Ο Κοζούλ και η Τόκιτς κατέκτησαν τα πρωτεία στην Σλοβενία

 


Το Εθνικό Πρωτάθλημα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της Σλοβενίας διεξήχθη στο Rdeča Dvorana στο Velenje, που διοργανώθηκε από την NTK Tempo, τον Δήμο Velenje και την Ένωση Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της Σλοβενίας. 

Ακριβώς όπως πέρυσι στο Otočec, οι Deni KOŽUL (Logatec) και Sara TOKIĆ (Vrtojba) πήραν τους τίτλους στο ατομικό και πρόσθεσαν επίσης το χρυσό στο διπλό σε άνδρες και γυναίκες αντίστοιχα, επιβεβαιώνοντας πως είναι οι κορυφαίοι παίκτες στη Σλοβενία.

Στο μικτό διπλό τον τίτλο εξασφάλισαν οι Miha PODOBNIK (Savinja) και Katarina STRAŽAR (Mengeš).

Με τον Darko JORGIĆ να απουσιάζει λόγω της προετοιμασίας για το τουρνουά WTT Champions στη Νότια Κορέα, ο Deni KOŽUL μπήκε στους αγώνες ως ο κορυφαίος και σημείωσε επιβλητική απόδοση. Αφού προχώρησε άνετα από τον όμιλο και είχε bye στον πρώτο γύρο των νοκ-άουτ, ο KOŽUL πέρασε από τους Domen HOHNJEC, Žiga URBANEC και Miha PODOBNIK.

Στα ημιτελικά νίκησε τον συμπαίκτη του στην Εθνική Σλοβενίας Πίτερ ΧΡΙΜΠΑΡ με 4-0 (11-8, 11-9, 11-5, 11-3). Στον τελικό, αντιμετώπισε το ανερχόμενο αστέρι Brin Vovk PETROVSKI (Savinja), ο οποίος δεν είχε χάσει ούτε ένα σετ στο δρόμο του για τον τελικό. 

Ο KOŽUL, μόλις πέντε ημέρες μετά τον εορτασμό των 28ων γενεθλίων του, έκλεισε το τουρνουά με νίκη 4-1 (11-4, 11-9, 11-13, 11-2, 14-12) για να εξασφαλίσει τον πέμπτο εθνικό τίτλο της καριέρας του και τρίτο στη σειρά.

"Έπαιξα ένα σταθερό εθνικό πρωτάθλημα. Στόχος μου ήταν να κερδίσω τίτλους τόσο στο μονό όσο και στο διπλό με τον Peter HRIBAR και τα πέτυχα και τα δύο. Τώρα, η εστίασή μου μετατοπίζεται στα δύο γεγονότα WTT Feeder στο Otočec, που είναι πιο σημαντικά για μένα σε αυτό το στάδιο", δήλωσε ο KOŽUL μετά τον τελικό.

Στο απλό γυναικών, η Sara TOKIĆ υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο της από πέρυσι με μια δύσκολη νίκη με 4-3 (11-7, 7-11, 11-7, 9-11, 11-8, 5-11, 11-8) επί της Ana TOFANT (Mengeš) στον τελικό. Η 18χρονη ανιψιά του θρύλου της Σλοβενίας Bojan TOKIĆ συνεχίζει να εντυπωσιάζει, εξασφαλίζοντας τον δεύτερο συνεχόμενο εθνικό τίτλο της.

Η TOKIĆ πέρασε από τους προηγούμενους γύρους χωρίς να χάσει σετ, συμπεριλαμβανομένης της νίκης 4-0 στον ημιτελικό επί της Katarina Stražar. Η Τοφάντ είχε δυσκολότερο δρόμο, επικρατώντας της Tjaša NOVAK με 4-2 στον προημιτελικό και της Lara OPEKA με 4-2 στα ημιτελικά.

Στο διπλό των ανδρών, οι Deni KOŽUL και Peter HRIBAR πρόσθεσαν την επιτυχία τους στο απλό νικώντας τους Tomaž PELCAR και Damjan ZELKO (και οι δύο ανήκουν στην Murexin) στον τελικό με 3-0 (11-6, 11-6, 11-6). Το δίδυμο της εθνικής ομάδας έχασε μόνο ένα σετ σε όλη τη διάρκεια του τουρνουά, δείχνοντας εξαιρετική χημεία και έλεγχο σε καίριες στιγμές.

Στο διπλό γυναικών, η Sara TOKIĆ και η Ana TOFANT στέφθηκαν πρωταθλήτριες, ενώ οι Miha PODOBNIK και Katarina STRAŽAR κατέκτησαν το χρυσό στο μικτό διπλό.

Πηγή: ETTU

Η Μορέ και ο Χάρντμάϊερ πήραν τα πρωτεία στο Ελβετικό Πρωτάθλημα

 


Το Ελβετικό Εθνικό Πρωτάθλημα Elite & Para 2025 πραγματοποιήθηκε από τις 22 έως τις 23 Μαρτίου στο Sportzentrum Steinli στο Möhlin, συγκεντρώνοντας τα καλύτερα ταλέντα επιτραπέζιας αντισφαίρισης της χώρας για δύο ημέρες αγώνων υψηλού επιπέδου. Με δυνατές εμφανίσεις και στα πάντε αγωνίσματα, ήταν ο Elias HARDMEIER και η Rachel MORET που στάθηκαν και πάλι ψηλά στην ελίτ της Ελβετίας.

Στο απλό ανδρών, ο Elias HARDMEIER κατέκτησε τον δεύτερο εθνικό του τίτλο μετά από έναν δραματικό τελικό εναντίον του Yoan REBETEZ. Ο REBETEZ, ο οποίος είχε ήδη γίνει πρωτοσέλιδο αποκλείοντας τον υπερασπιστή του πρωταθλητή Barish MOULLET σε έναν συναρπαστικό προημιτελικό που είχε κριθεί στα επτά σετ, προηγήθηκε νωρίς στον τελικό. Κέρδισε το πρώτο σετ και προηγήθηκε στο δεύτερο προτού ο HARDMEIER γυρίσει την κατάσταση.

Αφού μείωσε σε 1–2 στα σετ, ο HARDMEIER βρήκε τον ρυθμό του, επιδεικνύοντας ψυχραιμία και τακτική ακρίβεια για να κερδίσει τα τρία τελευταία σετ και να σφραγίσει τον αγώνα με 4–2 (8-11, 11-9, 5-11, 11-8, 11-9, 11-9).

Στον τελικό του απλού γυναικών, η Rachel MORET έδωσε μία masterclass παράσταση για να νικήσει τη Fanny DOUTAZ σε μια επανάληψη του περσινού τελικού. Αυτή τη φορά, η MORET δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης, επικρατώντας στον αγώνα με 4-0 (14-12, 11-7, 11-7, 11-5). Η νίκη της σηματοδότησε τον δέκατο εθνικό τίτλο της, ένα ρεκόρ που ενισχύει τη θρυλική της θέση στο ελβετικό πινγκ πονγκ.

Η Moret δεν έχασε ούτε ένα σετ καθ' όλη τη διάρκεια του τουρνουά, δείχνοντας αξιοσημείωτη σταθερότητα από την αρχή μέχρι το τέλος.

Στο διπλό των ανδρών, ο Elias HARDMEIER και ο Mauro SCHÄRRER ανέκτησαν τον τίτλο τους με μια νίκη 3-0 σετ επί των Noé KEUSCH και Numa ULRICH (11-8, 11-8, 11-9). Το ζευγάρι έδειξε μεγάλη συνέργεια και ψυχραιμία, ιδιαίτερα στις βασικές στιγμές κάθε σετ.

Στο διπλό γυναικών, οι Fanny DOUTAZ και Rachel MORET κατέκτησαν τον τρίτο συνεχόμενο εθνικό τίτλο, νικώντας άνετα τη Nina TULLII και τη Ludivine MAURER στον τελικό (11-8, 11-4, 11-7).

Αφού απέτυχαν στον τελικό του περασμένου έτους, η Rachel MORET και ο Nicolas CHAMPOD παρουσιάστηκαν καλύτεροι το 2025 για να διεκδικήσουν τον τίτλο του μικτού διπλού. Νίκησαν τους νυν πρωταθλητές Fanny DOUTAZ και Yoan REBETEZ με 3–1 (9-11, 11-5, 15-13, 11-7) σε έναν έντονο και ποιοτικό τελικό.

Πηγή: ETTU

Ο αγωνιστικός λόγος στη μαθητική κοινότητα με το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Λυκείων στη Φλώρινα



Η μαθητική κοινότητα δίνει και φέτος το σταθερό της ραντεβού για τους αγώνες επιτραπέζιας αντισφαίρισης. Αύριο Τετάρτη 26 και μεθαύριο Πέμπτη 27 Μαρτίου γίνεται στη Φλώρινα το Πανελλήνιο Σχολικό πρωτάθλημα Λυκείων 2024-2025 του αθλήματος, που πάντα παρουσιάζει το δικό του ενδιαφέρον κι έχει κίνητρα για τα παιδιά.

Επιπλέον, τόπος διεξαγωγής είναι μία πόλη, που έχει έντονη και για χρόνια πολύ παραγωγική επαφή με την επιτραπέζια αντισφαίριση και το δημοτικό της κλειστό γυμναστήριο, το οποίο έχει φιλοξενήσει δεκάδες και ποικίλες αγωνιστικές εκδηλώσεις.

Τους αγώνες συνδιοργανώνουν η Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (Ε.Φ.Ο.Επ.Α.) και η Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων (Ο.Ε.Σ.Α.Δ.) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας με την υποστήριξη του δήμου Φλώρινας και υπό την αιγίδα βέβαια του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.).

Στο πρωτάθλημα μετέχουν μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν σε Δημόσιο ή Ιδιωτικό Γενικό Λύκειο (ΓΕ.Λ.), Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) ή σε κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. του οποίου ο τίτλος απόλυσης είναι ισότιμος με τον τίτλο του Γενικού Λυκείου.

Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει τρία αγωνίσματα: Το ομαδικό μαθητριών, το απλό μαθητών και το απλό μαθητριών. Στο ομαδικό συμπληρώθηκε στα κορίτσια ο μίνιμουμ αριθμός για τη διεξαγωγή του με έξι σχολεία. Ένα είναι από τη Χίο, ένα από το Ξυλόκαστρο, δύο από τη Θεσσαλονίκη και δύο από τη Φλώρινα. Στο ομαδικό μαθητών ήταν ελλιπείς οι συμμετοχές.

Το αγώνισμα διεξάγεται με το νοκ άουτ σύστημα, ενώ σε κάθε ομαδική συνάντηση πρέπει να μετέχουν τουλάχιστον τρία παιδιά για κάθε ομάδα. Οι αγώνες κρίνονται υπέρ της ομάδας, που φτάνει πρώτη στις τρεις επί μέρους νίκες. Το ταμπλό των «8» αρχίζει την Τετάρτη στις 10:00 (με δύο bye φυσικά) και ο τελικός έχει προγραμματιστεί για τις 13:00.

Την Πέμπτη παίρνει σειρά το απλό. Τα γκρουπ της πρώτης φάσης αρχίζουν στις 09:30. Στο απλό μαθητών οι τελικές δηλώσεις είναι 57 και σχηματίστηκαν 18 γκρουπ και στο απλό μαθητριών 10 και χωρίστηκαν σε 3 γκρουπ. Μετά τα γκρουπ ακολουθούν νοκ άουτ ματς με τους τελικούς να υπολογίζονται γύρω στις 16:00. Όλα τα ματς του απλού παίζονται με το σύστημα του καλύτερου των πέντε σετ.

# Οι ντόπιοι διοργανωτές δημιούργησαν και αφίσα για το πρωτάθλημα κι άλλη μια φορά απευθύνουν κάλεσμα στους φίλους του αθλητισμού να παρακολουθήσουν από κοντά αγώνες επιτραπέζιας αντισφαίρισης, καθώς μαθητές και μαθήτριες από διάφορα σημεία της χώρας κι ανάμεσά τους πολλοί αξιόλογοι αθλητές της εφηβικής κατηγορίας υπόσχονται δυνατές αναμετρήσεις και πλούσιο αγωνιστικό θέαμα.

# Με τη διεξαγωγή των αγώνων επιτραπέζιας αντισφαίρισης στη Φλώρινα έχουν τη χαρά να φιλοξενούν πρώτη φορά τελική φάση Σχολικού πρωταθλήματος Λυκείων σε οποιοδήποτε άθλημα.

# Το κλειστό γυμναστήριο ΔΑΚ Φλώρινας θα είναι διαθέσιμο για προπόνηση σήμερα Τρίτη 25/3 και αύριο Τετάρτη 26/3 από τις 18:00 έως 20:00.

# Η ομοσπονδία καλύπτει το κομμάτι της γραμματείας και των διαιτητών. Γενικά τα έξοδα διοργάνωσης και διεξαγωγής των αγώνων αναλαμβάνει η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. και δεν βαρύνουν τον προϋπολογισμό του ΥΠΑΙΘΑ.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Τρία χρυσά πήρε στην Λιθουανία η Kornelija RILISKYTĖ! Ο ZEIMYS ήταν ο νικητής στους Άνδρες

 


Στο Λιθουανικό Πρωτάθλημα στο Druskininkai, στον τελικό του απλού γυναικών, η Kornelija RILISKYTĖ διεκδίκησε τον εθνικό τίτλο αφού ξεπέρασε την αδελφή της Emilija RILISKYTĖ. Οι δύο αργότερα ένωσαν τις δυνάμεις τους για να κερδίσουν το διπλό γυναικών, νικώντας στον τελικό την Auksė GECEVIČIŪTĖ και τη Vitalija VENCKUTĖ.

Η Kornelija ολοκλήρωσε τη χρυσή της σάρωση κερδίζοντας τον τίτλο του μικτού διπλού με τον Kęstutis ŽEIMYS, σφραγίζοντας μια από τις πιο κυρίαρχες επιδόσεις πρωταθλήματος στην πρόσφατη μνήμη.

Από την πλευρά των ανδρών, ο Kęstutis ŽEIMYS έδωσε μια δυνατή και σίγουρη εμφάνιση σε όλο το τουρνουά. Πήρε τον τίτλο του απλού ανδρών αφού νίκησε τον Matas SKUCAS στον τελικό. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με τον Martin FRIZEL για να κερδίσει το χρυσό στο διπλό ανδρών και ολοκλήρωσε το Σαββατοκύριακο του πρωταθλήματος εξασφαλίζοντας τον τίτλο του μικτού διπλού με την Kornelija RILISKYTĖ.

Μονό Γυναικών

Kornelija RILISKYTE
Emilija RILISKYTE
Lukrecija JUCHNAITE
Marija MIKALAUSKYTE

Μονό ανδρών

Kestutis ZEIMYS
Matas SKUCAS
Βάλντας ΜΑΡΤΙΝΚΟΥΣ
Αλεξάνδρας ΧΜΕΛΕΥΣΚΗΣ

Διπλό Γυναικών

Emilija RILISKYTE & Kornelija RILISKYTE
Aukse GECEVICIUTE & Vitalija VENCKUTE
Karina IVANAUSKAITE & Eivile ABRAMAVICIUTE
Lukrecija JUCHNAITE & Andzelika PETRAUSKIENE

Διπλό ανδρών

Kestutis ZEIMYS & Martin FRIZEL
Ignas SISANOVAS & Lukas RIMKUS
Matas SKUCAS & Matas VILKAS
Αλέξας ΒΙΝΟΓΚΡΑΔΟΒΑΣ & Αλεξάνδρας ΧΜΕΛΕΥΣΚΗΣ

Μικτά Διπλά

Kestutis ZEIMYS & Kornelija RILISKYTE
Matas Skucas & Emilija RILISKYTE
Ignas SISANOVAS & Lukrecija JUCHNAITE
Rokas KISIELIUS & Eivile ABRAMAVICIUTE

Πηγή: ETTU

Έφτασαν τους 7 τίτλους στο Βέλγιο η Μαρτσέτι και ο Νούιτινκ

 


Οι κορυφαίοι παίκτες του πινγκ πονγκ του Βελγίου συγκεντρώθηκαν στο LeuzArena για το Εθνικό Πρωτάθλημα Βελγίου 2024-25, όπου η Nathalie MARCHETTI και ο Cédric NUYTINCK έφτασαν τους έξι τίτλους στην καριέρα τους στο ατομικό, επιβεβαιώνοντας τη μακροχρόνια κυριαρχία τους στην εθνική σκηνή.

Στον τελικό του απλού γυναικών, η Nathalie MARCHETTI είχε μια επιβλητική απόδοση, νικώντας την έφηβη Lilou MASSART με 4-0. Η MARCHETTI είχε αποκλείσει νωρίτερα τη Sara DEVOS στους ημιτελικούς (4-1), ενώ η MASSART ξεπέρασε τη Margo DEGRAEF σε μια σφιχτή μάχη με 4-3 για να φτάσει στον πρώτο της τελικό στις γυναίκες.

Στον τελικό του απλού ανδρών, ο Cédric NUYTINCK κέρδισε τον Adrien RASSENFOSSE με 4-2 σε «ηλεκτρική» ατμόσφαιρα. Υποστηριζόμενος από το πλήθος, ο NUYTINCK έδειξε την εμπειρία και την ανθεκτικότητά του για να κατακτήσει άλλο ένα εθνικό στέμμα. Κέρδισε στον ημιτελικό τον Martin ALLEGRO με 4-1, ενώ ο RASSENFOSSE εξασφάλισε τη θέση του στον τελικό επικρατώντας του Robin DEVOS με 4-2.

Στους αγώνες διπλού, οι Alessi MASSART και Lilou MASSART κατέκτησαν τον τίτλο του μικτού διπλού, σηματοδοτώντας ένα ξεχωριστό οικογενειακό επίτευγμα. Στο διπλό γυναικών, η Julie VAN HAUWAERT και η Sara DEVOS πήραν το χρυσό, ενώ ο Alessi MASSART πήρε επίσης τον τίτλο του διπλού ανδρών μαζί με τον Tom CLOSSET.

Πηγή: ETTU

Ο Λέβαγιατς και η Λουπουλέσκου πήραν τα χρυσά μετάλλια στην Σερβία

 


Το Εθνικό Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών της Σερβίας πραγματοποιήθηκε στο Odžaci, συγκεντρώνοντας τους κορυφαίους παίκτες της χώρας σε ένα τουρνουά υψηλής ποιότητας που περιλάμβανε πλήρη συμμετοχή της εθνικής ομάδας για πρώτη φορά εδώ και χρόνια.

Ο Dimitrije LEVAJAC, ο οποίος παίζει επαγγελματικά στη Γερμανία, υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο του στο ατομικό με κυρίαρχη νίκη με 4-0 στον τελικό επί του 19χρονου Andraš OROS από το Temerin. Με αυτή τη νίκη, ο LEVAJAC διατήρησε το τριπλό στέμμα του, κερδίζοντας επίσης το χρυσό στο διπλό ανδρών και στα μικτά διπλά αγωνίσματα.

Στο διπλό ανδρών, ο LEVAJAC συνεργάστηκε με τον Nemanja ĐILAS (Banat Zrenjanin) για να νικήσει στον τελικό τους Žolt PETE και Pera TEPIĆ. Θριάμβευσε επίσης στο μικτό διπλό δίπλα στην Izabela LUPULESKU (Uzdin), κερδίζοντας στον τελικό τον PETE και την Aneta MAKSUTI.

Χάλκινα μετάλλια στο απλό ανδρών κέρδισαν το μέλος της εθνικής ομάδας Nemanja ĐILAS και ο διεθνής Junior Uroš NINKOVIĆ, εκπροσωπώντας τη STAK Beograd.

"Είμαι χαρούμενος που επαναλαμβάνω την επιτυχία από πέρυσι. Ήταν ένα υπέροχο τουρνουά με όλους τους κορυφαίους παίκτες, εκτός από τον Aleksa GACEV, ο οποίος τραυματίστηκε", δήλωσε ο LEVAJAC.

"Τα μικτά διπλά ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα με τον Žolt PETE να επιστρέφει στη δράση μαζί με την Aneta MAKSUTI και επίσης να συνεργάζεται με τον Pera TEPIĆ στο διπλό ανδρών. Αυτό είναι υπέροχο για το σερβικό πινγκ πονγκ. Το ίδιο είδα και από την πλευρά των γυναικών - όλες οι κορυφαίες ήταν εκεί. Τώρα στρέφω την προσοχή μου στην προετοιμασία για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Ντόχα."

Στο απλό γυναικών, η Izabela LUPULESKU κατέκτησε τον πρώτο της εθνικό τίτλο στις γυναίκες, νικώντας στον τελικό τη συμπαίκτρια της στην εθνική Sabina ŠURJAN με 4-2. Τα χάλκινα μετάλλια πήραν οι Andrea TODOROVIĆ (Novi Sad) και Dragana VIGNJEVIĆ (Novi Kneževac).

Οι LUPULESKU και ŠURJAN, που είχαν κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, υπερασπίστηκαν επίσης με επιτυχία τον εθνικό τους τίτλο στο διπλό. Κέρδισαν την Aneta MAKSUTI και την Tijana JOKIĆ (STK Novi Sad) σε μια επανάληψη του περσινού τελικού.

Πηγή: ETTU

Ο Ναούμι και η Ντόνερ στέφθηκαν πρωταθλητές Φινλαδίας σε Ατομικά και Διπλά Ανδρών-Γυναικών

 


Ο Alex NAUMI και η Marina DONNER ήταν οι παίκτες που ξεχώρισαν στο Φινλανδικό Πρωτάθλημα που διεξήχθη στο Τάμπερε, κατακτώντας και οι δύο χρυσά μετάλλια στο απλό και στο διπλό.

Στον τελικό του απλού ανδρών, ο NAUMI αντιμετώπισε μια σύντομη πρόκληση από τον Otto TENNILÄ στο εναρκτήριο παιχνίδι, αλλά γρήγορα άλλαξε ταχύτητα για να κερδίσει σε απευθείας παιχνίδια, 4-0 (13-11, 11-4, 11-6, 11-5). Ο 23χρονος με έδρα τη Σουηδία κέρδισε τον δεύτερο φινλανδικό του τίτλο στο μονό ανδρών με μια εξαιρετική εμφάνιση.

"Η νίκη στο πρώτο σετ ήταν κρίσιμη για το τελικό αποτέλεσμα. Μετά από αυτό, μπόρεσα να εξουδετερώσω τις δυνάμεις του Otto με το δικό μου παιχνίδι. Αυτό το Σαββατοκύριακο πραγματικά δεν θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα", δήλωσε ο NAUMI μετά τον τελικό.

Χάλκινα μετάλλια απονεμήθηκαν στους Aleksi RÄSÄNEN και Juho KAHLOS. Σημαντική ήταν η απουσία του κορυφαίου παίκτη της Φινλανδίας, Benedek OLÁH, ο οποίος αγωνιζόταν στο Major League των Ηνωμένων Πολιτειών.

Στον τελικό του απλού γυναικών, η κάτοχος του τίτλου από πέρσι Marina DONNER ξεπέρασε ένα ασταθές ξεκίνημα και νίκησε την 19χρονη Maria GIRLEA με 4-1 (2-11, 12-10, 11-8, 11-9, 11-8). Η GIRLEA είχε τρία set points για να προηγηθεί με 2-0, αλλά η εμπειρία της DONNER αποδείχθηκε καθοριστική για να αλλάξει το μομέντουμ.

"Έμεινα εκτός παιχνιδιού για τρεις μήνες αυτή τη σεζόν λόγω τραυματισμών, οπότε ήταν κατανοητό ότι η αρχή του αγώνα ήταν δύσκολη. Από την άλλη, η Μαρία έπαιξε φανταστικά για σχεδόν δύο σετ. Απλώς περίμενα υπομονετικά να επιστρέψει ο ρυθμός μου και να γυρίσει το ματς υπέρ μου", δήλωσε η DONNER.

Με τη νίκη της αυτή εξασφάλισε τον πέμπτο συνεχόμενο εθνικό τίτλο της Φινλανδίας. Χάλκινα μετάλλια κέρδισαν οι Aleksandra TITIEVSKAJA και Jannika OKSANEN.

Στο διπλό των ανδρών, ο Alex NAUMI συνεργάστηκε με τον Aleksi RÄSÄNEN για να νικήσει τους Otto TENNILÄ και Miikka O'CONNOR με 3-0. Η DONNER κέρδισε το δεύτερο χρυσό της το Σαββατοκύριακο στο διπλό γυναικών μαζί με τη Maria GIRLEA, καθώς πέρασαν από την Ella και τη Mia KELLOW.

Ο τελικός του μικτού διπλού είδε τους Otto TENNILÄ και Jannika OKSANEN να κατακτούν τον τίτλο, νικώντας τους Aleksandra TITIEVSKAJA και Matias OJALA με 3-1.

Πηγή: ETTU

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment