Με 4 αθλητές συμμετείχε στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Αττικής Παίδων ο Α.Σ. Πέρα και η παρουσία του ήταν άκρως επιτυχημένη, καθώς οι 2 από αυτούς προκρίθηκαν για την τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
Πρόκειται για τους Φίλιππο Παπανικολάου και Παναγιώτη Σταματόπουλο. Έλαβαν ακόμη μέρος ο Αντώνης Μαρμαράς και ο Δημήτρης Φρυτάκης.