Στην 3η Θέση οι Σάρισες Φλώρινας στο Πανελλήνιο Παμπαίδων
Οι γονείς που βιντεοσκοπούσαν στο Περιφερειακό Παμπαίδων, είχαν γραπτή άδεια από την Ε.Φ.Ο.Επ.Α.;
Σε αυτό το κείμενο δεν χρειάζονται να γραφτούν πολλά λόγια νομίζω, οπότε μόνο τα βασικά μου ερωτήματα θα αναφέρω. Στην παραπάνω φωτογραφία δεν υπάρχει αριθμός πρωτοκόλλου, δεν υπάρχει το όνομα του προέδρου της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., δεν υπάρχει υπογραφή του, ούτε σφραγίδα της Ομοσπονδίας, παρά μόνο το λογότυπό της. Αυτό το έγγραφο θεωρείται με κάποιο τρόπο έγκυρο και νόμιμο; Το κείμενο είναι προφανές τι λέει, οπότε καμία ερώτηση εδώ.
Στην παραπάνω φωτογραφία φαίνονται 6 γονείς που βιντεοσκοπούν αγώνες των παιδιών τους που έπαιζαν εναντίον άλλων παιδιών. Δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα με τους γονείς, πως θα μπορούσα άλλωστε και εγώ γονιός είμαι, θέλουν να έχουν το παιδί τους σε βίντεο και αφού η Ομοσπονδία απαγορεύει την απευθείας μετάδοση και την μαγνητοσκόπηση, πως να το έχουν; Μα φυσικά μαγνητοσκοπώντας. Όμως, αν η Ομοσπονδία απαγορεύει σε όλους την μαγνητοσκόπηση με οποιοδήποτε μέσο, χωρίς την έγγραφη άδειά της, οι γονείς αυτοί είχαν τέτοια άδεια στην κατοχή τους; Γιατί ο επιδιαιτητής δεν ζήτησε σε κανέναν από αυτούς να του δείξει την άδεια που τους είχε παραχωρήσει η Ε.Φ.Ο.Επ.Α.;
Σχόλιο της κας Δανάης Χρυσίδου σχετικά με την απαγόρευση των μεταδόσεων από το Παμπαιδικό
«Πόσο θράσος και απύθμενο μίσος προς τα παιδιά διακρίνει τους διοικούντες της Ομοσπονδίας. Έλεος δηλαδή. Μέχρι πρόσφατα μας έλεγαν ότι το κανάλι αρνείται να προσφέρει στον χώρο ανιδιοτελώς. Το κανάλι έκανε πρόταση που είδαμε στο blog και οι διοικούντες αρνούνται πεισματικά. Στους γονείς τι θα πουν άραγε. Η δεν τους νοιάζει. Έφυγαν οι προηγούμενοι με την πεποίθηση να υπάρξει καλύτερη οργάνωση. Η τεχνική επιτροπή χάλια. Φθάσανε να στήνουν λάθος όλα τα ωράρια. Τα βάλανε με τον Νιφλή. Και τι πετύχανε. Φάνηκαν ποσο λάθος και άσχετοι είναι. Αν οι γονείς δεν αρχίσουμε να παραπονιόμαστε θα είναι πολύ αργά. Μόνο ο Κος Παναγοπουλος μιλάει. Άραγε υπάρχουν ακομα άντρες που να τιμούν τα παντελόνια τους. Τόσο βολεμένοι είναι όλοι. Να ξέρετε αργά η γρήγορα αυτό θα ξεσπάσει όχι εναντίον του καναλιού. Ο Θωμάς έχει άποψη καλώς η κακώς και την εκφράζει. Αυτό είναι σωστό. Το λάθος θα ήταν να πήγαινε όπου φυσάει ο άνεμος. Το θέμα δεν είναι ο Θωμάς. Νομίζετε ότι ειλικρινά τον απασχολεί αν θα δείξει live? Αγαπάει το άθλημα και το δείχνει και μέσα από τα δικά του live που κάνει σχεδόν κάθε Τρίτη και απολαμβάνουμε όλοι μας. Και σε πολλά δεν έρχεται να παίζουν οι άλλοι. Αυτό λέγεται αγάπη και όχι αυτοπροβολή. Βέβαια εμένα προσωπικά μου λείπει να μιλάει στο κανάλι λέγοντας σωστά η λάθος. Είναι μια καλή παρέα για εμάς που είναι δύσκολο να περάσουμε τον χρόνο μας αλλιώς και είμαστε στο Ίντερνετ . Το κανάλι με τον Νιφλη είναι μια πηγή έμπνευσης πλέον πως ένα αθλητικό κανάλι αυτοπροβολής αθλητή μπορεί να μετατραπεί σε κανάλι προβολής ενός αθλήματος σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό καλώς η κακώς το έχει πετύχει το κανάλι αυτό. Όποτε ας πάρουμε ότι μας δίνουν γιατί σε λίγο βλέπω να μην μας δίνουν και τίποτα. Α και για όσους διαδίδουν από την ομοσπονδία παραφιλολογίες και ψέμματα ότι και καλά το κανάλι αρνείται να συζητήσει, φανήκανε ποσά ψέμματα λέγανε και ποιος αρνείται το παραμικρό. Αυτοι αρνούνται και αυτοί τα ξεκίνησαν όλα όταν βάλανε ταινιες στο πανό προσβάλλοντας αυτούς που ακούγεται ότι έχουν βάλει και τα καθίσματα στα οποία κάθονται στις κερκίδες και απολαμβάνουν τα παιδιά να παίζουν όλοι οι φίλαθλοι. Μήπως να βγάλουνε και τα καθίσματα άραγε? Μήπως απάντησαν ποιος θρασύδειλος τις έβαλε τις ταινιες; Α η καθαρίστρια».
Σε τέσσερις περιοχές το Σαββατοκύριακο το Περιφερειακό πρωτάθλημα παμπαίδων-παγκορασίδων
Με το Περιφερειακό πρωτάθλημα παμπαίδων-παγκορασίδων (αθλητών δηλαδή έως 13 ετών) συνεχίζεται αυτό το Σαββατοκύριακο 22 και 23/02 το πρόγραμμα της Ε.Φ.Ο.Επ.Α.. Το τελευταίο Περιφερειακό της χρονιάς από τα συνολικά τέσσερα, που γίνονται σε ισάριθμες ηλικιακές κατηγορίες (εξαίρεση εκείνες των Ελπίδων και του μίνι παμπαιδικού), περιλαμβάνει αγώνες στον Πειραιά για την Αττική, στην Καβάλα για τη Βόρεια Ελλάδα, στην Πάτρα για τη Δυτική Ελλάδα/Πελοπόννησο και στη Χίο για τη Λοιπή Χώρα.
Περίπου 200 παιδιά απ’ όλη την Ελλάδα θα έχουν την ευκαιρία ν’ απολαύσουν μία σειρά αγώνες (εφόσον υπάρχει και η διαβάθμιση, θυμίζουμε) και παράλληλα να διεκδικήσουν μετάλλια και βεβαίως προκρίσεις για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα παμπαίδων-παγκορασίδων, που θα γίνει στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης (09-12/05/2025). Το σύστημα διεξαγωγής περιλαμβάνει τις φάσεις των γκρουπ και του προοδευτικού νοκ άουτ.
Το Περιφερειακό πρωτάθλημα της Αττικής θα φιλοξενηθεί στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Θα έχει διήμερη διάρκεια, όμως το τουρνουά των κοριτσιών θα ολοκληρωθεί το Σάββατο. Έχουν δηλώσει 62 αθλητές, 47 αγόρια και 15 κορίτσια από 21 κλαμπ. Οι παμπαίδες κάνουν την αρχή με τα γκρουπ από αύριο στις 10:00. Οι παγκορασίδες αγωνίζονται στα δικά τους γκρουπ από τις 13:20. Στη μία περίπτωση θ’ ακολουθήσει το μεσημέρι ο 1ος γύρος του ταμπλό των «32», με το πρώτο ωράριο να είναι στις 13:45. Στη δεύτερη περίπτωση το ταμπλό των «8» αρχίζει στις 14:00 και στις 18:05 υπάρχει ο τελικός, όπως και ο αγώνας για το χάλκινο μετάλλιο. Την Κυριακή προχωρά πια μόνο το ταμπλό των παμπαίδων.Πορχωρά με τη 16άδα από τις 10:00 με τον μεγάλο και τον μικρό τελικό να είναι προγραμματισμένοι για τις 13:30.
Η αντίστοιχη διοργάνωση της Βόρειας Ελλάδας θα λάβει χώρα στο γυμναστήριο του 6ου Λυκείου Καβάλας. Οι αγώνες θα διεξαχθούν μεθαύριο Κυριακή με 65 παιδιά από 18 σωματεία. Χωρίζονται σε 41 παμπαίδες και 24 παγκορασίδες. Στις 10 ανοίγει το πρόγραμμα με τα γκρουπ των αγοριών. Στις 10:25 παίρνουν σειρά τα κορίτσια. Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει νοκ άουτ ταμπλό των «32» στην π΄ρωτη περίπτωση και των «16» στη δεύτερη, τα οποία αρχίζουν στις 14:30 και στις 15:00 αντίστοιχα. Οι τελικοί και των δύο κατηγοριών (όπως και τα ματς για τις θέσεις 3-4) έχουν τοποθετηθεί για τις 20:30.
Για τη Δυτική Ελλάδα/Πελοπόννησο το πρωτάθλημα θα διεξαχθεί στην αίθουσα του κλειστού γυμναστηρίου «Δ. Τόφαλος», επίσης την Κυριακή. Η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. περιμένει εκεί 59 παιδιά, 46 αθλητές και 13 αθλήτριες από 10 σωματεία. Οι όμιλοι αρχίζουν στις 10 με τους παμπαίδες και στο επόμενο ωράριο θα μπουν και ματς παγκορασίδων. Με ταμπλό των «32» (από τις 14:00) και των «8» (από τις 14:50) αντίστοιχα θα δοθεί η συνέχεια και οι τελικοί (μαζί με τους αγώνες για τις θέσεις 3-4) έχουν οριστεί για τις 17:20 των κοριτσιών και τις 19:50 των αγοριών.
Τέλος, ένα ακόμα Περιφερειακό πρωτάθλημα για τη Λοιπή Χώρα θα γίνει στη Χίο και το κλειστό γυμναστήριο Καμποχώρων. Αφορά μόνο στα αγοράκια και η μέρα διεξαγωγής είναι κι εδώ η Κυριακή 23/02. Πρόκειται ν’ αγωνιστούν 12 παμπαίδες από 3 σωματεία, όλα από τη Χίο. Έναρξη στις 10 με τους ομίλους, συνέχεια με ταμπλό από τις 12:30, ενώ ο τελικός είναι προγραμματισμένος για τις 14:10. Την ίδια ώρα θ’ αγωνιστούν τα παιδιά, που διεκδικούν την 3η θέση.
Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.
Χρυσό μετάλλιο η Ελλάδα στο ομαδικό παμπαίδων Under 12 του New year GEWO CUP
Νέα διεθνής διάκριση στις ηλικίες παμπαίδων για την ελληνική επιτραπέζια αντισφαίριση. Στην πρώτη μέρα του New year GEWO CUP 2024, που γίνεται στο Νόβισαντ της Σερβίας, ο Θεοφάνης-Φρίξος Μαρκουλάκης και ο Νίκος Αλεξίδης κατέκτησαν αήττητοι την πρωτιά στο ομαδικό της κατηγορίας Under12 (young cadet boys).
Πηγή Ε.Φ.Ο.Επ.Α.
Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)
BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts
International Table Tennis Federation
Table Tennis
"table tennis" - Google News
"China table tennis" - Google News
Table Tennis England
Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment
-
via https://www.youtube.com/watch?v=vXTyDbY9U70








