Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα προπονητες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα προπονητες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Συμπεράσματα και εντυπώσεις από το Πανελλήνιο Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών του Σ.Ε.Φ.

 


Για πρώτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών διεξήχθη σε τέσσερις ημέρες.

Στον αγωνιστικό τομέα το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Αγώνες με πολύ υψηλό επίπεδο των Αθλητών-τριών, που απέδειξαν για μία ακόμη φορά την πρόοδό τους και την πολύ καλή δουλειά που γίνεται από τους προπονητές και τα Σωματεία, που η αλήθεια είναι ότι στις συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις παλεύουν μόνοι τους για την πρόοδο και ανάπτυξη του Αθλήματος της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην χώρα μας.

Αθλητές εγώ δεν πρόκειται να ξεχωρίσω, ούτε ξεχώρισα ποτέ μέχρι τώρα. Η θέση που κατέκτησε ο καθένας και η καθεμία τους αντιπροσωπεύει την αξία τους και θέτει τον πήχυ που πρέπει να υπερβούν στις επόμενες εμφανίσεις τους σε αγώνες. Πάντα υπάρχει κάτι καλύτερο να πετύχεις και είμαι σίγουρος ότι αυτό προσπαθούν και οι ίδιοι και θα τα καταφέρουν.

Έξω από τους Αθλητές, πρέπει να αναφερθεί και η δουλειά που έκαναν η Επιδιαιτητής, η Γραμματεία και οι Διαιτητές των αγώνων, που απέδειξαν και πάλι την εμπειρία τους και την ικανότητά τους να φέρουν εις πέρας αγώνες υψηλών απαιτήσεων.

Πέρα από τα αγωνιστικά και διαιτητικά όμως, υπήρξαν και κάποια γεγονότα που δεν ήταν -σύμφωνα με την γνώμη μου βέβαια- θετικά και πρέπει να τα αναφέρω και αυτά στην προσπάθεια να βελτιωθούν κάποια στιγμή τα πράγματα και να αποκτήσει και πάλι το Άθλημα την αίγλη του παρελθόντος, όταν το παρακολουθούσαν εκατοντάδες φίλαθλοι και παρέμεναν μέχρι το τέλος των αγώνων για να δουν και τους τελικούς.

Όχι όπως τώρα που όσο πιο ενδιαφέροντα γίνονται τα παιχνίδια, τόσο λιγότεροι τα παρακολουθούν, γιατί αφού έχασαν αυτοί, σιγά μην καθήσουν να παρακολουθήσουν αυτούς που τους κέρδισαν. Τους τελικούς πρέπει να τους βλέπουν πολλοί, όλοι, αλλά ποιός έμαθε τους Αθλητές να είναι Φίλαθλοι πρώτα απ' όλα; Το Σχολείο, η Ομοσπονδία, το Σωματείο, οι Προπονητές, ποιός;

Πάμε λοιπόν στα όχι θετικά. Οι αγώνες διεξήχθησαν σε μία παγωμένη αίθουσα, γεμάτη υγρασία -διαμαρτυρήθηκαν πολλοί προπονητές για αυτό-. Πολλά από τα μπαλάκια -διαμαρτυρήθηκαν πολλοί προπονητές και για αυτό- ήταν οβάλ, όχι στρόγγυλα και ήταν τόσο παιγμένα που δεν ανταποκρίνονταν όπως θα έπρεπε, πολλά από τα τραπέζια ήταν ανόμοιου ύψους στις μεγάλες τους πλευρές, στην αίθουσα 9 μία από τις σειρές των φώτων πότε άναβε, πότε έσβηνε. 

Λόγω της έλλειψης προπονητικής αίθουσας, προπονητές στερήθηκαν το δικαίωμά τους να προθερμάνουν σωστά τους Αθλητρές-τριές τους. Όταν ένας Αθλητής-τρια βρίζει κατά την διάρκεια ενός αγώνα, πρέπει να τιμωρηθεί με κίτρινη κάρτα και την δεύτερη φορά με κόκκινη; Παίζει ρόλο αν βρίζει τον αντίπαλό του κατά πρόσωπο, ή αν απλά βρίζει για να δεχτεί την κίτρινη κάρτα; (ερώτηση κάνω απλά, γιατί αυτούς που ρώτησα στο Σ.Ε.Φ. οι μισοί μου απάντησαν το ένα και οι άλλοι μισοί το άλλο. Τον κανονισμό τον έχει διαβάσει κανένας από αυτούς που απάντησαν το ... άλλο, ή αυτοί δεν ήξεραν, δεν ρώτησαν, δεν ευθύνονται;)

Βέβαια, όσοι αγωνίζονται και προσφέρουν στο Άθλημα έχουν συνηθίσει να αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο μετά από τόσα πολλά χρόνια που τα στραβά είναι περισσότερα από τα θετικά και όσο και αν ενοχλούνται πάρα πολλοί, δεν επιτρέπουν στον εαυτό τους να εξωτερικεύσει την αποστροφή του απέναντι σε αυτά που γίνονται εις βάρος τους.

Οι Προπονητές έχουν προβλήματα, τα συζητάνε μεταξύ τους και τα εκφράζουν πίσω από κλειστές πόρτες σε κατ' ιδίαν συζητήσεις, ελπίζοντας στην λύση τους. Ατομικά, ο καθένας μόνος του για να λύσει το δικό του πρόβλημα και όχι να συμμετάσχει στην λύση των προβλημάτων όλων. Έτσι, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα. Η Π.Ε.Π.Ε.Α. ανακοίνωση για να ενημερώσει για τα προβλήματα του κλάδου, δεν έχει βγάλει ακόμη, την ενδιαφέρουν τα προβλήματα του κλάδου; Πιστεύει ότι δεν έχει προβλήματα ο κλάδος των προπονητών; Με ποιά μέθοδο λύνει τα προβλήματα του κλάδου; Μήπως το ότι δεν προσπαθεί να τα λύσει αφήνει αδιάφορους πολλούς προπονητές στο να γίνουν μέλη της;

Οι Αθλητές έχουν προβλήματα, τα συζητάνε μεταξύ τους και τα εκφράζουν πίσω από κλειστές πόρτες σε κατ' ιδίαν συζητήσεις, ελπίζοντας στην λύση τους. Ατομικά, ο καθένας μόνος του για να λύσει το δικό του πρόβλημα και όχι να συμμετάσχει στην λύση των προβλημάτων όλων. Έτσι, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα. Ο εκπρόσωπος των Αθλητών στην Ε.Φ.Ο.Επ.Α.με ποιόν τρόπο προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα τους; Προσπαθεί; Δέχεται ότι έχουν προβλήματα οι Αθλητές-τρεις;

Τα Σωματεία έχουν προβλήματα, τα συζητάνε μεταξύ τους και τα εκφράζουν πίσω από κλειστές πόρτες σε κατ' ιδίαν συζητήσεις, ελπίζοντας στην λύση τους. Ατομικά, ο καθένας μόνος του για να λύσει το δικό του πρόβλημα και όχι να συμμετάσχει στην λύση των προβλημάτων όλων. Έτσι, τα προβλήματα παραμένουν άλυτα. Γιατί δεν έχουν μαζευτεί τα Σωματεία να βγάλουν μία ανακοίνωση για να ενημερώσουν για τα προβλήματα του κλάδου; Έχει πραγματικά προβλήματα ο κλάδος; Πως πιστεύουν τα Σωματεία ότι θα λυθούν τα προβλήματα τους, με σιωπή;

Φτάνουν οι ερωτήσεις για σήμερα. Αργότερα, άλλα πιο σημαντικά θέματα θα βγουν στην επιφάνεια, αργότερα.

Ποιά είναι η θέση των Π.Ε.Π.Ε.Α. και Ε.Φ.Ο.Επ.Α. για τους μη αδειοδοτούμενους προπονητές που κάθονται στον πάγκο;

 

Η παραπάνω φωτογραφία πράγματι δεν θέλει ούτε ερώτηση, αλλά δεν θα είναι κείμενο αυτό αν δεν έχει ερώτηση. Οπότε:

1η ερώτηση: Γνωρίζει η Π.Ε.Π.Ε.Α. τι αναφέρει ο Αθλητικός Νόμος σχετικά με το ποιοί θεωρούνται προπονητές και έχουν το δικαίωμα να βρίσκονται με αυτή την ιδιότητα μέσα στο γήπεδο;

2η ερώτηση: Γνωρίζει η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. τι αναφέρει ο Αθλητικός Νόμος σχετικά με το ποιοί θεωρούνται προπονητές και έχουν το δικαίωμα να βρίσκονται με αυτή την ιδιότητα μέσα στο γήπεδο;

3η ερώτηση: Ισχύουν αυτά που η Π.Ε.Π.Ε.Α. αναφέρει στην ενότητα Ποιοί Είμαστε που υπάρχει στο υπέροχο site της «Η Πανελλήνια Ένωση Προπονητών Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (Π.Ε.Π.Ε.Α.) ιδρύθηκε το 2024 με σκοπό την προώθηση και ανάπτυξη του αθλήματος της επιτραπέζιας αντισφαίρισης στην χώρα μας.

Αποτελούμε μια κοινότητα επαγγελματιών προπονητών, που επιδιώκει να διασφαλίσει την ποιότητα του επαγγέλματος, να υποστηρίζει, να αναπτύσσει, να προστατεύει και να αναβαθμίζει το επάγγελμα του προπονητή επιτραπέζιας αντισφαίρισης.

Η Ένωσή μας λειτουργεί ως πυλώνας υποστήριξης για τους προπονητές, προωθώντας την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, τη συνεχή εκπαίδευση και τη συνεργασία με άλλους φορείς και οργανισμούς που σχετίζονται με την επιτραπέζια αντισφαίριση.

Το Όραμά Μας Να αποτελέσουμε το σημείο αναφοράς για τους προπονητές επιτραπέζιας αντισφαίρισης στην Ελλάδα, ενισχύοντας την επαγγελματική τους ταυτότητα και κύρος.

Να καλλιεργήσουμε ένα περιβάλλον αθλητικής αριστείας και ηθικής, όπου αθλητές κάθε ηλικίας μπορούν να εξελιχθούν μέσα από την καθοδήγηση εξειδικευμένων και πιστοποιημένων προπονητών.

Να εργαστούμε για τη διαφύλαξη και την αναβάθμιση του επαγγέλματος του προπονητή, εξασφαλίζοντας τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για την επαγγελματική και προσωπική τους εξέλιξη.

Να διαδώσουμε την αγάπη για την επιτραπέζια αντισφαίριση σε όλες τις γωνιές της χώρας, προάγοντας την υγεία, την ευγενή άμιλλα και την αθλητική παιδεία.

Μέσα από την ενότητά μας, τη συνεχή εκπαίδευση και την προσήλωσή μας στις αξίες του αθλητισμού, φιλοδοξούμε να συνεισφέρουμε ουσιαστικά στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του αθλήματος, προστατεύοντας παράλληλα το επάγγελμα του προπονητή.»

4η ερώτηση: Ποιά είναι η θέση της Π.Ε.Π.Ε.Α. για το γεγονός ότι παιδιά 10-12 ετών, αλλά και ένας πατέρας βρέθηκαν στην καρέκλα του προπονητή στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Παμπαίδων-Παγκορασίδων στο Σ.Ε.Φ. το Σ/Κ 22-23/2/2025;

Έχουν οι παραπάνω την ηθική και την γνωστική επάρκεια για να αναλάβουν τον ρόλο του προπονητή και παιδαγωγού για τους νεαρούς Αθλητές και Αθλήτριες; Και να είστε σίγουροι ότι δεν εννοώ μόνο τους νεαρούς και τον πατέρα.

Αυτά συζητήθηκαν (μεταξύ άλλων) στην χθεσινή Γενική Συνέλευση της Π.Ε.Π.Ε.Α.

 


Χθες 23 Φεβρουαρίου 2025 η Π.Ε.Π.Ε.Α. πραγματοποίησε την Γενική της Συνέλευση με την συμμετοχή 27 εκ των 46 μελών της. Συζητήθηκαν -σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες- αρκετά θέματα εκτός από τα τετριμμένα που κρίθηκαν με μυστική και φανερή ψηφοφορία.

Λόγω του ότι η ΓΣ πραγματοποιήθηκε μέσω διαδικτύου, επειδή η μυστική ψηφοφορία δεν μπορούσε να είναι και πολύ… μυστική ήταν παρών δικηγόρος -που πληρώθηκε από την Π.Ε.Π.Ε.Α.- και δεχόταν μόνο τις αρνητικές ψήφους στο mail του, έτσι ώστε να μην ξέρει κανείς άλλος, ποιός καταψήφισε τι...

Πρόεδρος της ΓΣ ήταν ο κ. Μιχάλης Κατσικαδέλης, ο οποίος αφού όρισε την διαδικασία, ενημέρωσε ότι για κάθε θέμα θα γινόταν εκτενής συζήτηση, θα ακολουθούσε η ψηφοφορία και θα περνούσαν σε άλλο θέμα.

Συζητήθηκε πρώτα το θέμα της κάρτας του προπονητή, που βρήκε σθεναρή αντίσταση από το ΔΣ το οποίο δεν θέλει να γίνει αυτό τώρα γιατί δεν θέλει να έρθει σε σύγκρουση με την Ομοσπονδία η οποία δεν θέλει να γίνει αυτό τώρα, ο Νόμος όμως λέει ότι η Ομοσπονδία θα πρέπει να ελέγχει ποιοί είναι πραγματικά προπονητές και έχουν δικαίωμα να μπαίνουν ως τέτοιοι στους αγωνιστικούς χώρους. Υπήρξε πρόταση από προπονητές-μέλη να βγάλουν την κάρτα τώρα και η Ομοσπονδία να κάνει ότι θέλει με τους ελέγχους, αλλά δύο υψηλά ιστάμενα στελέχη -πιό υψηλά δεν γίνεται- είπαν ότι δεν χρειάζεται βιασύνη και δεν πέρασε η πρόταση.

Προέκυψε και ένα θέμα με κάποιες απέραστες στο ταμείο αποδείξεις εξόδων και κάποιες άλλες που είχαν περαστεί εκπρόθεσμα, αλλά όσα αφορούσαν το θέμα αυτό δεν ήταν γραπτά, αλλά προφορικά. Πως να εγκρίνεις ή να απορρίψεις κάτι που είναι προφορικό, που θα στηρίζεται η απόφαση της ΓΣ;

Μέσα στον οικονομικό απολογισμό, συζητήθηκε το ποσό των 480 ευρώ που έχει βγει από το ταμείο της Π.Ε.Π.Ε.Α. και αφορά 150 ευρώ για την εγγραφή των προπονητών στην Π.Ο.Π.Α. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Προπονητών Αθλημάτων) χωρίς την απόφαση Γενικής Συνέλευσης, και 330 για την δικαστική διαμάχη του κ. Κώστα Βατσακλή με την κα Ξένια Στάθη (σ.σ. Αν καταλαβαίνω καλά μετακυλήστηκε το οικονομικό βάρος για προσωπική δικαστική διαμάχη του Εθνικού προπονητή ισόποσα σε όλους τους προπονητές; Ευτυχώς που θα αναρτηθούν τα πρακτικά της ΓΣ, όπως ορίζει ο Νόμος και θα μάθουμε τι ακριβώς έχει συμβεί.) Ψηφίστηκαν μέσα στον οικονομικό απολογισμό ως έξοδα, μεταξύ άλλων, ποσό 170 ευρώ για την ανάπτυξη, ποσό 240 ευρώ για καμπ και ενοίκιο 510 ευρώ.

Ο προυπολογισμός δεν ήταν ισοσκελισμένος έγινε πρόταση ότι πρέπει να διαμορφωθεί πρώτα και μετά να μπεί προς ψήφιση, θα τον διαμορφώσουμε είπαν τα μέλη του ΔΣ. Ο Πρόεδρος του ΔΣ κ. Χρήστος Βατσακλής κατηγόρησε την κα Διάνα Ζέρδιλα ότι κατέστρεψε την τραπεζική κάρτα του Συλλόγου ως ταμίας, χωρίς να λάβουμε περαιτέρω ενημέρωση σχετικά με το θέμα αυτό. Όπως μας είπαν πήρε πολύ περισσότερο χρόνο απ' ότι συνήθως η διαδικασία της Π.Ε.Π.Ε.Α. για να βγάλει τραπεζικό λογαριασμό, αλλά κανείς δεν εξήγησε στα μέλη γιατί χρειάστηκε τόσος χρόνος για να γίνουν τα πράγματα όπως έπρεπε.

Η Γενική Συνέλευση ορίστηκε για τις 7 το απόγευμα, ενώ υπήρχαν ακόμη αγωνιστικά ωράρια στα Περιφερειακά Πρωταθλήματα Παμπαίδων-Παγκορασίδων και ζητήθηκε από μέλος να πάει η ΓΣ μία ώρα αργότερα για να μπορεί το σύνολο των μελών να την παρακολουθήσει. Η απάντηση ήταν αρνητική, όχι για να μην γίνει η ΓΣ, ήθελε το προεδρείο να την κάνει να τελειώνει με αυτό, αλλά υπήρχε και ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι (μάλλον το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ), το οποίο ήθελαν να παρακολουθήσουν. Όταν είδε ο πρόεδρος της Π.Ε.Π.Ε.Α. ότι η ΓΣ κρατούσε πολύ (διήρκησε από τις 7 το απόγευμα έως τις 10:30 το βράδυ) και δεν θα προλάβαινε να δει το ματς, έκλεισε την κάμερα από τον υπολογιστή του και άνοιξε την τηλεόραση, απ' όπου όλοι άκουσαν για λίγα δευτερόλεπτα την περιγραφή του ποδοσφαιρικού αγώνα.

Υπάρχει εξάλλου, διάχυτη η εντύπωση ότι σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα θα ανακοινωθεί από την Ε.Φ.Ο.Επ.Α.ότι θα δούμε σε θέσεις-κλειδιά στην Ομοσπονδία, ως μέλη της επιτροπής ανάπτυξης, δύο μεγάλες μορφές του πρόσφατου παρελθόντος τις κυρίες Χριστίνα Φίλη και Αρχοντούλα Βολακάκη, καθώς και τον κ Μιχάλη Κατσικαδέλη.

Υπήρξε μία ακόμη πρόταση να βγαίνει εκπρόσωπος της Π.Ε.Π.Ε.Α. στην Ε.Φ.Ο.Επ.Α. από την βάση του Σώματος και όχι από το ΔΣ, αλλά αυτή δεν συζητήθηκε στην συγκεκριμένη ΓΣ.

Το κλου της βραδιάς ήταν όταν πήρε τον λόγο ο κ. Κώστας Βατσακλής -σ.σ. κάτι που δεν είχε ξανασυμβεί σε συζητήσεις στο παρελθόν, όπως μας ενημέρωσαν- και είπε «είμαστε μία καλή παρέα, πρέπει να προσπαθήσουμε να μην πληρώνουν τα νεαρά παιδιά την συμμετοχή τους στα Πανευρωπαϊκά των μικρών κατηγοριών, κάνουμε σχέδια για προτάσεις και συμμετοχή μας σε Αθλητικά Σχολεία και προετοιμάζουμε σεμινάριο που θα γίνει στην Θεσσαλονίκη.»

Όλα τα παραπάνω προέρχονται από Δημοσιογραφικές πληροφορίες και περιμένουμε και την δημοσίευση των πρακτικών της ΓΣ για να δούμε αν όντως τα πράγματα συνέβησαν έτσι.

Το site της Π.Ε.Π.Ε.Α. είναι στο «αέρα». Καλοτάξιδο και γεμάτο ευχάριστες ειδήσεις για το Άθλημα ευχόμαστε!

 


Η Π.Ε.Π.Ε.Α. προχώρησε ένα βήμα παραπάνω προς την σωστή κατεύθυνση της ενημέρωσης του φίλαθλου κοινού της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης και έδωσε και σε μας λίγη... δουλειά παραπάνω, καθώς τώρα πρέπει να ακολουθούμε και εκείνη στον ειδησεογραφικό τομέα. 

Δεν πειράζει όμως, ευχόμαστε στο site της https://pepea.gr/, καλή αρχή και καλή δύναμη για την δύσκολη συνέχεια που έρχεται. Περιμένουμε ευχάριστες ειδήσεις και για τον χώρο των προπονητών και για το Άθλημα γενικότερα!

Θέλει ο Δημοκράτης (Π.Ε.Π.Ε.Α.) να χαρεί και η χαρά δεν τον αφήνει!

 


Την 1η Σεπτέμβρη 2024 ο Πρόεδρος της Π.Ε.Π.Ε.Α. κ. Χρήστος Βατσακλής, παραχώρησε συνέντευξη στο κανάλι gre78.tv, σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στον χώρο των προπονητών της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης. Μας μίλησε για τα προβλήματα, για τις λύσεις που θα μπορούσαν να υπάρξουν, για τις επιδιώξεις της Ένωσης και ήταν ιδιαίτερα ενωτικός, προσκαλώντας όλους τους προπονητές να γραφτούν μέλη.

Μπορείτε να δείτε την συνέντευξη εδώ: https://youtu.be/6IeORIbbb4c

Έδωσε την εντύπωση ενός ανθρώπου που ο στόχος του είναι η βελτίωση των συνθηκών, τόσο για τον χώρο του, όσο και για το Άθλημα γενικότερα. Έτσι και εγώ, πήρα αυτό το μήνυμα τότε και με την ιδιότητα του επίσημου δημοσιογράφου του Π.Σ.Α.Τ. (νο812), απέστειλα σήμερα 23/2/2025 στις 4:32 τα ξημερώματα, το παρακάτω email στην διοίκηση της Π.Ε.Π.Ε.Α.

«Προς το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε.Α.
Αξιότιμοι κύριοι.

Με το παρόν μήνυμα σας ζητώ με την ιδιότητα του επίσημου Αθλητικού Δημοσιογράφου του Π.Σ.Α.Τ. (νο812) να μου παραχωρήσετε κωδικό παρακολούθησης της Γενικής σας Συνέλευσης, χωρίς να έχω βεβαίως δικαίωμα λόγου, η οποία θα διεξαχθεί σύμφωνα με την ανάρτησή σας σήμερα 23 Φεβρουαρίου 2025 στις 19:00, προκειμένου να ενημερώσω το φίλαθλο κοινό για τα όσα θα ειπωθούν εκεί, με στόχο την Ανάπτυξη του Αθλήματος που όλοι αγαπάτε και μοχθείτε για αυτήν.

Σας ευχαριστώ.
Μετά τιμής.
Νιφλής Γιώργος.»

Το ίδιο κείμενο έστειλα την ίδια ώρα και στην σελίδα της Π.Ε.Π.Ε.Α. στο facebook.

Λίγη ώρα αργότερα, επειδή ο κ. Χρήστος Βατσακλής δεν διαθέτει σελίδα στο facebook, ενημέρωσα τον κ. Ανδρέα Νικολακάκη με μήνυμα στην δική του σελίδα, ζητώντας του να πληροφορήσει τον Πρόεδρο για αυτή την αποστολή, κάτι το οποίο έκανε και τον ευχαριστώ για αυτό. 

Στο Σ.Ε.Φ., επιβεβαίωσα από τον ίδιο τον κ. Βατσακλή ότι είχε λάβει και είχε διαβάσει το email μου. Περίμενα λοιπόν την θετική απάντηση, καθώς έχω το δικαίωμα ως επίσημος Αθλητικός Δημοσιογράφος του Π.Σ.Α.Τ. (νο812), να παραβρίσκομαι στις Γενικές Συνελεύσεις Αθλητικών Φορέων χωρίς το δικαίωμα να μιλάω, αλλά με το δικαίωμα να παρακολουθώ και να καταγράφω ότι συμβαίνει εκεί. Υπάρχουν χιλιάδες δημοσιογραφικά κείμενα στην πορεία των ετών που έχουν δημοσιευθεί για παρόμοιες καταστάσεις.

Στην συνέχεια καθώς είδα ότι δεν λάμβανα κάποια απάντηση, ακολούθησαν από μέρους μου τα παρακάτω μηνύματα στην σελίδα της Π.Ε.Π.Ε.Α. στο facebook:

Στις 11:18πμ: Το email μου για να μου στείλετε το link είναι το sportsherogr@yahoo.gr Σας ευχαριστώ.

Στις 16:14μμ: Καλησπέρα σας, επειδή σε 3 ώρες ξεκινάει η Γενική σας Συνέλευση δεν θα μου στείλετε το link τώρα που είναι νωρίς να προετοιμαστώ να την παρακολουθήσω; Δεν θα πάρω τον λόγο το υπόσχομαι και οι δικές μου οι υποσχέσεις να ξέρετε είναι συμβόλαια! Περιμένω το link. Σας ευχαριστώ.

Στις 18:16μμ: Ούτε απάντηση δεν αξίζω να πάρω; Ούτε καν αρνητική; Και τι ακριβώς νομίζετε ότι πετυχαίνετε έτσι;

Η εικόνα που είχα σχηματίσει την 1η Σεπτεμβρίου 2024 για τον κ. Χρήστο Βατσακλή, δυστυχώς έχει αλλάξει πλέον. Όχι ότι σημαίνει κάτι για αυτόν, αλλά σημαίνει πολλά για εμένα.


Σήμερα η διαδικτυακή Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών της Π.Ε.Π.Ε.Α.

 


Ανακοίνωση της Π.Ε.Π.Ε.Α.

«Καλούμε όλα τα μέλη μας, να λάβουν μέρος στην Τακτική Γενική Συνέλευση, αύριο, Κυριακή 23/2 στις 19:00. Η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Ο σύνδεσμος έχει σταλεί στο μειλ των μελών μας.»

Η θέση του Πολυχρόνη Πολίτση σχετικά με το μέλλον της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην Ελλάδα

 



Ανάρτηση του κ. Πολυχρόνη Πολίτση στο facebook.

«Όποιος συνάδελφος προπονητής μιλάει για ανάδειξη και ανάπτυξη του αθλήματος της ΕΦΟΕπΑ και δεν συμφωνεί ότι το πρωτάθλημα τουλάχιστον για αρχή της Α2 και Α1 πρέπει να γίνετε στις έδρες των σωματείων.

Αφήνει να εννοηθεί το εξής παράδοξο : «εγώ θέλω το καλό σου , σε αγαπώ, σε σέβομαι αλλά να , ξέρεις δεν γίνεται γιατί δεν είμαστε σαουδική αραβια.»

Τώρα όλα αυτά τα χρόνια σε αυτήν την χώρα πολλοί έχουν πιστοποίηση σε πολλά χωρίς να γνωρίζουν ούτε τα βασικά , αποτέλεσμα να διοικούν φορείς κατά το δοκού και στο επίπεδο που μπορούν !

Τα αθλήματα που είναι ερασιτεχνικά , δεν μπορούν να ζήσουν οικογένειες μέσα από αυτά. Δεν πρέπει οι προπονητές να τα υπολογίζουν ως μέσο επαγγελματικής αποκατάστασης.

Τα ερασιτεχνικά αθλήματα έχουν και πόλους ερασιτεχνικούς προπονητές και μέσα σε αυτό κλίμα επικρατεί πολύ ασχετοσύνη, οι διοικήσεις των ερασιτεχνικών αθλημάτων βασιζόμενες στο 90% στους αντίστοιχους προπονητές μόνο καλό δεν προσφέρουν!

ΥΣ : κάποιος δεν έχει χρήματα να πληρώσει ένα σωστό προπονητή ( που θα κάνει έργο ) όμως έχει χρήματα μαύρα για αγοράσει παίχτη έτοιμο και να πάρει τίτλο χωρίς γήπεδο , χωρίς ακαδημίες, χωρίς σωστή διοίκηση, γιατί;

Έτσι χάνετε και αξία των μεγάλων ερασιτεχνικών σωματείων της χώρας στο άθλημα: ΠΕΡΑ , ΤΑΤΑΥΛΑ , ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ , ΠΑΟ , ΑΕΚ»

Δεκαεννέα προπονητές της Π.Ε.Π.Ε.Α. συζήτησαν χθες τα προβλήματα του χώρου

 


Διαδικτυακή συνάντηση είχαν χθες (26/1/2025) οι προπονητές-μέλη της Π.Ε.Π.Ε.Α. Από το σύνολο των 48 προπονητών (άν είναι άλλο το νούμερο ευχαρίστως να το διορθώσω μόλις ενημερωθώ), συνδέθηκαν 19 και συζήτησαν τα προβλήματα του χώρου, αλλά και το τι περιμένουν να συμβεί με την συμμετοχή της Ομοσπονδίας, ή οποία δεν συμμετείχε στην χθεσινή συζήτηση (δεν ξέρω άν ήταν προγραμματισμένο να συμμετάσχει).

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment