Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χρυσό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χρυσό. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πριν από έναν χρόνο: Η Τσεν Μενγκ κατέκτησε για δεύτερη φορά διαδοχικά το Ολυμπιακό χρυσό στο Παρίσι

Πριν από ακριβώς έναν χρόνο, η Τσεν Μενγκ χάραξε το όνομά της στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Σε έναν συγκλονιστικό τελικό του απλού γυναικών – με ανατροπές, εντυπωσιακά ράλι και αγωνιστική ψυχή – η υπερασπιστής του τίτλου επικράτησε της Νο. 1 του κόσμου Σουν Γινγκσά με 4-2, και έγινε μόλις η τρίτη αθλήτρια στην ιστορία που κατακτά διαδοχικά Ολυμπιακά χρυσά μετάλλια στο απλό γυναικών.


Με τη νίκη 4-2 (4-11, 11-7, 11-4, 9-11, 11-9, 11-6), η Τσεν Μενγκ μπήκε σε ένα κλειστό κλαμπ θρύλων όπου βρίσκονται μόνο οι Ντενγκ Γιαπίνγκ (1992, 1996) και Ζανγκ Γινίνγκ (2004, 2008). Η επιτυχία της αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία καθώς αντιμετώπισε την κυρίαρχη παίκτρια των τελευταίων ετών, τη Σουν Γινγκσά.

Ο τελικός ήταν μια παράσταση υψηλού επιπέδου, με συνεχείς εναλλαγές και αποκορύφωμα την απόλυτη ποιότητα του γυναικείου πινγκ πονγκ. Παρά την εντυπωσιακή αρχή της Σουν (11-4), η Τσεν Μενγκ απάντησε αποφασιστικά και έδειξε γιατί θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες της ιστορίας, με σετ 11-7 και 11-4.

Όταν η Σουν ισοφάρισε σε 2-2 με σκορ 11-9 στο τέταρτο σετ, όλοι περίμεναν την εξέλιξη με κομμένη την ανάσα. Ήταν η στιγμή που κρίνονταν οι κληρονομιές – θα κατάφερνε η Νο. 1 να φτάσει επιτέλους το χρυσό, ή θα επικρατούσε η εμπειρία της Τσεν;

Η Τσεν απάντησε με απόλυτη αποφασιστικότητα. Το πέμπτο σετ, που κέρδισε 11-9, αποκάλυψε το πρωταθλητικό της μυαλό. Παρά την τεράστια πίεση, και με τη Σουν να την καταδιώκει, βρήκε άλλη μια ταχύτητα.

Το έκτο και τελευταίο σετ ήταν στέψη: νίκη με 11-6, που δεν σφράγισε μόνο ένα ακόμα χρυσό, αλλά και τη θέση της ανάμεσα στις αθάνατες του αθλήματος.

Η Ιστορική Χάλκινη Νίκη της Χαγιάτα

Νωρίτερα μέσα στην ημέρα, η Χίνα Χαγιάτα από την Ιαπωνία κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο με νίκη 4-2 επί της Γιουμπίν Σιν από τη Νότια Κορέα. Η Χαγιάτα ανέκαμψε μετά την απώλεια του πρώτου σετ και πήρε τέσσερα από τα επόμενα πέντε, δείχνοντας στρατηγική ωριμότητα και ψυχραιμία.

Αυτό ήταν το δεύτερο συνεχόμενο χάλκινο μετάλλιο της Ιαπωνίας στο απλό γυναικών, μετά από εκείνο της Μίμα Ίτο στο Τόκιο το 2020. Για τη Χαγιάτα, που έκανε ντεμπούτο στους Ολυμπιακούς, ήταν η ιδανική είσοδος στη μεγάλη σκηνή του αθλήματος.

Παρά την ήττα, η Σιν Γιουμπίν είχε μια εξαιρετική πορεία, κερδίζοντας χάλκινο στο μικτό διπλό και φτάνοντας στους ημιτελικούς στο απλό – η πρώτη Κορεάτισσα που το πετυχαίνει από το 2004.

Ένας Τελικός για την Ιστορία

Ο τελικός του απλού ήταν επανάληψη του Τόκιο 2020, αλλά αυτή τη φορά το πλαίσιο είχε αλλάξει. Η Σουν Γινγκσά ήρθε ως Νο. 1 στον κόσμο, παγκόσμια πρωταθλήτρια και Ολυμπιονίκης στο μικτό διπλό, επιδιώκοντας να συμπληρώσει τη συλλογή της με χρυσό στο απλό.

Παρότι έχασε, η εμφάνισή της ήταν εξαιρετική. Το σαρωτικό 11-4 στο πρώτο σετ έδειξε γιατί θεωρείται η κορυφαία του κόσμου. Όταν ισοφάρισε σε 2-2, όλα έδειχναν πως είχε έρθει η στιγμή της.

Η πορεία της Σουν προς τον τελικό ήταν γεμάτη κυριαρχικές εμφανίσεις και ενίσχυσε την άποψη πως είναι ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχει δει το άθλημα. Αν και το χρυσό στο απλό παραμένει άπιαστο, το μέλλον της παραμένει λαμπρό.

Η Τσεν Μενγκ, νούμερο 4 στην παγκόσμια κατάταξη, μπήκε στον τελικό με εμπειρία και θετικό ρεκόρ απέναντι στη Σουν. Ο ανταγωνισμός τους έχει ορίσει την εποχή, και ο τελικός στο Παρίσι ήταν η κορύφωση αυτής της σύγκρουσης.

Έναν χρόνο μετά, η νίκη της Τσεν Μενγκ παραμένει ένα αριστούργημα του Ολυμπιακού πινγκ πονγκ. Σε μια εποχή που η Σουν κυριαρχεί, η Τσεν απέδειξε ότι η εμπειρία, η ψυχική δύναμη και η στόφα πρωταθλήτριας μπορούν να νικήσουν ακόμα και τους κορυφαίους αντιπάλους.

Για τη Σουν, το χρυσό στο απλό παραμένει μακρινό, αλλά σίγουρα θα έρθει. Για την Τσεν Μενγκ, η 10η Αυγούστου 2024 ήταν η μέρα που μπήκε στο πάνθεον του αθλήματοςδις Ολυμπιονίκης που θα εμπνέει γενιές αθλητριών στο μέλλον.







ΠΗΓΗ ITTF

Ο FASO κατέκτησε το «Χρυσό Τρεμπλ» με νίκη στον τελικό U15 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων

Ο Ιταλός Ντανίλο FASO, πρώτος στην κατάταξη, ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες στο απλό αγοριών κάτω των 15 ετών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων στην Οστράβα, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο με μια δυνατή εμφάνιση απέναντι στον Γκιόρκεμ Οτσάλ από την Τουρκία


Ο Ιταλός σταρ πρόσθεσε τον τίτλο στο απλό στο χρυσό που είχε ήδη κατακτήσει στο ομαδικό και στο διπλό, ολοκληρώνοντας ένα αξιοσημείωτο τρεμπλ.

Τα χάλκινα μετάλλια απονεμήθηκαν στον Γιόνας Ρίντερερ από τη Γερμανία και στον Φραντσέσκο Τρεβιζάν από την Ιταλία.

Στον τελικό, ο Οτσάλ ξεκίνησε καλύτερα και πήρε το πρώτο παιχνίδι, αλλά ο FASO αντέδρασε άμεσα και πήρε τον έλεγχο. Παρά τη μείωση της διαφοράς από τον Τούρκο αθλητή στο τέταρτο σετ, ο Ιταλός σφράγισε τη νίκη με 4-2.

«Αυτός ήταν μακράν ο πιο δύσκολος αγώνας του τουρνουά για μένα... Άλλαξα τον ρυθμό του παιχνιδιού και έπαιξα πιο επιθετικά... Είμαι περήφανος που κέρδισα τρία χρυσά μετάλλια εδώ», δήλωσε ο FASO.


Ημιτελικοί
Ο FASO νίκησε τον Γιόνας ΡΙΝΤΕΡΕΡ με 4-0, αν και όπως ανέφερε, ο αγώνας ήταν πιο σκληρός απ’ ό,τι φάνηκε στο σκορ.

«Το δεύτερο παιχνίδι ήταν το πιο δύσκολο... Ήξερα ακριβώς πώς να τον αντιμετωπίσω», δήλωσε ο FASO.

Στον άλλον ημιτελικό, ο Γκιόρκεμ Οτσάλ επικράτησε του Φραντσέσκο ΤΡΕΒΙΣΑΝ με 4-2, εξασφαλίζοντας την πρώτη του εμφάνιση σε τελικό U15.

«Δεν είχα νικήσει ποτέ ξανά τον TREVISAN... Έπρεπε να είμαι υπομονετικός και συγκεντρωμένος. Ήθελα πραγματικά να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό», είπε ο ÖÇAL.

Αποτελέσματα
Τελικός:
Danilo FASO (Ιταλία)Görkem ÖÇAL (Τουρκία) 4-2 (9-11, 11-8, 11-1, 11-9, 5-11, 11-4)
Ημιτελικοί:
Danilo FASO (Ιταλία)Jonas RINDERER (Γερμανία) 4-0 (11-5, 13-11, 11-9, 11-7)
Görkem ÖÇAL (Τουρκία)Francesco TREVISAN (Ιταλία) 4-2 (14-12, 8-11, 12-10, 7-11, 11-6, 12-10)

Πηγή: ETTU

Ο CHIRITA Διατηρεί τον Τίτλο στο Διπλό Αγοριών U19 – Χρυσό με Νέο Συμπαίκτη τον ABIODUN

Ο Iulian CHIRITA από τη Ρουμανία, που τώρα συνεργάζεται με τον Tiago ABIODUN από την Πορτογαλία, υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο του στο Διπλό Αγοριών κάτω των 19 ετών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων στην Οστράβα.


Ο CHIRITA κατέκτησε το χρυσό πέρυσι μαζί με τον Andrei ISTRATE. Αυτή τη φορά, έφτασε ξανά στην κορυφή του βάθρου με έναν νέο συνεργάτη.

Τα ασημένια μετάλλια πήγαν στους Dragos BUJOR και Robert Alexandru ISTRATE από τη Ρουμανία.

Τα χάλκινα μετάλλια απονεμήθηκαν στους Rafal FORMELA και Alan KULCZYCKI από την Πολωνία, καθώς και στους Yoan VELICHKOV από τη Βουλγαρία και Julian RZIHAUSCHEK από την Αυστρία.

«Είναι πολύ ωραίο να είμαι ξανά πρωταθλητής. Πέρυσι, κέρδισα τον τίτλο στο διπλό με τον ISTRATE. Τώρα, με τον Tiago, είναι ο πρώτος μας τίτλος μαζί και είμαι πραγματικά χαρούμενος γι' αυτό. Παίξαμε πολύ καλά σε όλο το τουρνουά - χάσαμε μόνο δύο παιχνίδια στα προημιτελικά. Αυτός ο τελικός ήταν υπέροχος για εμάς. Μείναμε σίγουροι και κάναμε λιγότερα λάθη», δήλωσε ο CHIRITA.

Ο ABIODUN πρόσθεσε: «Περάσαμε πολύ καλά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Είμαστε όλοι στενοί φίλοι, οπότε θέλαμε απλώς να τον απολαύσουμε. Παίξαμε το παιχνίδι μας και πήραμε τη νίκη!»
Οι κορυφαίες ομάδες CHIRITA και ABIODUN έφτασαν στον τελικό μετά από συνεχόμενη νίκη επί των FORMELA και KULCZYCKI από την Πολωνία.

Ο CHIRITA σχολίασε: «Αυτός ήταν ίσως ο καλύτερος αγώνας μας στο τουρνουά. Είχαμε ένα εξαιρετικό τακτικό σχέδιο από τους προπονητές μας και όλα λειτούργησαν τέλεια. Είμαι περήφανος και ενθουσιασμένος που φτάσαμε στον τελικό με τον Tiago, είναι ο πρώτος μας αγώνας μαζί».

Ο ABIODUN σημείωσε: «Το πρώτο παιχνίδι ήταν το πιο δύσκολο. Ξεκινήσαμε λίγο ψυχρά, αλλά η νίκη έκανε μεγάλη διαφορά. Αν το είχαμε χάσει, η πίεση θα ήταν πάνω μας. Αυτή η νίκη μας έδωσε τον έλεγχο».

Στον άλλο ημιτελικό, οι BUJOR και ISTRATE νίκησαν τους VELICHKOV και RZIHAUSCHEK σε έναν ανταγωνιστικό αγώνα.

«Επικεντρωθήκαμε από την αρχή και στοχεύσαμε να παίξουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Ο αρχικός μας στόχος ήταν απλώς να κερδίσουμε ένα μετάλλιο, αλλά μόλις φτάσαμε στον ημιτελικό, θέσαμε στο στόχαστρο το χρυσό. 

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, προσαρμόσαμε την τακτική μας και παίξαμε όσο πιο επιθετικά μπορούσαμε», δήλωσε ο ISTRATE.

Ο BUJOR πρόσθεσε: «Ο πρώτος αγώνας ήταν και ο πιο δύσκολος και ο πιο σημαντικός. Μετά από αυτό, επικεντρωθήκαμε στην εύρεση της σωστής τακτικής προσέγγισης. Φυσικά, η επίτευξη του τελικού φέρνει κάποια πίεση, αλλά πιστέψαμε πραγματικά στους εαυτούς μας και στις πιθανότητές μας».

Οι BUJOR και ISTRATE είχαν συνεργαστεί προηγουμένως στα εθνικά πρωταθλήματα, όπου κέρδισαν τον τίτλο στο διπλό κάτω των 21 ετών.





Τελικός – Διπλό Αγοριών U19
Iulian CHIRITA (Ρουμανία) / Tiago ABIODUN (Πορτογαλία)Dragos BUJOR / Robert Alexandru ISTRATE (Ρουμανία)
3-0 (11-5, 11-6, 11-5)

Ημιτελικοί
CHIRITA / ABIODUNFORMELA / KULCZYCKI (Πολωνία)
3-0 (11-6, 11-2, 11-5)
BUJOR / ISTRATEVELICHKOV / RZIHAUSCHEK (Βουλγαρία / Αυστρία)
3-1 (11-9, 11-9, 2-11, 11-7)
ΠΗΓΗ: ETTU

Τρίτο συνεχόμενο "Χρυσό" για τις Γερμανίδες U15 στην Οστράβα¨(Τσεχία) – κυριάρχησαν στον τελικό με Γαλλία

Στο ομαδικό αγώνισμα κοριτσιών κάτω των 15 ετών, η Γερμανία κατέκτησε τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο της στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων



Πρόσθεσαν σε μια πλούσια κληρονομιά που περιλαμβάνει ήδη χρυσά μετάλλια από το 1994, το 1998, το 1999, το 2009, το 2012 και το 2021.

Στον τελικό, οι Josephina NEUMANN και Koharu ITAGAKI (με τις Amelie Guzi JIA και Anna WALTER επίσης στην ομάδα) σταμάτησαν την πρόοδο της γαλλικής ομάδας, που αποτελούνταν από τις Lou-Anne BOCQUET, Lisa ZHAO, Eva LAM και Albane ROCHUT

Η Γαλλία εξακολουθεί να περιμένει το χρυσό στην κατηγορία κοριτσιών από το 2019, όταν η Prithika PAVADE ηγήθηκε της ομάδας. Αυτή τη φορά, έπρεπε να συμβιβαστούν με το ασημένιο.

Τα χάλκινα μετάλλια πήγαν στην Τσεχία, την οποία εκπροσώπησαν οι Adéla BRHELOVÁ, Hanka KODET, Simona HOLUBOVÁ και Laura MARSICKOVÁ, και στην Ιταλία, με τις Manon LOTH, Sofia EPISCOPO, Gioia Maria PICU και Matilde BUZZONI.

Ο τελικός ήταν μονόπλευρος, με τη Γερμανία να έχει τον πλήρη έλεγχο από την αρχή μέχρι το τέλος. Οι NEUMANN και ITAGAKI διατήρησαν την ορμή και την ψυχραιμία τους σε όλη τη διάρκεια. Και οι δύο παίκτριες είχαν ήδη αγωνιστεί στην περσινή νικήτρια ομάδα στο Μάλμε

Στο δρόμο προς τον τελικό, η Γερμανία έχασε μόνο έναν βαθμό, εναντίον της Ισπανίας στα προημιτελικά.

Η Γαλλία είχε μια εντυπωσιακή πορεία μέχρι τον τελικό, με τη πιο δύσκολη δοκιμασία της στον ημιτελικό εναντίον της Ιταλίας.

Η NEUMANN έχασε μόνο έναν αγώνα κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, εναντίον της Ισπανίδας Renata SHYPSHA.

«Στον αγώνα μου εναντίον της BOCQUET, είχα το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα σερβίς της. Είναι αριστερόχειρας και δεν προπονούμαι συχνά εναντίον αριστερόχειρων παικτριών, οπότε η αρχή ήταν λίγο δύσκολη για μένα. Αλλά κατάφερα να το διαχειριστώ και κέρδισα με 3-0».

Η ITAGAKI παρέμεινε αήττητη σε όλο το τουρνουά.
«Έπαιξα εναντίον της ZHAO και κέρδισα με 3-0, αλλά κάθε παιχνίδι ήταν τόσο κλειστό. Ήμουν λίγο νευρική γιατί τις δύο τελευταίες φορές που την έπαιξα, το σκορ έγινε 3-2. Έτσι ήξερα ότι δεν θα ήταν εύκολος αγώνας».

Και οι δύο παίκτριες αναφέρθηκαν στην απόδοσή τους στο διπλό:
«Το διπλό ήταν πραγματικά καλό. Δεν συζητήσαμε για τακτικές ή οτιδήποτε άλλο, απλώς παίξαμε και το απολαύσαμε. Εμπιστευτήκαμε το δίδυμό μας και είμαστε πραγματικά χαρούμενες που τα καταφέραμε».

Μιλώντας για προηγούμενους αγώνες, οι δύο παίκτριες βρήκαν κοινό έδαφος:
«Νομίζω ότι κάθε αγώνας ήταν δύσκολος, αλλά ψυχολογικά, ο πιο δύσκολος ήταν σίγουρα εναντίον της Τσεχίας

Γνωρίζαμε ότι η KODET είναι μια πολύ δυνατή παίκτρια και ότι θα ήταν δύσκολο να παίξουμε εναντίον της. Από την άλλη πλευρά, ο πιο απαιτητικός τακτικά αγώνας ήταν εναντίον της Γαλλίας, δεν είχαμε ιδέα πώς θα έπαιζαν. Ευτυχώς, τα καταφέραμε και είμαστε πολύ χαρούμενες».
Η NEUMANN πρόσθεσε:

«Ήμασταν νευρικές πριν από τον τελικό — αλλά ειλικρινά, ήμασταν πιο νευρικές στους προηγούμενους αγώνες».

Αποτελέσματα: Τελικός – Κορίτσια U15

Γαλλία – Γερμανία 0-3
Lou-Anne BOCQUET – Josephina NEUMANN 1-3 (3-11, 11-3, 6-11, 10-12)
Lisa ZHAO – Koharu ITAGAKI 0-3 (9-11, 6-11, 9-11)
Eva LAM, Albane ROCHUT – ITAGAKI, NEUMANN 0-3 (8-11, 7-11, 10-12)

Ημιτελικά
Γερμανία – Τσεχία 3-0
ITAGAKI – HOLUBOVA 3-0
NEUMANN – KODET 3-1
ITAGAKI/NEUMANN – HOLUBOVA/KODET 3-0

Ιταλία – Γαλλία 2-3
LOTH – BOCQUET 1-3
EPISCOPO – LAM 0-3
LOTH/PICU – LAM/ROCHUT 3-1
LOTH – LAM 3-1
EPISCOPO – BOCQUET 0-3



Πηγή: ETTU

Η Anna HURSEY από την Ουαλία κέρδισε το Χρυσό στο, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κάτω των 21 ετών στη Μπρατισλάβα

Η Anna HURSEY από την Ουαλία κέρδισε το χρυσό στο αγώνισμα του απλού γυναικών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κάτω των 21 ετών στη Μπρατισλάβα νικώντας την πρωταθλήτρια Veronika MATIUNINA από την Ουκρανία.


Οι χάλκινες Ολυμπιονίκες είναι η Ioana SINGEORZAN και η Elena ZAHARIA, και οι δύο από τη Ρουμανία. Η δεκαεννιάχρονη HURSEY νίκησε την MATIUNINA σε πέντε αγώνες (11-8, 11-6, 10-12, 12-10, 11-9) με εξαιρετικό τρόπο.

"Πιστεύω ότι ήταν ένας πολύ στενός και σκληρός τελικός. Έπαιξα αρκετά καλά. Ίσως έκανα μερικά λάθη που δεν έπρεπε, αλλά είμαι χαρούμενος που το ξεπέρασα. Στυλιστικά ήταν δύσκολο για μένα, αφού η MATIUNINA έχει πολύ περισσότερη εμπειρία, αλλά τελικά βρήκα τον τρόπο", είπε η HURSEY. "Είναι υπέροχο που το κέρδισα για την Ουαλία, γιατί κανονικά δεν έχουμε τόσα πολλά δυνατά αποτελέσματα. Είμαι χαρούμενη που μπόρεσα να το κερδίσω για την Ουαλία."

Στον ημιτελικό νωρίτερα σήμερα, η HURSEY δεν έδειξε κανένα έλεος απέναντι στην Ioana SINGEORZAN της Ρουμανίας, κερδίζοντας σε συνεχόμενα παιχνίδια (11-7, 11-6, 11-7, 11-5).

"Έχουμε παίξει μερικές φορές στο παρελθόν. Πριν από δύο χρόνια στο Ευρωπαϊκό Under 21, επίσης στον ημιτελικό, με κέρδισε σε έναν πολύ κλειστό αγώνα. Επίσης έχασα μία φορά από αυτήν σε μια εκδήλωση WTT Feeder, οπότε αυτή ήταν η πρώτη μου νίκη εναντίον της", εξήγησε η HURSEY.

"Έπαιζα πολύ καλά πρόσφατα και είμαι χαρούμενος που κέρδισα αυτό. Αναλύσαμε το παιχνίδι της λεπτομερώς, αλλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, το επίπεδο παιχνιδιού μου αυτή τη στιγμή είναι πολύ υψηλό."

Σε έναν επαναληπτικό αγώνα του περσινού τελικού, η πρωταθλήτρια του 2022 και δευτεραθλήτρια του 2023 Έλενα ΖΑΧΑΡΙΑ παρέσυρε την πρωταθλήτρια Veronika MATIUNINA σε ολόκληρους επτά αγώνες, αλλά για άλλη μια φορά η Ουκρανή παίκτρια επικράτησε (11-8, 11-6, 3-11, 9-11, 11-1115, ).

«Το πιο σημαντικό πράγμα για μένα ήταν να παραμείνω ήρεμη ό,τι κι αν συνέβαινε, γιατί η Έλενα είναι πολύ επικίνδυνη παίκτρια», είπε η MATIUNINA.

"Οι αγώνες μας είναι πάντα κοντά. Ήξερα ότι θα ήταν ένας μακρύς αγώνας και ακόμα κι αν είχα ένα μεγάλο προβάδισμα, δεν θα ήταν αρκετό. Η ΖΑΧΑΡΙΑ είναι πολύ έξυπνη και βρίσκει πάντα έναν τρόπο να προσαρμοστεί και να αλλάξει την τακτική της για να κερδίσει." Αυτό ακριβώς συνέβη στον ημιτελικό.

"Η Έλενα έπεσε 0-2. Προηγούσα χωρίς μεγάλη δυσκολία στα αρχικά στάδια. Μετά ξαφνικά, δεν είχα απαντήσεις. Επέστρεψε και ισοφάρισε. Στο 2-2, ήταν πολύ σημαντικό για μένα να κερδίσω το πέμπτο παιχνίδι", συνέχισε η MATIUNINA.

"Δυστυχώς, αντιμετώπισα άλλη μια αποτυχία στον καθοριστικό αγώνα. Η ΖΑΧΑΡΙΑ προηγήθηκε νωρίς και η προπονήτριά μου Krisztina TOTH ζήτησε τάιμ άουτ. Αυτή ήταν μια κρίσιμη στιγμή. Καταφέραμε να σπάσουμε το μομέντουμ και να γυρίσουμε το παιχνίδι εντελώς."





ΠΗΓΗ ETTU

Νίκος Αλεξίδης: «Συνεργαστήκαμε καλά με τον Φάνη Μαρκουλάκη και τα καταφέραμε»

 


Ο Αθλητής του Πέρα Θεσσαλονίκης Νίκος Αλεξίδης έζησε την δεύτερη πολύ σημαντική του επιτυχία φέτος, καθώς με συμπαίκτη τον Φάνη Μαρκουλάκη κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο ομαδικό της κατηγορίας U13 στο διεθνές τουρνουά της Καππαδοκίας.

Το gre78.blogspot.com, επικοινώνησε με τον νεαρό Αθλητή και σας μεταφέρει τις δηλώσεις του για αυτή τους την επιτυχία, αλλά και για την μέχρι τώρα σεζόν του στα εκτός Ελλάδος τουρνουά.

«Το τουρνουά που αγωνιστήκαμε στην Τουρκία ήταν για μένα το 6ο τουρνουά στο εξωτερικό και μπορώ να πω το 2ο δυσκολότερο μετά από αυτό στο Παναγιούριστε της Βουλγαρίας. Μπαίνοντας στο αγώνισμα του ομαδικού η νοοτροπία μου ήταν ότι πρέπει να έχω εμπιστοσύνη στον συμπαίκτη μου, να συνεργαστούμε πάρα πολύ καλά στο διπλό -όπως και έγινε-, στα ατομικά του παιχνίδια να κάνει ο καθένας το καλύτερο που μπορεί και το αποτέλεσμα θα ήταν καλό, όποια θέση και αν καταλαμβάναμε. Πολύ σημαντικό ήταν και για τους δυό μας ότι είχαμε μαζί τους προπονητές μας, είναι διαφορετικό να έχεις και τον δικό σου προπονητή μαζί που σε γνωρίζει και ξέρει ο ένας τι και πως να το πει στον άλλον. Η συνεργασία μου με τον Αλεσσάντρο Φέλτσερ είναι εξαιρετική και με έχει βοηθήσει πολύ.

Την ώρα του διπλού στον τελικό, είχαμε αρκετό άγχος, αλλά συνεργαστήκαμε σωστά και τα καταφέραμε, μας έδιναν και οι δύο προπονητές τις οδηγίες τους και μας καθοδηγούσαν. Στο ατομικό μπήκα με πολύ αυτοπεποίθηση όμως δεν κατάφερα να περάσω από τον όμιλο, παρά το ότι νίκησα τον Τούρκο Αθλητή που πήρε τελικά το χρυσό, τα πήγα καλά, αλλά θα μπορούσα να τα πάω και πολύ καλύτερα. Λεπτομέρειες μου στέρησαν μία καλή θέση. Πήρα πολλές εμπειρίες, ήταν πολύ υψηλό το επίπεδο και οι αντίπαλοί μου. Κάτι ακόμη πολύ σημαντικό ήταν το να έχω μαζί τους γονείς μου, μου έδιναν πολύ θάρρος, όπως και όλη η ελληνική αποστολή μας στήριζε συνεχώς. Μέχρι τώρα η σεζόν μου στο εξωτερικό είναι πολύ καλή, καθώς είχαμε καταφέρει με τον Φάνη να πάρουμε το χρυσό στο ομαδικό και στο Νόβισαντ.»

Θεοφάνης-Φρίξος Μαρκουλάκης: Είμαι πολύ ικανοποιημένος, πολύ υψηλό το επίπεδο στην Τουρκία

 


Ο Κρητικός Αθλητής του Ίκαρου Καστριτσίου Θεοφάνης-Φρίξος Μαρκουλάκης -ο Φάνης δηλαδή- που εδώ και τρία χρόνια βρίσκεται στο άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης υπό την καθοδήγηση του Μιχάλη Αγγελίδη, έφτασε στην Καππαδοκία τα 11 χρυσά μετάλλια σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Πλέον θεωρείται έμπειρος... ταξιδιώτης, καθώς έχει αγωνιστεί 8 φορές σε διεθνή τουρνουά 2 φορές στην Λετονία και από 1 στην Ρουμανία, την Τσεχία, την Σερβία, την Σλοβενία, την Κροατία και την Τουρκία.

Ο νεαρός Αθλητής παραχώρησε συνέντευξη στο gre78.blogspot.con, αμέσως μετά την άφιξή του στα πάτρια εδάφη, παρά την κούρασή του από ταξίδι μιάς ημέρας και τον ευχαριστούμε πολύ για αυτό.

- Μετά από την συμμετοχή σου σε 8 διοργανώσεις εκτός Ελλάδος, πως κρίνεις τα τουρνουά του εξωτερικού;

«Είναι πολύ σημαντικά αυτά τα τουρνουά γιατί βλέπεις πως παίζουν οι παίκτες στην Ευρώπη και όχι μόνο στην Ελλάδα, έχω δει διαφορές στην ταχύτητα του παιχνιδιού, παίζουν πιο κοντά στο τραπέζι, το παιχνίδι τους είναι πιό επιθετικό και επειδή μου αρέσει αυτός ο τρόπος παιχνιδιού, προσπαθούμε με τον προπονητή μου να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο.»

- Μετά το τουρνουά στην Λετονία όπου κατέκτησες ένα χρυσό και ένα χάλκινο και στην Τουρκία πέτυχες το ίδιο αποτέλεσμα. Ποιό από τα δύο αυτά τουρνουά ήταν πιό δύσκολο;

«Μπορεί στην Τουρκία να συμμετείχαν λιγότερες χώρες απ' ότι στην Λετονία αλλά ήταν καλύτερο το επίπεδο αγώνων στην Τουρκία, καθώς συμμετείχε ολόκληρη η Εθνική τους ομάδα και οι παίκτες που αντιμετώπισα ήταν υψηλού επιπέδου.»

- Με τον Νίκο Αλεξίδη καταφέρατε να πάρετε το χρυσό στο ομαδικό. Πως ήταν η συνεργασία σας;

«Η συνεργασία μας με τον Νίκο ήταν άψογη, δεν είχαμε διαφωνίες, συμφωνούσαμε ο ένας με τον άλλον και ακολυοθούσαμε το σχέδιο που μας είχαν υποδείξει οι προπονητές μας. Έχουμε ξαναπαίξει μία φορά μαζί και ξέραμε ο ένας τον άλλον.»

- Πως κρίνεις τις εμφανίσεις σου στο ομαδικό;

«Στον τελικό του ομαδικού έπαιξα δύο ατομικά παιχνίδια και τα κέρδισα και τα δύο, αλλά ήταν πολύ δύσκολα ματς, έπρεπε να παίξω πολύ καλά για να κερδίσω απέναντι στο νο1 της Τουρκίας, ο Αλεξίδης έπαιξε πολύ καλά στο διπλό και έτσι κερδίσαμε. Είμαι πολύ ικανοποιημένος»

- Με τι συναισθήματα μπήκες στο ατομικό;

«Γενικά μπαίνω στα ατομικά με καλή ψυχολογία, αλλά τώρα είχα ένα λόγο παραπάνω γιατί είχα παίξει και με όλους τους παίκτες και τους ήξερα, ενώ είχαμε πάρει και το χρυσό στο ομαδικό. Έπαιξα στον ημιτελικό με τον Αθλητή που είχα παίξει και στο ομαδικό, δεν ήμουν κακός, αλλά ο αντίπαλός μου παρουσιάστηκε πιό δυνατός και δυστυχώς δεν μπόρεσα να περάσω στον τελικό».

- Πόσο σημαντική είναι η εμπειρία που αποκτάς παίζοντας απέναντι σε πιό μεγάλους ηλικιακά Αθλητές όπως έκανες εσύ σε κάποια αναπτυξιακά τουρνουά στην χώρα μας;

«Η εμπειρία αυτή είναι πολύ σημαντική, γιατί προετοιμάζεσαι καλύτερα και είσαι πιό έτοιμος να παίξεις ανταγωνιστικά στην Ευρώπη, απέναντι στους συνομηλικούς σου, οι οποίοι συνήθως βρίσκονται σε καλύτερο επίπεδο απ' ότι εμείς.»

- Τελευταία ερώτηση. Ποιά είναι η σχέση σου με τον προπονητή σου;

«Είμαι από το ξεκίνημά μου, τρίτη χρονιά με τον Μιχάλη Αγγελίδη, έχουμε τέλεια συνεργασία μου φέρεται πολύ καλά, περνάμε πολύ καλά στα ταξίδια και γενικά με βοηθάει. Έχει παίξει τρομερό ρόλο στην εξέλιξή μου.»


Κορυφαία Ελληνίδα η Κατερίνα Τόλιου, κέρδισε μετά από δύο ήττες την Κωνσταντίνα Παρίδη με 4-2

 


Η Κατερίνα Τόλιου του Παναθηναϊκού, είναι από σήμερα 24 Μαρτίου 2025 και πάλι μετά από την σεζόν 2020-21, η Πρωταθλήτρια Ελλάδος στο Ατομικό Γυναικών. Η Τόλιου επικράτησε στον τελικό της Κωνσταντίνας Παρίδη (Παναθηναϊκός) με 4-2 (11-5, 11-9, 8-11, 6-11, 11-6, 11-6) και μετά από δύο ήττες (2021-22 και 2023-24) απέναντι στην μεγάλη της αντίπαλο, κατάφερε να πάρει το χρυσό μετάλλιο.

Europe Youth Τουρκίας: «Χρυσή» η Ελλάδα 1 στην Under 13 με Μαρκουλάκη, Αλεξίδη

 


Νέα διεθνής διάκριση για την επιτραπέζια αντισφαίριση της χώρας στις μικρές ηλικίες, νέα πρωτιά σε τουρνουά στο εξωτερικό για τον Θεοφάνη Μαρκουλάκη και τον Νίκο Αλεξίδη! Τα εξαιρετικά 12χρονα ταλέντα οδήγησαν την Ελλάδα 1 στην κορυφή της ηλικιακής κατηγορίας Under 13 στο Europe Youth της Τουρκίας, που είναι σε εξέλιξη στο Νεβσεχίρ της Καππαδοκίας. Τον Δεκέμβριο είχαν μαζί χρυσό μετάλλιο και στο ομαδικό της Under 12, στο GEWO Cup της Σερβίας κι απόψε 21/03 έκαναν μεγαλύτερο βήμα γιατί η επιτυχία τους έρχεται σε αξιολογημένο τουρνουά της Ευρωπαϊκής Ένωσης του αθλήματος (ETTU) και σε αγώνες με υψηλότερο βαθμό δυσκολίας.

Η Ελλάδα 1 συνάντησε στον τελικό την Τουρκία 1 και την κατέβαλλε με 3-1. Την αντιμετώπισε και χτες στον ενιαίο όμιλο, είχε επικρατήσει με 2-1 και σήμερα, που ο τελικός γινόταν με το σύστημα της καλύτερης ομάδας στα πέντε επί μέρους ματς, ήταν εξίσου δυνατή και αποφασιστική.

Ο Μαρκουλάκης από τα Χανιά σημείωσε δύο ατομικές νίκες, ο Αλεξίδης από τη Θεσσαλονίκη είχε χάσει ενδιάμεσα και μαζί στο κρίσιμο διπλό εμφανίστηκαν ξανά πολύ δυνατοί από κάθε άποψη και επικράτησαν οριακά στα πέντε σετ. Με ελπιδοφόρες εμφανίσεις και την καθοδήγηση των προπονητών τους Μιχάλη Αγγελίδη και Αλεσσάντρο Φέλτσερ τα παιδιά χάρισαν στην Ελλάδα το πρώτο χρυσό μετάλλιο στο ομαδικό αγοριών αυτής της κατηγορίας στον θεσμό των Europe Youth Seri

Αναλυτικά η εξέλιξη του τελικού Ελλάδα 1 - Τουρκία 1 3–1:

Θεοφάνης Μαρκουλάκης - Αλί Ενές Σερέν 3-0 (15-13, 11-4, 11-1)

Νίκος Αλεξίδης - Αράς Αϊντίν 1-3 (4-11, 11-8, 8-11, 7-11)

Μαρκουλάκης/Αλεξίδης - Σερέν/Αϊντίν 3-2 (11-9, 12-10, 11-13, 4-11, 12-10)

Μαρκουλάκης – Αϊντίν 3-1 (11-5, 11-9, 7-11, 11-5)

Για το ομαδικό θυμίζουμε ότι χτες στους παμπαίδες η Ελλάδα 2 κατετάγη 4η στο ενιαίο γκρουπ, ενώ στους παίδες η Ελλάδα 1 πήρε την 4η θέση, η Ελλάδα 3 την 6η θέση και η Ελλάδα 2 την 7η.

# Για την αυριανή τέταρτη μέρα των αγώνων τo live streaming από την πλατφόρμα της ETTU TV και το τραπέζι 1 είναι στο λινκ (https://ettutv.stupaevents.com/#/home/view/1/1595.

# Η σελίδα του τουρνουά στο site της ETTU είναι στη διεύθυνση EUROPE YOUTH SERIES - European table tennis union. Εκεί αναρτήθηκαν και οι κληρώσεις του απλού για τα ταμπλό στο A Finals και το B Finals

Το πρώτο κομμάτι στην τρίτη μέρα του Europe Youth Tournament επιτραπέζιας αντισφαίρισης της Τουρκίας είχε αγώνες για τα γκρουπ του απλού κι έφερε πέντε προκρίσεις στα κεντρικά ταμπλό για την ελληνική αποστολή. Στην κατηγορία Under 15 ο Γιάννης Κιοσελόγλου και ο Θεοφάνης Μαρκουλάκης προχώρησαν ως νικητές από τους ομίλους τους και ο Δημήτρης Γεωργαλλίδης έφτασε στον ίδιο στόχο με τη 2η θέση.

Στην κατηγορία Under 13 προκρίθηκαν στο κυρίως ταμπλό (το λεγόμενο και A Finals) με τη 2η θέση από τους ομίλους τους ο Θεοφάνης Μαρκουλάκης και ο Γιώργος Κούβελας. Το απλό συνεχίζεται αύριο 22/03, πιο αργά σήμερα μαθαίνουν από την κλήρωση τους προσεχείς αντιπάλους τους οι αθλητές μας.

Στα B Finals (τα ταμπλό δηλαδή, για όσους αποκλείστηκαν στα γκρουπ) συνεχίζουν στην Under 15 οι Αναστάσιος Φουσέκης, Νίκος Αλεξίδης, Απόστολος Βατσακλής, Γιώργος Σασσάνης, Σπύρος Φουσέκης, Δημήτρης Αλεξανδρίδης, Γιώργος Κούβελας και στην Under 13 ο Δημήτρης Αλεξανδρίδης και ο Νίκος Αλεξίδης.

Στο απλό Under 15 (όπου κλασικά στον θεσμό έχουν δικαίωμα συμμετοχής και οι μικρότεροι σε ηλικία αθλητές) σχηματίστηκαν 7 προκριματικά γκρουπ.

Στο 1ο ήταν μαζί ο Αναστάσιος Φουσέκης και ο Γιώργος Σασσάνης και αποκλείστηκαν με την 3η και την 4η θέση αντίστοιχα. Αρχικά αναμετρήθηκαν μεταξύ τους με νικητή τον Φουσέκη 3-0 σετ (11-3, 11-6, 11-5). Στη συνέχεια ο Φουσέκης έχασε με 3-0 σετ από τον επικεφαλής Τούρκο Κενάν Καχραμάν (3-11, 3-11, 2-11) και με 3-1 από τον συμπατριώτη του Μπεράτ Οζντεμίρ (11-8, 6-11, 7-11, 7-11). Ο Σασσάνης ηττήθηκε από τον Καχραμάν με 3-0 σετ (7-11, 6-11, 11-13) και από τον Οζντεμίρ με 3-1 (14-12, 9-11, 4-11, 7-11).

Στο 2ο γκρουπ τερμάτισαν στις αντίστοιχες θέσεις ο Απόστολος Βατσακλής και ο Δημήτρης Αλεξανδρίδης. Στο μεταξύ τους παιχνίδι στην 1η αγωνιστική επικράτησε οριακά ο Βατσακλής με 3-2 σετ (11-9, 4-11, 11-3, 6-11, 13-11). Αργότερα όμως, ο αθλητής του ΣΠΑΛΠ αισθάνθηκε ενοχλήσεις στην κοιλιά κι έχασε άνευ αγώνα τα επόμενα ματς. Ήταν απέναντι στον Δανό Μάλικ Σεβερίνσεν τον Τούρκο Αλί Ενές Σερέν. Αύριο πάντως, λογικά θα είναι εντάξει για ν’ αγωνιστεί στο consolation. Ο 13χρονος Αλεξανδρίδης κάμφθηκε από τον επικεφαλής Σεβερίνσεν με 3-0 (10-12, 7-11, 9-11) και από τον Σερέν με 3-1 σετ (6-11, 11-8, 5-11, 9-11).

Στο 3ο γκρουπ βρέθηκε ο Γιώργος Κούβελας και κατετάγη 4ος. Ηττήθηκε από τον Γερμανό επικεφαλής Τζόναθαν Γκέιζερ με 3-1 σετ (5-11, 11-7, 1-11, 9-11), από τον Δανό Βίκτορ Μπαρτολομέουσεν με 3-0 (5-11, 6-11, 8-11) και από τον Τούρκο Γιγκίτ Καγιά με 3-0 σετ (11-13, 5-11, 7-11).

Στο 4ο γκρουπ ο Γιάννης Κιοσελόγλου προχώρησε ως 1ο φαβορί. Είχε και Έλληνα αντίπαλο τον παμπαίδα Νίκο Αλεξίδη και επικράτησε με 3-0 σετ στην εναρκτήρια αγωνιστική (11-2, 11-5, 11-5). Ακολούθως ο Λουτρακιώτης πρωταθλητής νίκησε τον Τούρκο Μεχμέτ Ακίφ Μπαλά με 3-0 σετ (11-6, 11-6, 11-3) και τον συμπατριώτη του Αχμέτ Σαχάν με 3-1 (11-2, 11-6, 6-11, 11-9).

Ο 12χρονος Αλεξίδης επιβλήθηκε του Μπαλά με 3-0 σετ (11-3, 11-5, 11-3), έχασε με το ίδιο σκορ από τον Σαχάν και πήρε την 3η θέση (6-11, 5-11, 4-11).

Στο 5ο γκρουπ μετείχε ο Δημήτρης Γεωργαλλίδης και τα πήγε εξαιρετικά. Κάμφθηκε οριακά με 3-2 σετ από τον Τούρκο επικεφαλής Κουζέι Γκούντογκντου (10-12, 6-11, 17-15, 11-8, 9-11), νίκησε καθαρά με 3-0 σετ τον Τούρκο Αντίλ Ταχά Αντάκ (11-0, 11-9, 11-4) και τον Δανό Φρέντερικ Κίελντγκαρντ (11-4, 11-9, 11-8) για να πάρει την προνομιούχο 2η θέση.

Στο 6ο γκρουπ έδειξε τα πολύ καλά στοιχεία του και ο 12χρονος Θεοφάνης Μαρκουλάκης, μάλιστα πρώτευσε με το απόλυτο των νικών. Είχε σπουδαίες νίκες στα πέντε σετ απέναντι στον Δανό επικεφαλής Εμίλ Χάσελμπαλκ (12-10, 11-5, 6-11, 7-11, 11-7) και τον Τούρκο Αχμέτ Γιγκίτ Γκουλενλέρ (10-12, 11-7, 11-9, 5-11, 12-10), ενώ επιβλήθηκε του Τούρκου Τούνα Καραντενίζ με 3-0 σετ (11-1, 11-3, 11-4).

Στο 7ο γκρουπ ο Σπύρος Φουσέκης κυνήγησε δυναμικά την πρόκριση ώσπου αποκλείστηκε με την 3η θέση. Απέναντι στον Τούρκο επικεφαλής Αράς Αϊντίν έχασε στην παράταση του 5ου σετ (9-11, 11-3, 15-13, 7-11, 10-12). Νίκησε τον επίσης Τούρκο Αχμέτ Καραντενίζ με 3-0 σετ (11-3, 11-7, 11-6) κι έχασε από τον Γερμανό Τζανς Βουρζμπέγκερ με 3-0 σετ (4-11, 1-11, 7-11).

Στο απλό παμπαίδων οι 12 συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε 3 προκριματικά γκρουπ. Στο 1ο ήταν ο Αλεξανδρίδης και ο Αλεξίδης. Στην πρεμιέρα τέθηκαν αντιμέτωποι για να επικρατήσει ο Αλεξανδρίδης με 3-1 σετ (12-10, 11-5, 9-11, 11-9). Μετά ο Αθηναίος αθλητής γνώρισε την ήττα από τον Τούρκο επικεφαλής Αράς Αϊντίν με 3-2 σετ (9-11, 11-5, 8-11, 11-6, 3-11) και από τον επίσης Τούρκο Μπεράτ Οζντεμίρ με 3-0 σετ (7-11, 6-11, 9-11) κι έμεινε 3ος. Ο Θεσσαλονικιός Αλεξίδης έχασε οριακά από τον Οζντεμίρ στα πέντε σετ (8-11, 12-10, 11-8, 3-11, 12-10) και με 3-0 από τον Αϊντίν (10-12, 3-11, 3-11) για να περιοριστεί στην 4η θέση.

Στο 2ο γκρουπ έδωσε τους αγώνες του ο Κούβελας αντιμετωπίζοντας μόνο Τούρκους αθλητές. Αρχικά έχασε δύσκολα από το νούμερο 1 του γκρουπ, τον Τούρο Αλί Ενές Σερέν, με 3-1 σετ (9-11, 9-11, 12-10, 8-11). Αργότερα ο αμυντικού στυλ διεθνής μας νίκησε τον Μεχμέτ Ακίφ Μπαλά με 3-0 (11-5, 11-5, 11-8) και στο φινάλε τον Αντίλ Ταχά Αντάκ με 3-0 σετ (11-2, 11-4, 11-5) για να προκριθεί ως 2ος στα A Finals.

Στο 3ο γκρουπ κι επίσης με αθλητές της γειτονικής χώρας, ήταν ο Μαρκουλάκης και πέρασε κι αυτός με τη 2η θέση στην επόμενη φάση. Αντιμετώπισε και σε αυτή την κατηγορία τον Αχμέτ Γιγκίτ Γκουλενλέρ κι έχασε με 3-0 σετ (7-11, 12-14, 3-11). Νίκησε τον Αχμέτ Καραντενίζ με 3-0 σετ (11-2, 11-3, 11-4) και τον Τούνα Καραντενίζ άνευ αγώνα.

# Το διπλό μικτό παίρνει σειρά το Σάββατο. Συμμετοχή έχει μόνο ο Αλεξανδρίδης στην κατηγορία Under 13 με συμπαίκτρια την Τουρκάλα Μπερέν Μποζκούρτ. Στον 1ο γύρο (σ.σ. των «16») θ’ αντιμετωπίσουν τους Τούνα Καραντενίζ/Εκρίν Καχραμάν από τη διοργανώτρια χώρα. Στις 08:30 δική μας ώρα αρχίζει ο αγώνας, γίνεται στο τραπέζι 1 και θα έχει ζωντανή μετάδοση από την πλατφόρμα της ETTU TV (https://ettutv.stupaevents.com/#/home/view/1/1595 το λινκ για το Σάββατο).

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Σε Λουξεμβούργο και Γαλλία το χρυσό στην κατηγορία U21 στην Φινλανδία

 


Το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό στο τουρνουά των U21 σε αγόρια και κορίτσια στο 33ο Finlandia Open. Ο Λουξεμβούργιος Μάελ Βαν Ντέσελ ήταν ο καλύτερος όλων, καθώς κέρδισε μετά από έναν πολύ ανταγωνιστικό τελικό τον Αλεξάντερ Φράνσεν από την Νορβηγία με 3-1 (12-10, 9-11, 11-7, 11-6). Τα χάλκινα μετάλλια κατέκτησαν ο Τσέχος Ματίας Λέμπεντα και ο Δανός Ντομινίκας Σαμουόλις.


Στα κορίτσια η Γαλλίδα Ζάν Ρόμπς πήρε τον τίτλο επικρατώντας της Ελβετίδας Φάνι Ντουτάζ επίσης με 3-1 (11-6, 11-7, 9-11, 11-4). Η τρίτη θέση πήγε στην Μαρτίν Τοφτάκερ από την Νορβηγία και την Ευγενία Σάστρε από την Ισπανία.

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment