Σαν σήμερα στο Ελληνικό Πινγκ Πονγκ: 28 Ιανουαρίου (1958-1969)

 


1958 - Ένα Σπορ που προοδεύει συνεχώς. Το πρωτάθλημα του Πιγκ Πογκ εσημείωσε μεγάλην επιτυχίαν. Τα τεχνικά αποτελέσματα τα διπλού. τα υπόλοιπα στην δημοσίευση που ακολουθεί.


 1959 - Συνεχίστηκαν στην Αθήνα και τον Πειραιά οι συναντήσεις του Διασυλλογικού πρωταθλήματος Πιγκ Πογκ. Στην βαθμολογία της Αθήνας προηγείται η ΑΕΚ.


1967 - Προαναγγελία για την συνέχεια του Διασυλλογικού πρωταθλήματος κέντρου, για τον δεύτερο γύρο. Οι αγώνες φιλοξενούνται στις αίθουσε των γηπεδούχων σωματείων.


1969 - Πρωτοετής φοιτήτρια της ΕΑΣΑ. Ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Γυναικών. Μέλος της Εθνική ομάδας Γυναικών. Κυρίες και κύριοι η Μαρία Λουκά.


Πηγή: gazzetta.gr

Χάλκινοι Νούλας και Μήτκα - Πολλές προκρίσεις στην Καβάλα για το Περιφερειακό Εφήβων-Νεανίδων

 


Η ομάδα μας για ακόμη μια φορά απέδειξε τη δυναμική της, πρωταγωνιστώντας σε μία ακόμη σημαντική διοργάνωση. Ο Νούλας, που μας έχει συνηθίσει σε επιτυχίες τον τελευταίο καιρό, κατέκτησε την 3η θέση, παρά το γεγονός ότι ανήκει ακόμη στην ηλικιακή κατηγορία των Παίδων.

Εξαιρετικές εμφανίσεις πραγματοποίησαν οι Χρήστος Αϊβάζης, Δημήτρης Κουρτίδης, Κωνσταντίνος Ιορδανίδης και Γιάννης Πιτσούλης, επιβεβαιώνοντας το υψηλό τους επίπεδο. 

Σημαντική ήταν επίσης η παρουσία της κορασίδας Άννας Μήτκα, η οποία για ακόμη μία φορά εντυπωσίασε με την απόδοσή της κατακτώντας την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο.

Την αποστολή συνόδευσαν ο προπονητής Παύλος Τελόπουλος, ο παράγοντας Δημήτρης Κυραδενίδης και ο αθλητής Αλέξιος Κωστακιωτης που βοήθησε στο κοουτσαρισμα τους αθλητές μας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τις προσπάθειές τους!

Το gre78.blogspot.com, σας παρουσιάζει την μόνιμα χαμογελαστή, Άντζελα Νούρε, χρυσή νικήτρια νεανίδων Αττικής!


Στις 28 Ιουνίου του 2021, η αθλήτρια του ΑΟ Πανιώνιου Χίου Άντζελα Νούρε αγωνίζεται με αντίπαλο την Στέλλα Μαυροματάκη στον τελικό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος παγκορασίδων που φιλοξενείται στην Φλώρινα. Κερδίζει με 3-0 (11-6, 11-7, 11-8) και κατακτά το πρώτο της χρυσό ατομικό μετάλλιο σε ηλικία 12 ετών.


Κλείνει έτσι ένα υπέροχο τριήμερο, καθώς στις 26 Ιουνίου έχει κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο και στο ομαδικό παγκορασίδων, αλλά και το χρυσό στο διπλό παγκορασίδων με συμπαίκτρια την Βανέσα Μπουλά. Στην τεχνική της καθοδήγηση από τότε η Ρούλα Λαμπρινίδη και μαζί τους ο Σπύρος Μπουλάς, αλλά και όλα τα πιτσιρίκια (τότε) του Σωματείου της Χίου, στην οποία κερδίζει συνεχώς έδαφος (τότε) το Άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης!


Ο καιρός περνά γρήγορα, η Άντζελα Νούρε μεγαλώνει (μόνο εκείνη, όχι εμείς) και μαζί της μεγαλώνει και η αγωνιστική της αξία. Μπορεί να μην σαρώνει τους τίτλους, αλλά σχεδόν σε κάθε ηλικιακό πρωτάθλημα που συμμετέχει έχει καλά πλασαρίσματα.


Από το Σάββατο (25/1/2025) στα 16 της χρόνια πιά, 1η χρονιά νεάνιδα, συμμετέχει στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα Αττικής Νεανίδων (εκπροσωπώντας τον ΟΑ Χανίων) και πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις φτάνει στον τελικό όπου αντιμετωπίζει την Σωτηρία Νικολαΐδου (ΑΟ Ταταύλα), έχοντας τον τίτλο του αουτσάϊντερ, απέναντι σε μία εξαιρετική Αθλήτρια με πολύ σημαντικές επιτυχίες στην φετινή σεζόν. Η Νικολαΐδου επικρατεί στο 1ο σετ με 11-9, αλλά η Άντζελα Νούρε με την υποστήριξη του πατέρα της που βρίσκεται στην κερκίδα, γυρίζει το ματς και κατακτά τα 3 επόμενα σετ με 11-4, 11-9, 11-7. Στέφεται χρυσή νικήτρια και το μόνιμο χαμόγελό της γίνεται ακόμη πιο πλατύ όταν μας λέει τα παρακάτω λίγα λόγια (ας όψεται το καράβι που έφευγε όταν ήθελε αυτό και όχι όταν θέλαμε εμείς!).

«Ξεκίνησα το πινγκ πονγκ όταν ήμουν 8χρονών και διάλεξα αυτό το Άθλημα επειδή με παρότρυνε η Βανέσα (σ.σ. Μπουλά) η φίλη μου και μετέπειτα συμπαίκτρια μου. Την πρώτη μέρα, στην πρώτη προπόνηση μου φάνηκαν όλα πάρα πολύ δύσκολα, γιατί είδα ότι υπήρχαν πολλές τεχνικές λεπτομέρειες, χωρίς να κάνουμε και τίποτα το ιδιαίτερο είναι η αλήθεια. Από την δεύτερη προπόνησή μου κιόλας είχα αποφασίσει ότι αυτό θα ήταν το Άθλημα που θα ακολουθούσα γιατί ήταν πολύ διασκεδαστικό. Η πρώτη μεγάλη μου επιτυχία ήταν όταν ως μαθήτρια στην 6η δημοτικού, κατέκτησα το πρώτο μου χρυσό ατομικό μετάλλιο στην Φλώρινα, ακόμη θυμάμαι αυτούς τους αγώνες γιατί ήταν πολύ έντονα τα συναισθήματα, αφού είχαμε κατακτήσει ακόμη δύο χρυσά μετάλλια στο ομαδικό και το διπλό. Ήταν πολύ μεγάλο όλο αυτό για παιδιά ηλικίας 12 ετών.»

Αυτά για τότε, για τα χρόνια τα... παλιά. Τι έχεις να πεις για το τουρνουά που αγωνίστηκες χθες και σήμερα στο Σ.Ε.Φ.;

«Αυτό το τουρνουά ήταν πολύ υψηλού επιπέδου, όλες οι Αθλήτριες που συμμετείχαμε ήμασταν πολύ προπονημένες, κανένα από τα παιχνίδια που έπαιξα δεν ήταν εύκολο και θέλω να δώσω συγχαρητήρια και στην αντίπαλό μου στον τελικό, Σωτηρία Νικολαΐδου, για την πολύ καλή της παρουσία, όχι μόνο απόψε, αλλά σε όλη την σεζόν. Στόχος μου για φέτος είναι να συνεχίσω με ανοδική πορεία και να συνδυάσω το πινγκ πονγκ με το σχολείο ακόμη καλύτερα. Θέλω να παίξω καλά στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς και να πάρω μία καλή θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.»

Άν πούμε ότι αυτό το χρυσό μετάλλιο είναι το πρώτο σου... Όσκαρ, υπάρχουν κάποιοι που θα ήθελες να ευχαριστήσεις για αυτό;

«Πέρα από την οικογένειά μου, την μητέρα μου, τον πατέρα μου και την αδερφή μου (Φαμπιόλα Νούρε), θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξη τους τόσα χρόνια στην προπονήτριά μου Ρούλα Λαμπρινίδη, τον Σπύρο Μπουλά και την Βανέσα Μπουλά. Θέλω να είμαστε μαζί για πολλά χρόνια ακόμη!».




Νέος Πρόεδρος της Ε.Ο.Ε. ο Ισίδωρος Κούβελος, εκτός ο Μανώλης Κολυμπάδης


Ο Ισίδωρος Κούβελος είναι ο νέος Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας. Ο κ. Κούβελος διαδέχεται τον κ. Σπύρο Καπράλο που κατείχε τη θέση για 16 χρόνια, λαμβάνοντας 21 ψήφους έναντι 13 του αντιπάλου του Σπύρου Καπράλου. Δείτε τις πρώτες δηλώσεις του κ. Κούβελου μετά την εκλογή του.
Δήλωση του απερχόμενου προέδρου Σπύρου Καπράλου:
«Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να συγχαρώ τον Ισίδωρο Κούβελο για την εκλογή του, σήμερα, στην Προεδρία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής , να του ευχηθώ κάθε επιτυχία και να τον διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσουμε συνοδοιπόροι σε αυτά που μας ενώνουν στην Ολυμπιακή οικογένεια, προς όφελος του ελληνικού αθλητισμού.
Προσωπικά, δεσμεύομαι να συνεχίσω να εργάζομαι με διαφάνεια, συνέπεια και όραμα στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, στις Ευρωπαϊκές Ολυμπιακές Επιτροπές και στην Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, έως το 2029»
Στις υπόλοιπες θέσεις εξελέγησαν:
Α’ Αντιπρόεδρος: Στέλιος Αγγελούδης
Β’ Αντιπρόεδρος: Μιχάλης Μουρούτσος
Γενικός Γραμματέας: Στέφανος Χανδακάς
Ταμίας: Αντώνης Νικολόπουλος
Αναπληρωτής Ταμίας: Θόδωρος Τσαβδαρίδης
Πρόεδρος Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας: Χάρης Τσολάκης
Πρόεδρος Εθνικής Ολυμπιακής Ακαδημίας: Δημοσθένης Ταμπάκος
Πρόεδρος Επιτροπής Ολυμπιακής Προετοιμασίας: Δημοσθένης Γυρούσης
Πρόεδρος Επιτροπής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας: Θωμάς Τόκας
Πρόεδρος ΕΦΙΠΗΔ: Γιάννης Κάπος

Πηγή: Ε.Ο.Ε. 


Εκτός Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής έμεινε ο Μανώλης Κολυμπάδης. Ο πρώην πλέον πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και Γενικός Γραμματέας της Ε.Ο.Ε. ήταν υποψήφιος για την Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία. Δεν μπόρεσε όμως να εκλεγεί και επικράτησε ο Χάρης Τσολάκης με ψήφους 22-11.
Πρόκειται για μια ιστορική ήττα του Μανώλη Κολυμπαδη, καθώς είναι η πρώτη φορά που χάνει σε εκλογική αναμέτρηση και βέβαια το Άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης δεν θα έχει πια τον ιστορικό παράγοντα σε μια θέση κλειδί!
Ελπίζουμε ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στο τρόπο που θα αντιμετωπίζεται πλέον το Άθλημα.

Πάλι πινγκ πονγκ και ηλιοθεραπεία ταυτόχρονα στην Πάτρα

 


Για ένα ακόμη Σαββατοκύριακο στο κατά τ' άλλα υπέροχο κλειστό γυμναστήριο «Κώστας Πετρόπουλος» της Πάτρας, οι φίλοι, αλλά και οι Αθλητές-τριες του Αθλήματος της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης, μπόρεσαν να συνδυάσουν πινγκ πονγκ και ηλιοθεραπεία.

Πάλι τα παράθυρα δεν ήταν καλυμμένα, πάλι το φως του ζωογόνου ήλιου έμπαινε από παντού, πάλι οι αγώνες έγιναν κατά παράβαση του κανονισμού της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., του δικού σας κανονισμού.

Πάλι ουδείς ασχολήθηκε με κάτι το οποίο δημιουργεί πρόβλημα στους αγώνες. Διορθωθείτε κύριοι, σεβαστείτε τα Παιδιά, τους Αθλητές, τους Γονείς, σεβαστείτε όμως και εσάς και την Αγάπη που λέτε πως έχετε για το Άθλημα.

Κάνετε κακό και σε εσάς και την υστεροφημία σας, όταν καταστρατηγείτε αυτά που εσείς έχετε θεσπίσει.

Δάσκαλε που δίδασκες, λέει ο λαός και ο λαός δεν έχει άδικο.

Αναχωρεί για τη Σιγκαπούρη και το Smash της WTT ο Παναγιώτης Γκιώνης

 


Στην Ασία θα πραγματοποιήσει ο Παναγιώτης Γκιώνης και τη δεύτερη συμμετοχή του σε μεγάλο διεθνές τουρνουά μετά από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού. Όπως στα τέλη Σεπτεμβρίου στo Πεκίνο, όταν είχε πάρει μέρος στο China Smash, θα ξαναβρεθεί την τρέχουσα βδομάδα ανάμεσα στους καλύτερους του κόσμου σε ανάλογο event της World Table Tennis, αυτή τη φορά στη Σιγκαπούρη.

Από τις 30 Ιανουαρίου μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου θα διεξαχθεί το Singapore Smash 2025, που εντάσσεται στις τρεις κορυφαίες κατηγορίες ατομικών τουρνουά της παγκόσμιας σκηνής μαζί με τα Finals και τα Champions. Συγκεντρώνει την αφρόκρεμα του αθλήματος σε άνδρες και γυναίκες, καθώς οι συμμετοχές βγαίνουν από την παγκόσμια κατάταξη και είναι υποχρεωτικές.

Ο Γκιώνης αναχωρεί αύριο Τρίτη 28/01 για την ασιατική χώρα και θ’ αγωνιστεί για τα προκριματικά την Πέμπτη 30 ή την Παρασκευή 31/01. Ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής μπήκε στη λίστα των συμμετεχόντων με το νούμερο 112 στον διεθνή πίνακα αξιολόγησης. Περιμένει την κλήρωση και θα προσπαθήσει μέσα από καλά στάνταρ απόδοσης να προχωρήσει όσο γίνεται περισσότερο. Απευθείας στο ταμπλό είναι 56 αθλητές, ενώ στο ταμπλό των προκριματικών θα βρίσκονται 62. Και αυτό το Smash βεβαίως, συγκρίνεται με Παγκόσμιο πρωτάθλημα, καθώς από το επιβλητικό Singapore Sports Hub θα «παρελάσουν» οι τοπ αθλητές από την Κίνα, τη Σουηδία, την Ισπανία, τη Γερμανία, την Κορέα και άλλες προηγμένες στην επιτραπέζια αντισφαίριση χώρες.

Πριν από το ταξίδι στην Ασία ο Γκιώνης είχε την ευκαιρία για γερά αγωνιστικά τεστ στην πολωνική λίγκα. Η ομάδα του, η Μπογκόρια Γκρότζισκ, είχε ένα ακόμα ντέρμπι με τη Ντζιάλντοβο το βράδυ της Παρασκευής και επικράτησε εκτός έδρας με 3-2. Ο δυνατός αμυντικός νίκησε αρχικά τον Πολωνό Σάμουελ Κουλζούκι με 3-0 σετ κι έπειτα έχασε από τον Δανό Τζόναθαν Γκροθ με 3-2 σετ (και στον «ξαφνικό θάνατο» με 6-5). Η Μπογκόρια είναι 1η στην Πολωνία εννέα αγωνιστικές πριν από το τέλος της κανονικής διάρκειας. Η επόμενη φάση θα έχει κατευθείαν το φάιναλ φορ.

Επί τη ευκαιρία να προσθέσουμε ότι την Κυριακή 26/01, μία μέρα μετά από το τέλος των προκριματικών του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στο Σεράγεβο, ο Κωνσταντίνος Αγγελάκης αγωνίστηκε για το ίδιο πρωτάθλημα με την Μπιάλιστοκ. Η ομάδα του έχασε από τη Ζάμος με 3-1 εκτός έδρας και ο «χρυσός» Βαλκανιονίκης κάμφθηκε από τον Σουηδό διεθνή Χάμπους Σόντερλουντ με 3-1 σετ.

Στην Τουρκία εξάλλου, ολοκληρώθηκε η κανονική διάρκεια στο πρωτάθλημα της Β εθνικής κατηγορίας γυναικών, όπου αγωνίζεται η Δήμητρα-Θωμαΐς Τσεκούρα. Η διεθνής Αθηναία γνωστοποίησε στα social media ότι κατέκτησε τη 2η θέση με την Ανταλάρ Σπορλάρι μετά από μεγάλο σε διάρκεια πρωτάθλημα, όπου αγωνίζονται 16 ομάδες. Εξέφρασε τη χαρά της για την «αξιοσημείωτη εμπειρία» στην Τουρκία κι έδωσε ραντεβού με τις συμπαίκτριές της για τα πλέι οφ τον Απρίλιο στη Σμύρνη.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Πρώτη η Αλεξάνδρα Μπιτχαβά, τέταρτος ο Γιάννης Μαστρογιάννης

 


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑΣ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ -ΝΕΑΝΙΔΩΝ
1η ΘΕΣΗ ΜΠΙΤΧΑΒΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ !!!
4η ΘΕΣΗ – ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ !!!
Στο Κλειστό Γυμναστήριο Κώστας Πετρόπουλος στην Πάτρα, την Κυριακή 26/1 έγινε το ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΦΗΒΩΝ – ΝΕΑΝΙΔΩΝ περιοχής Δυτ.Ελλάδας /Πελοποννήσου.
Στα περιφερειακά πρωταθλήματα που έγιναν την ίδια ημερομηνία και στην Αθήνα, στην
Καβάλα και στη Χίο, προκρίθηκαν αυτοί που θα συμμετάσχουν στην τελική φάση στις 12-15
Απριλίου 2025 στην Αθήνα, συνολικά 36 έφηβοι και 24 νεάνιδες

Στους αγώνες της Πάτρας στην κατηγορία των νεανίδων την πρώτη θέση πήρε η αθλήτρια μας ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΙΤΧΑΒΑ .

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΜΠΙΤΧΑΒΑ
ΜΠΙΤΧΑΒΑ ΑΛΕ. - ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΝΕΛ. 3-0 (11-2 11-1 11-3)
ΜΠΙΤΧΑΒΑ ΑΛΕ. - ΜΑΥΡΙΔΗ ΠΑΝ. 3-0 (11-3 11-2 11-4)
ΜΠΙΤΧΑΒΑ ΑΛΕ. - ΜΑΥΡΙΔΗ ΑΛΕ. 3-0 (11-1 11-4 11-3)
ΤΕΛΙΚΟΣ
ΜΠΙΤΧΑΒΑ ΑΛΕ. - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΥΡ. 3-0 (11-7 11-4 11-4)

Στην κατηγορία των εφήβων ο αθλητής μας ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ με την ιδιαίτερα τιμητική 4η θέση εξασφάλισε και αυτός τη συμμετοχή του στην τελική φάση του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΕΦΗΒΩΝ – ΝΕΑΝΙΔΩΝ.

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑ. - ΚΑΝΟΝΗΣ ΝΙΚ. 3-1
(12-10 11-5 10-12 11-6)
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑ. - ΤΣΕΠΗΣ ΜΙΛ. 3-2
(2-11 11-6 11-6 6-11 11-7)
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑ. - ΚΡΙΤΣΙΝΕΛΙΑΣ ΣΤΑ. 3-0
(11-3 12-10 11-5)
(1-8} ΤΣΙΩΤΟΣ ΧΡΗ. - ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑ. 1-3
(10-12 9-11 11-6 4-11)
(1-4) ΚΙΟΣΕΛΟΓΛΟΥ ΙΩΑ. - ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑ. 3-0
(11-6 11-5 11-9)
(3-4) ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑ. - ΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩ. 1-3
(11-7 12-14 9-11 5-11)
Οι υπόλοιπες συμμετοχές των ΦΟΙΝΙΚΩΝ
ΦΑΜΠΙΟΛΑ ΝΟΥΡΕ 5η ΝΕΑΝΙΔΩΝ
ΑΛΙΚΗ ΠΙΕΡΡΟΥ 7η ΝΕΑΝΙΔΩΝ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΠΙΤΧΑΒΑΣ (αγωνίζεται με ετήσια υποσχετική στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ) 10ος ΕΦΗΒΩΝ
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ 16ος ΕΦΗΒΩΝ
Το κοουτσάρισα αθλητριών και αθλητών του συλλόγου μας έγινε από τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΤΕΜΙΡΗ και τον ΦΙΛΙΠΠΟ ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟ.

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment