Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πολιτσης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα πολιτσης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Νέα καταγγελία του κ. Πολίτση εις βάρος του Υπευθύνου του Γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας

 


Ανάρτηση του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά-Ιθάκη: «Ο προπονητής μας Πολίτσης Σιδηρόπουλος Πολυχρόνης ο πρώην πρόεδρος Αλέκος Αποστολάτος η γραμματέας μας Φωτεινή Χρηστάτου ο ταμίας μας Γεράσιμος Μολφέσης και η ζωντανή θρυλική μασκότ μας Μάιλς .
Βρίσκονται από την Παρασκευή στο Μπάρι της Ιταλίας στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus + sport Together We Grow! »

Από το Μπάρι ο κ. Πολίτσης καταφέρθηκε και πάλι εναντίον του Υπεύθυνου του Γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας, σχετικά με την ανάρτησή του για την παρουσίαση του Αθλήματος σε Κ.Α.Π.Η. του Άργους με τίτλο: Με χαρά ανακαλύψαμε την είδηση και την κάνουμε γνωστή.

Ο κ. Πολίτσης έκανε την εξής ανάρτηση:

«Α, ρε Κολόμβε της δημοσιογραφίας!

Το ότι διαβάζεις τοπικά μέσα του Άργους, που δεν έχουν ομάδα στο άθλημα, και όχι τα τοπικά μέσα της Πάτρας ή της Κεφαλονιάς, που έχουν τους πρωταθλητές της Α2, είναι ακατανόητο…

Ρε δημοσιογράφε της Ομοσπονδίας, με τη μεγαλύτερη εμπάθεια προς το πρόσωπό μου και το πρώτο σωματείο από την επαρχία της χώρας!

Θα δημοσιεύσεις τίποτα από αυτά που κάνει η Table Tennis Sport Club Kefalonia & Ithaki - ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη κι εγώ εδώ και 7 χρόνια;
]
Σε ενημερώνω ξανά, γιατί αυτά τα γνωρίζεις από πολλές πηγές και από πολλούς άλλους του σωματείου με τους οποίους μιλάς, ότι εμείς, από το 2019 μέχρι και σήμερα, προσφέρουμε όλα τα τμήματά μας δωρεάν:

• Σε άτομα με αναπηρία που είναι πρωταθλητές Ευρώπης, όπως ο Χατζηκυριάκος και όλη η εθνική ομάδα πριν το 2022 (τελευταία, η Μελέτη Σοφία).

• Σε αθλητές χομπίστες, που ξεπερνούν τους 100 από το 2019 σε Κεφαλονιά και Ιθάκη.

• Στο ορφανοτροφείο.

• Έχουμε ακαδημία με 15 παιδιά ηλικίας 4 έως 13 ετών, με επιτυχίες σε πανελλήνιο επίπεδο (βλέπε Σκορδίλης Στέφανος, ετών 9).

• Είμαστε το μόνο σωματείο στη χώρα που τρέχει πρόγραμμα Erasmus ως υπεύθυνοι (Spin Act) και συμμετέχουμε σε δύο προγράμματα ως συνεργάτες (Together We Grow, Women Empowered) .

• Έχω φέρει την μεγαλύτερη πρόταση Erasmus +sport στη χώρα, σε συνεργασία με τον ΠΑΣΚΑ, το ίδρυμα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας ITTF Foundation και το Πανεπιστήμιο της Σλοβενίας (250.000 ευρώ) για το Πάρκινσον και το Αλτσχάιμερ.

Είναι σαν να προσπαθείς να θάψεις μια πυραμίδα, παρουσιάζοντας το πρώτο πυργάκι που έφτιαξε στην άμμο το παιδί σου όταν ήταν 2,5 ετών!

Υ.Γ.: Μπράβο στη γυμνάστρια του Άργους και στο ΚΑΠΗ! Παράδειγμα προς μίμηση!

Όχι μπράβο στην Ομοσπονδία και το δημοσιογραφικό επιτελείο της για την προπαγανδιστική τους συμπεριφορά!

Όχι μπράβο στους συναδέλφους προπονητές και τα σωματεία που επικροτούν αυτό το δημοσιογραφικό έργο αυτού του ανθρώπου!»

Δεκάλεπτη συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό IONIAN TV παραχώρησε σήμερα (14/3) ο Πολυχρόνης Πολίτσης!

 


Πολλά και εμδιαφέροντα είπε ο Πολυχρόνης Πολίτσης στην δεκάλεπτη συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό IONIAN TV, στην εκπομπή «Χαμηλή Πτήση» σήμερα 14/03/2025.

Ο προπονητής του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη που από του χρόνου θα αγωνίζεται στην Α1 Εθνική κατηγορία Επιτραπέζιας Αντισφάιρισης των Ανδρών, αναφέρθηκε στις δράσεις του Συλλόγου για την προώθηση και ανάπτυξη του Αθλήματος στην περιοχή του, αλλά και πανελλαδικά, στον πρόεδρο της Ομοσπονδίας κ. Παναγιώτη Τζόβολο και σε πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα.

Παραθέτουμε το βίντεο. Η συνέντευξη του κ. Πολίτση είναι από το time code 1ω15'56'' μέχρι 1ω26'21''.



 

Σχόλιο του κ. Πολυχρόνη Πολίτση για το ότι ελάχιστοι παίρνουν θέση σχετικά με τις απαγορεύσεις της ΕΦΟΕπΑ

 


Κάτω από την ανάρτηση του κ. Γιώργου Παναγόπουλου σχετικά με την απαγόρευση της Ομοσπονδίας για μεταδόσεις των αγώνων του Φοίνικα Αγίας Σοφίας Πειραιά στις 8 Μαρτίου, υπάρχει ένα σχόλιο του προπονητή της αήττητης πρωταθλήτριας ομάδας της Α2 Ανδρών, του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη, κ. Πολυχρόνη Πολίτση. Αξίζει να το διαβάσετε νομίζω. Λέει όλη την αλήθεια, όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνονται όλοι αυτοί που αγαπούν το Άθλημα και θέλουν να το δουν να προοδεύει.

«Εδώ, μεγάλη ευθύνη έχουν όλες οι διοικήσεις που έχουν στηρίξει αυτό το σχέδιο, καθώς και όλοι οι προπονητές μαζί με το προεδρείο τους!

Λυπάμαι που θα το πω, όμως, ως επιστήμονας Ψυχολόγος, θα κάνω μια πρόβλεψη:

Σε βάθος χρόνου, όλοι αυτοί που δεν μιλούν και κρύβονται πίσω από λίγα ευρώ, μικρές απειλές και λίγες υποσχέσεις για ένα κομματάκι από την πίτα, θα διαπιστώσουν ότι πίτα δεν υπάρχει. Και αυτό που πιστεύουν ότι τρώνε – ή θα φάνε – είναι μια αυταπάτη!

Τότε, λοιπόν, θα γίνουν οι μεγαλύτεροι πολέμιοι της άδικης, ανύπαρκτης ηγεσίας του χώρου.

Τότε θα ξεκινήσει να φτιάχνεται το πράγμα από την αρχή…

Συγχαρητήρια στις ομάδες που κρατούν το δίκαιο και την ευγενή άμιλλα στο άθλημα ψηλά!

Αυτές είναι οι προσωπικές μου απόψεις ως προπονητής ΑμεΑ, σε έναν χώρο όπου δέχομαι bullying εδώ και έξι χρόνια από τους ηγέτες της Πάτρας, που τώρα είναι και ηγέτες της χώρας στο άθλημα!

Οι πρόγονοί μου μού έμαθαν να παλεύω για το δίκαιο, ακόμη κι αν αυτό πηγαίνει κόντρα στο συμφέρον της οικογένειάς μου.

Ο Ιησούς μού έμαθε να συγχωρώ και να μην μισώ αυτούς που θέλουν το κακό μου.

Η αναπηρία μού έμαθε ότι, αν αποδεχτώ το πρόβλημα, στη συνέχεια θα μπορέσω και να το ξεπεράσω.

Μού έμαθε και κάτι άλλο: ότι η ματαιοδοξία, η ημιμάθεια και το απόλυτο μπορούν να δημιουργήσουν μια αθεράπευτη αναπηρία…»

Το παράπονο του κ. Πολυχρόνη Πολίτση προς τον κ. Ιωάννη Φάκαρο

 


Ανάρτηση του κ. Πολυχρόνη Πολίτση σχετικά με το Δελτίο Τύπου που ανήρτησε ο υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας κ. Ιωάννης Φάκαρος, χθες (7/3/2025) το βράδυ ενόψει των σημερινών αγώνων της Α1 και της Α2.

«Έπρεπε να σας απαγορεύσω, κύριε δημοσιογράφε της Ομοσπονδίας, να βγάλετε φωτογραφία και να πάρετε συνέντευξη από τον Καρακασεβίτς, όπως κάνει ο πρόεδρός σας.
Είμαστε η μόνη νεοφώτιστη ομάδα στην κατηγορία, πέμπτο φαβορί σύμφωνα με τα δικά σας στοιχεία, και όμως βρισκόμαστε αήττητοι τρεις αγωνιστικές πριν το τέλος! Είμαστε η μοναδική ομάδα που σχεδιάστηκε και καθοδηγείται από προπονητή ΑμεΑ.
Καμία αναφορά σε αυτό; Πόση εμπάθεια έχετε απέναντί μου; Ή μήπως δέχεστε οδηγίες από τον εργοδότη σας;
Αν δεν ήμουν εγώ και δεν ήμασταν από την Κεφαλονιά & Ιθάκη είμαι σίγουρος για τους διθυράμβους που θα γράφατε!
Δεν πειράζει όμως!

Μου φτάνει ότι άνθρωποι όπως ο θρύλος Γιάννης Βλοτινος Ιωαννης και Αλεξαντερ Καρακασεβιτς είναι δίπλα μου και θα είναι μέχρι τέλους ! Γιατί απλά αυτοί οι δυο μεγάλοι θρύλοι του αθλητισμού και του αθλήματος αγκαλιάζουν την ιδέα κάτι πολύ μεγαλύτερου από αυτό που αντιλαμβάνεσαι…

Περίμενε και θα δεις ότι στο τέλος θα αναγκαστείς και θα γράψεις γιατί θα σε αναγκάσουμε με τα αποτελέσματα μας και το έργο μας που θα ξεπεράσει και όλα τα μεγάλα σωματεία της χώρας!

Το 2010 το είπα στο χώρο τον ΑμεΑ και το 2019 το έκανα πράξη εσύ το γνωρίζεις πολύ καλά , ασχέτως αν ποτέ δεν θέλησες να γράψεις ποτέ το όνομα μου εκεί που παιζόταν το έργο μου …

Δεν πειράζει όμως παρακολούθησε τώρα την ομάδα μου ότι και να γίνει σήμερα και αύριο θα τερματίσει πρώτη στην κανονική περίοδο στην Α2 μένει να δούμε αν θα ολοκληρώσουμε αήττητη , δύσκολο αλλά όχι αδύνατο!!»

Θέλει το 3 στα 3 ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη για να κλείσει αήττητος την κανονική διάρκεια της Α2!

 


Με μπροστάρη τον ρέκορντμαν κατακτήσεων του ατομικού Πανελληνίου Πρωταθλήματος των Ανδρών, Γιάννη Βλοτινό, ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη, έχει στόχο να πετύχει άλλες 3 νίκες στο πρωτάθλημα της Α2 Ανδρών, στους αγώνες που θα φιλοξενηθούν στο κλειστό γυμναστήριο «Παναγίας Αλεξιώτισας» στην Πάτρα, προκειμένου να κλείσει αήττητος την κανονική διάρκεια της φετινής σεζόν στην κατηγορία και να βάλει πλώρη για την Α1.

Αν μάλιστα πετύχει το 3 στα 3 και ο ΑΟ Ξυλοκάστρου κάνει 2 ήττες, τότε παίρνει το πρωτάθλημα και την άνοδο και μαθηματικά από τώρα. Ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη ξεκίνησε την σεζόν ως νεοφώτιστη ομάδα από την 5η θέση του φετινού ranking, αλλά η σεζόν του είναι φανταστική. Είναι η μοναδική ομάδα από το Ιόνιο που σε ομαδικό Άθλημα αγωνίζεται σε Εθνική κατηγορία φέτος και καταφέρνει κάτι τέτοιο.


Πολυχρόνης Πολίτσης: Γνωρίζει ο Υπουργός την «απαράδεκτη τοποθέτηση» του κ. Φιλιππακόπουλου;


Ανάρτηση του Πολυχρόνη Πολίτση σχετικά με την ανάρτηση του κ. Νίκου Φιλιππακόπουλου για την πρόταση του για τα ΑμεΑ: 

«Παρατηρώντας την ανάρτηση έχουμε εξής ερωτήματα:

Οταν ο υπουργός χαράζει μια πολιτική για την προσβασιμότητα και άνθρωποι οι οποίοι χρηματοδοτούνται από τον υπουργό ακολουθούν αντίθετη κατεύθυνση από αυτή του υπουργού με γελοία ασθενεί επιχειρήματα, αν γνωρίζει ο υπουργός αυτήν την απαράδεκτη τοποθέτηση και δεν παρεμβαίνει, τότε προς τι ο υποτιθέμενος αγώνας για την προσβασιμότητα στα γήπεδα;

Ο υπουργός είναι υποδεέστερος ανθρώπων που παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ως ανθρώπους με παιδεία ενώ στην πραγματικότητα η συμπεριφορά τους αναδεικνύει ακριβώς το αντίθετο ;

Αυτοί η κατάσταση θα μπορούσε, να ταυτιστεί με ανάλογη παράλογη συμπεριφορά, πχ : εδώ και πολλά χρόνια είναι παράνομο να χτίζεις σε κάποιες περιοχές όπως δασικές κτλ , κάποιος όμως εξαιρετικά έξυπνος το κάνει , παράνομα μετά το νομιμοποιούν πληρώνοντας πρόστιμα, αντί να τους το γκρεμίσει το κράτος συνεχίζουν να νιώθουν τίμιοι , ηθικοί , δίκαιοι άξιοι .

Από την άλλη έχουμε ένα μικρό λαβωμένο κράτος με εκπροσώπους πολύ κατώτερους , βλέποντας τέτοια παράδοξα αφηγήματα. μετά έρχεται η φύση με μια κακοκαιρία γκρεμίζει το παράνομο σπίτι που έγινε νόμιμο και συνεχίζει να έχουμε πάλι παράδοξες οικονομικές ενισχύσεις στον κακομοίρη πολίτη !!

Αυτήν είναι μια αφήγηση φανταστική η οποία θα μπορούσε να είναι αληθινή!

Και όλα αυτά γιατί κάποιοι μιλάνε για πρόληψη αλλά δεν αντιλαμβάνονται την έννοια της λέξης ! Δείτε τα τα ΤΕΜΠΗ : πριν τι έλεγαν , τι έκαναν , μετά από τους νεκρούς, τι λένε και τι κάνουν !

επειδή είμαι άνθρωπος με κρίση όταν εγώ μιλάω για θέματα αθλητισμού και αναπηρίας απευθύνομαι σε ανθρώπους με κρίση και όχι σε πρόβατα που φοβούνται τον τσοπάνη τους ή τους κακούς λύκους, σε ανθρώπους συμπολίτες μου με παιδεία και ενσυναίσθησης προς τον συνάνθρωπο- κράτος - φύση !

Οφείλω να καταγγείλω το παράνομο χωρίς να φοβάμαι το λόγο αυτού που παρανομεί αποκαλώντας με γραφικό , κακόμοιρο, ρουφιάνο, λασπολόγο και ότι άλλο παράδοξο πιστεύει ότι θα τον κρατήσει στην εξουσία και να συνεχίσει το καταστροφικό του έργο !

Απλά γιατί αυτός που πιστεύει στην πρόληψη το δίκαιο και στους κανόνες σε ένα πολιτισμένο κράτος έχει δίκιο , ως προς την προσέγγιση της έννοιας της ΠΡΟΛΗΨΗΣ και μόνο αυτός ο άνθρωπος μπορεί να προλάβει αντίστοιχα ΤΕΜΠΗ - ΜΑΤΙ - ΜΑΝΔΡΑ κτλ …

Τέλος ζητώ από ανθρώπους με κρίση και αγάπη για τον συνάνθρωπο τους να κάνουν ένα βήμα μπροστά και να μην νιώθουν υποχρεωμένοι να υποστηρίζουν άλλο το παράλογο , να το δουν σαν ένας λάθος που δεν πρέπει άλλο να το υποστηρίζουν γιατί στο τέλος θα χάσουν την ιδιότητα που τους χάρισε ο θεός ( του ανθρώπου) και μεταλλαχθούν σε πρόβατα!»

Η απάντηση του κ. Πολίτση, στην απάντηση του κ. Φιλιππακόπουλου για τις καταγγελίες του κ. Πολίτση

 


«Nikos Filippakopoulos αυτό λέω και εγώ , σε λίγες μέρες θα βγει απόφαση από το ΑΣΕΑΔ και εκεί εσείς να δω τι θα βρείτε να πείτε !

Ως προς το πρόγραμμα ΑμεΑ σε χώρο που δεν έχει προσβασιμότητα και τουαλέτες ΑμεΑ είστε περήφανος να λέτε ότι αυτό αναδεικνύει το σεβασμό προς του ΑμεΑ !

Μάλλον κάτι δεν πάει καλά με εσάς !

Τα άτομα με αναπηρία δεν είναι παιχνίδι για να το χρησιμοποιήσετε με στόχο εύνοιας προς εσάς !

Οταν καλούμαστε να δημιουργήσουμε δράσεις χωρίς υποδομές , δεν νομίζω ότι αυτό σας κάνει ευαίσθητο αλλά αντιθέτως εκμεταλλευτή και άνθρωπο που δεν σέβεται τους ανθρώπους με αναπηρία !

Περίμενα μες το κρύο να βρει τα κλειδιά η καθαρίστρια ενώ επιβάλετε όταν ανοίξετε το γήπεδο να είχατε πρόβλεψη να ανοίξετε και την πόρτα αυτή αφού γνωρίζετε ότι είμαι χρήστης αμαξιδίου , όπως λέτε η ίδια συμπεριφορά από τον φίλο σας τζοβολο στο σεφ το πε ηγούμενο σαββατοκύριακο.

Οποιος και όποια διαβάζει αυτά που γράφετε αντιλαμβάνετε τη ανοησίες λέτε !
Το ότι παραδέχεστε ότι το γήπεδο δεν έχει πρόσβαση στης τουαλέτες έτος 2025 και φέρνετε παράδειγμα την Αμερική , αναδεικνύει την «αγάπη σας» για τα άτομα με αναπηρία!

Να σας πω ότι αν πάτε λίγο πιο πάνω από την Ελλάδα στην Σερβία μια χώρα όχι σαν την Αμερική τέτοιο χάλι δεν θα βρείτε , ακόμη και στην Βουλγαρία , ή την Σλοβακία.. δεν χρειάζεται να πάτε στην Αμερική, αν κάνετε ακόμη ένα ταξίδι στην Κεφαλονιά και πάτε στα γήπεδα ούτε εκεί θα βρείτε τέτοιο χάλι !

Αγάπη θέλει !

Λυπάμαι πολύ για τα ψέματα σας ! Υπάρχει βίντεο που σας διαψεύδει και όχι μόνο ..

Η χούντα τελειώνει και από εδώ και πέρα θα καταλάβετε τι σημαίνει ηθική και ποντιακή καρδιά !

Ειλικρινά λυπάμαι πολύ για το ότι υπάρχουν άνθρωποι που στηρίζουν την αρρωστημένη συμπεριφορά σας !

Προσπαθώντας να με βγάλετε γραφικό !

Θα τα πούμε μετά το ΑΣΕΑΔ , και τότε θα πέσουν οι μάσκες γιατί η δικαιοσύνη δεν μπορεί να είναι τόσο τυφλή στα στοιχεία και στις αποδείξεις!!

Αν έχετε κάποια απόδειξη για αυτά που λέτε γιατί δεν μου κάνετε μήνυση όπως μου είπε ο ιός σας ότι σας κρατάει με νύχια και με δόντια !!!

Από το παραπάνω αφήγημα σας κάποιος μπορεί να αντιληφθεί το σεβασμό σας στα άτομα με αναπηρία..

να σας ρωτήσω είπατε ότι το είχα σχεδιάσει αυτό με την τουαλέτα μια εβδομάδα τώρα !

Σας ρωτάω πως , αφού μάθαμε ότι σε αυτό το γήπεδο θα παίξουμε το Σάββατο το μεσημέρι, πως ; Αφού στο κουκούλι το γήπεδο έχει τουαλέτα ΑμεΑ , σωστά πως το σχεδίαζα μια εβδομάδα!

Σας προκαλώ σε δημόσια συζήτηση με ανθρώπους που δεν είναι από την Πάτρα να δούμε ποιος κοροϊδεύει ποιον για όλα αυτά που γράφετε!

Είστε μικρός ανθρωπάκος και αμολάτε μεγάλα ψέματα…

Εγώ όμως δεν είμαι ο τζουζεπε …»

Η απάντηση του κ Φιλιππακόπουλου στις σημερινές (23/2/2025) καταγγελίες του κ. Πολίτση

 


Ανάρτηση του κ. Νίκου Φιλιππακόπουλου για τα όσα κατήγγειλε ο κ. Πολίτσης σήμερα 23/2/2025 στην Πάτρα:

«Πλέον ήρθε η ώρα να πέσουν οι μάσκες…Ας είμαστε ειλικρινείς δεν σας ενδιαφέρει ούτε η ανάπτυξη του αθλήματος ούτε τίποτα. Μόνη σας έννοια πλέον είναι πως θα δημιουργήσετε προβλήματα και καταστάσεις τα οποία και μετά θα δημοσιεύετε με όποιον τρόπο σας βολεύει. 

Ουδέποτε σας είπα τη συγκεκριμένη φράση…ΟΥΔΕΠΟΤΕ. Η λασπολογία είναι και παραμένει η αγαπημένη σας ασχολία. Πλέον όλοι πανελληνίως γνωρίζουν τι κάνετε. Βάζετε κάποιον στόχο και ξεκινάτε με ψεύδη τον ξεφτιλισμό του στα social. Πείτε μου πραγματικά πότε μετείχατε τελευταία φορά σε αγώνες χωρίς να δημιουργήσετε καυγάδες, βίντεο και ψεύτικες καταγγελίες στα social. 3 χρόνια πίσω κοντέψατε να διαλύσετε τα μπαραζ του Α τοπικού για ένα μικρό κομμάτι λάστιχο (με Τρίτη ομάδα).

Πριν λίγο καιρό καταγγείλατε το β τοπικό

Το προηγούμενο σαββατοκύριακο κάνατε επίθεση στον κύριο Τζόβολο («μισαναπηρισμό» και λοιπά αξεσουάρ που πάλι εφεύρατε) και τους υπαλλήλους του ΣΕΦ (πάλι με βίντεο και λοιπά αξεσουάρ)
Αυτή τη Κυριακή βάλατε στο μάτι εμένα προσωπικά και κάνατε και τηλεοπτικό show για τα πέντε λεπτά που χρειαζόταν η φύλαξη να βρει τα κλειδιά να σας ανοίξει την πόρτα της ράμπας εισόδου των ΑΜΕΑ.

Έχετε δημιουργήσει θέματα σε επιδιαιτητές, διαιτητές και η λίστα πάει και πάει…

Ακόμα και το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας το αποκαλείτε «πολύ κακή αίθουσα»
(Μερικά μόνο παραδείγματα της πλούσιας δράσης σας)

Όποιος πιστέψει το οτιδήποτε γράφετε απλά δεν σας γνωρίζει. Το κόλπο σας πάλιωσε μπορείτε να το συνεχίσετε όσο θέλετε η λούπα και η συνταγή έτσι κι αλλιώς θα παραμένει η ίδια, δηλαδή θα κατηγορείτε κάποιον για κάτι που δεν έκανε και η ζωή θα συνεχίζεται…Μπορείτε να κάνετε την οποιαδήποτε αναφορά επιθυμείτε από τον Πρωθυπουργό μέχρι τη NASA. Να ξέρετε όμως ότι όταν η λασπολογία ξεπερνάει το «χαβαλέ του πληκτρολογίου» και επισημοποιείται τότε το άτομο που διασύρεται από τα ψεύδη σας έχει και το γράμμα του νόμου για προστασία.

Είμαι συνταξιούχος φαρμακοποιός με 35 χρόνια εργασίας, η ευαισθησία μου για θέματα των ΑΜΕΑ και του κοινωνικού χώρου είναι γνωστή και αδιαμφισβήτητη στην πόλη της Πάτρας από τους χιλιάδες πελάτες τους οποίους υπηρέτησα τόσα χρόνια.

Σας ενημερώνω ότι με δική μου πρόταση και σε συνεργασία με την τεχνική σύμβουλο της ομοσπονδίας ο Δήμος Πατρέων σύντομα θα ξεκινήσει δωρεάν πρόγραμμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης για τα ΑΜΕΑ, στην αίθουσα της Τοπικής Επιτροπής (την οποία εσείς βεβαίως έχετε χαρακτηρίσει ακατάλληλη, οπότε όταν αυτή η προσπάθεια ξεκινήσει αναμένουμε την αντίδρασή σας με καταγγελίες για το κλείσιμο της προσπάθειας αυτής).

Κλείνοντας καταλαβαίνω τον προβληματισμό σας για τις τουαλέτες, έχετε δίκιο, δυστυχώς τα γήπεδα είναι στην Ελλάδα και όχι στην Αμερική οπότε δεν μπορώ να φέρω την ευθύνη για κάτι το οποίο δεν είχα συμμετοχή στην κατασκευή του, και ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν είναι εφικτό να βρίσκουμε διαθέσιμα γήπεδα που να καλύπτουν αυτές τις προδιαγραφές αλλά παράλληλα να βρίσκονται και κοντά στο 98% των σωματείων.

Είμαι πάνω από 60 χρόνια στο άθλημα (ελπίζω να σας κάνει το νούμερο αυτή τη φορά γιατί την προηγούμενη δημοσίως μου αναλύσατε το «ψυχολογικό μου προφίλ !!!) και δεν θα συμμετάσχω άλλο σε αυτή τη φαρσοκωμωδία.

Η ανοχή και η κατανόηση έχει τα όριά της. Καλή Συνέχεια ελπίζω με πάρα πολλά like στις πολύ «αληθινές αναρτήσεις και καταγγελίες σας»»

Καταγγελία Πολίτση: Που να πάω τουαλέτα; Απάντηση Φιλιππακόπουλου: έξω στα δεντράκια!

 

Ανάρτηση του Πολυχρόνη Πολίτση:
 
«Καταγγέλλω απαράδεκτη συμπεριφορά στο πρόσωπο μου. Σε ερώτηση μου στον πρόεδρο της τοπικής Επιτροπής που θα πάω τουαλέτα αν χρειαστώ μου απάντησε έξω στα δεντράκια! 
 
Αύριο θα ετοιμάσω επιστολή στον δήμαρχο Πάτρας και στην περιφέρεια για απαράδεκτη συμπεριφορά απέναντι σε ένα άτομο με αναπηρία το 2025 γήπεδο ακατάλληλο για πανελλήνια πρωταθλήματα πως πήρε άδεια λειτουργίας όταν δεν έχει τις προδιαγραφές να φιλοξενήσει άτομα με αναπηρία;
 
Πως μπορούν αυτή οι άνθρωποι που μισούν την αναπηρία να είναι στην θέση τους ;
 
Πώς ο υπουργός χρηματοδοτεί ομοσπονδία που δεν σέβεται μέλη της ΑμεΑ ;
 
Θα το φθάσω μέχρι τον πρωθυπουργό!»


Πολυχρόνης Πολίτσης: «... ελπίζοντας αυτοί οι πανέξυπνοι που διοικούν την ομοσπονδία και τα ξέρουν όλα ...»

 


Ανάρτηση του κ. Πολυχρόνη Πολίτση στην σελίδα του στο facebook.

Αυτό τον μεγάλο θρύλο μας απαγόρευσε η ομοσπονδία να τον δείξουμε ζωντανά να παίζει με την ομάδα μας και να τον απολαύσει η χώρα και οι λάτρεις του αθλήματος!

Γιατί άραγε ;

Εγώ που είμαι πολύ προσωπικός του φίλος κατάφερα να τον φέρω και ο πρόεδρος τις ομοσπονδίας με τις παράξενες αποφάσεις του , ενώ προεκλογικά μίλαγε για ανάπτυξη όχι μόνο κατάφερε να μας μειώσει τις χορηγίες μας μη χορηγώντας μας άδεια μετάδοσης, ενώ σε άλλη ομάδα χορήγησε , και μετά από ένα μήνα μας χορήγησε για το Β τοπικό , πράγμα αδιανόητο!

Με αποτέλεσμα πέραν του δωρεάν τηλεοπτικού όμορφου θεάματος που χάθηκε , χάθηκε και μεγάλο χορηγικό πακέτο για το σωματείο μας !!!

Όπως και να έχει εμείς εδώ στην δυτική Ελλάδα θα κάνουμε τα πάντα να ξαναφέρουμε αυτόν τον θρύλο του αθλήματος , ελπίζοντας αυτοί οι πανέξυπνοι που διοικούν την ομοσπονδία και τα ξέρουν όλα να μην ξανά αποδώσουν με τέτοιο παραλογισμό και εμπάθεια απέναντι στο σωματείο μας , τουλάχιστον γιατί απέναντι σε εμένα είναι σίγουρο ότι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ λόγο την διαφορετικότητας μου , που τους αδειάζει …

Η θέση του Πολυχρόνη Πολίτση σχετικά με το μέλλον της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην Ελλάδα

 



Ανάρτηση του κ. Πολυχρόνη Πολίτση στο facebook.

«Όποιος συνάδελφος προπονητής μιλάει για ανάδειξη και ανάπτυξη του αθλήματος της ΕΦΟΕπΑ και δεν συμφωνεί ότι το πρωτάθλημα τουλάχιστον για αρχή της Α2 και Α1 πρέπει να γίνετε στις έδρες των σωματείων.

Αφήνει να εννοηθεί το εξής παράδοξο : «εγώ θέλω το καλό σου , σε αγαπώ, σε σέβομαι αλλά να , ξέρεις δεν γίνεται γιατί δεν είμαστε σαουδική αραβια.»

Τώρα όλα αυτά τα χρόνια σε αυτήν την χώρα πολλοί έχουν πιστοποίηση σε πολλά χωρίς να γνωρίζουν ούτε τα βασικά , αποτέλεσμα να διοικούν φορείς κατά το δοκού και στο επίπεδο που μπορούν !

Τα αθλήματα που είναι ερασιτεχνικά , δεν μπορούν να ζήσουν οικογένειες μέσα από αυτά. Δεν πρέπει οι προπονητές να τα υπολογίζουν ως μέσο επαγγελματικής αποκατάστασης.

Τα ερασιτεχνικά αθλήματα έχουν και πόλους ερασιτεχνικούς προπονητές και μέσα σε αυτό κλίμα επικρατεί πολύ ασχετοσύνη, οι διοικήσεις των ερασιτεχνικών αθλημάτων βασιζόμενες στο 90% στους αντίστοιχους προπονητές μόνο καλό δεν προσφέρουν!

ΥΣ : κάποιος δεν έχει χρήματα να πληρώσει ένα σωστό προπονητή ( που θα κάνει έργο ) όμως έχει χρήματα μαύρα για αγοράσει παίχτη έτοιμο και να πάρει τίτλο χωρίς γήπεδο , χωρίς ακαδημίες, χωρίς σωστή διοίκηση, γιατί;

Έτσι χάνετε και αξία των μεγάλων ερασιτεχνικών σωματείων της χώρας στο άθλημα: ΠΕΡΑ , ΤΑΤΑΥΛΑ , ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ , ΠΑΟ , ΑΕΚ»

Πολυχρόνης Πολίτσης: Γονέας, Δάσκαλος, Προπονητής. Οι ρόλοι τους στην διαπαιδαγώγηση του ατόμου

 


Τρεις μοναδικές ταυτότητες, η καθεμία έχει σημαντικό ρόλο στη διαπαιδαγώγηση και την εξέλιξη του ατόμου στην κοινωνία μας. Κάθε μία από τις τρεις ταυτότητες εκπέμπει αναγνωρισιμότητα και εξουσία, δύο πολύ δυνατά κίνητρα.

Το άτομο που επιδιώκει την ταυτότητα του γονέα έχει να αντιμετωπίσει πολλαπλές δυσκολίες, καθώς η συγκεκριμένη ταυτότητα δίνεται χωρίς κάποια διαπίστευση (βιολογικός κανόνας της εξέλιξης του ανθρώπου). Ένας γονέας πρέπει να επιδιώκει να είναι δάσκαλος και προπονητής αν θέλει να είναι το μέσο που θα βοηθήσει στη σωστή διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Πρέπει να αναγνωρίζει την έννοια του δασκάλου (ο δάσκαλος είναι μαθητής, συγχωράει, δεν μισεί, δεν υποκύπτει στα στερεότυπα, αγαπάει τη μάθηση, έχει φαντασία και όταν αντιλαμβάνεται ότι δεν γνωρίζει, προσπαθεί να μάθει χωρίς ενοχές και αναστολές. Πρέπει πάντα να επιδιώκει οι μαθητές του να γίνουν καλύτεροι από εκείνον).

Ως προπονητής, πρέπει να μην κουράζεται και πάντα να έχει στόχο την κορυφή, χωρίς όμως αυτή να γίνεται εμμονή: «σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο τελικός προορισμός». Πρέπει να μην νιώθει κούραση στην προπόνηση και να σκέφτεται μακροπρόθεσμα. Να είναι δάσκαλος με όρεξη να εξελιχθεί σε καθηγητή, να είναι δίκαιος και να προσπαθεί να δημιουργεί πάντα δέσμευση με τους αθλητές χωρίς διακρίσεις. Πρέπει να έχει πρόγραμμα και οργανόγραμμα, χωρίς αυτά να αποτελούν το "άγιο δισκοπότηρο", και πάντα να δέχεται την κριτική, να είναι ανοιχτός σε μικρές ή και μεγάλες αλλαγές στην προπόνηση.

Ο ρόλος του δασκάλου είναι πολύπλοκος και δύσκολος. Ένας δάσκαλος πρέπει να είναι καθηγητής (ο καθηγητής αναζητά τη μάθηση μέσα από την έρευνα και τις επιστήμες, γνωρίζει τη μεθοδικότητα και δεν βγάζει ποτέ συμπεράσματα με γνώμονα το συναίσθημα, γνωρίζει την έννοια της αμφισβήτησης και της μάθησης, η φαντασία του δεν πρέπει να έχει όρια). Ο δάσκαλος πρέπει να είναι γονέας (να αγαπάει χωρίς αναστολές και διακρίσεις τους μαθητές του, να μπορεί να συγχωρεί, να έχει μεγάλη υπομονή στη διδασκαλία και να αισθάνεται μαθητής).

Ο δάσκαλος και ο προπονητής πρέπει να γνωρίζουν το αίσθημα της αδικίας, αλλά δεν πρέπει να το αισθάνονται.

Ένας δάσκαλος-προπονητής μπορεί να μην γίνει ποτέ γονέας, όμως πάντα θα έχει το ρόλο του γονέα.

Ένας γονέας πρέπει να καταφέρει να κατακτήσει την ταυτότητα του δασκάλου και του προπονητή αν θέλει να είναι καλός γονέας.

Σιδηρόπουλος Πολίτσης Πολυχρόνης
Ψυχολόγος – Προπονητής

Δήλωση του κ. Πολίτση για τον κ. Παπαγεωργίου. Κατηγορεί τον κ. Τζόβολο ότι μισεί τα ΑμεΑ!


Οι δηλώσεις του πρώην προέδρου της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. κ. Κωνσταντίνου Παπαγεωργίου σχετικά με την προσβασιμότητα των ΑμεΑ στους αγωνιστικούς χώρους, έφερε και την αντίδραση του κ. Πολυχρόνη Πολίτση, ο οποίος έκανε την παρακάτω ανάρτηση στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, στην οποία μιλάει και για τον τωρινό πρόεδρο της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. κ. Παναγιώτη Τζόβολο και τον τρόπο που αισθάνεται για τα ΑμεΑ.

Διαβάζοντας την τοποθέτηση του πρώην προέδρου και την Ειλικρινή απάντηση του , θέλω να εκφράσω ότι επι προεδρίας του ποτέ δεν αρνήθηκε στην ΕΑΟΜ ΑμεΑ τίποτα και πάντα έδινε το οκ χωρίς δεύτερη κουβέντα σε όλα τα αιτήματα, χαρακτηρίζοντας τον φίλο την άθλησης των ΑμεΑ και μεγάλο υποστηρικτή στα άτομα με αναπηρία. 

Επί προεδρίας του γίναν τα μόνα δύο μεγάλα παγκόσμια τουρνουά κατηγορίας 20 στην Κεφαλονιά με μεγάλη επιτυχία! Και το παγκόσμιο φεστιβάλ Πάρκινσον και Αλτσχάιμερ στην Κρήτη με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Όπου μπορούσε να βοηθήσει βοήθησε και με το παραπάνω, αντίθετα με τον τωρινό πρόεδρο που ως πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής και υπεύθυνος διαιτησίας της ΕΦΟΕπΑ προσπάθησε να μας σαμποτάρει!

Εγώ ήμουν υπεύθυνος διευθυντής αγώνων !

Είμαι σίγουρος ότι ποτέ δεν έθεσε θέμα στην τεχνική επιτροπή ή το ΔΣ ή στον δήμο Πάτρας για θέματα προσβασιμότητας στους αθλητικούς χώρους στην Πάτρα έστω να υπάρχει στα χαρτιά …

Ελπίζω τώρα να αλλάξει στάση από την πιο ισχυρή θέση που κατέχει και να σταματήσει αυτό το φαινόμενο του μισαναπηρισμού που τον κατέχει, ποτέ δεν είναι αργά !

Εδώ είμαι να τον συγχωρήσω και να συνεργαστώ ακόμη και μαζί του αφού πρώτα δείξει ότι σαν άνθρωπος σέβεται τα ΑμεΑ!

Περιμένουμε από την Ε.Φ.Ο.Επ.Α. να μας δείξει τα έγγραφα της προς το Κράτος για τις τουαλέτες των ΑμεΑ

 

Χθες 3/2/2025 οι κ.κ. Πολίτσης, Φιλιππακόπουλος είχαν μία αντιπαράθεση στα σχόλια που γίνονταν στον λογαριασμό μου στο facebook, σχετικά με την έλλειψη των τουαλετών για ΑμεΑ στα περισσότερα από τα Ελληνικά γήπεδα.

Ο κ. Πολίτσης ανέφερε χαρακτηριστικά: «πείτε μου πότε σκεφτήκατε την ομαλή μου πρόσβαση σε ένα γήπεδο ως χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου, και την πρόσβαση μου σε τουαλέτα ΑμεΑ από την στιγμή που μπορεί να βρίσκομαι σε έναν αγωνιστικό χώρο πάνω από 5 ώρες; Ποτέ και που από το 2019 έως και εχτές; Ποτέ θα σας πω εγώ , από το 2019 έως και εχτές γιατί ποια κουραστικά να θεωρώ ότι δεν πρέπει να προβάλω αυτό το σοβαρό θέμα! Εγώ εχτές μπορούσα να πάω τουαλέτα στο γήπεδο που εσείς πανηγυρίζατε ότι είναι φοβερό; Θα σα πω εγώ όχι γιατί απλά δεν έχει πρόσβαση ή τουαλέτα.
Πόσο περήφανος είσαστε για αυτό κύριε πρόεδρε εν έτη 2025;»

Ο κ. Φιλιππακόπουλος απάντησε χαρακτηριστικά: «Απαντώ στο προσωπικό σας θέμα. Είναι ιδιαίτερα σεβαστό καί έχετε απόλυτο δίκιο. Τα παράπονά σας όμως στην Πολιτεία. Ο πρώην, ο τωρινός, ο επόμενος κλπ πρόεδρος δεν χρηματοδοτεί καί κατασκευάζει τα γήπεδα.»

Στο παραπάνω θέμα έχουν δίκιο και οι δύο και το δίκιο τους είναι προφανές.

Σύμφωνα όμως με το δικό μου σκεπτικό υπάρχει ένας αστερίσκος. Η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. με δεδομένο ότι κλείνει 70 χρόνια λειτουργίας και έχει αντιμετωπίσει πάρα πολλά προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια -δεν λέω έχει λύσει, λέω έχει αντιμετωπίσει-, είμαι σίγουρος ότι κατά καιρούς έχει κάνει έγγραφα αιτήματα που ζητάει από το Κράτος την συνδρομή του στην λύση αυτού του συγκεκριμένου, αλλά και άλλων προβλημάτων που αφορούν τους ΑμεΑ Αθλητές και Προπονητές, ειδικά άν αναλογιστούμε ότι είναι διοργανώτρια ή συνδιοργανώτρια Πανελληνίων Πρωταθλημάτων ΑμεΑ.

Οπότε, εμφανίζοντας ένα τέτοιο έγγραφο, αυτομάτως το δίκιο του κ. Φιλιππακόπουλου είναι βουνό. Άν όμως δεν έχει γίνει κάποια τέτοια κίνηση από την Ομοσπονδία προς το Κράτος υπέρ των Αθλητών της, τότε το βουνό μετατρέπεται σε γκρεμό.

Ανάρτηση του κ. Πολίτση με τρομερές καταγγελίες εις βάρος της Τοπικής Δυτικής Ελλάδας!

 

 Ο κ. Πολυχρόνης Πολίτσης, προπονητής του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη σε συνέχεια των χθεσινών γεγονότων, αλλά και του σημερινού σχολίου του κ. Φιλιππακόπουλου ανήρτησε το παρακάτω κείμενο.

«Nikos Filippakopoulos Και εγώ σας ευχαριστώ ως προπονητής και ψυχολόγος με «άδεια ασκήσεως»

Που με κάνετε κάθε φορά να αναρωτιέμαι τι δεν καταλαβαίνω !

Βασικά από κάτι μικρά πράγματα εμείς της ψυχικής υγείας που δίνουμε σημασία βρίσκουμε της καλύτερες θεραπείες: σε έγγραφο σας προς το σωματείο λίγες ώρες πριν μιλάτε για 50 χρόνια ανιδιοτελής προσφοράς τώρα γράφετε 60 !

Μικρή λεπτομέρεια αλλά σημαντική παρατήρηση για έναν ψυχολόγο!

Δεύτερον εσείς μου ζητήσατε με άσχημο τρόπο να ξεκινήσω τον αγώνα, καθώς το προγραμματισμένο παράλογο ωράριο είχε περάσει (12:00 ), εμείς μπήκαμε στο γήπεδο 12: 20 , αδυνατώντας να φθάσουμε νωρίτερα όταν το πρώτο δρομολόγιο πλοίου μας αποβίβασε στις 10:50 στην Κυλλήνη και βάση google maps άφιξη 12:15 έξω από το γήπεδο, μέχρι ο φύλακας να ανοίξει την πύλη και να μπούμε μέσα 12:20 ) όταν λοιπόν σας είπα ότι είπα και στην επιδιαιτητρια ότι χωρίς ζέσταμα όπως ορίζει ο κανονισμός τα παιδιά δεν θα αγωνιστούν , εσείς με ύφος και φωνές μου απαντήσατε ότι δεν σας ενδιαφέρει ακολουθείτε τις οδηγίες της προέδρου της τεχνικής επιτροπής, τότε εγώ σας απάντησα ότι εμείς δηλαδή έπρεπε να κολυμπήσουμε και να έρθουμε νωρίτερα γιατί έτσι επιβαλλόταν, θυμώσατε και αρχίζατε να τρομάζετε τα μικρά παιδιά της ομάδας μου 8, 9 ετών , και πάλι σας έκανα παρατήρηση και έφυγα γιατί είδα ότι δεν βοηθά τους μικρούς αθλητές μου αυτό !

Τρίτων περί δικηγόρων : εγώ είμαι στο άθλημα 35 χρόνια έχω φορέσει το εθνόσημο σαν αθλητής ΑμεΑ 10 και άλλα 10 σαν ομοσπονδιακός με πολύ μεγάλο όνομα σε παγκόσμιο στερέωμα και σαν αθλητής , προπονητής, και ερευνητής!

Μιλάτε για άδειες όταν ολα είναι τόσο ξεκάθαρα !

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει λόγος να ασχολιόμαστε μαζί σας όταν σαν άνθρωπος επικαλείστε συνεχώς την δημοκρατία , αξιες , ηθικούς κώδικες , ενώ αυτά που καταγράφονται σε έγγραφα , γεγονότα και κάμερες δείχνουν ακριβώς το αντίθετο!

Κύριε Πρόεδρε της τοπικής θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι :

Πόσο ηθικό ειναι να ζητάτε από την πολιτεία να δίνει γήπεδα , χρήματα για ανάπτυξη του αθλήματος, και την για την υγεία σωματική και πνευματική των αθλουμένων, και εσείς να μην ακολουθείτε ούτε στο 50% τον αθλητικό νόμο της πολιτείας;

Πόσο ; Οπως σας είπα στο γήπεδο εγώ είμαι προπονητής που διαβάζει και έχει αξίες και δεν θα επιτρέψω ούτε στον ίδιο μου τον αδερφό να μου τις καταργήσει !

Καλημέρα και ελπίζω ότι τώρα που θεωρείτε ότι η βιντεοσκόπηση είναι παράνομη να πείτε στους γονείς των παιδιών και του προπονητές να μην δείχνουν τις των παιδιών τους μέσα από μια μοναδική απευθείας μετάδοση γιατί προκαλεί άσχημα συναισθήματα, και ούτε στο μέλλον να χρησιμοποιηθούν στο δήμο Πάτρας ως απόδειξη για την καλή δουλεία που κάνετε εκεί για περισσότερα ωφέλη του σωματείο σας και τις τοπικής επιτροπής!

Γιατί η ζωντανή μετάδοση τον όμορφων παιχνιδιών ανάμεσα σε παιδιά που δείχνουν τι θα πει υγειής αθλητισμός : όπως ο αθλητής του Ιφίτου που έκανε λάθος Σέρβις και παραδέχτηκε το λάθος και η πολύ έμπειρη διαιτητής σας του είπε δεν πειράζει ξανά κάνε το σέρβις , και τις είπα τι λέτε μου απάντησε με παρατήρηση,

Εκπαίδευση θέλει η κατάσταση σε πολλά εκεί στην Πάτρα !

Ακούστε τα παιδιά και τους προπονητές που γνωρίζουν κάτι λίγο περισσότερο…»


Η απάντησή μου στο σχόλιο του κ. Φιλιππακόπουλου

 


Η απάντησή μου σε όσα αναφέρει ο κ. Φιλιππακόπουλος είναι η παρακάτω. Η φωτογραφία είναι από αγώνες που κανείς δεν έφερνε την αστυνομία να με βγάλει έξω από το γήπεδο, όπως έκανε η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. στις 11 Ιανουαρίου.

«Nikos Filippakopoulos Καλή σας μέρα κ. Φιλιππακόπουλε. Σας ευχαριστώ που θεωρείτε τιμή σας να ασχολούμαι με το άτομό σας, μου προσδίδει ιδιαίτερη αξία και την δέχομαι ανεπιφύλακτα. Όμως δεν ασχολήθηκα εγώ πρώτος χθες μαζί σας. Άν είχατε λειτουργήσει υπέρ σας θα είχατε πάρει τον κ. Πολίτση να μιλήσετε μακριά από την κάμερα. Δυστυχώς επιδιώξατε να είστε εκεί για να μπορέσετε να με κατηγορήσετε μετά, όπως είχατε κάνει και στις 11 Ιανουαρίου, όταν ως μέλος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., μαζί με τον πρόεδρό της κ. Τζόβολο, τον ταμία της κ. Τσεντεκίδη και την κα Σπανού φέρατε την Αστυνομία να με βγάλει έξω από το ΣΕΦ και να με πάει στο τμήμα (αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης, τον έχει πάρει τον δρόμο του αυτό το θέμα). 

Η συζήτηση που κάνατε με τον κ. Πολίτση δεν ήταν προσωπική, αφορούσε την άφιξη της ομάδας του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά και Ιθάκη στην αίθουσα που θα φιλοξενούνταν οι αγώνες της και του απαγορεύατε να έχουν οι νεαροί Αθλητές του Σωματείου το μισάωρο προθέρμανσης που δικαιούνται σύμφωνα με τα ισχύοντα στο Άθλημα. Τελικά οι Αθλητές προθερμάνθηκαν για 20 λεπτά και όχι για 30. Αυτά τα δέκα λεπτά ήταν τόσο σημαντικά; Όχι, το σημαντικό ήταν να δείξετε ότι κουμάντο κάνετε εσείς. Η κάμερά μου βρισκόταν στο ίδιο σημείο από τις 10:30 το πρωΐ μέχρι τις 16:30 το απόγευμα. Εσείς πήγατε και στηθήκατε μπροστά της. Ουδέποτε ο κ. Σκορδίλης μου διαμαρτυρήθηκε για το συγκεκριμένο γεγονός. 

Η κάμερα μου, ανήκει σε μένα και κακώς την στρέψατε αλλού, δεν είστε η Αστυνομία, φύγετε εσείς από μπροστά της την άλλη φορά, μην ξανακουμπήσετε τα πράγματά μου. Η κάμερα μου θα σκοπεύει όπου θέλω εγώ και όχι όπου θέλετε εσείς. Την δικιά σας κάμερα να την βάλετε να σκοπεύει όπου θέλετε εσείς. Άλλωστε το πλάνο της συνομιλίας σας με τον κ. Πολίτση έπαιξε μέσα στο βίντεο της παρακάμερας για το οποίο μου δίνετε συγχαρητήρια για την καλή δουλειά μου και σας ευχαριστώ για αυτό. 

Μπράβο που παραδέχεστε επιτέλους γραπτά, ότι οι γονείς έχουν εκχωρήσει τα δικαίωματα βιντεοσκόπησης και φωτογράφισης, αλλά και προβολής των παιδιών τους στην ΕΦΟΕπΑ. Εγώ ως συνεργαζόμενος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. -και μάλιστα χωρίς να αμοίβομαι από αυτήν- βρίσκομαι εδώ και 14 μήνες -πέραν των υπολοίπων 30 χρόνων Δημοσιογραφικής ενασχόλησής μου με το Άθλημα- στους αγωνιστικούς χώρους σας και καλύπτω τα πρωταθλήματά σας. Ξεχάσατε ότι εκχωρήσατε γραπτή άδεια στο κανάλι gre78.tv για την απευθείας μετάδοση του Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός στις 12 Ιανουαρίου; Μία ημέρα μετά που με πήγατε στην Αστυνομία; 

Τα γνωρίζει αυτά η έγκριτη δικηγόρος που φέρατε να με απειλήσει και μετά κάθησε όπως είχε κάθε δικαίωμα και παρακολούθησε τους αγώνες του γιού της, οι οποίοι προβάλλονταν απευθείας στο διαδίκτυο; Ούτε μισό παράπονο δεν έκανε για αυτό το θέμα. Ήθελε μόνο να μην τραβήξω εσάς. Για τον γιό της δεν είχε το ίδιο πρόβλημα, τρομερό δεν ακούγεται; Πάντως, αν κάνατε τόσο καλή δουλειά στο να πείσετε τους γονείς του Σωματείου σας να μην έχουν πρόβλημα, κάντε το ίδιο και με τα άλλα Σωματεία για να μην φαίνεται ότι έχετε επιλεκτική συμπεριφορά, γιατί το κανάλι θα μεταδίδει απευθείας τους αγώνες που τα γηπεδούχα Σωματεία θα του έχουν δώσει άδεια, σε οποιαδήποτε κατηγορία και να αγωνίζονται. 

Για εμάς, (τον Όμιλο KOUSgroup και εμένα), το Πινγκ Πονγκ είναι το ίδιο σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Εσείς το ξεχωρίζετε σε πινγκ πονγκ στο Σ.ΕΦ., πινγκ πονγκ στην Πάτρα, πινγκ πονγκ στην Θεσσαλονίκη, πινγκ πονγκ στα νησιά και πινγκ πονγκ των άλλων περιοχών της χώρας μας. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και για την απευθείας μετάδοση που κάνω. Όσο για την εμπορική-διαφημιστική εκμετάλλευση που αναφέρεστε, στις μεταδόσεις εμφανίζονται μόνο τα διαφημιστικά σποτ της εταιρείας στην οποία ανήκει το κανάλι και τα λογότυπα των χορηγών των Σωματείων από τους οποίους δεν παίρνουμε ούτε ευρώ, εκτός και άν είστε σε θέση να παρουσιάσετε κάποια σύμβαση του καναλιού με κάποια εταιρεία για συνεργασία στον τομέα της διαφήμισής της. 

Μέχρι τότε να είστε πολύ προσεκτικός τι γράφετε. Τα γραπτά μένουν και γραπτές καταγγελίες χωρίς αποδείξεις, αποτελούν συκοφαντική δυσφήμιση και δεν είναι καλό να υπάρχουν. 

Με τιμή. 
Νιφλής Γιώργος.»

Μετάλλιο και για τον ΑΣΕΑ Κεφαλονιά-Ιθάκη με τον Στέφανο Σκορδίλη στην Βέροια

 


Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη στη Βέροια το Σαββατοκύριακο το 4ο Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης όλων των ηλικιακών κατηγοριών. Ο Αθλητικός Σύλλογος Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης Κεφαλονιά & Ιθάκη συμμετείχε στο πρωτάθλημα με 2 αθλητές. 

Τον Κωσνταντίνο Σωτηρίου, ο οποίος συμμετείχε στην κατηγορία των εφήβων (κάτω των 19 ετών) και με 4 νίκες και 2 ήττες τερμάτισε στην 10η θέση από 37 αθλητές και τον Στέφανο Σκορδίλη, ο οποίος συμμετείχε στην κατηγορία μίνι Παμπαίδων (κάτω των 11 ετών) και με 5 νίκες σε 6 αγώνες τερμάτισε στην 3η θέση από 29 αθλητές από όλη την Ελλάδα και έλαβε το χάλκινο μετάλλιο. 

Κατά τη διάρκεια των αγώνων στην καθοδήγησή του μικρού Στέφανου βρισκόταν ο προπονητής του ΑΣΕΑ Νάουσας και του "Εν Σώματι Υγιεί" (ΑμεΑ) Αλέξανδρος Καραϊωσήφ, συνεργάτης του κ. Πολίτση.

Πηγή: https://www.facebook.com/xroni.sidiropoulos

Με τα χρώματα του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά και Ιθάκη στην Α2 ο Αλεξάνταρ Καρακάσεβιτς!


Ημέρα Χριστουγέννων! Και ο άγιος Βασίλης έκανε ένα όμορφο δώρο στους μικρούς μας αθλητές. Σε μια πολύ όμορφη αθλητική ατμόσφαιρα στο χιονισμένο Βελιγράδι η ομάδα μας ΑΣΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ & ΙΘΑΚΗ .

Έδωσε τον προγραμματισμένο αγώνα που ήταν να γίνει την Δευτέρα στην πόλη του ΣΑΜΠΑΤΣ , για τα 30 χρόνια φιλίας με το δήμο Αργοστολίου. Λόγο της κακοκαιρίας δεν μπόρεσε γίνει στην πολύ Σάμπατς .

Την ομάδα του Σάμπατς εκπροσώπησαν οι αθλητές Ματία Γιόβιτς , και Μπόγιαν Βεσελίνοβιτς και οι μικροί αθλητές από την ακαδημία Καρακασεβιτς και Κόσιτς.: Ίβαν Καρακασεβιτς ( γιος του μεγάλου θρύλου Καρακασεβιτς) και Αλεξάντερ Βεσελινοβιτς ( γιος του Μπόγιαν Βεσελίνοβιτς ) .

Η ομάδα μας εκπροσωπήθηκε από τον Αλεξάντερ Καρακάσεβιτς 4 φορές χρυσό πρωταθλητή Ευρώπης στα μεικτά , χάλκινο στο ατομικό και 2 φορές χάλκινο στο διπλό , μέλος την πρώτης μας ομάδας και από του μικρούς μας αθλητές μέλη της Β ομάδας μας Σκορδίλη Στέφανο και Γεμενετζή Χρήστο , τον προπονητή μας Πολίτση Πολυχρόνη !

Δόθηκαν αναμνηστικά από πρόεδρο της ομάδα μας Κώστα Σκορδίλη και τους αθλητές μας στην ομάδα του Σάμπατς !

Παρών στην εκδήλωση και ο αντιπρόεδρος Ιορδάνης Γεμενετζής καθώς και ο Νέος πρόεδρος της ΕΑΟΜ ΑμεΑ Κωνσταντίνος Σιάχος !

Σκορ δεν υπήρξε καθώς τα σωματεία επέλεξαν να δώσουν και ένα μήνυμα το οποίο έγραφε το αναμνηστικό μπλουζάκι

Ο αθλητισμός ενώνει!

Στις 11-12 Ιανουαρίου θα δώσει και τα πρώτα του παιχνίδια με τα χρώματα της ομάδας μας ο θρύλος του παγκοσμίου πινγκ πογκ Καρακασεβιτς στο Στάδιο Ειρήνης και φιλίας όπου θα ολοκληρωθεί και ο πρώτο γύρος του πρωταθλήματος της Α2 !

Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: https://www.facebook.com/ttscki.org

Στο Βελιγράδι για προπονήσεις ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά-Ιθάκη!

 


Στα πλαίσια του Εράσμους + Σπορ , Το σωματείο μας βρίσκεται στο χριστουγεννιάτικο Βελιγράδι και προπονείται στην Academy Kocic !

Ο προγραμματισμένος φιλικός αγώνας για τα 30 χρόνια φιλίας του Δήμου Αργοστολίου με το δήμο του Σαμπατς που είχε προγραμματιστεί να γίνει αναβλήθηκε λόγο κακοκαιρίας!

Και θα δωθεί αγώνας επίδειξης με τους αθλητές τους Σαμπατς σήμερα στο Βελιγράδι , την ομάδα μας θα εκπροσωπήσουν οι αθλητές Σκορδίλης Σ , Γεμενετζής Χ από ΑΣΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ & ΙΘΑΚΗ Β και ο Καρακάσεβιτς Α από την την Πρώτη ομάδα !

Στο ταξίδι αυτό βρίσκονται ο πρόεδρος και αντιπρόεδρος του σωματείου μας και ο νέος Πρόεδρος της ΕΑΟΜ ΑμεΑ ως ιδρυτικό μέλος !

Ευχόμαστε χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα σε όλους !

Μεγάλο μέρος της οργάνωσης αυτού του φιλικού αγώνα οφείλετε στον αγαπημένο μας πρόξενο κύριο Ρουχωτά Βίκτωρα πρώην αντιπρόεδρο, και πλέον μέλος του σωματείου μας !

Να του ευχηθούμε καλά Χριστούγεννα και να τον ευχαριστήσουμε για το συνεισφορά του στο εγχείρημα αυτό !

Πηγή κειμένου και φωτογραφιών: https://www.facebook.com/xroni.sidiropoulos

Ουφ, τα είπα και ξαλάφρωσα! (Ακόμη και αν δεν είπα ακριβώς την αλήθεια)

 

Ο κ. Πολυχρόνης Πολίτσης έκανε ζωντανή μετάδοση video στο facebook σήμερα 18/12/2024, εξηγώντας όλα αυτά που έστειλε στα μηνύματά του προς εμένα από χθες το βράδυ, σχετικά με την ανάρτηση του Γιώργου Μουχθή. Ο κ Πολίτσης έχει πρόβλημα με την παραποίηση της αλήθειας και την παραπληροφόρηση, έτσι λέει τουλάχιστον. Άρα λοιπόν, μπορώ και εγώ να σας ενημερώσω για κάτι που μπορεί εύκολα να θεωρηθεί παραπληροφόρηση και ψέμα, από μέρους του. Απλά εγώ θα παραθέσω και αποδείξεις ή κανονικά επιχειρήματα χωρίς να είμαι επιστήμονας-ψυχολόγος.

- Στο χρονικό σημείο 6:14 της εν λόγω ζωντανής μετάδοσης ρωτάει: «γιατί ένα παιδί με αμαξίδιο να μην αγωνίζεται στο πρωτάθλημα των αρτιμελών κανονικά, όπως γίνεται σε άλλες χώρες, αφού είναι τέτοιο το επίπεδο. Γιατί δεν το επιτρέπει η Ομοσπονδία της χώρας μας;»

Για το συγκεκριμένο ερώτημα μπορούμε με ασφάλεια να παρατηρήσουμε ότι είναι ένα ερώτημα που βασίζεται σε παραπληροφόρηση και ψέμα από την πλευρά του, τα οποία είναι πολύ επικίνδυνα για τις μικρές ηλικίες και προκαλούν βία, αφού τα χρησιμοποιεί ένας επιστήμονας-ψυχολόγος και προπονητής που εκτός των άλλων έχει ως υποχρέωσή του να βοηθήσει τα νεαρά παιδιά που προπονεί να γίνουν σωστοί άνθρωποι και πολίτες! Η απάντησή μου λοιπόν στο παραπάνω ερώτημα είναι:

Η Ευανθία-Ειρήνη Μπουρνιά κορυφαία εκπρόσωπος του Ελληνικού Πινγκ Πονγκ στο εξωτερικό με μετάλλια σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις -σκεφτείτε ότι αφού την ξέρω ακόμη και εγώ πόσο γνωστή είναι-, αγωνίζεται ως ΑμεΑ σε αμαξίδιο και συμμετείχε κανονικά στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών που διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο στο ΣΕΦ (14-15/12/2024). Η Ομοσπονδία δεν της απαγόρευσε την συμμετοχή -αντίθετα απ' ότι ισχυρίζεται ο κ. Πολίτσης- και πολύ καλά έκανε, είναι αθλήτρια και έχει ίδια δικαιώματα με τις άλλες αθλήτριες. Η Μπουρνιά σημείωσε μία νίκη στον 5ο όμιλο που αγωνίστηκε και υπέστη δύο ήττες για να πάρει τελικά την 23η θέση μετέχοντας μετά τους ομίλους στους αγώνες διαβάθμισης. Οι πληροφορίες βρίσκονται στο ttscore της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και είναι προσβάσιμες σε όλους όσοι ενδιαφέρονται να μην παραπληροφορούν και να μην παραπληροφορούνται. Απλά για όσους δεν το ξέρουν, αποτελέσματα υπάρχουν από την σεζόν 2018-19 και μετά και όχι προγενέστερα. Σχετικά με την Μπουρνιά έχουν βιντεοσκοπηθεί από το κανάλι gre78.tv και όλα της τα παιχνίδια, ενώ υπάρχουν και φωτογραφίες όπως αυτή που δημοσιεύουμε παρακάτω.



- Στο χρονικό σημείο 9:39 ο κ. Πολίτσης αναφέρει: «Ένας αθλητής με αναπηρία, μπορεί να μπει στον αγώνα με έναν αθλητή αρτιμελών και να κερδίσει. Θα του βγάλουμε το καπέλο αθλητικά και θα του πούμε μπράβο. Αυτό για τον αθλητή με αναπηρία θα πρέπει να είναι και το έναυσμα να μπει στον δικό του χώρο και να βγει πρώτος, όχι να μην αγωνίζεται στον δικό του χώρο, παράδειγμα και να πηγαίνει σε έναν άλλο χώρο επειδή μπορεί να κερδίζει. Αυτό υπάρχει μία θεωρία, η θεωρία είναι, στην κοινωνική σύγκριση λέγεται. Ότι όταν ψάχνω να συγκριθώ με τους, η θεωρία, λέει, μια θεωρία λέει ότι ψάχνω να συγκριθώ με τους όμοιούς μου, όταν δεν τα καταφέρνω, πάω μ' αυτούς που δεν μου, πάω να συγκριθώ με αυτούς που δεν μου μοιάζουνε κοιτάω να υπάρχει μεγάλη διαφορά ώστε αν τον κερδίσω να ηρωοποιηθώ, άν χάσω να πω έλα μωρέ δεν έγινε κάτι. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε μία ψεύτικη εικόνα στον εαυτό μας. Αυτή η εικόνα που δημιουργούμε στον εαυτό μας, μας δίνει το δικαίωμα να επιβιώσουμε, αλλά να μην είμαστε καλά ψυχικά και με αποτέλεσμα να είμαστε και κακό παράδειγμα, στους νέους ανθρώπους, που εμείς θεωρούμαστε πρότυπα.»

Η δική μου θέση: Άρα μπορώ με ασφάλεια να καταλάβω ότι σύμφωνα με τον κ. Πολίτση κακώς αισθάνονται ικανοποίηση οι αθλητές ΑμεΑ για την πρόκρισή τους στην τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, αφού κέρδισαν υποδεέστερους από αυτούς αθλητές και ζουν σε ένα παράλληλο σύμπαν όπου κυριαρχεί στην ζωή τους το ψέμα και όχι η αλήθεια. Οπότε αυτό ισχύει και στην περίπτωση του Γιώργου Μουχθή, που σύμφωνα με τον κ. Πολίτση επέλεξε να παίξει με χαμηλού επιπέδου αντιπάλους (τι ωραίος χαρακτηρισμός από πρώην Ομοσπονδιακό προπονητή για Αθλητές), επειδή δεν μπορεί να κερδίσει τους αντίστοιχους Αθλητές ΑμεΑ της δικής του κατηγορίας. Αλήθεια, αυτό το «με αυτούς που δεν μου μοιάζουμε», μήπως εμπεριέχει λίγο ρατσισμό; Λέω τώρα μήπως; Μία ακόμη  ερώτηση που προκύπτει εδώ είναι η εξής: Ο Μουχθής δεν πηγαίνει δικαίως στο εξωτερικό να εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε διεθνείς διοργανώσεις μεγάλου βεληνεκούς; Δεν έχει κερδίσει πρώτα τους αντιπάλους του στα ΑμεΑ; Άν τους έχει κερδίσει δεν ισχύουν αυτά που λέει πιό πάνω ο κ. Πολίτσης. Άν δεν τους έχει κερδίσει και πηγαίνει ως μέλος της Εθνικής ομάδας, που είναι οι καταγγελίες από τον προπονητή κ. Πολίτση που είναι υπέρ της αλήθειας και της δαφάνειας; Μία ακόμη ερώτηση. Από ποιόν έμαθε ο Μουχθής -αν υποθέσουμε ότι το κάνει- να διαλέγει αντιπάλους χαμηλότερης δυναμικότητας, άν εσείς κ. Πολίτση, είστε ο πρώτος του προπονητής και αυτός που έβαλε τις βάσεις στον αθλητή τόσο στο αγωνιστικό όσο και στο κοινωνικό επίπεδο; Μήπως από εσάς κ. Πολίτση;

- Επόμενο σημείο είναι το 16:37: «Τώρα ας μην μπαίνουμε στην διαδικασία ο Πολίτσης θέλει το κακό του αθλητή, ενώ ο δημοσιογράφος θέλει το καλό του Αθλητή και του Αθλήματος; Αυτά το λοιπόν είναι ένα κομμάτι αχταρμά και το λέω για τον κ. Λάκατα και τον κ. Νιφλή. Το να πετάς λάσπη δεξιά, αριστερά, για προσωπικά πράγματα και να λες ότι θέλω να αυτοπροβληθώ, να 'μαι, εδώ προβάλλω τον εαυτό μου, τώρα προβάλλω τον εαυτό μου. Να σας δείξω τι έχω πετύχει, τις περγαμηνές μου; Να μιλήσω για το τι έχω κάνει, έ; Δεν χρειάζεται, το γνωρίζει ο κόσμος στον χώρο των ΑμεΑ και σιγά-σιγά γνωρίζουνε και άνθρωποι τώρα που είμαι σε έναν νέο χώρο, τον χώρο των αρτιμελών. Προσπαθώ και εκεί να κάνω το ίδιο που έκανα στους ΑμεΑ. Άν είμαι καλά μπορεί και να τα καταφέρω. Αλλά να με κατηγορείτε εμένα γιατί εγώ σας έκανα μία παρατήρηση του τύπου, κύριοι, δεν μπορείτε το ψέμα να το αναγάγετε, γιατί είστε δημοσιογράφοι και ο δημοσιογράφος έχει δώσει όρκο, όπως ο ψυχολόγος, όπως ο γιατρός, όπως κάθε επάγγελμα που έχει να κάνει με την κοινωνία, να προστατεύει την κοινωνία από τα ψέματα.»

Ερωτήσεις: 1. Πού ακριβώς εγώ ανέφερα τον κ. Πολίτση στο θέμα με την ανάρτηση του Γιώργου Μουχθή; 2. Σε ποιόν πέταξα λάσπη, στον Μουχθή, που αναδημοσίευσα την ανάρτησή του; 3. Δεν κατηγορώ κανέναν ότι θέλει να προβληθεί, όλοι θέλουμε να προβαλλόμαστε, αρκεί να λέμε σωστά πράγματα και όχι ότι να' ναι. 4. Ποιός είναι ο δημοσιογραφικός όρκος, γιατί εγώ δεν έχω δώσει κάποιον, αν μπορεί να μου τον δείξει ο κ. Πολίτσης. 5. Υπάρχει κάποιο επάγγελμα που δεν έχει σχέση με την κοινωνία; Σε όλα οι εργαζόμενοι δίνουν όρκο;

- Στο 19:34 αρχίζει πλέον να φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα ενός ανθρώπου που ο μοναδικός σκοπός του είναι η αυτοπροβολή. Αναφέρει: «Κύριε Νιφλή, απευθύνομαι προς εσάς, εγώ είμαι εδώ, ποτέ μα ποτέ δεν ζητήσατε να πάρετε συνέντευξη ή στοιχεία από έναν άνθρωπο που έχει δημιουργήσει το 80 με 90% στο χώρο του αναπηρικού Αθλητισμού στην Επιτραπέζια Αντισφαίριση. Έχω στον σκληρό μου πάνω από 2 terra πληροφορίες, στοιχεία όλου του Ελληνικού Πινγκ Πονγκ των ΑμεΑ. Κανένας από εσάς δεν έχει έρθει, Φάκαρος, Νιφλής, Λάκατας, που ασχολείστε με τις δημοσιεύσεις του Αθλήματος, να μου ζητήσει στοιχεία και δεν του τα έχω δώσει. Κανένας από εσάς δεν με έχει πάρει τηλέφωνο να του δώσω συνέντευξη και δεν του την έχω δώσει. Όλα αυτά τα χρόνια όχι τώρα, όταν ήμουν Ομοσπονδιακός προπονητής. Κανένας σας. Οπότε μην βγαίνετε και λέτε ότι εγώ έχω πρόβλημα.»

Απάντηση: Κύριε Πολίτση ή είστε αθεράπευτα ψεύτης ή έχετε κοντή μνήμη. Το παρακάτω βίντεο περιλαμβάνει συνέντευξή σας και συνέντευξη του κ. Κατσικαδέλλη στις 2 Ιουνίου 2018 κατά την διάρκεια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος των ΑμεΑ που είχε διεξαχθεί στο ΣΕΦ. Η συνέντευξή σας διαρκεί από το 0'57'' έως το 3'25'', από το 4'10'' έως το 6'15'' και από το 6'56'' 'εως το 8'40''. Δικαίως είχα κάνει αυτή την συνέντευξη στον Ομοσπονδιακό Πρπονητή των ΑμεΑ της χώρας μας, αλλά δυστυχώς την ξεχάσατε μπροστά στην ανάγκη σας να έχετε πάντα και μόνο δίκιο. Αλλά δεν έχετε δίκιο κύριε Πολίτση, είστε απλά ψεύτης και συκοφάντης και σας αρέσει να παραπληροφορείτε. https://www.youtube.com/watch?v=gsrK5QLjevM Εξάλλου, στις 3 Οκτωβρίου 2017 ο δημοσιογράφος της Ομοσπονδίας Γιάννης Φάκαρος σας πήρε συνέντευξη για το site της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και την ανήρτησε στο παρακάτω link https://www.httf.gr/oloklirothike-i-elliniki-parousia-sto-evropaiko-protathlima-a-me-a-kai-i-thiteia-tou-p-politsi-os-omospondiakoy-proponiti/ . Πιο παλιά δεν έψαξα, μου αρκεί ότι κατέπεσε «το ποτέ, μα ποτέ δεν ζητήσαμε να σας πάρουμε συνέντευξη» που αναφέρετε παραπάνω. Επίσης δεν σας τιμά το γεγονός ότι σύμφωνα με όλα όσα με έχετε χαρακτηρίσει μέχρι τώρα δηλαδή ψεύτη, κλέφτη και χαζό, θέλετε να σας πάρω εγώ συνέντευξη. Τόσο απελπισμένος είστε πιά που δεν περιμένετε να βρεθεί κάποιος αξιόλογος στον δρόμο σας να σας μιλήσει για όλα αυτά που έχετε πετύχει;

- Στο 21:06 ο κ. Πολίτσης αναφέρει: «Λοιπόν σταματήστε να κάνετε προβοκάτσια εις βάρος μου, εγώ δεν είμαι ΑμεΑ, δεν είμαι Άτομο με Ειδικές Ανάγκες όπως θέλετε να αποκαλείτε γιατί αυτό που εκφράζετε είναι Άνθρωπος με Ειδικές Ανάγκες, είμαι ένα άτομο με κινητικά προβλήματα. Ούτε έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση όπως έγραψε ο κ. Λάκατας, γιατί η χαμηλή αυτοεκτίμηση δεν θα μου έδινε το δικαίωμα να βγω να απαντήσω με τα μούτρα μου και τα μάτια μου σε εσάς απέναντι, στους ψεύτες. Είστε λίγοι προσωπικά για μένανε, δεν ασκείτε δημοσιογραφία, υγιή δημοσιογραφία, ασκείτε μία κίτρινη δημοσιογραφία, το οποίο θα φέρει και την μελλοντική καταστροφή στο Άθλημα. Δεν θα φέρει καμία ανάπτυξη, δεν θα φέρει καμία επιτυχία, δεν θα φέρει, δεν θα βγάλει τα παιδιά από τα ναρκωτικά, από τις εξαρτήσεις, δεν θα γλιτώσει τίποτα, τίποτα. Γιατί; Γιατί απλά ο Αθλητισμός θεραπεύει και εσείς κύριοι δεν έχετε μάθει να αθλείστε. Στον αθλητισμό όπως έχω γράψει και το λέω πρώτα μαθαίνουμε να χάνουμε.»

Απάντηση: 1. Το να αναφέρομαι σε άλλον και να κάνω προβοκάτσια εναντίον σας, πράγματι είναι παγκόσμια επιτυχία μου, άν ίσχυε, αλλά αφού δεν αναφέρθηκα σε εσάς μάλλον δεν ισχύει. 2. Το ότι δεν είστε ΑμεΑ (Άτομο με Αναπηρία), αλλά είστε ένα άτομο με κινητικά προβλήματα δηλαδή εντάσσεστε στα ΑμεΑ και το αναφέρετε πολλές φορές στην ζωντανή σας μετάδοση, δικαίως γιατί ανήκετε στα ΑμεΑ (και εγώ ΑμεΑ είμαι, το ένα μου μάτι δεν δουλεύει αλλά δεν το λέω όπου σταθώ και όπου βρεθώ και μετά ζητάω από τους άλλους να με σέβονται για το πρόβλημά μου το οποίο δεν παραδέχομαι ότι υπάρχει, μέχρι που το παραδέχομαι ότι υπάρχει, -φαύλος κύκλος λίγο δεν είναι αυτό;-, δείχνει ότι είστε μπερδεμένος. 3. Για το αν είμαι λίγος ή ψεύτης ή ασκώ κίτρινη δημοσιογραφία υπάρχουν χιλιάδες ώρες τηλεοπτικού προγράμματος στο διαδίκτυο ως SPORTSHERO, στο κανάλι της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ή τώρα στο gre78.tv, στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ και τα κανάλια NOVASPORTS, στα οποία εργάστηκα για περισσότερα από 12 χρόνια συνολικά και αρκετές δημοσιεύσεις κειμένων στο διαδίκτυο, αλλά και στην εφημερίδα ΩΡΑ για ΣΠΟΡ, όπου δούλευα μαζί με τον κ Φάκαρο, χωρίς την παραμικρή υπόνοια μείωσης της προσωπικότητας κάποιου Αθλητή ή όχι, που αποδεικνύουν το αντίθετο. 4. Προς ενημέρωσή σας και μόνο κ. Πολίτση, υπήρξα αθλητής κολύμβησης με σημαντικές νίκες μέχρι τα 10 χρόνια μου, όταν και τυφλώθηκα και αναγκάστηκα να σταματήσω τον Αθλητισμό, μέχρι τα 17 μου χρόνια, οπότε και συνέχισα να αθλούμαι στο αγώνισμα του βάδην στον ΓΣ Καλλιθέας και μετά στο Άθλημα του Βόλεϊ στον Έσπερο Καλλιθέας. Μεγάλες επιτυχίες δεν είχα, αλλά τον Αθλητισμό τον ξέρω, τον αγαπάω ατελείωτα και τον υπηρετώ εδώ και 51 χρόνια (3 ετών ξεκίνησα την κολύμβηση)! Όμως απ΄ότι φαίνεται δεν τα πηγαίνετε καλά στην έρευνα. Δεν ξέρετε το δικό μου βιογραφικό, ενώ θέλετε να ξέρω εγώ το δικό σας, χωρίς να μου το έχετε πει πρώτα.

- Στο 22:36: «'Οταν μάθεις να χάνεις, θα μάθεις και να κερδίζεις, περνάς μετά στον πρωταθλητισμό και επίσης έχουμε δύο ειδών πρωταθλητισμό. Ο πρωταθλητής που πρέπει να γίνει πρωταθλητής και ο πρωταθλητής που απλώς απολαμβάνει γιατί είναι Αθλητής. Στο δεύτερο κομμάτι, έρχονται οι ντόπες, έρχονται τα ναρκωτικά, έρχονται οι απάτες, γιατί το αποτέλεσμα είναι ο κύριος στόχος. Στον πρωταθλητισμό που είναι χωρίς θυσίες, γιατί ο Αθλητής που κάνει θυσίες και δεν τις σκέφτεται είναι γιατί το αγαπάει και αυτό το πράγμα, δεν είναι, μπορεί να λέγεται πρωταθλητισμός και να έχει να κάνει με τα Αθλήματα, αλλά η ένοια του πρωταθλητισμού είναι μία ένοια που αναγάγεται και στην κοινωνία. Στο Σχολείο, στην Δημοσιογραφία, στην Ιατρική. Ο γιατρός είναι πρωταθλητής, ο μαθητής είναι πρωταθλητής-μαθητής και όταν κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα, θα είσαι πρωταθλητής και θα είσαι ευτυχισμένος. Ο Γιάννης Αντετοκούμπο είπε πρόσφατα, δεν παίζω για τα λεφτά, δεν έχω κίνητρο τα χρήματά μου, κίνητρο είναι η αγάπη μου για το μπάσκετ. Έτσι ακριβώς, στην ψυχολογία λέμε, έχουμε τα εσωτερικά κίνητρα και τα εξωτερικά κίνητρα. Κύριε Λάκατα, που το παίζετε και ψυχολόγος, μου γράψατε και μου κάνατε και ολόκληρο σκαρίφημα της ψυχολογίας μου.»

Ερωτήσεις μήπως και καταλάβω, γιατί μπερδεύτηκα. 1. Τι ακριβώς εννοείτε λέγοντας ότι ο ένας πρέπει να γίνει πρωταθλητής; Ποιοί τον υποχρεώνουν; Ποιοί τον σπρώχνουν προς τον πρωταθλητισμό; 2. Στους πρωταθλητές που το απολαμβάνουν γιατί είναι απλώς Αθλητές, σε αυτούς έρχονται οι ντόπες, τα ναρκωτικά και οι απάτες ή αυτοί τα δημιουργούν γιατί ο στόχος τους είναι ο πρωταθλητισμός; 3. Εγώ θεωρούμαι επιτυχημένος μιά και έχω κάνει το χόμπι μου επάγγελμα εδώ και 32 χρόνια (από το 1994 μάλιστα ασχολούμαι και με το Άθλημα του πινγκ πονγκ), ή πρέπει να συμφωνώ μόνο μαζί σας για να πετύχω σε αυτή την ζωή; 4. Ο Γιάννης Αντετοκούμπο όταν ήταν μικρός δεν έπαιζε για τα λεφτά, στις ηλικίες των ακαδημιών δεν παίζεις για τα λεφτά, παίζεις για να δουν το ταλέντο σου κάποιες καλές ομάδες και να έχεις ένα καλύτερο αύριο, γιατί στην Ελλάδα δεν θα το έχεις εύκολα και στην περίπτωσή του αποδείχθηκε. Πηγαίνοντας στο ΝΒΑ έγινε επαγγελματίας και οι συμφωνίες που έκανε αφορούν και στα λεφτά, οπότε αφήστε τον κορυφαίο Αθλητή μπάσκετ του κόσμου στην ησυχία του και ασχοληθείτε με αυτά που ξέρετε καλά και έχετε πετύχει τόσα πράγματα. Το πινγκ πονγκ και την επιστήμη της ψυχολογίας.

- Κλείνοντας, στο 24:36: «Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον Γιώργο τον Μουχθή, με τον δημοσιογράφο Λάκατα, ή τον δημοσιογράφο Νιφλή. Ότι και να λένε για μένανε, δεν κρατάω ούτε μίσος ούτε κακία. Εύχομαι Υγεία, Αγάπη και Καλές Γιορτές σε όλους. Δεν θα ξαναεπανέρθω για αυτό το θέμα, ότι είχα να πω το είπα, μένει πλέον εσείς στον χώρο του πινγκ πονγκ κύριοι, οι συνάδελφοι προπονητές, οι συνάδελφοι ΑμεΑ προπονητές, οι συνάδελφοι ΑμεΑ Αθλητές, οι Αθλητές των αρτιμελών και όσοι διοικητικοί υπάρχουν στον χώρο της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης να σταματήσουν να κρύβονται πίσω από το facebook και τα like και έτσι και να πάρουν θέση. Να πάρουν θέση άν αυτή η δημοσιογραφία στο Άθλημα θέλουνε να ισχύει, να απαντήσουνε, δεν γίνεται να είμαι και εγώ σωστός και ο Νιφλής και ο Λάκατας και ο Μουχθής, δεν γίνεται, δεν γίνεται. Είναι δύο αντίθετα πράγματα, δυο αντίθετες πολιτικές στρατηγικές στον Αθλητισμό. Άν θέλει ανάπτυξη ο νέος πρόεδρος, αν θέλει ανάπτυξη το νέο Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. θα πρέπει αυτά τα πράγματα να τα περιορίσει. Να συνεργαστεί με την ΕΑΟΜ-ΑμεΑ να συνεχίσει τα μνημόνια που έχει υπογράψει, να αναδείξουνε τον Παραολυμπιακό Αθλητισμό της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης, όπως οφείλει και να σταματήσουν όλοι να ωραιοποιούνε μία κατάσταση, μόνο και μόνο για να δείξουν ότι κάτι κάνουν. Ειδάλλως την ευθύνη, στα χέρια τους στο μέλλον θα την έχουνε όλοι αυτοί που δεν κάνανε τίποτα. Γιατί εγώ δεν θα έχω καμία ευθύνη. Εγώ ότι ήταν να πω το λέω, πληρώνω το τίμημα αυστηρά, το πλήρωσα σε έναν χώρο των ΑμεΑ, να θωρούμαι ένας από τους κορυφαίους στο εξωτερικό και στην Ελλάδα να είμαι τί; Τώρα είμαι στον χώρο των αρτιμελών, οφείλω όμως στον χώρο των αρτιμελών, να προσπαθήσω να κάνω τα ίδια, άν και εκεί δεν ακουστούν οι απόψεις μου τώρα, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να θυμηθώ αυτό που είπε η μητέρα μου κάποτε όταν ήμουνα μικρός «παιδί μου εσύ θα βγάλεις το φίδι απ' την τρύπα;»

Απαντήσεις: 1. Πρώτα να ξεκαθαρίσουμε κάτι για το συγκεκριμένο θέμα. Λάθος είστε μόνον εσείς, ο Μουχθής, ο Λάκατας και εγώ είμαστε οι σωστοί
2. Άν δεν έχετε τίποτα το προσωπικό με τον Μουχθή που τον αποκαλείτε ψεύτη και άνθρωπο χωρίς σωστή Αθλητική συμπεριφορά, αφού διαλέγει αντιπάλους για να αισθάνεται κάποιος, με τον κ. Λάκατα που και αυτόν τον χαρακτηρίζετε ψεύτη και με εμένα που μου δείχνετε ακόμη περισσότερη συμπάθεια χαρακτηρίζοντάς με ψεύτη, κλέφτη, χαζό και κιτρινιστή δημοσιογράφο, αν είχατε πρόβλημα μαζί μας, πόσα ακόμα θα μας σούρνατε; 3. Να υποθέσω ότι με τον κ. Φάκαρο συνεχίζετε και έχετε πρόβλημα (γιατί αυτόν δεν τον αναφέρετε σε αυτούς με τους οποίους δεν έχετε πρόβλημα.) 4. Άν δεν κάνω αναδημοσίευση αναρτήσεων άλλων ανθρώπων θα σωθεί το Άθλημα, ενώ άν συνεχίσω να κάνω θα καταστραφεί; Τόσο εύκολο είναι; Αυτή είναι τελικά η λύση; Εγώ φταίω που το Άθλημα δεν βρίσκεται στην θέση που του αρμόζει; Όλα αυτά τα χρόνια που δημοσίευε πράγματα μόνο η Ομοσπονδία το Άθλημα έφτασε στο απόγειο της δόξας του και τώρα εγώ το καταστρέφω; 5. Δεν σας ρίχνω εγώ κύριε Πολίτση καμία ευθύνη πέρα από αυτά για τα οποία ευθύνεστε και δυστυχώς είναι πολλά και σοβαρά.

Μην στεναχωριέστε, τώρα θα σώσετε και το πινγκ πονγκ των αρτιμελών, όπως σώσατε και το πινγκ πονγκ των ΑμεΑ και τελικά, ναι, εσείς θα βγάλετε το φίδι από την τρύπα. 

Επειδή όμως είναι καλά κρυμμένο τόσα χρόνια, θα χρειαστεί λίγος καιρός παραπάνω. Αντέξτε όμως.  Μπρος στην Δόξα τι είναι ο Χρόνος;

ΥΓ Ελπίζω πάντως να είστε τώρα πολύ ικανοποιημένος με την προσοχή που δείξαμε στις αναρτήσεις σας και την διαφήμιση που σας κάναμε. Άν όχι, αρχίστε να μας στέλνετε σε μορφή κειμένου τα στοιχεία που έχετε για το πινγκ πονγκ των ΑμεΑ στην χώρα μας και θα τα αναρτήσουμε όλα με την αναφορά βεβαίως της πηγής, όπως κάνουμε πάντα, οπότε η προβολή σας θα συνεχιστεί για πολύ καιρό ακόμη.

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment