Στην πρώτη 4άδα και τα πλέι οφ της σουηδικής λίγκας ανδρών εξασφάλισε θέση γι’ άλλη μια χρονιά η Ρέκορντ του Κωνσταντίνου Κωνσταντινόπουλου. Στη λήξη της κανονικής διάρκειας, την περασμένη εβδομάδα, κατέκτησε την 3η θέση και τον Απρίλιο θα παλέψει για ό,τι καλύτερο στην έξτρα διαδικασία.
Οι δύο γύροι στη Σουηδία τέλειωσαν με νικήτρια τη Σόντερχαμ. Ύστερα από 14 αγωνιστικές συγκέντρωσε 35 βαθμούς. Μπορούσε να επιλέξει αντίπαλο για τα ημιτελικά των πλέι οφ ανάμεσα στην 3η και την 4η ομάδα και επέλεξε τη Ρέκορντ.
Στη 14η και τελευταία αγωνιστική η Ρέκορντ έκαμψε στο «σπίτι» της με 4-3 τη Μούνκενταλ. Ο Κ. Κωνσταντινόπουλος νίκησε στο μοναδικό του παιχνίδι τον Σιμόν Σόντερλουντ με 3-1 σετ και στο φινάλε αγωνίστηκε στο διπλό με τον Χάμπους Σόντερλουντ κι επικράτησαν των Αντρέ ντα Σίλβα/Σ. Σόντερλουντ από την Πορτογαλία και τη Σουηδία αντίστοιχα με 2-0 σετ. Η Ρέκορντ μάζεψε 27 βαθμούς.
Η Σπαρβάγκεν ξεπέρασε με 4-2 εκτός έδρας τη Φάλκενμπεργκ. Ο Αγγελάκης νίκησε τον Σουηδό Κιμ Νίλαντερ με 3-0 σετ και τον Δανό Άλαν Μπέντσεν (παλιό πρωταθλητή Ευρώπης στο ομαδικό ανδρών) με 3-1 σετ. Η Σπαρβάγκεν κατετάγη 5η με 16 βαθμούς.
Οι πρωταθλητές μας είχαν καλό απολογισμό σε ατομικό επίπεδο. Ο Κωνσταντινόπουλος σημείωσε 16 νίκες και 6 ήττες και ήταν 5ος στη λίστα με τους πιο αποτελεσματικούς αθλητές της Pingisligan Herrar. Ο Αγγελάκης είχε 10 νίκες και 6 ήττες.
ΧΩΡΙΣ ΗΤΤΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ο Γ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στη 2η κατηγορία ανδρών, τη λεγόμενη Superettan Herrar, η Άνγκμπι πήρε την 3η θέση με 17 βαθμούς. Μακράν 1η ήταν η Κόστα SK με 27 βαθμούς κι εξασφάλισε την προαγωγή στην κορυφαία λίγκα.
Στη 14η και τελευταία αγωνιστική η ομάδα του Γ. Κωνσταντινόπουλου νίκησε στην έδρα της 6-4 την Εσκιλστούνα. Ο σημερινός πρωταθλητής Ελλάδας του διπλού μικτού πέτυχε δύο ατομικές νίκες και γενικά ξεχώρισε στο πρωτάθλημα με την παραγωγικότητά του. Ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα με το απόλυτο των νικών σε 16 ματς. Μόνο εκείνος και ο Σουηδός Παρ Γκέρελ τέλειωσαν αήττητοι.







