Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κολυμπαδης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κολυμπαδης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Συνάντηση του προέδρου της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Παναγιώτη Τζόβολου με τους επικεφαλής της ITTF

 


Την πρώτη του συνάντηση με τους ιθύνοντες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης είχε το βράδυ της Κυριακής 16/03 στην Αθήνα ο νέος πρόεδρος της ελληνικής ομοσπονδίας του αθλήματος Παναγιώτης Τζόβολος. Στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία συνάντησε την πρόεδρο της ITTF Petra Sörling, τον γενικό γραμματέα Raul Calin και τον ITTF Group Chief Executive Officer Steve Dainton, παρουσία του Μανώλη Κολυμπάδη, εκπροσώπου της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και πρώην προέδρου της ομοσπονδίας.

Η συνάντηση κανονίστηκε όταν έγινε γνωστό τα ταξίδι της αντιπροσωπείας της ITTF στην Ελλάδα για τη σημερινή (18/03) Τελετή Έναρξης της 144ης Συνόδου της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής στην Αρχαία Ολυμπία.

Η γνωριμία με τον Παναγιώτη Τζόβολο, όπως και γενικά η επαφή με τους ανθρώπους της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, άλλωστε ο Μανώλης Κολυμπάδης είναι παλιός γνώριμος με τους ξένους αξιωματούχους από την πολυετή διοικητική πορεία του στο άθλημα.

Ο επικεφαλής της ελληνικής ομοσπονδίας ενημέρωσε για τη νέα διοίκηση και τους στόχους της και συζήτησε διάφορα θέματα για την επιτραπέζια αντισφαίριση της χώρας. Οι εκπρόσωποι της ITTF ομολόγησαν ότι θα ήθελαν από την Ε.Φ.Ο.Επ.Α. να ζητήσει μία μεγάλη διεθνή διοργάνωση για την επόμενη αγωνιστική περίοδο και η τελευταία τόνισε ότι έχει πάντα στη σκέψη της αυτή την προοπτική.

Η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ζήτησε στήριξη για εκπαιδευτικά σεμινάρια όπου θα είναι υπεύθυνοι προπονητές της ITTF, όπως και για σεμινάρια διαιτησίας, όπου επίσης θα υπάρχει συνδρομή από ξένους ειδικούς. Τα συγκεκριμένα αιτήματα έγιναν πλήρως αποδεκτά από την παγκόσμια ομοσπονδία.

Οι δύο πλευρές ίσως βρουν την ευκαιρία να τα ξαναπούν σήμερα Τρίτη στην Αρχαία Ολυμπία, διότι στην Τελετή Έναρξης της 144ης Συνόδου της Δ.Ο.Ε., που θα γίνει στις 15.15 στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, παρουσία του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Τασούλα, θα παραστούν και οι Μανώλης Κολυμπάδης και Παναγιώτης Τζόβολος.

Ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Τόμας Μπαχ, που φυσικά θα είναι από τους ομιλητές της Συνόδου, κάλεσε όλα τα μέλη της Δ.Ο.Ε., όπως και άλλους επίσημους και με αυτή την ευκαιρία οι τρεις αξιωματούχοι της ITTF ήρθαν στην Αθήνα την Κυριακή και θα μείνουν για λίγες ημέρες στη χώρα μας.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Ειρήνη Τουρούκη για την κα Ζέρδιλα: «Δεν δείχνει να θελει να στεναχωρησει διότι θα χασει ευρουλακια και πελατακια.»


Σχόλιο της κας Ειρήνης Τουρούκη σχετικά με το κείμενο που ανήρτησα για τους κ.κ Κολυμπάδη, Παπαγεωργίου και την κα Ζέρδιλα. Να ξεκαθαρίσω ότι την κα Ειρήνη Τουρούκη δεν την γνωρίζω.

«Καλημέρα σας και συγχαρητήρια για την αξιολογότατη προσπάθεια σας. Καταρχάς βλέπω ότι γράφετε μόνο εσείς κύριε Νιφλη. Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στον υπεύθυνο ιδιοκτήτη του μπλογκ που πρέπει να είναι και λογικά αυτός που έχει και ένα από τα καλύτερα κανάλια για πονγκ πονγκ παγκοσμίως και που προβάλει το άθλημα εξαιρετικά και βλέπουμε όμορφες αθλητικές στιγμες, ο οποιός δεν παίρνει θέση από ότι φαίνεται σε αυτό το μπλογκ και πολύ καλά κάνει. Η προσπάθεια που κάνετε έχει αποτέλεσμα. 

Τώρα να σας πω σχετικά με την Ζερντιλα τα εξής που ξέρω εγώ από παλαιότερα και έχω άποψη. Το μόνο που την νοιάζει είναι δυστυχώς να τα έχει καλά με όλους. Γιατί, μα είναι πασιφανές. Πως θα γεμίζει τα τουρνουά της με κοσμο του αθλήματος. Βλέπετε εδώ ειναι ένα μεγάλο καφενειο. Όλοι τους γνωριζονται μεταξύ τους και εχουν για θεό τα χρηματα και μονο. Τι θέση να πάρει όταν δεν μπορει να μιλησει παρα τις στημμενες πανεπιστημιακού τύπου διαλέξεις. Η νομιζετε ότι θα μίλαγε ποτε. Δεν εχει άποψη και παει μια από εδω μια από εκει. 

Ο δε ενας γιος της κολλητός με αθλητες που δεν έχουν μάθει να χανουν και κανουν σαν κακομαθημενα παιδιά νηπιαγωγείου και είναι κρίμα διότι είναι πολύ καλοί παίκτες και αδικούνται μόνοι τους. Τώρα στην Πάτρα είχε κρυφτεί και δεν μίλαγε σε άνθρωπο και πολύ απλά αμφιβάλλω αν θα μιλήσει. Δεν δείχνει να θελει να στεναχωρησει διότι θα χασει ευρουλακια και πελατακια πολλα αν θα παει δημόσια απεναντι από την ομοσπονδια και ξερει ότι αν δεν μιλαει μπορει να γίνει προεδρος και αν μιλήσει δεν θα γινει ποτέ. Δεν θελουν να υπαρχει αντίλογος. Γιάννης πίνει Γιάννης κερναει θέλουνε. 

Άρα έτσι να ξέρετε σχετικα με την ζερντιλα μην περιμένετε τιποτα. Τουρνουα και κανένα πρόγραμμα με το πανεπιστήμιο και την ομοσπονδία για το χρήμα μονο. Εντωμεταξύ και ο δικός σας στο κανάλι την στήριξε φανερά και καλά έκανε που έχει άποψη αλλά αυτη έτσι ενημερωτικα δεν ηθελε καμμία ταύτιση μαζι του όπως ακούγεται. Απλά τα ευρουλακια και την επιρροή του. Δεν είμαστε χαζοί. Θέλει να τα έχει καλά με Την εφοέπα και την ποφεπα που συνδέονται και να βγαζει χρημα. 

Για τον γνωστό και ως παπα τι να πω τα ίδια χάλια και αυτός ευθύνεται για ότι γίνεται τώρα όποτε τι να μας πει ότι έδωσε άδεια σε εσάς και μετά είχε προβλημα με ενα η δυο βιντεάκια γιατί αυτό λέει σε όλους. Σιγα μην σε ρωτάει και το μεγκα πχ τι μουσικη να βάλει η βίντεο να δείξει. Εντελώς ασόβαρος και θα έκανε να συμμετάσχει στον γνωστό καραγκιοζη. Τι περιμένετε. Πείτε στον κουσιορη να κατεβει και θα βγει με κλειστά ματια. Αυτός μόνο έχει δώσει και δίνει στο άθλημα. Όλοι οι άλλοι βγάζουν από αυτο. Αυτός δεν ήρθε να βγάλει και φαίνεται. Για αυτό και εμείς μαζί σας. Τουρούκη Ειρήνη».

Γιατί δεν παίρνουν θέση οι κ.κ. Κολυμπάδης, Παπαγεωργίου και η κα Ζέρδιλα για τα όσα συμβαίνουν στην Ε.Φ.Ο.Επ.Α.;

 


Τα όσα συμβαίνουν τους τελευταίους τρεις μήνες στην Ομοσπονδία της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης, μόνο κολακευτικά δεν είναι για το Άθλημα. Ατελείωτες παρατυπίες, καταστρατήγηση των Κανονισμών του Αθλήματος, από την ίδια την Ομοσπονδία, τρομερά παράπονα που εκφράζονται είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα και έρχονται συνεχώς σε γνώση μας. Ποιός που αγαπάει αυτό το Άθλημα, μπορεί να μείνει ασυγκίνητος μπροστά σε όλα αυτά;

Κι όμως, ένας από τους κορυφαίους διοικητικούς παράγοντες του Αθλήματος, ο κ. Μανώλης Κολυμπάδης που για περισσότερα από 40 χρόνια το υπηρέτησε διοικητικά από τις θέσεις του Γενικού Γραμματέα και του Προέδρου του Δ.Σ., ενώ για 16 έτη ως Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, το υποστήριξε με όλες του τις δυνάμεις, απέχει παραδειγματικά από το να πάρει μία θέση σχετικά με τα όσα συμβαίνουν τους τελευταίους τρεις μήνες.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον πρώην Πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου και την κα Διάνα Ζέρδιλα η οποία διεκδίκησε πριν από 3 μήνες, όπως και ο κ. Παπαγεωργίου την θέση του Προέδρου του Δ.Σ. Είναι και οι δύο τους επίσης απόντες, χωρίς να εκφράζουν την παραμικρή άποψη για τα τεκταινόμενα.

Το κανάλι gre78.tv και το gre78.blogspot.com, παραμένουν πάντα στην διάθεση όλων όσοι θέλουν να τοποθετηθούν, ακόμη και να διαφωνήσουν με τις θέσεις μας. Άλλωστε πριν τις εκλογές, μας είχαν παραχωρήσει συνεντεύξεις και ο κ. Παπαγεωργίου και η κα Ζέρδιλα, όπως και ο κ. Τζόβολος, προκειμένου να εκφράσουν τις απόψεις τους και να παρουσιάσουν τα σχέδιά τους για το αύριο του Αθλήματος. Επειδή οι δύο πρώτοι δεν κέρδισαν τις εκλογές, δεν τους αφορά πλέον το Άθλημα και τα όσα συμβαίνουν σε αυτό; Μήπως παρά τα όσα δήλωναν στις συνεντεύξεις τους, είχαν στο μυαλό τους να κάνουν ότι ακριβώς κάνει η τωρινή διοίκηση και συμφωνούν με αυτά;

Όταν κάποιος κάνει δηλώσεις, πρέπει να τις υποστηρίζει είτε κερδίζει, είτε χάνει στην πορεία κάποιες... μάχες, προκειμένου να κερδίσει τον... πόλεμο! Τόσο ο κ. Παπαγεωργίου, όσο και η κα Ζέρδιλα σίγουρα θυμούνται ακόμη τις αγωνιστικές τους προσπάθειες τόσο στην προπόνηση, όσο και στους αγώνες τους. Δεν κέρδιζαν πάντα, αλλά συνέχιζαν να προσπαθούν και τελικά κατάφεραν να προσφέρουν τόσο στους εαυτούς τους, όσο και στο Άθλημα τεράστιες επιτυχίες για τα Ελληνικά δεδομένα.

Συμφωνούσαν και οι δύο, ότι κανείς δεν περισσεύει στην προσπάθεια της Ελληνικής Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης να προοδεύσει και να αναπτυχθεί, αλλά έχουν επιλέξει να βρίσκονται στο περιθώριο σιωπηλοί. Το Άθλημα τους έχει ανάγκη τώρα, απόψε. Σε τι το εξυπηρετεί όλο αυτό που δεν του προσφέρουν τώρα; Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για τον κ. Κολυμπάδη. Όλοι περιμένουν να ακούσουν τις θέσεις του. Υποστηρίζει αυτά που κάνει η τωρινή διοίκηση ο κ. Κολυμπάδης;

Όσο για τον κ. Τζόβολο, έχει δεχθεί από τις 6 Φεβρουαρίου 2025 από εμένα γραπτή πρόσκληση να συμμετάσχει σε συζήτηση-συνέντευξη του, προκειμένου να απαντήσει στις εις βάρος του καταγγελίες και να εκφράσει τις απόψεις του, αλλά ακόμη δεν έχω λάβει ούτε καν αρνητική απάντηση, αν και θα προτιμούσα την θετική για να βγουν επιτέλους τα πάντα στο φως.

«Προς το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Αξιότιμοι κύριοι.

Με το παρόν μήνυμα ζητώ επίσημα ως Αθλητικός Δημοσιογράφος να μου παραχωρήσει
συνέντευξη εφ' όλης της ύλης ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. κ. Παναγιώτης Τζόβολος.

Η συνέντευξη θα είναι μέσω βίντεο και θα μεταδοθεί τόσο ως οπτικοακουστικό υλικό, όσο και εγγράφως στο κανάλι gre78.tv και το gre78.blogspot.com.

Επειδή είμαι σίγουρος ότι το πρόγραμμά του είναι ιδιαίτερα βεβαρημένο, μπορεί να ορίσει το που θα γίνει η συνέντευξη, αρκεί να μην υπάρχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις για το Άθλημα εκείνη την ημέρα, την προηγούμενη και την επόμενη.

Μετά τιμής.
Νιφλής Γεώργιος.»

Εσείς κύριοι της εξυγίανσης και της ανάπτυξης κρατάτε το Άθλημα κάτω από το έδαφος! Δεν το θέλετε στην επιφάνεια!

 

Προφανώς και κανένας μας σε αυτή την ζωή δεν είναι τέλειος. Όλοι μας έχουμε κάνει λάθη και θα κάνουμε και άλλα. Όμως άλλο το λάθος να το κάνει κάποιος με μηδαμινή εμπειρία που παρασύρθηκε σε μονοπάτια που δεν ήξερε πως να τα περπατήσει και απέτυχε παταγωδώς και άλλο να κάνει τα λάθη κάποιος που επί 35 και πλέον χρόνια βρίσκεται μέσα στα κέντρα των αποφάσεων και το πρώτο που θα έπρεπε να ξέρει είναι οι λύσεις.

Για τον πρώτο μπορείς να πεις πως ότι έκανε το έκανε από ασχετοσύνη, αλλά για τον δεύτερο μπορείς άνετα να υποστηρίξεις ότι το κάνει με σκοπό. Έτσι αποδεικνύεται σε καθημερινή βάση, μέχρι τώρα τουλάχιστον.

Επί προεδρίας Μανώλη Κολυμπάδη, αλλά και Κωνσταντίνου Παπαγεωργίου το Άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην Δυτική Ελλάδα παιζόταν σε γήπεδα πάνω από το έδαφος, ως επί το πλείστον στο κλειστό Γυμναστήριο «Κώστας Πετρόπουλος» ή στο κλειστό Γυμναστήριο «Τόφαλος».

Με την έλευση του κ. Τζόβολου, το Άθλημα φαίνεται να επιστρέφει για τα καλά στην Δυτική Ελλάδα στα υπόγεια και μάλιστα με πανηγυρικές δηλώσεις ότι βρέθηκε επιτέλους λύση για το που θα φιλοξενείται. Όμως λείπει τουλάχιστον ένα βασικό στοιχείο, από όσα αναφέρονται στον Κανονισμό Αγώνων της Ομοσπονδίας και είναι αυτό της κερκίδας που να χωράει τουλάχιστον 50 άτομα. Κερκίδα στο υπόγειο του «Τόφαλος» δεν υπάρχει. Ασήμαντο θα πει κάποιος. Σημαντικό θα πω εγώ, εκτός αν ο στόχος της Ομοσπονδίας είναι το Άθλημα να το παρακολουθούν μόνο οι γονείς των Αθλητών καθισμένοι σε παγκάκια, σε καρέκλες σκόρπια στην αίθουσα και ίσως στο μέλλον στο πάτωμα, ή στρωματσάδα για να αισθάνονται σαν στο... σπίτι τους!

Πάντως είναι αλήθεια ότι με την διοργάνωση των αγώνων στο υπόγειο του «Τόφαλος» στην Πάτρα, βρέθηκε η λύση σε ένα πρόβλημα που σε όλες τις προηγούμενες διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας που φιλοξενήθηκαν στο Κουκούλι, ούτε ο κ. Κολυμπάδης, ούτε ο κ. Παπαγεωργίου ως πρόεδροι της Ε.Φ.Ο.Επ.Α, ούτε και ο κ. Τζόβολος ώς πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής Δυτικής Ελλάδας είχαν καταφέρει να το λύσουν. Στο Κουκούλι εδώ και τόσα χρόνια ο ήλιος μπαίνει από παντού (άλλη μία καταστρατήγηση των Κανονισμών της Ομοσπονδίας). Στο υπόγειο του Τόφαλος ο ήλιος δεν μπαίνει από πουθενά, είναι και αυτό κάτι. Βέβαια και στην κεντρική σάλα του Τόφαλος ο ήλιος δεν μπαίνει από πουθενά μέσα στον αγωνιστικό χώρο, αλλά αυτό θα εξυπηρετούσε μόνο άν ο στόχος ήταν να φύγει το Άθλημα από τα υπόγεια και να βρεθεί πάνω από την επιφάνεια του εδάφους, εκεί που περπατάμε και χαιρόμαστε την Ζωή!

Τα υπόλοιπα καταγγελτικά μπορείτε να τα διαβάσετε στην παρακάτω ανάρτηση του κ. Πολυχρόνη Πολίτση από τις φωτογραφίες του οποίου δημιουργήθηκε η φωτογραφία που συνοδεύει το άρθρο.

«Πρόεδρος Παπαγεωργιου πανελλήνιο περιφερειακό πάνω από την γη στο κλειστό στάδιο κουκούλι !! ( φωτό αριστερά )

Πρόεδρος Τζοβολος πανελλήνιο περιφερειακό στο υπόγειο του Τόφαλος ! (Φωτό δεξιά )
Τουαλέτα ΑμεΑ γιόκ , καντίνα για νερό γιόκ , κερκίδες γιόκ , σήμα στο κινητό γιόκ !

Η ανάπτυξη του αθλήματος είναι στο δρόμο και τρέχει με 200 ….

Κύριοι σύμβουλοι , κύριοι προπονητές , κύριοι πρόεδροι. πρόσεξετε γιατί όπως πάει το πράγμα στο τέλος δεν θα έχετε καμία δικαιολογία του τύπου δεν ήξερα , δεν γνώριζα, δεν έφταιγα.

Όσο επιτρέπεται αυτήν την κατηφόρα σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει τίποτα …

Κυρία πρόεδρο της Τεχνικής επιτροπής προεκλογικά μιλάγατε για δικαιοσύνη και ανάπτυξη σας παρακαλώ πολύ μπορείτε να μου δείξετε έστω ένα στοιχείο που να αναδεικνύει αυτά που λέγατε προεκλογικά!!

Σας παρακαλώ είμαι ένα άτομο με κινητική αναπηρία και όχι νοητική!

Θα ήθελα πολύ να καταλάβω τι εννοούσατε ανάπτυξη και αν ήσαστε διατεθειμένοι να μην τιμωρείτε άλλο το σωματείο που είμαι προπονητής,

Απλά ζητάω δημοκρατικά κριτήρια στις αποφάσεις σας , και όχι εμπάθεια και μίσος όταν αναδεικνύεται η ασχετοσύνη συνεργατών σας στο άθλημα που αγαπάμε !

Η ανάπτυξη έρχεται όταν ασχολούμαστε και στηρίζουμε την επαρχία . Βασική αρχή !

Οταν προσπαθούμε να την εξαλείψουμε . Λέγετε καταστροφή !

Νομίζω ότι στην ακαδημαϊκή σας καριέρα που είναι μεγάλη κάπως έτσι εξηγείται ..

Από την άλλη πραγματικά δεν μπορώ να σας καταλάβω αν και πτυχιούχος στην ψυχολογία 
και με καλούς βαθμούς…

Σας παρακαλώ σταματήστε να πυροβολείτε το άθλημα καθίστε στο τραπέζι , αποβάλετε την τοξικότητα και την εμπάθεια των συνεργατών σας !

Και εδώ είμαστε λίγοι μεν αλλά θα σας βοηθήσουμε, γιατί απλά δεν έχουμε προσωπικό συμφέρον πέραν από αγάπη για το άθλημα !!

Μην συνεχίσετε να στηρίζετε το παράλογο , γιατί στο τέλος θα σας παρασύρει σε ακόμη χειρότερες συμπεριφορές, πράγμα που δεν θα υπάρχει ούτε ίχνος ανοχής και διάθεση συνεργασίας!

Με εκτίμηση ο μοναδικός προπονητής ΑμεΑ της ομοσπονδίας- Ψυχολόγος

Και άνθρωπος που ότι και να μου κάνετε δεν πρόκειται να με θυμώσετε και να σας μισήσω.

Απλά γιατί αυτό το άθλημα μου έδωσε ζωή και με έσωσε από πολλά !

Σας παρακαλώ !!!
»

Συνάντηση σε εγκάρδιο κλίμα με τον Γ.Γ.Α. Γιώργο Μαυρωτά είχε αντιπροσωπεία της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Δηλώσεις)

 

Συνάντηση με τον γενικό γραμματέα Αθλητισμού Γιώργο Μαυρωτά πραγματοποίησε το μεσημέρι της Τρίτης 11/02 αντιπροσωπεία της Ελληνικής Φίλαθλης Ομοσπονδίας Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης αποτελούμενη από τον πρόεδρο Παναγιώτη Τζόβολο, τον γενικό γραμματέα Γιώργο Βρεττάκο και τον εκπρόσωπο στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή Μανώλη Κολυμπάδη.

Η συνάντηση έγινε στο γραφείο του γ.γ.Α. και κλείστηκε ύστερα από σχετικό αίτημα της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ώστε να συζητηθούν τρέχοντα θέματα της ομοσπονδίας. Τα κεντρικά ζητήματα ήταν:

Η ανάγκη να διατηρηθεί για το άθλημα η ομοσπονδιακή αίθουσα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, το οποίο παραχωρείται στον Ολυμπιακό.

Οι κρατικές χρηματοδοτήσεις της ομοσπονδίας και των σωματείων γενικότερα.

Οι νέες σχολές προπονητών, τις οποίες έχει ήδη εξαγγείλει η διοίκηση με ξεκάθαρη πρόθεση να δημιουργήσει σύντομα τις προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.

Προτάσεις για τη βελτίωση του e-kouros, της πλατφόρμας, που λειτουργεί για την ολοκληρωμένη ψηφιακή καταγραφή του ελληνικού αθλητισμού.

Η συζήτηση για τα θέματα μίας ακόμα ψηφιακής πλατφόρμας του υπουργείου, της Έπαθλα (Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας).

Η συνάντηση με τον Γιώργο Μαυρωτά έγινε σε εγκάρδιο κλίμα με εκατέρωθεν ενημερώσεις για τρέχοντα θέματα. Οι δύο πλευρές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ουσιαστική συζήτηση κι έδειξαν κοινή επιθυμία στο να βρεθούν τρόποι βελτίωσης και περαιτέρω εξέλιξης της ελληνικής επιτραπέζιας αντισφαίρισης σε όλα τα επίπεδα.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Αναφορικά με το φλέγον θέμα της «στέγης» ενός αθλήματος το οποίο εξυπηρετείται από την εγκατάσταση όχι μόνο προπονητικά και αγωνιστικά τόσο σε συλλογικό όσο και σε επίπεδο εθνικών ομάδων, ο πρόεδρος της ΕΟΕΠΑ, Παναγιώτης Τζόβολος σημείωσε στο SDNA: «Ο κύριος Μαυρωτάς ήταν όπως είναι φυσικός θετικά κείμενος στο αίτημα μας, τονίζοντας ωστόσο ότι δεν είναι αρμόδιος για το συγκεκριμένο θέμα. Στη συγκεκριμένη εγκατάσταση προπονούνται οι αθλητές των εθνικών ομάδων πρωί - απόγευμα και εξυπηρετούνται και οι αγωνιστικές υποχρεώσεις συλλογικών και εθνικών πρωταθλημάτων, είναι επομένως ζωτικής σημασίας για το άθλημα η διατήρηση της.

Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να μας δοθεί είτε μία εναλλακτική λύση που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της αίθουσας που διαθέτουμε ήδη και στην οποία έχουν επενδύσει πολλά χρήματα, για την εγκατάσταση φωτισμού κατάλληλου δαπέδου.

Αυτό σημαίνει ότι η Πολιτεία θα πρέπει να βρε μία αίθουσα για να μην μείνουμε άστεγοι ή να μας δώσει τον χρόνο να βρούμε και να εξοπλίσουμε εμείς έναν τέτοιο χώρο. Κάτι το οποίο είναι αντιληπτό ότι δεν είναι καθόλου εύκολο».


Πηγή: SDNA

ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΥΚΕΙΩΝ

Στο ίδιο κτήριο, στο Μαρούσι, ακολούθησε δίωρη συνεργασία του Παναγιώτη Τζόβολου και της προέδρου της Τεχνικής Επιτροπής της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Καίτης Σπανού με τον προϊστάμενο της διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Δημήτρη Κερερέ. Στο γραφείο του τελευταίου συμφωνήθηκαν οι τελευταίες λεπτομέρειες στην προετοιμασία του Πανελληνίου σχολικού πρωταθλήματος Λυκείων 2024-2025 ώστε να εκδοθεί σύντομα η προκήρυξη. Η διοργάνωση θα γίνει με την ευθύνη της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. στη Φλώρινα από την Τετάρτη 26 έως την Παρασκευή 28/03 και όπως κάθε χρόνο αφορά στα Γ.Ε.Λ. και τα ΕΠΑ.Λ. της χώρας.

Στη συνάντηση επίσης, συζητήθηκαν προτάσεις για ν’ αρχίσει πιλοτικά μέσα το 2025 ένα πρόγραμμα με αθλητικές δράσεις-αγώνες για τα Γυμνάσια. Σε πρώτη φάση σε τέσσερις περιοχές, την Αττική, την Αχαΐα, την Καβάλα και τη Φλώρινα. Η επιδίωξη θα είναι ν’ αναπτυχθεί σιγά-σιγά και να εδραιωθεί το πρόγραμμα με απώτερο σκοπό να θεσπιστεί και σχολικό πρωτάθλημα Γυμνασίων κι αρχικά να διεξαχθεί σε κάποια από τις προαναφερόμενες περιοχές. Αυτός είναι στόχος και του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κι επίσης πιλοτικά έχει αρχίσει σε ορισμένα αθλήματα.

Τέλος, με τον Δημήτρη Κερερέ συζητήθηκε και το θέμα της πιθανής συμμετοχής του αθλήματος στην Παγκόσμια Αθλητική Πανεπιστημιάδα. Το μεγάλο event για το 2025 θα διεξαχθεί στη Γερμανία στο χρονικό διάστημα 16-27/07. Ως Ελλάδα έχουμε δηλωθεί και η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. θα στείλει έγγραφο στο Υπουργείο Παιδείας ζητώντας να συμπεριληφθεί και η επιτραπέζια αντισφαίριση, στα αθλήματα που θα λάβουν μέρος στην αποστολή.

Σε γενικές γραμμές υπήρξε και σε αυτή τη συνάντηση μεγάλη διάθεση για συνεργασία σε πράγματα, που μπορούν να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξη και διάδοση της επιτραπέζιας αντισφαίρισης, όπως είναι το ξεκίνημα δράσεων και για τα Γυμνάσια.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Αυτή είναι η καταγγελία που αναφέρει η κα Νεοφύτου στο σχόλιο της για τον κ. Κολυμπάδη.

 


Ανάρτηση από το pelop.gr στις 21 Ιανουαρίου του 2021 στις 14:45μμ.

«Σοβαρή υπόθεση καταγγελίας για πλαστογράφηση στάλθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών από τον υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη. Πρόκειται για καταγγελία για πλαστογραφία αποτελεσμάτων στο Βαλκανικό πρωτάθλημα πινγκ πονγκ που έγινε στην Πάτρα πριν 25 χρόνια. Την έκαναν οι διεθνείς αθλήτριες, Αρχοντία Βολακάκη (μέλος της Ολυμπιακής ομάδας το 2004 στην Αθήνα) και Χριστίνα Φίλη (ενεργή πρωταθλήτρια), οι οποίες κατηγορούν τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας πινγκ-πονγκ, Μανώλη Κολυμπάδη.
Υποστηρίζουν ότι, στο 9ο Βαλκανικό πρωτάθλημα Νέων-Νεανίδων το 1996 που φιλοξενήθηκε στην Πάτρα, πλαστογραφήθηκαν τα στοιχεία των αγώνων για τις συμμετοχές τους ως μελών της Εθνικής μας ομάδας και για τη διάκριση τους στο ομαδικό (χρυσό μετάλλιο). Ισχυρίζονται ότι ενώ αγωνίστηκαν εκείνες, αναγράφηκαν ότι αγωνίστηκαν και άλλες αθλήτριες. Στην καταγγελία τους, σύμφωνα με ενημέρωση της ΓΓΑ, αναφέρονται «τα εν λόγω πλαστογραφημένα έγγραφα φέρουν τη σφραγίδα της ΕΦΟΕΠΑ (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης) και την υπογραφή του τότε Γενικού Γραμματέα της Ομοσπονδίας και σημερινού προέδρου, Μανώλη Κολυμπάδη». Χαρακτηριστικά σε δελτίο Τύπου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού τονίζονται τα εξής: 

Οι διεθνείς αθλήτριες θεωρούν ότι η πλαστογραφία «είχε αντικειμενικό σκοπό και αποτέλεσμα να καρπωθούν τρεις άλλες αθλήτριες (τις οποίες κατονομάζουν) παράνομα και αθέμιτα, αθλητική επιτυχία και αναγνώριση και κυρίως προνόμια δημοσίου δικαίου» (εισαγωγή άνευ εξετάσεων στο Πανεπιστήμιο -Γυμναστική Ακαδημία- όπως ίσχυε τότε και σημαντική μοριοδότηση).
Επιπλέον, εξηγούν ότι «σκοπός της πλαστογραφίας ήταν να εμφανίσει τις τρεις αθλήτριες να έχουν συμμετάσχει στο 50 συν ένα τοις εκατό του συνόλου του πρωταθλήματος, όπως απαιτεί ο νόμος και αυτό επετεύχθη με την πλαστογραφία που έγινε στον ημιτελικό και στον τελικό του Βαλκανικού πρωταθλήματος».

Αναφέρουν δε ότι στην περίπτωση του τελικού αγώνα, τα έγγραφα που απέστειλε η Ομοσπονδία του πινγκ πονγκ στην Βαλκανική Ομοσπονδία (BTTU) και εκείνα που παραχώρησε στις αθλήτριες κατόπιν αιτήματός τους, δεν συμπίπτουν ως προς το περιεχόμενο.

Οι καταγγέλλουσες κάνουν λόγο για την ηθική και υλική ζημία («ενδεικτικώς οι ευνοημένες αθλήτριες είναι σήμερα διορισμένες στο Δημόσιο με τη θέση προπονητή επιτραπέζιας αντισφαίρισης, ενώ εμείς όχι») και ζητούν «τέτοια φαινόμενα παρανομίας και αδικίας να καταπολεμηθούν για την κάθαρση του ερασιτεχνικού αθλητισμού που υπηρετήσαμε και υπηρετούμε».

Καταλαβαίνετε ότι η υπόθεση θα έχει πλέον συνέχεια και παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Αλλωστε μόνο και μόνο ότι αποφασίστηκε από τον Λευτέρη Αυγενάκη να σταλεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών σημαίνει πάρα πολλά…»

Σχόλιο της κας Ελπινίκης Νεοφύτου για τον κ. Μανώλη Κολυμπάδη

 


Σχόλιο της κας Ελπινίκης Νεοφύτου για τον κ. Μανώλη Κολυμπάδη όπως αναρτήθηκε σε δημοσίευμα του gre78.blogspot.com:

«Δυστυχώς ο Κυρ Μανώλης κάηκε από χαρακτήρα και από τις επιλογές του. Η επιλεκτική του μεταχείριση αλλά και η καταχρηστική του συμπεριφορά ανέδειξε το προσωπείο του αδίσταχτου να κρατηθεί πάσα θυσία στην εξουσία και με όποιο κόστος. Η δε συμπεριφορά του όταν μας μίλαγε στο τηλέφωνο πραγματικά υποτιμητική και με έπαρση. Όλα είναι ρόδα και γυρίζουν πίσω στην ζωή. Ευτυχώς που ακουγόμαστε κάπου πλέον. Ακόμα δεν έχει απαντήσει για αυτό https://pelop.gr/katangelies-gia-plastografia-sto-valkaniko-pou-egine-stin-patra-to-1996/ και ναι είμαστε πολλές και αν χρειαστεί θα τα πούμε και στις δικαστικές αίθουσες. Και είμαστε αληθινές. Ψάξτε να μας βρείτε. Απλά σας τιμωρούμε με το ίδιο νόμισμα που ενεργούσατε εσείς τόσα χρόνια κυρ Μανωλη. Χαιρετίσματα στην κυρ Στέλλα. Ξέρει από ποια. Θα καταλάβει. Και κανονίστε να άλληλοβραβευτειτε μεταξύ σας πάλι έτσι για να καρφώνεστε περισσότερο. Καλή σας μέρα.»

Την κα Νεοφύτου δεν την γνωρίζω προσωπικά, απλά αναδημοσιεύω το σχόλιό της.

Θέλει να αναλάβει την θέση του τεχνικού συμβούλου της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ο Μανώλης Κολυμπάδης;

 


Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο Μανώλης Κολυμπάδης θέλει η επόμενη ημέρα να τον επαναφέρει στα κοινά της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Ο πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας και πρώην Γενικός Γραμματέας της Ε.Ο.Ε. προτίθεται να αναλάβει την θέση του τεχνικού συμβούλου. Η γνώση και η εμπειρία του τεράστια, όπως και η προσφορά του στο Άθλημα. Να δούμε αν τελικά θα επιβεβαιωθεί αυτό.

Νέος Πρόεδρος της Ε.Ο.Ε. ο Ισίδωρος Κούβελος, εκτός ο Μανώλης Κολυμπάδης


Ο Ισίδωρος Κούβελος είναι ο νέος Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας. Ο κ. Κούβελος διαδέχεται τον κ. Σπύρο Καπράλο που κατείχε τη θέση για 16 χρόνια, λαμβάνοντας 21 ψήφους έναντι 13 του αντιπάλου του Σπύρου Καπράλου. Δείτε τις πρώτες δηλώσεις του κ. Κούβελου μετά την εκλογή του.
Δήλωση του απερχόμενου προέδρου Σπύρου Καπράλου:
«Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να συγχαρώ τον Ισίδωρο Κούβελο για την εκλογή του, σήμερα, στην Προεδρία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής , να του ευχηθώ κάθε επιτυχία και να τον διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσουμε συνοδοιπόροι σε αυτά που μας ενώνουν στην Ολυμπιακή οικογένεια, προς όφελος του ελληνικού αθλητισμού.
Προσωπικά, δεσμεύομαι να συνεχίσω να εργάζομαι με διαφάνεια, συνέπεια και όραμα στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, στις Ευρωπαϊκές Ολυμπιακές Επιτροπές και στην Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, έως το 2029»
Στις υπόλοιπες θέσεις εξελέγησαν:
Α’ Αντιπρόεδρος: Στέλιος Αγγελούδης
Β’ Αντιπρόεδρος: Μιχάλης Μουρούτσος
Γενικός Γραμματέας: Στέφανος Χανδακάς
Ταμίας: Αντώνης Νικολόπουλος
Αναπληρωτής Ταμίας: Θόδωρος Τσαβδαρίδης
Πρόεδρος Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας: Χάρης Τσολάκης
Πρόεδρος Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας: Δημοσθένης Ταμπάκος
Πρόεδρος Επιτροπής Ολυμπιακής Προετοιμασίας: Δημοσθένης Γυρούσης
Πρόεδρος Επιτροπής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας: Θωμάς Τόκας
Πρόεδρος ΕΦΙΠΗΔ: Γιάννης Κάπος

Πηγή: Ε.Ο.Ε. 


Εκτός Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής έμεινε ο Μανώλης Κολυμπάδης. Ο πρώην πλέον πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και Γενικός Γραμματέας της Ε.Ο.Ε. ήταν υποψήφιος για την Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία. Δεν μπόρεσε όμως να εκλεγεί και επικράτησε ο Χάρης Τσολάκης με ψήφους 22-11.
Πρόκειται για μια ιστορική ήττα του Μανώλη Κολυμπαδη, καθώς είναι η πρώτη φορά που χάνει σε εκλογική αναμέτρηση και βέβαια το Άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης δεν θα έχει πια τον ιστορικό παράγοντα σε μια θέση κλειδί!
Ελπίζουμε ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στο τρόπο που θα αντιμετωπίζεται πλέον το Άθλημα.

Ο Σ.Π.Α.Λ.Π. διοργανώνει το 1ο Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης

 


Ο Σ.Π.Α.Λ.Π. έχει την τιμή να διοργανώσει στην πόλη μας το 1ο Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης – ΣΠΑΛΠ, με «Πράσινο Ανακυκλώσιμο Χαρακτήρα».

Το Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης – ΣΠΑΛΠ το οποίο θα διεξαχθεί στο Κλειστό Γήπεδο της Πεύκης το Σάββατο18 και την Κυριακή19 Ιανουαρίου, αναμένει την προσέλευση 274 αθλητών, προπονητών, διαιτητών και θεατών από όλη την Ελλάδα.

Πρόκειται για μια διοργάνωση που συνδυάζει τη διάπλαση των νέων αθλητών με την αγάπη για το άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης και τη δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος.

Η συμμετοχή 274 αθλητών αποτελεί ρεκόρ για τα Πανελλήνια Αναπτυξιακά Πρωταθλήματα στην Αττική, κάτι που αποτελεί ιδιαίτερη τιμή αλλά και πρόκληση για το Σύλλογό μας!

Οι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε 8 κατηγορίες και θα συμμετάσχουν αθλητές και αθλήτριες ηλικίας 6 έως 19 ετών, από τους οποίους, οι νεότεροι ξεκινούν τα πρώτα τους αγωνιστικά βήματα στην Επιτραπέζια Αντισφαίριση, ενώ οι πιο έμπειροι στελεχώνουν τις Εθνικές μας Ομάδες στις μικρές ηλικιακές κατηγορίες.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, ο Σ.Π.Α.Λ.Π. θα έχει την τιμή να βραβεύσει τρεις σπουδαίους ανθρώπους του αθλητισμού, οι οποίοι έχουν αφήσει ανεξίτηλο αποτύπωμα στην Επιτραπέζια Αντισφαίριση και στον ελληνικό αθλητισμό γενικότερα:Παναγιώτη Γκιώνη, θρύλο του ελληνικού πινγκ-πονγκ, με 6 συμμετοχές σε Ολυμπιακούς Αγώνες, ο οποίος με τις διακρίσεις του έχει καταστήσει το όνομά του συνώνυμο της επιτυχίας και της αριστείας στον διεθνή αθλητισμό.
Κωνσταντίνο Βατσακλή, Ομοσπονδιακό Προπονητή Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης, ο οποίος με 4 συμμετοχές σε Ολυμπιακούς Αγώνες και πολλές Ευρωπαϊκές και Διεθνείς διακρίσεις έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην πρόοδο του αθλήματος στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας νέους αθλητές.
Μανώλη Κολυμπάδη, Γενικό Γραμματέα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και επί σειρά ετών Πρόεδρο της ΕΦΟΕΠΑ, ο οποίος με την αφοσίωσή του στην ανάπτυξη του ελληνικού πινγκ-πονγκ και τη διαρκή του προσφορά στον αθλητισμό, έχει συντελέσει ουσιαστικά στην πρόοδο του αθλήματος στη χώρα μας.

Οι βραβεύσεις αυτές είναι μια ελάχιστη αναγνώριση της εξαιρετικής τους πορείας και της καθοριστικής τους συμβολής στην ανάπτυξη του αθλήματος, και αποτελούν φόρο τιμής για όσα έχουν προσφέρει στο ελληνικό πινγκ-πονγκ και στην ευρύτερη αθλητική κοινότητα.

Ο Σ.Π.Α.Λ.Π επίσης προχώρησε σε μια σειρά πρωτοβουλιών για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, υιοθετώντας έναν «πράσινο» χαρακτήρα με την ελαχιστοποίηση της χρήσης χαρτιού και πλαστικού.

Το Πανελλήνιο Αναπτυξιακο Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης – Σ.Π.Α.Λ.Π αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τους νέους αθλητές να αναδείξουν τις ικανότητές τους σε ένα άρτια οργανωμένο και οικολογικό περιβάλλον.

Η διοργάνωση, πέρα από τον αγωνιστικό της χαρακτήρα, υπογραμμίζει την καθημερινή και ανεκτίμητη προσπάθεια των αθλητών και των προπονητών τους, οι οποίοι συμβάλλουν στην ανάπτυξη του αθλήματος.

Καλούμε όλους τους συμμετέχοντες και τους θεατές να υποστηρίξουν αυτήν την πρωτοβουλία και να συμβάλουν στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος.

Στόχος μας, να δημιουργήσουμε όλοι μαζί το καλύτερο δυνατό αγωνιστικό κλίμα, γεμάτο σεβασμό, ενθάρρυνση και θετική ενέργεια, υποστηρίζοντας τους αθλητές μας και ενισχύοντας τη διάδοση του αθλήματος.

Ευχαριστούμε θερμά:

Τους Χορηγούς της Ομάδας μας, ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΣ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΩΡΓΑΛΛΙΔΗ, ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΝΕΑΝΙΔΩΝ και τους χορηγούς της διοργάνωσης, RAINBOW WATERS, LYNXSPORTS, DOMINOS PIZZA.

Ευχαριστούμε επίσης θερμά το Δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης για την πολύτιμη βοήθειά του στη διοργάνωση.

Σας περιμένουμε για να απολαύσουμε μαζί το Ολυμπιακό άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης, πάντα με σεβασμό προς το ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ αλλά και το περιβάλλον!

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment