Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ελλαδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ελλαδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Με Πάθος και Δημιουργία: Ο Γιώργος Μπαρμπέρης Εύχεται Καλή Επιτυχία στην Ελληνική Ομάδα

Ο Γιώργος Μπαρμπέρης, μέσα από ένα δικό του δημιουργικό βίντεο, εκφράζει την υποστήριξή του και εύχεται ολόψυχα Καλή Επιτυχία στην Ελληνική αποστολή που αναχωρεί για το Νόβισαντ της Σερβίας, όπου θα συμμετάσχει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Βετεράνων από τις 16 έως και τις 21 Ιουνίου 2025.

Το βίντεο αυτό είναι ένα προσωπικό αφιέρωμα, γεμάτο συναίσθημα και θαυμασμό προς τους Έλληνες βετεράνους αθλητές, οι οποίοι συνεχίζουν να εκπροσωπούν τη χώρα με πάθος, τιμή και αθλητικό ήθος.

Μέσα από εικόνες και μηνύματα ενθάρρυνσης, ο δημιουργός στέλνει ένα δυνατό μήνυμα ενότητας και περηφάνιας.

📽 Δείτε το βίντεο ΕΔΩ: 

Ευχές & Βίντεο: Γιώργος Μπαρμπέρης
Άρθρο: Επαμεινώντας Κυπραίος



Απολογισμός Πρωταθλήματος ΠΟΦΕπΑ Δυτικής Ελλάδας 2024-25

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης ΠΟΦΕΠΑ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την περίοδο 2024-25. 



Στο πρωτάθλημα συμμετείχαν 8 ομάδες (5 από Αχαΐα και 3 από Ηλεία), οι οποίες όπως όλα τα τελευταία χρόνια έπαιξαν έναν γύρο αγώνων (όλοι με όλους μία φορά) και στη συνέχεια αγωνίστηκαν σε αγώνες Play Off (οι τέσσερις πρώτες) και Play Out (οι τέσσερις τελευταίες), σύμφωνα με την προκήρυξη.

Στην κανονική περίοδο, την 1η θέση κατέλαβαν αήττητοι οι περσινοί πρωταθλητές ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΠΑΤΡΑΣ 1991, ακολουθούμενοι για πρώτη φορά από μία ομάδα από το νομό Ηλείας, τον ΕΡΜΗ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ, ο οποίος έχοντας στη σύνθεσή του κάποιους από τους καλύτερους παίκτες της Ηλείας, κατάφερε να καταλάβει την 2η θέση, απομακρύνοντας περισσότερο από την κορυφή τους πάντα υπολογίσιμους και με πανελλήνιες διακρίσεις ΒΕΤΕΡΑΝΟΥΣ ΑΟ ΓΑΛΗΝΗ ΠΑΤΡΑΣ που τελικώς ήρθαν 3οι.

Η φάση των Play Off που ακολούθησε δεν δημιούργησε κάποια έκπληξη, τουλάχιστον για τις 4 πρώτες ομάδες και έτσι οι τρεις πρώτες θέσεις έμειναν αμετάβλητες.

Στα θετικά στοιχεία πρέπει να σημειώσουμε την είσοδο στα μετάλλια ομάδας από το νομό Ηλείας (Ερμής Αμαλιάδας), τον σταθερά υψηλό αριθμό συμμετοχών ομάδων στον θεσμό του πρωταθλήματος (5 από Αχαΐα και 3 από Ηλεία), καθώς και την προσήλωση των ομάδων στις υποχρεώσεις τους και στην τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων, που οδήγησε στην ομαλή διεξαγωγή του αγωνιστικού προγράμματος (αν και κάποιες φορές χρειάστηκε η βοήθεια και η παρέμβαση της Επιτροπής). 

Στα αρνητικά καταγράφεται η αδυναμία κάποιων ομάδων να αγωνιστούν σε αγώνες των Play Out, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μηδενισμοί και αποχώρηση μιας ομάδας από το πρωτάθλημα.

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες συνολικά και σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες ατομικά για την παρουσία τους, για την προσπάθειά τους και για τον ευγενή τους ανταγωνισμό κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιάς.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους εκπροσώπους της Περιφέρειάς μας, ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΠΑΤΡΑΣ 1991 (ως Πρωταθλητές) και ΒΕΤΕΡΑΝΟΥΣ Α.Ο. ΓΑΛΗΝΗΣ (ως φιναλίστ του Κυπέλλου), καθώς και σε όλους τους συμμετέχοντες από την περιφέρειά μας στο 14ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΠΟΦΕΠΑ!

Περιφερειακή Επιτροπή / ΠΟΦΕΠΑ Δυτικής Ελλάδας

ΠΗΓΗ ΠΟΦΕΠΑ




ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη: Συμμετοχή της ομάδας στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Δυτικής Ελλάδας

 


Το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου 2025, η ομάδα μας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Δυτικής Ελλάδας Παμπαίδων - Παγκορασίδων, που πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα. Ήταν η μεγαλύτερη αποστολή στην ιστορία του συλλόγου μας, καθώς συμμετείχαν συνολικά 5 αθλητές και 2 κορίτσια από τις ακαδημίες μας.

Αναλυτικά οι συμμετοχές και οι επιδόσεις των αθλητών μας:

1. Σκορδίλης Στέφανος: Κατέκτησε την 5η θέση με 6 νίκες και 1 ήττα, παραμένοντας αήττητος στον όμιλο και κερδίζοντας το εισιτήριο για την τελική φάση του Πανελλήνιου Παμπαίδων. Πρόκειται για την πρώτη πρόκριση στην τελική φάση αγοριών στην κατηγορία Παμπαίδων στην ιστορία του σωματείου μας.

2. Γεμενετζής Χρήστος: Πέτυχε 4 νίκες και 2 ήττες. Αν και ήταν ο μικρότερος της ομάδας και κατέλαβε την 4η θέση στον όμιλό του, προκρίθηκε αήττητος στα νοκ άουτ, όπου έχασε οριακά την πρόκριση στη φάση των 16.

3. Κυπριώτης Διονύσης: Με 2 νίκες και 4 ήττες, αν και πρωτοεμφανιζόμενος, κατάφερε να προκριθεί στα νοκ άουτ, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες για το μέλλον.

4. Σιγάλας Θοδωρής: Πέτυχε 1 νίκη και είχε 4 ήττες, δίνοντας τον καλύτερό του εαυτό.

5. Μουστάκης Παναγής: Παρόλο που δεν κατάφερε να σημειώσει νίκη, συμμετείχε με πάθος, αποκτώντας σημαντικές αγωνιστικές εμπειρίες.

6. Σκριβάνου Ηρώ: Με 1 νίκη και 1 ήττα, προκρίθηκε στη φάση των 8, όπου έχασε οριακά το εισιτήριο για την τελική φάση του Πανελλήνιου Παγκορασίδων.

7. Ζαμπέτη Έλενα: Με 1 νίκη και 1 ήττα, προκρίθηκε στη φάση των 8, χάνοντας οριακά την πρόκριση στην τελική φάση. Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρυσι είχε καταφέρει να προκριθεί στην τελική φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος.

Η αποστολή συνοδεύτηκε από έναν γονέα για κάθε αθλητή, τον προπονητή της ομάδας μας και τον πρόεδρο του συλλόγου, προσφέροντας τη στήριξη και την καθοδήγηση που χρειάζονταν οι αθλητές μας σε κάθε τους βήμα.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους επίσημους χορηγούς μας CLEAN SERVICES , SOMATHERAPY , ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ , PETERSON’S GROUP χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε το έργο μας.

Αξίζει να τονιστεί ότι είμαστε το μοναδικό αθλητικό σωματείο στην Ελλάδα που δεν λαμβάνει συνδρομές και καλύπτει τον εξοπλισμό και όλα τα έξοδα αθλητών και συνοδών.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στην εταιρία LEVANTE FERRIES για τις εκπτώσεις στα εισιτήρια, συμβάλλοντας έτσι στην επιτυχή συμμετοχή της ομάδας μας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο και ο Πρόεδρος εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στους αθλητές, τους γονείς και τον προπονητή για την εξαιρετική παρουσία τους, εκπροσωπώντας επάξια τα χρώματα της ομάδας μας.

Με εκτίμηση,Το Διοικητικό Συμβούλιο.

(Έχει διορθωθεί το Πανελλήνιο σε Περιφερειακό και στον τίτλο και στο κείμενο.)

Οι νικητές της κανονικής διάρκειας στη Β’ Εθνική Δυτικής Ελλάδας και τη Β’ Εθνική Βόρειας Ελλάδας ανδρών

 


Έφτασε πια στο τέλος της η κανονική διάρκεια σε όλα τα κατά τόπους διασυλλογικά πρωταθλήματα της Β’ Εθνικής.

Στη Δυτική Ελλάδα/Πελοπόννησο και τη Βόρεια Ελλάδα απέμενε να ολοκληρωθούν οι δύο γύροι κι αυτό έγινε την Κυριακή 16/02. Και στις δύο κατηγορίες στη μία περίπτωση, στους άνδρες στην άλλη. Ως εκ τούτου, θα ρίξουμε κι εδώ μια ματιά στους πρωταγωνιστές, όπως και στις ομάδες, που πάνε στα πλέι οφ της πρώτης 4άδας. Πριν από αυτό, επισημαίνεται ότι ο Ποσειδών Λουτρακίου στους άνδρες και ο Ίφιτος Πατρών στις γυναίκες πρώτευσαν με τέτοια απόσταση από τους διώκτες τους, που έχουν εξασφαλίσει ήδη τον τίτλο στη Β’ Εθνική της περιοχής τους, αφού ως γνωστόν όλες οι ομάδες «κουβαλούν» στα πλέι οφ τους βαθμούς της κανονικής διάρκειας. Στη Β’ Εθνική Βόρειας Ελλάδας ανδρών έχει μεγάλο πλεονέκτημα η Φιλία Ορεστιάδας. Η έξτρα διαδικασία έρχεται στις 08-09/03.

Στη Δυτική Ελλάδα/Πελοπόννησο ολοκληρώθηκαν την Κυριακή στην αίθουσα του γυμναστηρίου «Δ. Τόφαλος» οι δύο γύροι και στα δύο πρωταθλήματα της Β’ Εθνικής. Στους άνδρες, ο Ποσειδών Λουτρακίου διατήρησε το αήττητο και στις τρεις τελευταίες αγωνιστικές. Στο σύνολο είχε 28 βαθμούς σε 14 αγωνιστικές. Δημιούργησε διαφορά από τον 2ο, που δεν καλύπτεται στα πλέι οφ, συνεπώς έχει σίγουρη την πρωτιά και τη συμμετοχή στα μπαράζ ανόδου. Με τη 2η θέση πάει στα πλέι οφ ο ΑΟ Παγώνα Πάτρας (24 βαθμοί), 3ος ήταν ο ΑΕΣ Ίκαρος Καστριτσίου και 4ος ο Διογένης Πάτρας. Οι τελευταίοι ισοβάθμησαν στους 23 βαθμούς με τον Ίκαρο να είναι στο +1 από τις μεταξύ τους αναμετρήσεις με νίκη 4-1 και ήττα 4-2.

Την Κυριακή, ένα από τα ματς με ζωηρό βαθμολογικό ενδιαφέρον ήταν αυτό των Φοινίκων Πάτρας με τον Διογένη.

Αναλυτικά η εξέλιξη του αγώνα Φοίνικες Πατρών – Διογένης Πάτρας 2-4:

Φίλιππος Φιλιππακόπουλος – Μιλτιάδης Τσέπης 0-3 (8-11, 8-11, 4-11)
Γιάννης Μαστρογιάννης – Μαρκ Σβίκερτ 0-3 (9-11, 9-11, 6-11)
Αλέξανδρος Μαργαρίτης – Παναγιώτης Σκούντζος 3-2 (9-11, 11-8, 11-5, 6-11, 12-10)
Φιλιππακόπουλος – Σβίκερτ 2-3 (11-9, 8-11, 11-9, 10-12, 2-11)
Μαργαρίτης – Τσέπης 3-1 (4-11, 11-1, 11-9, 12-10)
Μαστρογιάννης – Σκούντζος 1-3 (6-11, 4-11, 11-6, 9-11)

Στις γυναίκες κυριάρχησε ο Ίφιτος Πατρών. Δέκα ήταν οι αγωνιστικές ύστερα από δύο αποχωρήσεις και η ομάδα της αχαϊκής πρωτεύουσας εμφάνισε το απόλυτο σε 10 ματς και μάζεψε 20 βαθμούς. Θα τερματίσει σίγουρα 1ος και μετά την έξτρα διαδικασία διότι ο 2ος Ποσειδών Λουτρακίου είναι 4 βαθμούς πίσω (16) και οι άλλες δύο ομάδες της 4άδας, ο ΑΟ Αχαΐας η Γαλήνη και ο ΑΟ Ξυλοκάστρου 5 βαθμούς πίσω (15). Στην ισοβαθμία υπερίσχυσε η Γαλήνη διότι σημείωσε δύο οριακές νίκες απέναντι στο Ξυλόκαστρο. Παρακάτω το πώς κύλησε στις 16/02 ένα από τα πιο αμφίρροπα ματς των τριών τελευταίων αγωνιστικών στην Πάτρα.

Αναλυτικά η εξέλιξη του αγώνα ΑΟ Αχαΐας η Γαλήνη – ΑΕΚ Πατρών 3-4:

Διονυσία Πέττα – Φαίδρα Μαρία Αναστασοπούλου 3-0 (11-4, 11-9, 11-9)
Καλλιρόη Πέττα – Θεοδώρα Νούσια 3-1 (8-11, 11-3, 12-10, 11-8)
Νέλλυ – Νικολέτα Βογιατζή – Κατερίνα Νταβατζή 0-3 (2-11, 4-11, 6-11)
Δ. Πέττα – Νούσια 3-0 (11-5, 11-7, 11-6)
Βογιατζή – Αναστασοπούλου 2-3 (7-11, 11-6, 11-7, 3-11, 11-13)
Κ. Πέττα – Νταβατζή 0-3 (8-11, 8-11, 7-11)
Κ. Πέττα/Δ. Πέττα – Αναστασοπούλου/Νταβατζή 2-3 (13-11, 11-8, 9-11, 7-11, 7-11)

Στη Β’ Εθνική Βόρειας Ελλάδας ανδρών οι τρεις τελευταίες αγωνιστικές της κανονικής περιόδου έγιναν το Σαββατοκύριακο 15-16/02 στη Θεσσαλονίκη και στην Κοζάνη. Η Φιλία Ορεστιάδας κατέκτησε την κορυφή και είναι πολύ κοντά στην τελική επικράτηση με δύο βαθμούς διαφορά από τους διώκτες της. Συγκέντρωσε 27 βαθμούς μετά από 14 αγωνιστικές. Έπονται ο Φάρος Αλεξανδρούπολης και η ΧΑΝ Θεσσαλονίκης με 25 βαθμούς. Οι Εβρίτες υπολογίζονται 2οι διότι πέτυχαν δύο νίκες απέναντι στη ΧΑΝΘ.

Ισοβαθμία προέκυψε και στην 4η θέση και το πάνω επίπεδο των πλέι οφ. Οι Σάρισες και ο ΑΣΕΑ Βέροιας είχαν από 21 βαθμούς. Στο φινάλε η ομάδα της Φλώρινας ηττήθηκε από τη Βέροια με 4-2, όμως δεν της στοίχισε γιατί μαζί με το αντίστοιχο παιχνίδι του 1ου γύρου, όπου είχε επικρατήσει εκείνη με 4-2, απέκτησε καλύτερο συντελεστή στη διαφορά των σετ. Κατέκτησε 22 στα επί μέρους ματς κι έχασε 18. Στο τελευταίο διήμερο η Φιλία και ο Φάρος πρόσφεραν μία γερή αναμέτρηση.

Αναλυτικά η εξέλιξη του αγώνα Φιλία Ορεστιάδας – Φάρος Αλεξανδρούπολης 4-3:

Θανάσης Πολυμερίδης – Νικηφόρος Μύρος 0-3 (8-11, 6-11, 8-11)
Κωνσταντίνος Ισαακίδης – Θεοφάνης Μήτκας 1-3 (7-11, 8-11, 13-11, 10-12)
Κωνσταντίνος Αλεξούδης – Μάριος Δελάκης 3-0 (13-11, 11-7, 11-3)
Πολυμερίδης – Μήτκας 3-0 (11-7, 11-8, 11-5)
Αλεξούδης – Μύρος 3-0 (11-8, 11-5, 11-7)
Ισαακίδης – Δελάκης 1-3 (7-11, 8-11, 11-6, 10-12)
Αλεξούδης/Πολυμερίδης – Δελάκης/Μύρος 3-0 (11-8, 11-7, 11-8)

Θυμίζουμε ότι είχε ήδη ολοκληρωθεί η regular season στη Β’ Εθνική Βόρειας Ελλάδας γυναικών με τον ΑΣ Πέρα Θεσσαλονίκης να κατακτά αήττητος την 1η θέση. Πίσω του βρέθηκαν ο ΑΣ Μακεδνός και ο ΑΟ Θέρμης Θερμαίος.

# Επί τη ευκαιρία, η ομοσπονδία έχει αναρτήσει τη βαθμολογία της Β’ Εθνικής Αττικής σε άνδρες και γυναίκες όπως και το πρόγραμμα των αγώνων πλέι οφ, που θα διεξαχθούν στο ΣΕΦ στις 08 και 09/03/2025.

# Το πρωτάθλημα της Α’ Τοπικής κατηγορίας Δυτικής Ελλάδας ανδρών συνεχίστηκε την Κυριακή 16/02 στην Πάτρα και θα τελειώσει στη βασική του φάση στις 09/03. Προηγείται χωρίς ήττα ο Ποσειδών Λουτρακίου 2 με 22 βαθμούς και τον ακολουθούν ο Αναγεννησιακός Πατρών και η ΑΕΚ Πατρών 2 με 19.

# Επίσης την Κυριακή 09/03 θα κλείσουν και οι δύο γύροι στη Β’ Τοπική κατηγορία Δυτικής Ελλάδας ανδρών. Προπορεύεται με αγώνα παραπάνω ο Ίφιτος Πατρών 2, που έχει 11 βαθμούς σε έξι ματς, ακολουθεί ο Ίκαρος Καστριτσίου 2 με 10 βαθμούς και μόνο νίκες.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Παραιτήθηκε από μέλος της Τοπικής Επιτροπής Δυτικής Ελλάδας ο κ. Σκορδίλης

 

Όπως ενημερώθηκα από την Πάτρα και επιβεβαίωσα, έχει αλλάξει η σύνθεση της Τοπικής Επιτροπής Δυτικής Ελλάδας, καθώς παραιτήθηκε από μέλος της ο κ. Κωνσταντίνος Σκορδίλης, πρόεδρος του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά και Ιθάκη. Οι λόγοι δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί, αλλά πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα ξέρουμε τι ακριβώς έχει συμβεί και βέβαια θα το μεταδώσουμε.

Συνεχίζουν τις καλές εμφανίσεις οι ομάδες του Ίφιτου Πατρών

 


Συνεχίστηκε την Κυριακή 02.02.2025 στο Δ. Τόφαλος το Πρωτάθλημα της Β' Εθνικής Γυναικών Δυτικής Ελλάδος και το Β' Τοπικό Ανδρών.

Ο Ίφιτος Πατρών είχε στη συνθεση του τις αθλήτριες Ηρώ Γιώτη, Καϊπή Μαρία, Μυρτώ Αλεξανδροπούλου και Χριστίνα Ταουσάνη και σε τρεις αγώνες με αντιπάλους τον Ποσειδώνα Λουτρακίου, ΑΕΚ Πατρών και ΑΟ Γαλήνη Πατρών επιβλήθηκε με σκορ 4-0, 4-2 και 4-2 αντίστοιχα, παραμένοντας αήττητος στην πρώτη θέση.

Στο Β' Τοπικό Ανδρών συνεχίστηκαν οι καλές εμφανίσεις της δεύτερης ομάδας του Ίφιτου Πατρών με τους αθλητές Μαρίνο Πανόπουλο, Κων/νο Γκριμπαβιώτη, Φοίβο Γρηγορόπουλο και Ελευθέριο Μαύρη, ο οποίος είχε και την καθοδήγηση της ομάδας. 

Σημείωσαν δύο νίκες με την ΑΟ Γαλήνη Πατρών και το ΑΣΕΑ Κεφαλονιάς με το ίδιο σκορ 4-1 και παραμένουν δεύτεροι στην βαθμολογία.

Ανάρτηση του κ. Πολίτση με τρομερές καταγγελίες εις βάρος της Τοπικής Δυτικής Ελλάδας!

 

 Ο κ. Πολυχρόνης Πολίτσης, προπονητής του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη σε συνέχεια των χθεσινών γεγονότων, αλλά και του σημερινού σχολίου του κ. Φιλιππακόπουλου ανήρτησε το παρακάτω κείμενο.

«Nikos Filippakopoulos Και εγώ σας ευχαριστώ ως προπονητής και ψυχολόγος με «άδεια ασκήσεως»

Που με κάνετε κάθε φορά να αναρωτιέμαι τι δεν καταλαβαίνω !

Βασικά από κάτι μικρά πράγματα εμείς της ψυχικής υγείας που δίνουμε σημασία βρίσκουμε της καλύτερες θεραπείες: σε έγγραφο σας προς το σωματείο λίγες ώρες πριν μιλάτε για 50 χρόνια ανιδιοτελής προσφοράς τώρα γράφετε 60 !

Μικρή λεπτομέρεια αλλά σημαντική παρατήρηση για έναν ψυχολόγο!

Δεύτερον εσείς μου ζητήσατε με άσχημο τρόπο να ξεκινήσω τον αγώνα, καθώς το προγραμματισμένο παράλογο ωράριο είχε περάσει (12:00 ), εμείς μπήκαμε στο γήπεδο 12: 20 , αδυνατώντας να φθάσουμε νωρίτερα όταν το πρώτο δρομολόγιο πλοίου μας αποβίβασε στις 10:50 στην Κυλλήνη και βάση google maps άφιξη 12:15 έξω από το γήπεδο, μέχρι ο φύλακας να ανοίξει την πύλη και να μπούμε μέσα 12:20 ) όταν λοιπόν σας είπα ότι είπα και στην επιδιαιτητρια ότι χωρίς ζέσταμα όπως ορίζει ο κανονισμός τα παιδιά δεν θα αγωνιστούν , εσείς με ύφος και φωνές μου απαντήσατε ότι δεν σας ενδιαφέρει ακολουθείτε τις οδηγίες της προέδρου της τεχνικής επιτροπής, τότε εγώ σας απάντησα ότι εμείς δηλαδή έπρεπε να κολυμπήσουμε και να έρθουμε νωρίτερα γιατί έτσι επιβαλλόταν, θυμώσατε και αρχίζατε να τρομάζετε τα μικρά παιδιά της ομάδας μου 8, 9 ετών , και πάλι σας έκανα παρατήρηση και έφυγα γιατί είδα ότι δεν βοηθά τους μικρούς αθλητές μου αυτό !

Τρίτων περί δικηγόρων : εγώ είμαι στο άθλημα 35 χρόνια έχω φορέσει το εθνόσημο σαν αθλητής ΑμεΑ 10 και άλλα 10 σαν ομοσπονδιακός με πολύ μεγάλο όνομα σε παγκόσμιο στερέωμα και σαν αθλητής , προπονητής, και ερευνητής!

Μιλάτε για άδειες όταν ολα είναι τόσο ξεκάθαρα !

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει λόγος να ασχολιόμαστε μαζί σας όταν σαν άνθρωπος επικαλείστε συνεχώς την δημοκρατία , αξιες , ηθικούς κώδικες , ενώ αυτά που καταγράφονται σε έγγραφα , γεγονότα και κάμερες δείχνουν ακριβώς το αντίθετο!

Κύριε Πρόεδρε της τοπικής θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι :

Πόσο ηθικό ειναι να ζητάτε από την πολιτεία να δίνει γήπεδα , χρήματα για ανάπτυξη του αθλήματος, και την για την υγεία σωματική και πνευματική των αθλουμένων, και εσείς να μην ακολουθείτε ούτε στο 50% τον αθλητικό νόμο της πολιτείας;

Πόσο ; Οπως σας είπα στο γήπεδο εγώ είμαι προπονητής που διαβάζει και έχει αξίες και δεν θα επιτρέψω ούτε στον ίδιο μου τον αδερφό να μου τις καταργήσει !

Καλημέρα και ελπίζω ότι τώρα που θεωρείτε ότι η βιντεοσκόπηση είναι παράνομη να πείτε στους γονείς των παιδιών και του προπονητές να μην δείχνουν τις των παιδιών τους μέσα από μια μοναδική απευθείας μετάδοση γιατί προκαλεί άσχημα συναισθήματα, και ούτε στο μέλλον να χρησιμοποιηθούν στο δήμο Πάτρας ως απόδειξη για την καλή δουλεία που κάνετε εκεί για περισσότερα ωφέλη του σωματείο σας και τις τοπικής επιτροπής!

Γιατί η ζωντανή μετάδοση τον όμορφων παιχνιδιών ανάμεσα σε παιδιά που δείχνουν τι θα πει υγειής αθλητισμός : όπως ο αθλητής του Ιφίτου που έκανε λάθος Σέρβις και παραδέχτηκε το λάθος και η πολύ έμπειρη διαιτητής σας του είπε δεν πειράζει ξανά κάνε το σέρβις , και τις είπα τι λέτε μου απάντησε με παρατήρηση,

Εκπαίδευση θέλει η κατάσταση σε πολλά εκεί στην Πάτρα !

Ακούστε τα παιδιά και τους προπονητές που γνωρίζουν κάτι λίγο περισσότερο…»


Η απάντησή μου στο σχόλιο του κ. Φιλιππακόπουλου

 


Η απάντησή μου σε όσα αναφέρει ο κ. Φιλιππακόπουλος είναι η παρακάτω. Η φωτογραφία είναι από αγώνες που κανείς δεν έφερνε την αστυνομία να με βγάλει έξω από το γήπεδο, όπως έκανε η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. στις 11 Ιανουαρίου.

«Nikos Filippakopoulos Καλή σας μέρα κ. Φιλιππακόπουλε. Σας ευχαριστώ που θεωρείτε τιμή σας να ασχολούμαι με το άτομό σας, μου προσδίδει ιδιαίτερη αξία και την δέχομαι ανεπιφύλακτα. Όμως δεν ασχολήθηκα εγώ πρώτος χθες μαζί σας. Άν είχατε λειτουργήσει υπέρ σας θα είχατε πάρει τον κ. Πολίτση να μιλήσετε μακριά από την κάμερα. Δυστυχώς επιδιώξατε να είστε εκεί για να μπορέσετε να με κατηγορήσετε μετά, όπως είχατε κάνει και στις 11 Ιανουαρίου, όταν ως μέλος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., μαζί με τον πρόεδρό της κ. Τζόβολο, τον ταμία της κ. Τσεντεκίδη και την κα Σπανού φέρατε την Αστυνομία να με βγάλει έξω από το ΣΕΦ και να με πάει στο τμήμα (αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης, τον έχει πάρει τον δρόμο του αυτό το θέμα). 

Η συζήτηση που κάνατε με τον κ. Πολίτση δεν ήταν προσωπική, αφορούσε την άφιξη της ομάδας του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά και Ιθάκη στην αίθουσα που θα φιλοξενούνταν οι αγώνες της και του απαγορεύατε να έχουν οι νεαροί Αθλητές του Σωματείου το μισάωρο προθέρμανσης που δικαιούνται σύμφωνα με τα ισχύοντα στο Άθλημα. Τελικά οι Αθλητές προθερμάνθηκαν για 20 λεπτά και όχι για 30. Αυτά τα δέκα λεπτά ήταν τόσο σημαντικά; Όχι, το σημαντικό ήταν να δείξετε ότι κουμάντο κάνετε εσείς. Η κάμερά μου βρισκόταν στο ίδιο σημείο από τις 10:30 το πρωΐ μέχρι τις 16:30 το απόγευμα. Εσείς πήγατε και στηθήκατε μπροστά της. Ουδέποτε ο κ. Σκορδίλης μου διαμαρτυρήθηκε για το συγκεκριμένο γεγονός. 

Η κάμερα μου, ανήκει σε μένα και κακώς την στρέψατε αλλού, δεν είστε η Αστυνομία, φύγετε εσείς από μπροστά της την άλλη φορά, μην ξανακουμπήσετε τα πράγματά μου. Η κάμερα μου θα σκοπεύει όπου θέλω εγώ και όχι όπου θέλετε εσείς. Την δικιά σας κάμερα να την βάλετε να σκοπεύει όπου θέλετε εσείς. Άλλωστε το πλάνο της συνομιλίας σας με τον κ. Πολίτση έπαιξε μέσα στο βίντεο της παρακάμερας για το οποίο μου δίνετε συγχαρητήρια για την καλή δουλειά μου και σας ευχαριστώ για αυτό. 

Μπράβο που παραδέχεστε επιτέλους γραπτά, ότι οι γονείς έχουν εκχωρήσει τα δικαίωματα βιντεοσκόπησης και φωτογράφισης, αλλά και προβολής των παιδιών τους στην ΕΦΟΕπΑ. Εγώ ως συνεργαζόμενος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. -και μάλιστα χωρίς να αμοίβομαι από αυτήν- βρίσκομαι εδώ και 14 μήνες -πέραν των υπολοίπων 30 χρόνων Δημοσιογραφικής ενασχόλησής μου με το Άθλημα- στους αγωνιστικούς χώρους σας και καλύπτω τα πρωταθλήματά σας. Ξεχάσατε ότι εκχωρήσατε γραπτή άδεια στο κανάλι gre78.tv για την απευθείας μετάδοση του Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός στις 12 Ιανουαρίου; Μία ημέρα μετά που με πήγατε στην Αστυνομία; 

Τα γνωρίζει αυτά η έγκριτη δικηγόρος που φέρατε να με απειλήσει και μετά κάθησε όπως είχε κάθε δικαίωμα και παρακολούθησε τους αγώνες του γιού της, οι οποίοι προβάλλονταν απευθείας στο διαδίκτυο; Ούτε μισό παράπονο δεν έκανε για αυτό το θέμα. Ήθελε μόνο να μην τραβήξω εσάς. Για τον γιό της δεν είχε το ίδιο πρόβλημα, τρομερό δεν ακούγεται; Πάντως, αν κάνατε τόσο καλή δουλειά στο να πείσετε τους γονείς του Σωματείου σας να μην έχουν πρόβλημα, κάντε το ίδιο και με τα άλλα Σωματεία για να μην φαίνεται ότι έχετε επιλεκτική συμπεριφορά, γιατί το κανάλι θα μεταδίδει απευθείας τους αγώνες που τα γηπεδούχα Σωματεία θα του έχουν δώσει άδεια, σε οποιαδήποτε κατηγορία και να αγωνίζονται. 

Για εμάς, (τον Όμιλο KOUSgroup και εμένα), το Πινγκ Πονγκ είναι το ίδιο σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Εσείς το ξεχωρίζετε σε πινγκ πονγκ στο Σ.ΕΦ., πινγκ πονγκ στην Πάτρα, πινγκ πονγκ στην Θεσσαλονίκη, πινγκ πονγκ στα νησιά και πινγκ πονγκ των άλλων περιοχών της χώρας μας. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και για την απευθείας μετάδοση που κάνω. Όσο για την εμπορική-διαφημιστική εκμετάλλευση που αναφέρεστε, στις μεταδόσεις εμφανίζονται μόνο τα διαφημιστικά σποτ της εταιρείας στην οποία ανήκει το κανάλι και τα λογότυπα των χορηγών των Σωματείων από τους οποίους δεν παίρνουμε ούτε ευρώ, εκτός και άν είστε σε θέση να παρουσιάσετε κάποια σύμβαση του καναλιού με κάποια εταιρεία για συνεργασία στον τομέα της διαφήμισής της. 

Μέχρι τότε να είστε πολύ προσεκτικός τι γράφετε. Τα γραπτά μένουν και γραπτές καταγγελίες χωρίς αποδείξεις, αποτελούν συκοφαντική δυσφήμιση και δεν είναι καλό να υπάρχουν. 

Με τιμή. 
Νιφλής Γιώργος.»

Ποιά γήπεδα έχουν άδεια στην Τοπική Επιτροπή Δυτικής Ελλάδας για αγώνες; Που πήγε το 3ο ωράριο του Β' Τοπικού ανδρών;

 

Όταν χθες το απόγευμα ετοιμάζοντας το κείμενο για το Β' Τοπικό Δυτικής Ελλάδας, επισκέφτηκα το site της Ομοσπονδίας, το πρόγραμμα για τους αγώνες της 2ας Φεβρουαρίου 2025 ήταν αυτό.

Σήμερα περίπου στις 11 το πρωΐ, η Ομοσπονδία εμφάνισε ένα καινούριο πρόγραμμα για την συγκεκριμένη διοργάνωση. Σήμερα, τρεις ημέρες πριν τη διεξαγωγή των αγωνιστικών, αυτές, από τρεις έχουν γίνει δύο! 


Αν και τηλεφώνησα στην Τοπική Επιτροπή Δυτικής Ελλάδας δεν κατέστη δυνατόν να επικοινωνήσω καθώς δεν απάντησε κάποιος στο τηλεφώνημα. Οπότε παραθέτω τα στοιχεία χωρίς την γνώμη κάποιου από τους διοργανωτές. 

Την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου στο κλειστό γυμναστήριο «Τόφαλος» στην Πάτρα στις 17:15μμ το απόγευμα ο Προμηθέας Πάτρας φιλοξενεί τον Ολυμπιακό Σ.Φ.Π. για την πρώτη Εθνική κατηγορία του Μπάσκετ (GBL). Η αστυνομία σύμφωνα με το ρεπορτάζ μου, έχει ζητήσει από την Τοπική Επιτροπή Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της Δυτικής Ελλάδας το γήπεδο να είναι άδειο στις 15:30 για να προετοιμαστεί ο χώρος για τον αγώνα Μπάσκετ. Άρα το ωράριο των 15:00μμ εξαφανίστηκε ως δια μαγείας από το πρόγραμμα. Αλλά για να εξαφανιστεί σήμερα, αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα του Μπάσκετ ανακοινώθηκε... χθες, κάτι το οποίο πιστέψτε με δεν έχει συμβεί, καθώς η Ε.Σ.Α.Κ.Ε. έχει ανακοινώσει εδώ και μήνες το αγωνιστικό πρόγραμμα του πρωταθλήματος, με ημερομηνίες και ώρες.

Ερωτήσεις:

1. Το κλειστό γυμναστήριο «Τόφαλος» της Πάτρας είναι το μοναδικό που πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για να φιλοξενήσει αγώνες; Άν ναι, την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος Β' Τοπικού Ανδρών Δυτικής Ελλάδας που οι αγώνες έγιναν στην αίθουσα του κλιμακίου στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, η αίθουσα του κλιμακίου πληρούσε τις προϋποθέσεις ή όχι;


2. Αν τις πληρούσε, αυτή η αίθουσα που ανήκει αποκλειστικά στο Πινγκ Πονγκ της Δυτικής Ελλάδας, γιατί δεν φιλοξενεί και τώρα το Β' Τοπικό Ανδρών, προκειμένου να εξυπηρετηθεί και το Σωματείο που ταξιδεύει με το καράβι και δεν προλαβαίνει να είναι στην ώρα του για τον πρώτο αγώνα του στο «Τόφαλος» και να διεξαχθούν κανονικά και τα τρία ωράρια;

3. Αν τις πληρούσε τότε και δεν τις πληροί τώρα, τι άλλαξε και δεν τις πληροί τώρα; Αν δεν τις πληρούσε ούτε τότε, πως έγιναν τότε οι αγώνες εκεί;


Στις 10:30πμ φτάνεις στο λιμάνι, στις 11:00πμ ο αγώνας σου ξεκινάει. Ογκουνσότο: «Πως γκένενε ατό;;;»

 


Στην παραπάνω φωτογραφία αναγράφεται το πρόγραμμα του Β΄ Τοπικού Πρωταθλήματος Ανδρών Δυτικής Ελλάδας, το οποίο θα φιλοξενηθεί στον υπόγειο χώρο του Κλειστού Γυμναστηρίου «Τόφαλος» στην Πάτρα. Στις 11:00 το πρωΐ είναι το πρώτο ωράριο, στις 13:30 το μεσημέρι το δεύτερο ωράριο και στις 15:00 το απόγευμα το τρίτο ωράριο, αν και αυτό μάλλον θα αναβληθεί, λόγω άλλου αγώνα που θα γίνει στο γυμναστήριο. 

Στο Β' Τοπικό Ανδρών Δυτικής Ελλάδας συμμετέχουν 5 ομάδες, εκ των οποίων οι 4 είναι από την περιοχή της Πάτρας (Ίκαρος Καστριτσίου, Ίφιτος Πατρών, Φοίνικες Γλυφάδας Πατρών και ΑΟ Αχαΐας η Γαλήνη) και μία (ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά Ιθάκη), που πρέπει να ταξιδεύσει με καράβι για να φτάσει στην Κυλλήνη και από εκεί χρειάζεται τουλάχιστον μιάμισι ώρα μέχρι να φτάσει στην Πάτρα συν την μία ώρα προθέρμανσης για τους Αθλητές του.

Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται τα ωράρια για το ταξίδι με το καράβι. Η ομάδα θα αφιχθεί το νωρίτερο στις 10:30πμ στο λιμάνι της Κυλλήνης και έχει μπροστά της το πολύ 20 λεπτά για να ολοκληρώσει μία διαδικασία δυόμισι ωρών. 

«Πως γκένενε ατό;» θα έλεγε και ο Πάτρικ Ογκουνσότο. 

Είναι αδύνατον ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά Ιθάκη να είναι στην ώρα του για το πρώτο ωράριο. Αυτό σημαίνει ότι θα μηδενιστεί; Ότι θα αποβληθεί από το πρωτάθλημα; Θα εξοριστεί από την χώρα; Από το Σύμπαν;

Κατανοώ ότι η προφανής λύση είναι να έρθει με το καράβι το Σάββατο και να επωμισθεί όλα τα έξοδα της διαμονής, ενώ όλοι οι άλλοι Αθλητές που θα αγωνιστούν, θα κοιμηθούν στο κρεβάτι τους την προηούμενη νύχτα -δικαίως- και θα πάνε ξεκούραστοι στο γήπεδο να αγωνιστούν. 

Όμως, δεν είναι παράλογο να μην υπάρχει πρόβλεψη από την Ομοσπονδία που να διευκολύνει την προσπάθεια των Σωματείων που καλλιεργούν το Άθλημα στην χώρα μας κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες και να τα δυσκολεύουν στην προσπάθειά τους να αγωνιστούν;

Βέβαια, υπάρχει και άλλη λύση, άν δεν θέλουν να πληρώσουν ξενοδοχείο οι του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά Ιθάκη. Μπορούν να κοιμηθούν στην Δομή Αστέγων του Δήμου Πατρέων! Η τακτική είναι γνωστή και επιτυχημένη...

Για Σωματείο που αγωνίζεται με δύο ομάδες σε ένα πρωτάθλημα πως ξέρουμε ποιά είναι η πρώτη ομάδα και ποιά η δεύτερη;

 


Η παραπάνω φωτογραφία είναι από το site της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και απεικονίζει την Βαθμολογία της Β΄Εθνικής Γυναικών Δυτικής Ελλάδας. Εμφανίζεται δύο φορές η ομάδα του Ποσειδώνα Λουτρακίου απόλυτα Νόμιμα, καθώς αναφέρεται ρητά -όπως θα δείτε στην παρακάτω φωτογραφία-, ότι ένα σωματείο έχει δικαίωμα να εμφανίσει δεύτερη ομάδα αν το πρωτάθλημα στο οποίο αγωνίζεται είναι η τελευταία κατηγορία της περιφέρειας που ανήκει.

Όμως στην παράγραφο 3 του Κανονισμού Αγώνων της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. -παρακάτω φωτογραφία- αναφέρεται επίσης ρητά, πώς πρέπει να γίνεται η καταγραφή των ομάδων για να ξέρουμε όλοι -όχι μόνο οι συμμετέχοντες στο πρωτάθλημα, αλλά όλοι- ποιά είναι η πρώτη και ποιά η δεύτερη ομάδα του Σωματείου, όταν αυτό συμμετέχει με 2 ομάδες. Δυστυχώς σε ένα ακόμη θέμα η ίδια η Ομοσπονδία καταστρατηγεί τους δικούς της κανονισμούς. Κάτι που είναι πανεύκολο να αλλάξει δεν αλλάζει. Βάλτε ένα 2 δίπλα στην ονομασία της δεύτερης ομάδας του Σωματείου να ξέρουμε και εμείς τι μας γίνεται. Πρόταση κάνουμε, όχι παρατήρηση.


Μία ερώτηση ακόμη. Γιατί στο πρόγραμμα των αγωνιστικών της Α1 και Α2 Ανδρών και Γυναικών οι ημερομηνίες διεξαγωγής των αγώνων είναι ανακατεμένες, ενώ στα υπόλοιπα πρωταθλήματα είναι με την ημερολογιακή τους σειρά; Υπάρχει διαφορετική database για κάθε πρωτάθλημα; Δεν καταγράφονται όλα με τον ίδιο τρόπο;.

Οι Δημήτρης Τζιαμαλίδης και Στέλλα Τζαρίδου νικητές στο Περιφερειακό Βορείου Ελλάδος Εφήβων-Νεανίδων

 


Η Στέλλα Τζαρίδου της ΧΑΝ Θεσσαλονίκης που επικράτησε με 3-0 της συναθλήτριάς της στο Ιστορικό Σωματείο, Χριστίνας Τζενίδη και ο Δημήτρης Τζιαμαλίδης της Φιλίας Ορεστιάδας που ξεπέρασε με 3-1 το εμπόδιο του Πέτρυο Λιώτση του Πέρα Θεσσαλονίκης, ήταν οι νικητές στο Περιφερειακό πρωτάθλημα Εφήβων-Νεανίδων για την Βόρεια Ελλάδα που διεξήχθη χθες 25 Ιανουαρίου στο κλειστό γυμναστήριο του 6ου ΓΕΣ Καβάλας.

Έτοιμο το γυμναστήριο του 6ου ΓΕΛ Καβάλας για το Περιφερειακό Ε-Ν Βόρειας Ελλάδας

 

Σε 10 τραπέζια θα αγωνιστούν αύριο 25 Ιανουαρίου 2025 οι 61 Αθλητές -τριες που θα λάβουν μέρος στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδος; που θα φιλοξενηθεί στο κλειστό γυμναστήριο του 6ου Γενικού Επαγγελματικού Λυκείου Καβάλας.

Οι αγώνες  θα ξεκινήσουν στις 10 το πρωί και θα ολοκληρωθούν στις 20:10 το βράδυ, με τους τελικούς, σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Η καλή δουλειά που γίνεται στους Φοίνικες Πάτρας φέρνει αποτελέσματα

 


Με τους αγώνες που έγιναν την περασμένη Κυριακή 12/01 στο ΠΕΑΚ Τόφαλος ολοκλήρωσε η Τοπική Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας/Πελοποννήσου τον 1ο γύρο της περιόδου 2024-2025 σε όλα τα διασυλλογικά της πρωταθλήματα.

Σε μια ημέρα με πλούσιο αγωνιστικό πρόγραμμα η Τοπική Επιτροπή διεξήγαγε συναντήσεις για τη Β’ Εθνική κατηγορία σε άνδρες και γυναίκες, όπως επίσης το Α’ και το Β’ Τοπικό ανδρών.

Ο σύλλογος μας συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Β΄ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΔΡΩΝ με την πρώτη του ομάδα και στο πρωτάθλημα του Β΄ ΤΟΠΙΚΟΥ ΑΝΔΡΩΝ με την δεύτερη ομάδα του που αποτελείται από παίδες, παμπαίδες και μίνι παμπαίδες.

Η πρώτη ομάδα μας μετά το τέλος του 1ου γύρου και την 1η αγωνιστική του 2ου βρίσκεται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας πίσω από την ιδιαίτερα ενισχυμένη ομάδα του Ποσειδώνα Λουτρακίου. Στόχος της ομάδας μας είναι η πρώτη τετράδα και η είσοδος στα PLAY IN. Η επίτευξη του στόχου απαιτεί συνέχιση της καλής πορείας γιατί για την πρώτη τετράδα του ομίλου εκτός του Λουτρακίου ο ΑΟ ΠΑΓΩΝΑ, ο ΙΚΑΡΟΣ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ και ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΠΑΤΡΑΣ παρουσιάζονται ιδιαίτερα δυνατοί και ενισχυμένοι. Η παρουσία υψηλού επιπέδου παλαιών και νέων αθλητών σε αυτές τις ομάδες δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Οι αγωνες των ΦΟΙΝΙΚΩΝ στον όμιλο της Β ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ΑΟ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΠΑΤΡΩΝ – ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΑΤΡΩΝ 3 – 4
Συνάντηση με συνεχείς εναλλαγές στο σκορ. Η ιδιαίτερα ανταγωνιστική ομάδα του ΑΟ ΔΙΟΓΕΝΗ που την αποτελούν μια τετράδα ταλαντούχων εφήβων αθλητών προηγήθηκε 2 – 1 και 3 – 2. Τελικά η επικράτησε η εμπειρία των αθλητών μας που με τη νίκη τους στο διπλό να διαμόρφωσε το τελικό 3 – 4


ΑΟ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΠΑΤΡΑΣ - ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΑΤΡΩΝ 3-4.

1.ΣΚΟΥΝΤΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3-1
(11-13,11-7,11-9,12-10)
2.ΣΒΙΚΕΡΤ-ΣΤΑΦΦΟΡΝΤ ΜΑΡΚ-ΛΟΥΚΑΣ - ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 2-3
(11-6,6-11,9-11,12-10,9-11) 2-3
3.ΤΣΕΠΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ - ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ 3-1
(11-6,11-4,7-11,12-10) 3-1
4.ΣΚΟΥΝΤΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 0-3
(9-11,5-11,5-11)
5.ΤΣΕΠΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ - ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3-1
(11-8,16-14,8-11,11-8)
6.ΣΒΙΚΕΡΤ-ΣΤΑΦΦΟΡΝΤ ΜΑΡΚ-ΛΟΥΚΑΣ - ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ 0-3
(6-11,5-11,7-11)
ΣΚΟΥΝΤΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ/ΤΣΙΩΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ/ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 0-3 (8-11,7-11,15-17)

ΑΟ ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΠΑΤΡΩΝ 2010 - ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΑΤΡΩΝ 1 - 4.

Αγωνίστηκαν οι ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ (2) , ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ (1) και ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (1).

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Ν Η Β

1 ΑΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ 8 0 16
2 ΕΑΛ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΑΤΡΩΝ 6 2 14
- ΑΟ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΓΩΝΑ 6 2 14
4 ΑΕΣ ΙΚΑΡΟΣ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ 5 3 13
5 ΑΟ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΠΑΤΡΑΣ 4 4 12
6 ΑΟ ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΠΑΤΡΩΝ 2010 2 6 10
7 ΑΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 1 7 9
8 ΑΟ ΑΧΑΙΑΣ Η ΓΑΛΗΝΗ 0 8 8

Β ΤΟΠΙΚΟ

Η δεύτερη ομάδα μας αποτελούμενη από τον παίδα ΓΙΩΡΓΟ ΣΚΟΥΡΤΑ, τον παμπαίδα ΑΝΤΩΝΗ ΨΥΧΟΓΙΟΠΟΥΛΟ και τον μίνι παμπαίδα ΕΥΘΥΜΗ ΚΕΦΑΛΑ είχε μια ήττα με 4 -1 από την ομάδα του ΙΦΙΤΟΥ και μια νίκη λόγω μηδενισμού της ΑΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

Ν Η Β

1 ΑΕΣ ΙΚΑΡΟΣ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ 4 0 8
2 ΑΣ ΙΦΙΤΟΣ ΠΑΤΡΩΝ 3 1 7
3 ΕΑΛ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΑΤΡΩΝ 2 2 6
4 ΑΟ ΑΧΑΙΑΣ Η ΓΑΛΗΝΗ 1 3 4
5 ΑΣΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ & ΙΘΑΚΗ 0 4 3
- ΑΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΑΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 0 0 0

Πηγή: https://www.facebook.com/foinikes.patras

Η αγωνιστική δράση των ομάδων επιτραπέζιας αντισφαίρισης Βέροιας

 


Το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Ιανουαρίου στην Αλεξανδρούπολη παίχτηκαν τέσσερις αγωνιστικές της Β Εθνικής Βορείου Ελλάδος ανδρών, το Σάββατο στις 14:00 ο Α.Σ.Ε.Α.Β. αντιμετώπισε την πρωτοπόρο Α.Σ.Φιλια Ορεστιάδας γνωρίζοντας ήττα με 0:4, στις 17:00 έπαιξε με τον Α.Σ.Περα Θεσσαλονίκης νικώντας 4:1, την Κυριακή στις 9:00 έπαιξε με την Χ.Α.Ν.Θ. χάνοντας 0:4 και στον τέταρτο αγώνα στις 12:00 ηττήθηκε 2:4 από τον τοπικό Α.Σ.Φαρο Αλεξανδρούπολης, αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα μας για δεύτερη φορά στην σεζόν δεν είχε στην σύνθεση της τον βασικό παίχτη Βαγγέλη Τσιαλτζουδη, αυτή την στιγμή η ομάδα της πόλης μας είναι στην 5η θέση, τελευταίες αγωνιστικές του πρωταθλήματος θα γίνουν στην Κοζάνη το Σαββατοκύριακο 15 και 16 Φεβρουαρίου, στόχος είναι τρεις νίκες σε τρία παιχνίδια με την Κοζάνη τον Ατρόμητο Άβαντα και Σάρισες Φλώρινας. Η οποία είναι στην τέταρτη θέση η οποία οδηγεί στα playoff ενώ η πέμπτη θέση οδηγεί στα playout.

Την Κυριακή ο Α.Σ.Ε.Α.Β.2 έπαιξε για το πρωτάθλημα Α Τοπικού Βορείου Ελλάδος στο Φιλίππειο με τον Α.Σ.Ε.Α.Νάουσας και μετά από συναρπαστικό αγώνα οι νεαροί παίκτες της ομάδας ενώ βρισκόταν 1:3 πίσω στο σκορ βρήκαν τις δυνάμεις και την ψυχολογία να γυρίσουν το ματς σε 4:3, την ίδια μέρα την ομάδα της Νάουσας αντιμετώπισε και η άλλη ομάδα της πόλης μας ο Ο.Ε.Α.Β. ο οποίος νίκησε 4:1, στο άλλο ματς ο Ο.Ε.Α.Β. ηττήθηκε 0:4 από τον πρωτοπόρο Α.Σ.Κένταυρο Καστοριάς που είχε στην σύνθεση του δύο ξένους παίκτες, τέλος οι βετεράνοι στη Θεσσαλονίκη δεν τα κατάφερνα και επέστρεψαν με ήττα. Για τον Α.Σ.Ε.Α.Β. αγωνίστηκαν οι Σιδηρόπουλος Παναγιώτης, Σαπακος Σωτήρης και Κιλκισλής Γιάννης, για τον Α.Σ.Ε.Α.Β.2 οι Κακιρδάκης Σίμος, Στογιαννόπουλος Αργύρης και Χριστοδουλίδης Δημήτρης, για τον Ο.Ε.Α.Β. οι Σιδηρόπουλος Σάκης, Λιάκος Αναστάσης και Παγιούλας Πέτρος τέλος για τους βετεράνους Γκάνας Αντώνης, Αγερίδης Δημήτρης και Κιοσέογλου Σωκράτης.

Πηγή: https://www.facebook.com/profile.php?id=61552484048403

Για πρώτη φορά μετά το 2016 οι αγώνες στο "Δ. Τόφαλος"

 


Αγώνες της Β’ Εθνικής Κατηγορίας του Α ́ και Β ́Τοπικού πρωταθλήματος Δυτικής Ελλάδας/ Πελοποννήσου έγιναν στην Πάτρα στην αίθουσα του ΠΕΑΚ Τόφαλος την Κυριακή 12 Ιανουαρίου.

Η Τ.Ε. έκανε για πρώτη φορά φέτος τους αγώνες της στον χώρο της αίθουσας επιτρ.αντισφαίρισης στο ΠΕΑΚ Τόφαλος, ύστερα από το 2016, ο οποίος έχει όλες τις απαιτούμενες προυποθέσεις και θα αποτελέσει χώρο τέλεσης αγώνων και στο υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου. Ο χώρος, όπως διαμορφώθηκε είχε 10 τραπέζια, όπου αγωνίσθηκαν 8 ομάδες στην Β ́Εθνική Αντρών ,7 στην Β ́Εθνική Γυναικών, και στο τοπικό Αντρών 8 στο Α ́και 6 στο Β ́.

Η διοίκηση της Τ.Ε. ευχαριστεί θερμά την διοίκηση του ΠΕΑΚ Τόφαλος για την παραχώρηση του χώρου καθώς και το προσωπικό της για την συμβολή τους στην επιτυχία της αγωνιστικής ημέρας.

Στην Β ́εθνική Κατηγορία Ανδρών είχαμε τα εξής αποτελέσματα:

Α.Ο Διογένης Πάτρας- ΕΑΛ Φοίνικες Πάτρας 3-4
Α.Ο.Γαλήνη -Α.Ο. Ποσειδών Λουτρακίου 1-4
Α.Ο.Φοίνικας Πάτρας 2010 -Α.Ο.Παγώνα 0-4
Α.Ο Γαλήνη- Α.Ο. Παγώνα 1-4
ΑΕΚ Τρίπολης - Α.Ο. Ποσειδών Λουτρακίου 0-4
ΑΕΣ Ίκαρος Καστριτσίου - ΑΕΚ Τρίπολης 4-Ο
Α.Ο.Φοίνικας Πάτρας 2010 -ΕΑΛ Φοίνικες Πάτρας 1-4
Α.Ο Διογένης Πάτρας- ΑΕΣ Ίκαρος Καστριτσίου 1-4
Α.Ο.Φοίνικας Πάτρας 2010- ΕΑΛ Φοίνικες Πάτρας 1-4

Στην Β ́Εθνική Κατηγορία Γυναικών

Α.Ο .Ξυλοκάστρου -Ίφιτος Πατρών 1-4
ΑΕΣ Ίκαρος Καστριτσίου - ΑΕΚ Πατρών 1-4
Α.Ο.Γαλήνη - Α.Ο. Ξυλοκάστρου 4-3
Α.Ο. Ποσειδών Λουτρακίου -Ίφιτος Πατρών 1-4
ΑΕΣ Ίκαρος Καστριτσίου -Α.Ο. Ποσειδών Λουτρακίου 1-4
Α.Ο. Ποσειδών Λουτρακίου 2- Α.Ο. Ποσειδών Λουτρακίου 1 0-4

Πηγή: https://www.thebest.gr/article/778533-pingk-pongk-ta-apotelesmata-ton-agonon-pou-diexichthisan-stis-11-12-1

Πρωταθλητής Βορείου Ελλάδος στο Περιφερειακό Παίδων ο Ραφαήλ Νούλας

 

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Περιφερειακό Πρωτάθλημα Παίδων Βορείου Ελλάδος στον Πολύγυρο Χαλκιδικής, με τον Ραφαήλ Νούλα να στέφεται Πρωταθλητής κατακτώντας την κορυφή με εξαιρετικές εμφανίσεις και σχετική άνεση. Ο Ραφαήλ ξεχώρισε για την αγωνιστικότητα, τη συνέπεια και την τακτική του, αποδεικνύοντας το υψηλό του επίπεδο στην κατηγορία.

Παράλληλα με την πρώτη θέση του Ραφαήλ, ο Δημήτρης Κουρτίδης και ο Κωνσταντίνος Ιορδανίδης εντυπωσίασαν με την απόδοσή τους, καταλαμβάνοντας σημαντικές θέσεις στη γενική κατάταξη με τον Δημήτρη να εξασφαλίζει μάλιστα και την πρόκριση του. Φαίνεται καθαρά ότι οι τρεις τους αποτελούν μια δυνατή ομάδα παίδων για το φετινό πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Στους αγώνες συμμετείχαν και οι μικρότεροι αθλητές της ομάδας, Γιάννης Πιτσούλης και Νικόλας Γεωργίου, οι οποίοι απέκτησαν πολύτιμες εμπειρίες. Μέσα από τη συμμετοχή τους, έδειξαν το πάθος τους για το άθλημα και έθεσαν τις βάσεις για μελλοντική αγωνιστική βελτίωση.

Στην τεχνική καθοδήγηση της ομάδας μας ήταν ο Παύλος Τελόπουλος και ο Άγγελος Τσίμας.
Συγχαρητήρια σε όλους για την σημαντική τους προσπάθεια!

Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057253886207

Με θετικό πρόσημο και πρόκριση στην τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παίδων έκλεισε τη χρονιά ο Ισαακίδης Κωνσταντίνος. Τερμάτισε στη Δεύτερη θέση στην προκριματική φάση της Βόρειας Ελλάδας δίνοντας του την πρόκριση για την τελική φάση της κατηγορίας που θα διεξαχθεί στα Τρίκαλα.. Συμμετείχαν 41 αθλητές σε αυτή την κατηγορία.

Πηγή κειμένου: https://www.facebook.com/isatheisa

Απόλυτα επιτυχημένη η παρουσία του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στο Περφιερειακό Α-Γ με 7 στα 7

 


Με προκρίσεις για όλους τους αθλητές μας (7 στα 7) επέστρεψε η αποστολή (σ.σ. του ΜΓΣ Εθνικός Αλεξανδρούπολης) από τη Θεσσαλονίκη, όπου διεξήχθησαν οι προκριματικοί αγώνες επιτραπέζιας αντισφαίρισης της Βορείου Ελλάδος. Οι καλύτεροι αθλητές του βορρά έδωσαν σπουδαίες αναμετρήσεις, διεκδικώντας την πολυπόθητη πρόκριση για την τελική φάση.

Η ομάδα μας κατάφερε να εξασφαλίσει πρόκριση για κάθε αθλητή! Η Άννα Μήτκα κατέλαβε τη 2η θέση, ο Μάριος Δελάκης την 4η θέση, ο Νικηφόρος Μύρος την 5η θέση, ο Φάνης Μήτκας την 7η θέση, ο Χρήστος Αϊβαζής την 8η θέση, ο Ραφαήλ Νούλας την 11η θέση και ο Νικόλαος Μαρασλής την 14η θέση.

Οι προπονητές μας, Παύλος Τελόπουλος και Άγγελος Τσίμας, μόνο χαρούμενοι μπορούν να είναι, καθώς βλέπουν τη συνεχή ανοδική τάση των αθλητών μας. Συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια και την επιτυχία!

Πηγή: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057253886207

Έφτασε η ώρα για τα περιφερειακά πρωταθλήματα Ανδρών-Γυναικών

 


Έναρξη αυτό το Σαββατοκύριακο στα Περιφερειακά πρωταθλήματα επιτραπέζιας αντισφαίρισης για την αγωνιστική περίοδο 2024-2025, με τις κατηγορίε ανδρών-γυναικών, καθώς αύριο 14/12 και μεθαύριο 15/12 θα γίνει σε τέσσερις πόλεις η ατομική διοργάνωση, που αναδεικνύει τοπικούς νικητές και παράλληλα δίνει προκρίσεις για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Οι αγώνες θα λάβουν χώρα στον Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα και στην Τήνο. Συνολικά δήλωσαν συμμετοχή 159 αθλητές και 59 αθλήτριες. Προγραμματισμένο ήταν να διεξαχθεί το Περιφερειακό πρωτάθλημα και στη Χίο, όμως μετατέθηκε για τις 26/01/2025, επειδή δεν υπήρξε τελικά διαθεσιμότητα για το κλειστό γυμναστήριο Καμποχώρων.

Η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ανάρτησε μέσα στην εβδομάδα το πρόγραμμα και τις προκρίσεις του Περιφερειακού πρωταθλήματος ανά περιοχή και μπορείτε να το δείτε επισκεπτόμενοι το site της Ομοσπονδίας. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει γκρουπ και η δεύτερη νοκ άουτ παιχνίδια. Έξτρα κίνητρο για τους αθλητές είναι ότι μετά τα γκρουπ θα γίνει διαβάθμιση, συνεπώς θα δώσουν όλοι καλό αριθμό αγώνων ανεξάρτητα από τη δυναμικότητά τους. Απευθείας στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα βέβαια, προβλέπονται προκρίσεις από τους πίνακες αξιολόγησης.

Η διοργάνωση για την Αττική θα φιλοξενηθεί το Σαββατοκύριακο στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Πρόκειται ν’ αγωνιστούν 90 αθλητές και αθλήτριες από 26 σωματεία, ήτοι 65 και 25 αντίστοιχα. Έχουν σχηματιστεί 17 και 7 γκρουπ αντίστοιχα.

Το Περιφερειακό πρωτάθλημα της Βόρειας Ελλάδας θα διεξαχθεί μεθαύριο Κυριακή στο Δ.Α.Κ. Πυλαίας. Έχουν δηλώσει συμμετοχή 47 άνδρες και 22 γυναίκες από 15 σωματεία και χωρίστηκαν σε 12 και 6 γκρουπ αντίστοιχα.

Για τη Δυτική Ελλάδα τόπος διεξαγωγής θα είναι ακόμα μία φορά το γυμναστήριο «Κώστας Πετρόπουλος» στην Πάτρα. Οι αγώνες θα γίνουν την Κυριακή με 29 αθλητές και 12 αθλήτριες από 13 σωματεία. Τα γκρουπ είναι 8 στη μία κατηγορία και 3 στην άλλη.

Ένα ακόμα πρωτάθλημα φιλοξενεί αύριο Σάββατο το γυμνάσιο της Τήνου. Αφορά μόνο στους άνδρες και με 10 συμμετοχές από 2 σωματεία οργανώνονται αγώνες για την Τήνο και την Κω. Οι αθλητές είναι χωρισμένοι σε 3 γκρουπ.

Για τη Χίο τέλος, η αντίστοιχη διοργάνωση περιλαμβάνει άνδρες με 8 συμμετοχές από 3 σωματεία. Θα διεξαχθεί στο γυμναστήριο Καμποχώρων στις 26/01/2025 μαζί με το Περιφερειακό πρωτάθλημα εφήβων-νεανίδων.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Νίκη του Κένταυρου Βόλου επί του Απόλλωνα Βόλου


Στιγμές από το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε από τους αγώνες της ανδρικής ομάδας μας στο Τοπικό Πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδος ! Η ομάδα μας κέρδισε 4-3 στο παιχνίδι με τον Απόλλων Βόλου!

Συγχαρητήρια σε όλους!

Πηγή: https://www.facebook.com/kentaurosvolou.asea.7

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment