. Προσοχή, τονίζω ότι είναι άποψη μου και δεν έχω συζητήσει καν με εκπροσώπους της Εφοεπα.

- Καλά τα λέτε, ας μας κάνει μία γραπτή δημόσια πρόταση για συνεργασία, να την δει όλος ο κόσμος του Αθλήματος, να πάμε να συζητήσουμε για τις συνθήκες και τους όρους αυτής της συνεργασίας. Εσάς η νομιμότητα δεν σας αρέσει κ. Κατσαφάδο και προέρχεστε από οικογένεια που υπηρέτησε την Δημοκρατία από όλα τα πόστα; Η εταιρεία του κ. Κουσιορή έχει ΑΦΜ και εγώ έχω ΑΦΜ, εσείς δεν έχετε ΑΦΜ;

10. Γήπεδα: Γνωρίζετε πολύ καλά την ανεπάρκεια των χωρών της επιτρ. αντισφαίρισης, στην εποχή μου το Περα στεγαζόταν στο υπόγειο του Ταχυδρομείου στο Π. Φάληρο και στον Οσφπ 10 παιδιά γυρίζαμε γύρω γύρω από ένα τραπέζι, η δε Εθνική στα μάρμαρα του Καραισκακη.

- Και πριν από το 1935 δεν υπήρχε καν το Άθλημα κ. Κατσαφάδο, αυτά θα λέμε τώρα; Επειδή στις μέρες σας το Άθλημα ήταν σε οργανωτική ανυπαρξία, ή σε χειρότερες από τις σημερινές συνθήκες, πρέπει τα πράγματα να παραμείνουν έτσι; Άλλαξαν τα χρόνια, αλλάζουν και τα πράγματα, πάει μπροστά η ζωή, ακόμη και το πινγκ πονγκ έχει το δικαίωμα να πάει ακόμη πιο μπροστά, και θα πάει, θέλετε δεν θέλετε εσείς και οι ομοιοί σας, να είστε σίγουρος.

11. Προφανώς λοιπόν υπάρχουν προβλήματα αλλά βλέπω 10 αναπτυξιακά, βλέπω περιφερειακούς αγώνες και μια προσπάθεια. Είναι αρκετό?? Όχι, άλλα η απαξίωση για μικρά αλλά υπαρκτά προβλήματα αδειάζει όλη την διοργάνωση και στα μάτια των ενηλίκων μένουν τα σχόλια σας ενώ το πρώτο είναι ο αθλητισμός η κοινωνικοποιηση και η διασκέδαση των αθλητών.

- Η Ομοσπονδία κ. Κατσαφάδο δεν ιδρύθηκε χθες, έχει ζωή 70 χρόνια, 70! Έξι (6) αναπτυξιακά και ο τελικός επτά (7) κ. Κατσαφάδο και τα σωματεία διαμαρτύρονται συνεχώς ότι δεν τους δίνεται η δυνατότητα να τα διοργανώνουν χωρίς να «ματώνουν» οικονομικά. Να δούμε πόσο θα αντέξουν να διοργανώνουν με αυτές τις συνθήκες, αυτές τις διοργανώσεις. Μικρό πρόβλημα, το ότι μπαίνει ο ήλιος από παντού στα περισσότερα από τα γυμναστήρια; Μικρό πρόβλημα, το ότι τα ωράρια ξέφευγαν αρκετές φορές ακόμη και τρεις ώρες στο σύνολό τους; Μικρό πρόβλημα ότι άλλα γράφουν οι κανονισμοί και άλλα ισχύουν στις συνθήκες αγώνα; Ποιά διασκέδαση κ. Κατσαφάδο, για Πανελλήνιας εμβέλειας διοργανώσεις μιλάμε, όχι για παιχνίδι σε ένα τραπέζι στο σπίτι τους. Πάντως δεν έχετε δει σε κάποιο κείμενο μου να απαξιώνω τα Αναπτυξιακά και τα Περιφερειακά Πρωταθλήματα, έχετε δει; Αν ναι να μου το δείξετε και εμένα. Τα καλύτερα λόγια έχω πάντα να πω -και δικαίως- για τους Αθλητές, τους Προπονητές τους και τα Σωματεία που τα διοργανώνουν. Με τις κακοτεχνίες μίας Διοίκησης έχω πρόβλημα.

12. Προσωπική άποψη και αυτή για να μην μπερδευομαστε. Διχασμός: Ασφαλώς και μπορείτε να γράφετε την άποψη σας δεν σας στερεί κανείς αυτό το δικαίωμα. Εγώ σχολίασα και σε κάποια λεπτά απαντήσατε, τους εμετικούς σχολιασμούς άλλων λογαριασμών πως τους περνάτε αβροχοις ποσιν δεν τα βλέπουν τα παιδιά των εμπλεκομένων??

- Γράφω γρήγορα πάντως, δεν μπορείτε να πείτε. Για ποιούς εμετικούς σχολιασμούς μου λέτε, έχω κάνει εγώ εμετικούς σχολιασμούς για κανέναν; Εσείς θα μου πείτε τι θα γράφω και τι όχι; Τι είστε, αρχισυντάκτης μου; Είναι το όνειρό σας να ελέγχετε την Δημοσιογραφική άποψη που τεκμηριώνεται; Κατηγορείστε αυτούς που σας ενοχλούν κ. Κατσαφάδο, όχι εμένα.

13. Το αδιανόητο βιντεάκι για τον Γκιώνη??? Ασχολίαστο.

- Τι ασχολίαστο, αφού το χαρακτηρίζετε αδιανόητο. Το βιντεάκι αυτό δεν το έχω φτιάξει εγώ. Πρώτα πείτε μου τι ακριβώς σας ενόχλησε και μετά αν προλαβαίνετε φορτώστε μου και τον φόνο του Κένεντι.

14. Η απόλυση του Φάκαρου γιατί δήθεν δεν προέβαλε τον χορηγούμενο αθλητή του ιδιοκτήτη??

- Απο που απολύθηκε ο κ. Φάκαρος; Του ιδιοκτήτη ποιανού;

15. Και ας μην πάμε παρακάτω γιατί δεν θα μπορεί να διαβάσει το κατεβατό μου ο φίλος προπονητής που την μια ημέρα είναι αδελφός με τον ιδιοκτήτη σας και την άλλη αντίπαλος, βλέπετε έχω δεχθεί και εγώ μπουλιγκ αλλά δεν έκατσα να κλαίω.

- Ιδιοκτήτη μου κ. Κατσαφάδο; Τι νομίζετε ότι είμαι, σκλάβος ή σκύλος; Πάρτε το πίσω αυτό άμεσα με δημόσια ανάρτηση κ. υπέρμαχε της Δημοκρατίας. Έχω κάτσει εγώ κάπου και κλαίω κ. Κατσαφάδο;

16. Εν κατακλείδι σας απάντησα ενώ δεν έχω και κάποιο συμφέρον η ιδιότητα απλά για να πω ότι κουράσατε τουλάχιστον στα δικά μου μάτια. Κάντε μια εποικοδομητικη κριτική και υπάρχουν τόσα πολλά και μην ασχολείστε με τα κουτσομπολιά, πληροφορίες, αποδείξεις που δεν κόπηκαν, τραπέζια που είναι στραβά κ.λ.π., υπάρχουν προβλήματα αναδείξτε τα.

- Ως άσχετος τα γράφετε δηλαδή όλα αυτά; Αν κουράστηκαν τα μάτια σας κοιτάξτε αλλού, μακριά από μένα, υπάρχουν σίγουρα πιο ωραία πράγματα να κοιτάξετε. Αυτά που αναδεικνύω, δεν είναι προβλήματα; στείλτε μου εσείς όλα αυητά που θεωρείτε προβλήματα και θα τα δημοσιεύσω άμεσα, να είστε σίγουρος. Μάλλον δεν διαβάζετε κ. Κατσαφάδο, δυστυχώς όπως φαίνεται σας λένε τι να γράψετε, ή σας τα γράφουν άλλοι, ενώ δεν έχετε κάποιο όφελος από αυτούς... είστε κατευθυνόμενος και αν είχατε κάποιο όφελος από αυτό το καταλαβαίνω, αλλά να είστε κατευθυνόμενος και χωρίς όφελος, δεν το χωράει ο νους μου. Έχει ατάκες ο ελληνικός Λαός για αυτό που είστε, αλλά δεν θα τις γράψω τώρα. Μου τελειώνει το χαρτί.

17. Δεν θα επανέλθω, απαντήστε σε ότι νομίζετε και όπως εσείς ξέρετε.

- Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που μου δίνετε την άδεια να απαντήσω σε ότι νομίζω και όπως ξέρω.

Καλή συνέχεια σε όλους μας, Ζήτω η Δημοκρατία!


Είναι δυνατόν να σκέφτεται η Ομοσπονδία να αυξήσει τα παράβολα, φοβούμενη μείωση της επιχορήγησης;

 


Ότι η οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. είναι κακή, είναι γνωστό σε όλους όσοι ασχολούνται με το Άθλημα. Η διοίκηση με επικεφαλής τον κ. Παναγιώτη Τζόβολο, προσπαθεί από την στιγμή που ανέλαβε να σκεφτεί τρόπους να μικρύνει το πρόβλημα, αλλά βέβαια κάτι τέτοιο μόνο εύκολο δεν είναι. Άλλωστε στην προ ημερών συζήτηση της Ομοσπονδίας με τα Σωματεία της Α1 και της Α2 ο κ. Βρεττάκος ζήτησε την συνδρομή των Σωματείων προκειμένου να βρεθούν χορηγοί.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η Ομοσπονδία της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να αυξήσει στο σύνολό τους τα παράβολα, καθώς δεν είναι σίγουρη για το ύψος της επιχορήγησης που θα της δοθεί από το κράτος, ειδικά τώρα που έχει χάσει το μεγάλο της στήριγμα στην Ε.Ο.Ε., τον Μανώλη Κολυμπάδη. 

Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί να προβεί σε μία τέτοια κίνηση, η οποία θα προσθέσει κι άλλα βάρη στον ήδη αυξημένο προϋπολογισμό των οικογενειών που στηρίζουν το Άθλημα μέσω της ενασχόλησης των παιδιών τους σε αυτό.

Τα παιδιά και οι γονείς πολύ καλά κάνουν και έχουν επιλέξει να ασχολούνται με το πινγκ πονγκ, καθώς είναι ένα υπέροχο Άθλημα και μέλος του Ολυμπιακού προγράμματος, αλλά χρειάζονται και την υποστήριξη της διοίκησης της Ομοσπονδίας.

Είναι δυνατόν να μην έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα σημαντικό εδώ και 64 χρόνια;

 


Στις 31 Ιανουαρίου 1961, σαν σήμερα δηλαδή, ο δημοσιογράφος Γιώργος Αμπατής ακολουθώντας για αρκετό καιρό το Άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην χώρα μας, είχε συγκεντρώσει πλέον την εμπειρία για να γράψει με στόχο την ανάπτυξη του.

Θέλοντας να βοηθήσει στην καταγραφή των γεγονότων που δεν άφηναν το Άθλημα να προοδεύσει, παίρνει συνέντευξη από τον Γάννη Καλογιάννη, τον πιό ολοκληρωμένο πινγκπονίστα της εποχής, -σύμφωνα με τον Αμπατή- ο οποίος θα έβαζε υποψηφιότητα για τις αρχιερασίες της Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Πριν από 64 χρόνια ο Γιάννης Καλογιάννης απαριθμούσε τα προβλήματα και πρότεινε λύσεις για το καλύτερο αύριο του Αθλήματος. Μην μπερδευτείτε από αυτά που λέει. Την συνέντευξη δεν την έδωσε χθες. Την έδωσε πριν από 64 χρόνια, λες και ήταν χθες! Θα διαπιστώσετε διαβάζοντάς την ότι κάποια πράγματα έχουν βελτιωθεί (αλλίμονο) αλλά και ότι πολύ λίγα από τα πολύ σημαντικά έχουν αλλάξει από τότε προς το καλύτερο! Δυστυχώς... η χώρα μας και η ΕΦΟΕπΑ έκαναν κάποια από αυτά που πρότεινε ο Καλογιάννης πριν από πολλά χρόνια, αλλά μετά ξαναγύρισαν το Άθλημα πίσω αντί να το πάνε μπροστά. Δυστυχώς...

Διαβάστε όλη την συνέντευξη. Πατώντας πάνω στην φωτογραφία αυτή μεγαλώνει και είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστη.

Πηγή: gazzetta.gr

Μην τους μιλάτε για αυτά που σας χαροποιούν, θα τα χρησιμοποιήσουν εναντίον σας!

 


Έχει πάρει φωτιά το τηλέφωνό μου από εκπληκτικές καταγγελίες, που όμως οι καταγγέλλοντες θέλουν να μείνει κρυφό το όνομά τους. Οπότε, δεν μπορώ να αναφερθώ συγκεκριμένα στα όσα μου καταγγέλονται.

Αυτό που μπορώ να σας συμβουλεύσω όμως είναι το ακόλουθο:

Μην πέφτετε στην παγίδα αυτών που σας ρωτούν για πράγματα που σας αφορούν σχετικά με την δραστηριότητά σας στο πινγκ πονγκ. Μην τους λέτε τίποτα που έχει συμβεί και σας χαροποιεί. Όσο λιγότερα ξέρουν τόσο καλύτερα για εσάς. Όσα τους αναφέρετε και είναι υπέρ σας, αυτοί θα τα χρησιμοποιήσουν για να σας δυσκολέψουν.

Μην τους δίνετε αυτή την δυνατότητα.

Εκτός των ανθρώπων της οικογένειάς σας και αυτούς που γνωρίζετε ότι σας αγαπούν πέραν πάσης αμφιβολίας, μόνο σε εμάς μπορείτε να βρείτε τον σύμμαχο που χρειάζεστε για να δημοσιοποιήσετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε, προκειμένου να λυθούν κάποτε.

Όταν κάτι μένει κρυφό δεν μπορεί να λυθεί ποτέ. Η εποχή που ήσασταν μόνοι και αβοήθητοι πέρασε ανεπιστρεπτί.

Αξιέπαινοι σωματεία και προπονητές για την πρόοδο των νεαρών αθλητών-τριών, αλλά χρειάζονται υποστήριξη


Από το 2020 και μετά έχω καλύψει δημοσιογραφικά πολλές διοργανώσεις μικρών ηλικιών, είτε σε Περιφερειακά, είτε σε Αναπτυξιακά είτε σε Πανελλήνια πρωταθλήματα. Ανέκαθεν στις μικρές ηλικίες οι ποιοτικές διαφορές στον τρόπο παιχνιδιού των συμμετεχόντων ήταν εμφανής, καθώς στο να προπονείται κάποιος ένα χρόνο και ένας άλλος τρεις ή έξι μήνες η διαφορά των εμπειριών είναι τεράστια.

Όμως με το πέρασμα των ετών, διαπιστώνω με πολύ μεγάλη χαρά ως ένας άνθρωπος που λατρεύει τον Αθλητισμό, ότι η παρουσία των νεαρών αθλητών και αθλητριών γίνεται όλο και καλύτερη και υπάρχουν παιδιά που παίζουν ένα ή και δύο επίπεδα καλύτερα από την ηλικία τους. Αυτό δεν γίνεται από μόνο του, οι προπονητές τους και τα σωματεία που βρίσκονται μαζί τους στην διαδικασία της ανάπτυξης, πασχίζουν κάθε μέρα, δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και φέρνουν αποτελέσματα που μας κάνουν να χαιρόμαστε να παρακολουθούμε αγώνες.

Στα νοκ-άουτ, όσο περνάνε οι γύροι το επίπεδο πινγκ πονγκ είναι όλο και υψηλότερο και από τους δύο συμμετέχοντες, ακόμη και αν ο ένας ή η μία από τους δύο είναι μικρότερης ή και πολύ μικρότερης ηλικίας.

Προφανώς και δεν θα γίνουν όλοι Πρωταθλητές στην χώρα μας, ή Πρωταθλητές Ευρώπης, όπως πολλοί κορυφαίοι Έλληνες αθλητές-τριες του παρελθόντος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα προσφέρουν για πολλά χρόνια ακόμη στην Ελληνική Επιτραπέζια Αντισφαίριση.

Τι λείπει; Κατά την γνώμη μου λείπει η υποστήριξη της κεντρικής διοίκησης σε θέματα που δεν χρειάζονται χρήματα για να διορθωθούν. Η καλή οργάνωση θα έλυνε άμεσα το 80% των προβλημάτων. Το να ξέρουν τα σωματεία από πολύ νωρίς εκτός από την ημερομηνία και την τοποθεσία που θα φιλοξενηθούν οι αγώνες θα ήταν πολύ χρήσιμο στο να γλιτώσουν χρήματα από την αγορά των εισιτηρίων τους, ή την εύρεση καταλύματος.

Το να θεσπιστεί η παρέλαση των Αθλητών-τριών, η ομαδική φωτογράφιση πριν τους αγώνες της πρώτης ημέρας και πριν τους αγώνες των νοκ-άουτ (δημιουργώντας έτσι αναμνήσεις για μία ολόκληρη ζωή), να γνωρίζουμε από την φάση των προημιτελικών και μετά μέσω εμφώνησης σε ποιά φάση των αγώνων βρισκόμαστε, να υπάρχει η εκφώνηση των ονομάτων των αθλητών-τριών πριν τους τελικούς (να έχουν έναν λόγο να τους χειροκροτήσουν οι γονείς τους και οι άλλοι παρευρισκόμενοι), η σωστή διαδικασία στις απονομές, με τους Αθλητές-τριες να παίρνουν πρώτα την θέση τους πίσω από το βάθρο -σαφής προϋπόθεση να υπάρχει βάθρο απονομών σε κάθε γυμναστήριο και να υπάρχουν βέβαια και τα έπαθλα στην ώρα τους εκεί- και μετά να γίνεται η εκφώνηση των ονομάτων τους, θα ήταν πολύ χρήσιμο για την ψυχοσύνθεση ειδικά των νεαρών πρωτοεμφανιζόμενων, καθώς θα αντιλαμβάνονταν ότι συμμετέχουν σε ένα Άθλημα που διέπεται από τους διεθνείς κανονισμούς διεξαγωγής.

Η εποχή που το πινγκ πονγκ παιζόταν σε βρώμικα και υγρά υπόγεια, έχει περάσει ανεπιστρεπτί, τώρα υπάρχουν εξαιρετικές άιθουσες σωματείων και μία πολύ καλή αίθουσα στο ΣΕΦ. Όμως, πρέπει να τηρεί η ίδια η ΕΦΟΕπΑ τους κανονισμούς της. Να γίνονται οι αγώνες μόνο στο δάπεδο που προβλέπεται και όχι και σε αμφιβόλου ποιότητας πάτωμα, να μην μπαίνει φυσικό φως από τα παράθυρα ενός γυμναστηρίου που φιλοξενεί αγώνες, ο φωτισμός του γυμναστηρίου να είναι αυτός που προβλέπεται και όχι να λείπουν λάμπες και να παίζονται τα παιχνίδια στο σκοτάδι, να είναι σωστά μετρημένοι οι αγωνιστικοί χώροι και όχι να βλέπουμε να παίζουν νέοι άνδρες και νέες γυναίκες σε μικρότερο αγωνιστικό χώρο γιατί δεν χωράει τα απαιτούμενα τραπέζια το γυμναστήριο.

Αυτό που είναι υποχρεωτικό να γίνει, ειδικά από μία νέα διοίκηση που ήρθε για να διορθώσει τα λάθη της προηγούμενης, είναι να αλλάξει η εικόνα του πινγκ πονγκ προς την Ελληνική κοινωνία.

Δυστυχώς για να αλλάξουν τα πράγματα, δεν αρκεί να αλλάξουν τα πρόσωπα, πρέπει να αλλάξουν τα πράγματα.

Περιμένουμε ανυπόμονα να διαβάσουμε στα Δελτία Τύπου της Ομοσπονδίας, ότι τα πολύ μεγάλα προβλήματα του Αθλήματος, που απαιτούν χρήματα για να λυθούν, λύνονται, με την βοήθεια της Πολιτείας ή των Χορηγών που πλέον απουσιάζουν από την κάλυψη και προβολή του Αθλήματος και όταν απουσιάζει η προβολή των χορηγών, είναι πολύ δύσκολο να βρεις και άλλους χορηγούς -ειδικά όταν ζητάς για «χρυσή χορηγία» 100.000 ευρώ από τις εταιρείες στις οποίες απευθύνεσαι-.

Μέχρι να έρθουν οι λύσεις στα μεγάλα, ας λυθούν τα «μικρά» στα μάτια κάποιων, αλλά πολύ σημαντικά στα μάτια όλων των άλλων που ζουν κάθε ημέρα στις αίθουσες του Αθλήματος σε όλη την Ελλάδα.

Όταν ένα φύλλο αγώνα δεν είναι σωστά συμπληρωμένο, είναι άκυρος ο αγώνας;

 


Όπως όλες οι Αθλητικές Ομοσπονδίες, έτσι και η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. έχει συντάξει τους κανονισμούς της με τρόπο που να καλύπτει τα περισσότερα από τα προβλήματα που μπορούν να δημιουργηθούν και αυτό είναι θεμιτό. Είναι αδύνατον να γίνονται όλα νομότυπα άν και θα έπρεπε.

Τι γίνεται όμως όταν τα ζητήματα είναι σοβαρά και μπορούν να αφήνουν υπόνειες για χειραγώγηση αγώνων, χωρίς να μιλάμε απαραίτητα για στοιχηματική χειραγώγηση; Τι γίνεται όταν άλλα ορίζονται και άλλα γίνονται ή κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς γίνεται;

Στο Άρθρο 22 του Κανονισμού Αγώνων της Ομοσπονδίας σχετικά με τους επιδιαιτητές αναφέρεται ρητά (φωτό):
1. Στα Πρωταθλήματα και τις Διοργανώσεις της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ή που τελούν υπό την έγκριση της η Τεχνική Επιτροπή μπορεί να ορίζει Παρατηρητή Αγώνων.
2. Ο Παρατηρητής Αγώνων σε συνεργασία με τον Επιδιαιτητή καταθέτει στην Τ.Ε. τα απαραίτητα στοιχεία για την εγκυρότητα η μη του Πρωταθλήματος.
3. Η Τεχνική Επιτροπή μετά από εισήγηση της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας (Κ.Ε.Δ.) ορίζει Επιδιαιτητή σε κάθε Πρωτάθλημα και Διοργάνωση.
4. Ο Επιδιαιτητής είναι υπεύθυνος για τον ορισμό των Διαιτητών από τον πίνακα που έχει υποβάλλει η Κ.Ε.Δ. στην Τεχνική Επιτροπή για κάθε Πρωτάθλημα.

Ερωτήσεις που προκύπτουν:
Η Τεχνική Επιτροπή μπορεί (παράγραφος 1) ή υποχρεούται (παράγραφος 2) να ορίζει Παρατηρητές Αγώνων;
Άν μπορεί -αλλά όχι υποχρεούται- και δεν ορίζει, τότε πως ο Παρατηρητής θα συνεργαστεί με τον Επιδιαιτητή (που είναι υποχρεωτικό να υπάρχει) για να καταθέσει τα στοιχεία;
Υπάρχει εισήγηση της Κ.Ε.Δ. προς την Τ.Ε. για Επιδιαιτητή σε κάθε Πρωτάθλημα και Διοργάνωση;
Υπάρχει Επιδιαιτητής για κάθε Πρωτάθλημα και Διοργάνωση;

Αν, ναι, όταν ο Επιδιαιτητής δεν είναι παρών στην Διοργάνωση πως μπορεί να γνωρίζει τι έχει συμβεί εκεί και να καταθέτει στοιχεία; Από πληροφορίες τρίτων; Άν το ματς αλλιώς έληξε και αλλιώς αναγράφεται ότι έληξε -αν υποθέσουμε ότι γίνονται τέτοια πράγματα- θα του το πουν αυτοί που το έπραξαν αυτό; Ή ένας ανήλικος διαιτητής που διαιτήτευσε τον αγώνα;

Στον Κανονισμό Διαιτησίας 2024 της Ομοσπονδίας αναφέρεται ρητά (φωτό επικεφαλίδας):
3. Σε οποιοδήποτε επίσημο αγώνα (ατομικό- ομαδικό) αν δεν προσέλθει διαιτητής για οποιοδήποτε λόγο, τότε:
i. Αγώνας ομαδικού πρωταθλήματος, χωρίς παρουσία Επιδιαιτητή, διευθύνεται διαδοχικά από εκπρόσωπους των αγωνιζόμενων σωματείων ή από πρόσωπο κοινής αποδοχής. Η κοινή αποδοχή ή η διαδοχική διαιτησία αναγράφεται υποχρεωτικά στο φύλλο αγώνα και υπογράφεται από τους αρχηγούς των σωματείων.

Ερωτήσεις που προκύπτουν:
Παίζει ρόλο τι ηλικίας είναι ο εκπρόσωπος του αγωνιζόμενου σωματείου που μπαίνει διαιτητής; Άς πούμε για παράδειγμα, μπορεί και πρέπει να διαιτητεύσει έναν αγώνα ανήλικος αθλητής ή αθλήτρια, ηλικίας -ας πούμε πάντα- 10, 12 ή 14 ετών;
Όταν η κοινή αποδοχή του διαιτητή ή η διαδοχική διαιτησία, δεν αναφέρεται στο φύλλο αγώνα (κάτω αριστερά είναι το αντίστοιχο πεδίο), είναι άκυρο αυτό και κατά συνέπεια ο αγώνας;


Το παραπάνω φύλλο αγώνα είναι από αναμέτρηση Β' Εθνικής Γυναικών, Επιδιαιτητή δεν είχε, διαιτητή της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. δεν είχε, διαιτητής κοινής αποδοχής δεν αναφέρεται, ποιός ή ποιοί διαιτήτευσαν δεν αναφέρεται. Άν τίποτα από αυτά δεν αναφέρεται, είναι νόμιμος ο αγώνας και το αποτέλεσμα που αναγράφεται στο φύλλο αγώνα;

Στο άρθρο 14 εξάλλου του ίδιου Κανονισμού αναφέρεται ρητά (φωτό):
1. Την ευθύνη Επιδιαιτησίας όλων των πρωταθλημάτων ομαδικών ή ατομικών έχει η Τεχνική Επιτροπή της Ε.Φ.Ο.Επ.Α.
2. Όπου απαιτείται και ιδιαίτερα στις διοργανώσεις που διεξάγονται συγκεντρωτικά, ορίζεται Eπιδιαιτητής, και βοηθός του αν απαιτείται, ο οποίος σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς είναι υπεύθυνος για τον ορισμό των διαιτητών από τον πίνακα που έχει υποβάλλει η ΚΕΔ στην Τεχνική Επιτροπή για κάθε πρωτάθλημα. Ο επιδιαιτητής είναι ο απόλυτα υπεύθυνος για την διοργάνωση, για όλη την αγωνιστική εγκατάσταση, τους αθλητές και όσους παρευρίσκονται .

Ερωτήσεις που προκύπτουν:
Αν υπάρχει ευθύνη Επιδιαιτησίας σε όλα τα Πρωταθλήματα και την έχει η Τ.Ε., τι σημαίνει όπου απαιτείται, δεν απαιτείται παντού η παρουσία Επιδιαιτητή;
Αν δεν υπάρχει και είναι απόλυτα υπεύθυνος, για την Διοργάνωση στην οποία δεν υπάρχει,  ποιός είναι τότε ο υπεύθυνος;



Με όλα τα παραπάνω δεν έχω καμία διάθεση να αφήσω μομφή προς κανέναν και τα στοιχεία των σωματείων και των αθλητριών είναι θολωμένα για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Αλλά αν οι αγώνες γίνονται τελικά από μόνοι τους, ποιός ο λόγος να υπάρχει Ομοσπονδία, όταν καταστρατηγούνται από την ίδια πρώτα απ' όλα οι κανονισμοί που η ίδια έχει θεσπίσει;

Σε αυτά τα προβλήματα ζητάει λύση το σωματείο Ωρίων Α.Π.Ο. Χίου

 


Από το σωματείο Ωρίων Α.Π.Ο. Χίου, λάβαμε το παρακάτω e-mail στο οποίο αναφέρονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και στα οποία είναι αναγκαίο να βρεθεί λύση από την νέα διοίκηση.

«Απαντώντας στην πρόσκληση του καναλιού σας, για την καταγραφή των δυσκολιών και των αιτημάτων μας σας παραθέτουμε με τη σειρά τα εξής:

1. Αίθουσα προπόνησης σε δημοτικό ή δημόσιο κτήριο για αποφυγή εξόδων συντήρησης και ενοικίων.

2. Οικονομική ενίσχυση από Δήμο και Περιφέρεια.

3. Χορήγηση υλικού από την Ομοσπονδία (τραπέζια πλαίσια κτλ).

4. Γρηγόρη ανακοίνωση αλλά και σταθερότητα αγωνιστικού προγράμματος, για μείωση του κόστους των ταξιδιών μας

5. Στις τελικές φάσεις και κυρίως στα Πανελλήνια οι κληρώσεις να γίνονται με τον παραδοσιακό τρόπο και όχι μέσω ηλεκτρονικού συστήματος.

6. Ελάχιστο παράβολο για έκδοση και θεώρηση αγωνιστικού δελτίου, ώστε να μπορούν οι σύλλογοι να έχουν μεγάλο αριθμό αθλητών στο δυναμικό τους.

7. Οικονομική αποζημίωση για τους συλλόγους από παραμεθόριες περιοχές, ίσως βάση χιλιομετρικής απόστασης, έστω σε ομαδικά Πρωταθλήματα.

8. Σωστό αγωνιστικό προγραμματισμό για τις ομάδες που ταξιδεύουν, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν χρονικά στο πρόγραμμα,αλλά και αποδοτικά.

9. Κατάλληλη αντιμετώπιση σε αθλητές με ιδιαιτερότητες, χωρίς να γίνεται συνεχώς λόγος για αυτονόητα θέματα, πχ: Άτομα με διαβήτη που χρειάζονται ιατρική παρακολούθηση κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Ζητάμε συγνώμη για την καθυστέρηση του mail μας, ήταν λόγω αρκετών αγωνιστικών υποχρεώσεων.

Με εκτίμηση

Για το Δ.Σ Ωρίων Α.Π.Ο Χίου

Η Πρόεδρος
Κομνηνάρη Μαρία.»

Το gre78.blogspot.com, προσκαλεί όλα τα σωματεία που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική Επιτραπέζια Αντισφαίριση να μας στείλουν αυτά που τους απασχολούν, προκειμένου να γίνουν ευρέως γνωστά.

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment