Το σχόλιο του κ. Αθανάσιου Γκίκα σχετικά με την κα Ζέρδιλα και τα όσα την κατηγορεί η κα Τουρούκη

 


Τελικά φαίνεται ότι πολύ κόσμο δεν ξέρω από το Άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης, αλλά είναι λογικό. Μόνο 32 χρόνια είμαι περιστασιακά κοντά στο Άθλημα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αναδημοσιεύω ότιδήποτε πέφτει στην αντίληψή μου αρκεί να είναι επώνυμο.

Οπότε παραθέτω το σχόλιο του κ. Αθανάσιου Γκίκα -τον οποίο επίσης δεν γνωρίζω- σχετικά με τα όσα κατηγορεί την κα Διάνα Ζέρδιλα η κα Ειρήνη Τουρούκη.

«Δεν αντεχω να μην κανω ενα σχολιο γιατι πραγματικα τετοιου υφους τοξικες δηλωσεις σπανια διαβαζεις . Συνηθως ουτε στον εχθρο σου δεν κανεις τετοιες δηλωσεις με υπονοουμενα για την οικογενεια και το ποιον καποιου. 

Ακομα και αν εχει καποιος δικιο δεν χρησιμοποιει τετοιο υφος για καποιον. Και με την ευκαιρια γιατι θα πρεπει καποιος να ειναι υποχρεωμενος να απαντησει για μια κατασταση που δυστυχως εχει γινει με την κακη εννοια χρονια στον χωρο του αθηλματος μας? . 

Επι του προκειμενου και επειδη οταν εκφραζονται καποιες αποψεις που δημιουργουν καποιες εντυπωσεις καλο ειναι να εκφραζονται και καποιες αλλες διαφορετικες και σιγουρα σε διαφορετικο υφος . 

Εγω και μια ομαδα αθλητων ανηκουμε σε ειδικο χωρο της επιτρ. Αντισφαιρισης τον χωρο του παρα αθητισμου. Η Κα Ζερδιλα (το Κ κεφαλαιο ) απο μονη της μας προσεγγισε εδω και μερικα χρονια και ζητησε να εχει διαρκη επαφη μαζι μας θελοντας να μας δινει ευκαιριες αγωνιστικες, ευκαιριες που μεχρι τοτε ειχαμε ελαχιστες . 

Αυτο θελω να το τονισω αφιλοκερδως και ανιδιοτελως . Εχουμε κανει μαζι σε σεμιναριακα πλαισια υψηλου επιπεδου παρουσιαση σε πτυχιουχους εξειδικευσης ΤΕΕΦΑ Αθηνων του παρα Αθληματος μας, με μεγαλη ανταποκριση και επιτυχια . 

Μας προσφερει διαρκως και εντελως αφιλοκερδως τον χωρο ΑΡΤΕΜΙΣ Ελληνικου οποτε τον χρειαζομαστε για προπονησεις . Διοργανωνει σε τακτικες βασεις ειδικα παρα τουρνουα παλι στον ιδιο χωρο, και παλι δωρεαν . 

Εχουμε μια συνεργασια σε αψογη και ανιδιοτελη βαση και με την ευκαιρια θελω να πω οτι δεν ειναι παντα οι επαγγελματικες σχεσεις πανω στο μετρο των χρηματων και της αμοιβης αλλα υπαρχουν συνεργασιες σε βαση ανθρωπινη και αληθινης ανιδιοτελειας . Να ζητησω συγγνωμη για την καταχρηση του χωρου».

Μοναδικό μου σχόλιο, ότι ποτέ δεν ζήτησα υποχρεωτικά δηλώσεις από την κα Ζέρδιλα ή οποιονδήποτε άλλον. Ρώτησα απλά γιατί δεν παίρνει θέση για τα όσα συμβαίνουν στο Άθλημα. Δεν θέλει να πάρει θέση, δικαίωμά της και απόλυτα σεβαστό μάλιστα.

Kαι outdoor επίδειξη του αθλήματος στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Παραλίας Πατρών

 


Δράση ξεχωριστή για τη διάδοση του αθλήματος έλαβε χώρα στην Παραλία Πατρών και η Τοπική Επιτροπή της ομοσπονδίας απέστειλε τη σχετική ενημέρωση: «Ακόμα και αν οι συνθήκες δεν είναι οι καταλληλότερες, αν υπάρχει θέληση και όρεξη για εκμάθηση νέων εκπαιδευτικών αντικειμένων, το αποτέλεσμα μπορεί να επιτευχθεί.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μπορεί το πινγκ-πονγκ να θεωρείται indoor άθλημα, αυτό όμως δεν στάθηκε απαγορευτικό για τον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παραλίας Πατρών να απευθύνει αίτημα στην Τοπική Επιτροπή Δυτικής Ελλάδας/Πελοποννήσου της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. για την παρουσίαση της επιτραπέζιας αντισφαίρισης σε ανοιχτό χώρο στους μαθητές του σχολείου του!

Έτσι, την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025 η τεχνική σύμβουλος της ομοσπονδίας κα Κατερίνα Βασιλογάμβρου επισκέφθηκε το σχολείο και παρουσίασε το άθλημα σε θεωρητικό αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, στην αυλή του σχολείου, στους μαθητές και τις μαθήτριες των Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων. Η παρουσίαση έγινε στα πλαίσια του προγράμματος της ομοσπονδίας για τη διάδοση και ανάπτυξη της επιτραπέζιας αντισφαίρισης στους μαθητές και μαθήτριες των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Στην περιοχή, όμορο σχολείο μέσω του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων (στο οποίο υπάρχουν τραπέζια σε κλειστό χώρο) εκπονεί πρόγραμμα εκμάθησης πινγκ-πονγκ κάθε Σάββατο και αρκετοί μαθητές ενθουσιασμένοι από την παρουσίαση, ζήτησαν πληροφορίες και αναμένεται να συμμετάσχουν σε αυτό. Απώτερος σκοπός και η ενασχόλησή τους σε σωματείο που καλλιεργεί το άθλημα στην πόλη,

Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε για τη θεωρητική παρουσίαση του αθλήματος, ανήκει στην κα Διάνα Ζέρδιλα, προπονήτρια, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και υποψήφια διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Θερμές ευχαριστίες από την Τ.Ε. Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΟΣ στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής του σχολείου κο Σίμο Παντελίδη, στον διευθυντή του 1ου Δημ.Σχ.Παραλίας κο Σταυρόπουλο Σταύρο, και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την επιτυχία της δράσης αυτής και τη συνεργασία τους».

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Ειρήνη Τουρούκη για την κα Ζέρδιλα: «Δεν δείχνει να θελει να στεναχωρησει διότι θα χασει ευρουλακια και πελατακια.»


Σχόλιο της κας Ειρήνης Τουρούκη σχετικά με το κείμενο που ανήρτησα για τους κ.κ Κολυμπάδη, Παπαγεωργίου και την κα Ζέρδιλα. Να ξεκαθαρίσω ότι την κα Ειρήνη Τουρούκη δεν την γνωρίζω.

«Καλημέρα σας και συγχαρητήρια για την αξιολογότατη προσπάθεια σας. Καταρχάς βλέπω ότι γράφετε μόνο εσείς κύριε Νιφλη. Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στον υπεύθυνο ιδιοκτήτη του μπλογκ που πρέπει να είναι και λογικά αυτός που έχει και ένα από τα καλύτερα κανάλια για πονγκ πονγκ παγκοσμίως και που προβάλει το άθλημα εξαιρετικά και βλέπουμε όμορφες αθλητικές στιγμες, ο οποιός δεν παίρνει θέση από ότι φαίνεται σε αυτό το μπλογκ και πολύ καλά κάνει. Η προσπάθεια που κάνετε έχει αποτέλεσμα. 

Τώρα να σας πω σχετικά με την Ζερντιλα τα εξής που ξέρω εγώ από παλαιότερα και έχω άποψη. Το μόνο που την νοιάζει είναι δυστυχώς να τα έχει καλά με όλους. Γιατί, μα είναι πασιφανές. Πως θα γεμίζει τα τουρνουά της με κοσμο του αθλήματος. Βλέπετε εδώ ειναι ένα μεγάλο καφενειο. Όλοι τους γνωριζονται μεταξύ τους και εχουν για θεό τα χρηματα και μονο. Τι θέση να πάρει όταν δεν μπορει να μιλησει παρα τις στημμενες πανεπιστημιακού τύπου διαλέξεις. Η νομιζετε ότι θα μίλαγε ποτε. Δεν εχει άποψη και παει μια από εδω μια από εκει. 

Ο δε ενας γιος της κολλητός με αθλητες που δεν έχουν μάθει να χανουν και κανουν σαν κακομαθημενα παιδιά νηπιαγωγείου και είναι κρίμα διότι είναι πολύ καλοί παίκτες και αδικούνται μόνοι τους. Τώρα στην Πάτρα είχε κρυφτεί και δεν μίλαγε σε άνθρωπο και πολύ απλά αμφιβάλλω αν θα μιλήσει. Δεν δείχνει να θελει να στεναχωρησει διότι θα χασει ευρουλακια και πελατακια πολλα αν θα παει δημόσια απεναντι από την ομοσπονδια και ξερει ότι αν δεν μιλαει μπορει να γίνει προεδρος και αν μιλήσει δεν θα γινει ποτέ. Δεν θελουν να υπαρχει αντίλογος. Γιάννης πίνει Γιάννης κερναει θέλουνε. 

Άρα έτσι να ξέρετε σχετικα με την ζερντιλα μην περιμένετε τιποτα. Τουρνουα και κανένα πρόγραμμα με το πανεπιστήμιο και την ομοσπονδία για το χρήμα μονο. Εντωμεταξύ και ο δικός σας στο κανάλι την στήριξε φανερά και καλά έκανε που έχει άποψη αλλά αυτη έτσι ενημερωτικα δεν ηθελε καμμία ταύτιση μαζι του όπως ακούγεται. Απλά τα ευρουλακια και την επιρροή του. Δεν είμαστε χαζοί. Θέλει να τα έχει καλά με Την εφοέπα και την ποφεπα που συνδέονται και να βγαζει χρημα. 

Για τον γνωστό και ως παπα τι να πω τα ίδια χάλια και αυτός ευθύνεται για ότι γίνεται τώρα όποτε τι να μας πει ότι έδωσε άδεια σε εσάς και μετά είχε προβλημα με ενα η δυο βιντεάκια γιατί αυτό λέει σε όλους. Σιγα μην σε ρωτάει και το μεγκα πχ τι μουσικη να βάλει η βίντεο να δείξει. Εντελώς ασόβαρος και θα έκανε να συμμετάσχει στον γνωστό καραγκιοζη. Τι περιμένετε. Πείτε στον κουσιορη να κατεβει και θα βγει με κλειστά ματια. Αυτός μόνο έχει δώσει και δίνει στο άθλημα. Όλοι οι άλλοι βγάζουν από αυτο. Αυτός δεν ήρθε να βγάλει και φαίνεται. Για αυτό και εμείς μαζί σας. Τουρούκη Ειρήνη».

Γιατί μόνο 8 τραπέζια στον Τελικό των Αναπτυξιακών; Πως θα γυρίσουν την νύχτα οι εκτός Αθηνών Αθλητές-τριες;

 


Άλλη μία απόδειξη ότι ο προγραμματισμός της Ομοσπονδίας δεν είναι ο καλύτερος δυνατός και δεν φαίνεται να έχει στόχο να προστατέψει τους Αθλητές και τις Αθλήτριες από περαιτέρω κόπωση, ειδικά στις μικρές ηλικίες.

Η αίθουσα του Σ.Ε.Φ. όπως αποδείχθηκε στο πρόσφατο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων Ανδρών-Νέων Γυναικών χωράει άνετα 10 τραπέζια με τους αγωνιστικούς χώρους να είναι σύμφωνα με τα προβλεπόμενα. Όμως σύμφωνα με το πρόγραμμα που αναρτήθηκε στο site της Ομοσπονδίας θα χρησιμοποιηθούν και τις δύο ημέρες 8 τραπέζια στον Τελικό των Αναπτυξιακών Πρωταθλημάτων.

Αποτέλεσμα αυτού θα είναι ότι οι αγώνες την δεύτερη ημέρα οπότε θα διεξαχθούν τα νοκ-άουτ μέχρι και τους τελικούς, θα ολοκληρωθούν το νωρίτερο στις 19:30μμ και οι απονομές θα αρχίσουν περίπου στις 20:00μμ και θαν τελειώσουν στις 20:30μμ, αν βέβαια δεν υπάρξουν καθυστερήσεις στο πρόγραμμα.

Στον Τελικό θα συμμετάσχουν 85 Αθλητές και Αθλήτριες, εκ των οποίων 33 είναι από την Αττική, 28 από την Βόρειο Ελλάδα, 7 από νησιά και 17 από την Δυτική Ελλάδα. Όσοι από αυτούς τους 52 που μένουν εκτός Αττικής προκριθούν στην 4άδα και παραμείνουν στο Σ.Ε.Φ. μέχρι το τέλος θα πρέπει να πάρουν τον δρόμο της επιστροφής μέσα στην νύχτα. Μικρά παιδιά μετά από 2 ημέρες πολύ ανταγωνιστικών παιχνιδιών και οι οικογένειές τους έχουν δύο επιλογές. Ή να ταξιδέψουν νύχτα και να πάνε μετά από ατελείωτη ταλαιπωρία στο σπίτι τους ή να ξοδέψουν περίπου 100 ευρώ για μία εξτρά νύχτα παραμονής στην Αθήνα και να ταξιδέψουν το πρωί που βέβαια έτσι τα παιδιά θα χάσουν το σχολείο τους.

Την σεζόν 2022-23 ο Τελικός των Αναπτυξιακών είχε γίνει στην Γεωργιανή Καβάλας και οι αγώνες της δεύτερη ημέρας είχαν τελειώσει στις 15:00μμ. Πέρσι (2023-24) στο Σ.Ε.Φ. τελείωσαν στις 18:00μμ και φέτος είναι προγραμματισμένοι να τελειώσουν στις 19:00μμ. Γιατί τόσο μεγάλη διαφορά στα ωράρια; Αν η αίθουσα στο Σ.Ε.Φ. δεν επαρκεί, ποιές είναι οι κινήσεις που έχει κάνει η Ομοσπονδία για να βρει πιό σωστές συνθήκες για να διοργανώσει τα πρωταθλήματα της; Είτε να νοικιάσει και την διπλανή αίθουσα για δύο μέρες, είτε να βρει άλλο γήπεδο σε άλλη περιοχή; Αλλά βέβαια, όχι την τελυταία στιγμή. Αυτά γίνονται νωρίς, όταν προγραμματίζεις. Προβλέπεις, για να μην τρέχεις. Αλλά βέβαια, όταν δεν τρέχεις εσύ, αλλά άλλοι, γιατί να ταλαιπωρείσαι να ψάχνεις. Άλλωστε δεν διαμαρτύρεται και κανένας (ανοιχτά τουλάχιστον) οπότε... Λάθος, πλέον ο κόσμος διαμαρτύρεται.

Για το κλείσιμο μία ερώτηση. Τα 2.125 ευρώ που μαζεύονται από τα παράβολα (25Χ85) ποιές άλλες ανάγκες εκτός από την πληρωμή των διαιτητών και επιδιαιτητών καλύπτουν; Απλή ερώτηση, χωρίς καμία διάθεση υπαινιγμών ή τίποτα τέτοιο. Απλά για να μαθαίνω.

Γιατί δεν παίρνουν θέση οι κ.κ. Κολυμπάδης, Παπαγεωργίου και η κα Ζέρδιλα για τα όσα συμβαίνουν στην Ε.Φ.Ο.Επ.Α.;

 


Τα όσα συμβαίνουν τους τελευταίους τρεις μήνες στην Ομοσπονδία της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης, μόνο κολακευτικά δεν είναι για το Άθλημα. Ατελείωτες παρατυπίες, καταστρατήγηση των Κανονισμών του Αθλήματος, από την ίδια την Ομοσπονδία, τρομερά παράπονα που εκφράζονται είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα και έρχονται συνεχώς σε γνώση μας. Ποιός που αγαπάει αυτό το Άθλημα, μπορεί να μείνει ασυγκίνητος μπροστά σε όλα αυτά;

Κι όμως, ένας από τους κορυφαίους διοικητικούς παράγοντες του Αθλήματος, ο κ. Μανώλης Κολυμπάδης που για περισσότερα από 40 χρόνια το υπηρέτησε διοικητικά από τις θέσεις του Γενικού Γραμματέα και του Προέδρου του Δ.Σ., ενώ για 16 έτη ως Γενικός Γραμματέας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, το υποστήριξε με όλες του τις δυνάμεις, απέχει παραδειγματικά από το να πάρει μία θέση σχετικά με τα όσα συμβαίνουν τους τελευταίους τρεις μήνες.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον πρώην Πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου και την κα Διάνα Ζέρδιλα η οποία διεκδίκησε πριν από 3 μήνες, όπως και ο κ. Παπαγεωργίου την θέση του Προέδρου του Δ.Σ. Είναι και οι δύο τους επίσης απόντες, χωρίς να εκφράζουν την παραμικρή άποψη για τα τεκταινόμενα.

Το κανάλι gre78.tv και το gre78.blogspot.com, παραμένουν πάντα στην διάθεση όλων όσοι θέλουν να τοποθετηθούν, ακόμη και να διαφωνήσουν με τις θέσεις μας. Άλλωστε πριν τις εκλογές, μας είχαν παραχωρήσει συνεντεύξεις και ο κ. Παπαγεωργίου και η κα Ζέρδιλα, όπως και ο κ. Τζόβολος, προκειμένου να εκφράσουν τις απόψεις τους και να παρουσιάσουν τα σχέδιά τους για το αύριο του Αθλήματος. Επειδή οι δύο πρώτοι δεν κέρδισαν τις εκλογές, δεν τους αφορά πλέον το Άθλημα και τα όσα συμβαίνουν σε αυτό; Μήπως παρά τα όσα δήλωναν στις συνεντεύξεις τους, είχαν στο μυαλό τους να κάνουν ότι ακριβώς κάνει η τωρινή διοίκηση και συμφωνούν με αυτά;

Όταν κάποιος κάνει δηλώσεις, πρέπει να τις υποστηρίζει είτε κερδίζει, είτε χάνει στην πορεία κάποιες... μάχες, προκειμένου να κερδίσει τον... πόλεμο! Τόσο ο κ. Παπαγεωργίου, όσο και η κα Ζέρδιλα σίγουρα θυμούνται ακόμη τις αγωνιστικές τους προσπάθειες τόσο στην προπόνηση, όσο και στους αγώνες τους. Δεν κέρδιζαν πάντα, αλλά συνέχιζαν να προσπαθούν και τελικά κατάφεραν να προσφέρουν τόσο στους εαυτούς τους, όσο και στο Άθλημα τεράστιες επιτυχίες για τα Ελληνικά δεδομένα.

Συμφωνούσαν και οι δύο, ότι κανείς δεν περισσεύει στην προσπάθεια της Ελληνικής Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης να προοδεύσει και να αναπτυχθεί, αλλά έχουν επιλέξει να βρίσκονται στο περιθώριο σιωπηλοί. Το Άθλημα τους έχει ανάγκη τώρα, απόψε. Σε τι το εξυπηρετεί όλο αυτό που δεν του προσφέρουν τώρα; Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για τον κ. Κολυμπάδη. Όλοι περιμένουν να ακούσουν τις θέσεις του. Υποστηρίζει αυτά που κάνει η τωρινή διοίκηση ο κ. Κολυμπάδης;

Όσο για τον κ. Τζόβολο, έχει δεχθεί από τις 6 Φεβρουαρίου 2025 από εμένα γραπτή πρόσκληση να συμμετάσχει σε συζήτηση-συνέντευξη του, προκειμένου να απαντήσει στις εις βάρος του καταγγελίες και να εκφράσει τις απόψεις του, αλλά ακόμη δεν έχω λάβει ούτε καν αρνητική απάντηση, αν και θα προτιμούσα την θετική για να βγουν επιτέλους τα πάντα στο φως.

«Προς το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Αξιότιμοι κύριοι.

Με το παρόν μήνυμα ζητώ επίσημα ως Αθλητικός Δημοσιογράφος να μου παραχωρήσει
συνέντευξη εφ' όλης της ύλης ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. κ. Παναγιώτης Τζόβολος.

Η συνέντευξη θα είναι μέσω βίντεο και θα μεταδοθεί τόσο ως οπτικοακουστικό υλικό, όσο και εγγράφως στο κανάλι gre78.tv και το gre78.blogspot.com.

Επειδή είμαι σίγουρος ότι το πρόγραμμά του είναι ιδιαίτερα βεβαρημένο, μπορεί να ορίσει το που θα γίνει η συνέντευξη, αρκεί να μην υπάρχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις για το Άθλημα εκείνη την ημέρα, την προηγούμενη και την επόμενη.

Μετά τιμής.
Νιφλής Γεώργιος.»

ΕΑΟΜ ΑμεΑ: «Ομηρία δεν είναι να βρίσκεσαι σε αμαξίδιο. Ομηρία είναι...»

 


Οι δηλώσεις δημοσιογράφων σε ειδησεογραφικές εκπομπές, δυστυχώς, αντικατοπτρίζουν αντιλήψεις που θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι η ελληνική κοινωνία έχει αφήσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Απέναντι σε όσους αυτόκλητα ανακηρύσσονται "τιμητές της ανθρώπινης ζωής" και θεωρούν πως κάθε ανάπηρος και ανάπηρη είναι "όμηρος" του αμαξιδίου του/της, διατρανώνουμε ότι 

"Ομηρία" δεν είναι να βρίσκεσαι σε αμαξίδιο:

"Ομηρία" είναι να είσαι προσκεκλημένος/η σε πάνελ εκπομπής και να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις την τουαλέτα, γιατί δεν υπάρχει πρόσβαση.

"Ομηρία" είναι να μην μπορείς να βγεις από το σπίτι σου όταν η είσοδος είναι μπλοκαρισμένη από κάθε λογής συνανθρώπους μας που θεωρούν ότι ευχόμασταν καλύτερα να ήμασταν νεκροί

"Ομηρία" είναι ο ανάπηρος/η μαθητής/τρια, φοιτητής/τρια να μην μπορεί να κάνει μάθημα καθώς είτε οι αίθουσες διδασκαλίας δεν είναι προσβάσιμες είτε το εκπαιδευτικό υλικό δεν είναι προσβάσιμο σε άτομα με αισθητηριακές αναπηρίες

"Ομηρία" είναι να επιλέγεις μόνο μία από τις χιλιάδες παραλίες της χώρας μας για διακοπές καθώς οι υπόλοιπες δεν είναι προσβάσιμες

"Ομηρία" είναι να θέλεις να αθληθείς, και οι χώροι άθλησης να μην είναι προσβάσιμοι

"Ομηρία" είναι ακόμα και αν βρείς έναν προσβάσιμο χώρο άθλησης, να μην μπορείς να τον προσεγγίσεις είτε γιατί τα ΜΜΜ δεν είναι προσβάσιμα ώστε να φτάσεις σε αυτόν είτε γιατί δεν υπάρχει προσβάσιμος χώρος στάθμευσης σε αυτόν

"Ομηρία" είναι να βρίσκεσαι σε μία κοινωνία στην οποία όσοι έχουν δημόσιο λόγο εκφέρουν άποψη και διαμορφώνουν συνειδήσεις για το ποιος και αν αξίζει να ζει ή όχι.

"Ομηρία" είναι τόσα άλλα πολλά, αλλά σίγουρα η πραγματική ομηρία δεν είναι η αναπηρία. Είναι η έλλειψη προσβασιμότητας, η κοινωνική αδιαφορία, οι προκαταλήψεις. Και σε αυτή την ομηρία, εμείς δεν σιωπούμε.

Και ως υστερόγραφο... Είμαστε Άτομα με Αναπηρία που κινούμαστε με την χρήση αμαξιδίου και όχι όμηροι σε "καρότσι", αν αυτοί που έχουν δημόσιο λόγο πραγματικά μας αγαπούν τόσο πολύ, κατά δήλωση τους, να αξιοποιούν το δημόσιο βήμα τους για την επιβολή της προσβασιμότητας στο αστικό περιβάλλον, γιατί η "αγάπη" δεν δημιουργεί ράμπες στα πεζοδρόμια, προσβάσιμα ΜΜΜ, προσβάσιμα κτήρια, προσβάσιμες τουαλέτες και τόσα άλλα, και τελικά λειτουργεί απλώς ως πέπλο συγκάλυψης μιας τεράστιας κοινωνικής αδιαφορίας και αναλγησίας.

Στις προσκλήσεις για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Under 21 Παπαδημητρίου και Μαδέσης

 


Η ελληνική επιτραπέζια αντισφαίριση έχει τη μεγάλη ικανοποίηση να βλέπει και φέτος ονόματά αθλητών της στη λίστα των προσκλήσεων για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Under 21.

Θα αυξήσει το σερί της σταθερής παρουσίας από την έναρξη του θεσμού το 2017, μάλιστα αυτή τη χρονιά θα εκπροσωπηθεί από δύο αθλητές τουλάχιστον. Στον σχετικό πίνακα, που κλασικά ανακοινώνει η Ευρωπαϊκή Ένωση Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (ETTU), βρίσκονται ο Αλέξανδρος Μαδέσης και η Μαλαματένια Παπαδημητρίου, οι σημερινοί πρωταθλητές Ελλάδας της κατηγορίας, που αγωνίζονται στην ΑΕΚ, ενώ ελληνικά ονόματα υπάρχουν και στους αναπληρωματικούς.

Το European Under 21 Championships 2025 θα διεξαχθεί στην Μπρατισλάβα από τις 07 έως τις 11/05. Αγωνίζονται μέχρι 56 άνδρες και 56 γυναίκες. Οι 48 προκύπτουν από τον ευρωπαϊκό πίνακα αξιολόγησης της κατηγορίας. Μέτρησε αυτός του Φεβρουαρίου και καθώς ο Μαδέσης και η Παπαδημητρίου είχαν καλή θέση περίμεναν ότι θα είναι στις συμμετοχές. Ο Μαδέσης εμφανίζεται στο νούμερο 36 της σειράς και στα 20 του θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στον θεσμό. Η Παπαδημητρίου βρίσκεται επίσης στο νούμερο 36 και στην τελευταία της χρονιά στις Νέες γυναίκες θα ετοιμαστεί για την 4η σερί συμμετοχή της στη διοργάνωση. Το European Championships Under 21 περιλαμβάνει όλα τα ατομικά αγωνίσματα.

Σημαντικό για τα ελληνικά χρώματα είναι και το γεγονός ότι έχουν τρεις αθλητές στις θέσεις των αναπληρωματικών: Τον Στάθη Μανωλοπουλο, τη Χρυσή Φωτιάδου και τον Γιώργο Κοσμά. Είχαν βελτιώσει κι αυτοί τη βαθμολογική τους κατάταξη μετά από το διεθνές τουρνουά της Φινλανδίας, τον Δεκέμβριο και μπορούν να ελπίζουν ως αναπληρωματικοί. Υπάρχουν πιθανότητες να μεγαλώσει η ελληνική αποστολή στη Σλοβακία, όχι μόνο γιατί πάντοτε προκύπτουν απουσίες σε αυτό το πρωτάθλημα, αλλά και γιατί σε αρκετούς αθλητές δυνατών χωρών έχει μπει η ένδειξη ότι γίνεται ν’ αντικαταστήσουν μόνο συμπατριώτες τους και όχι γενικώς.

Στη σχετική λίστα ο Μανωλόπουλος (αθλητής του Πέρα Αθηνών) είναι 13ος, ο Κοσμάς (από τον ΔΑΟ Ταύρου) 19ος και η Φωτιάδου (από τις Σάρισες Φλώρινας) 11η στις αθλήτριες. Συνολικά η ETTU ανακοίνωσε από 45 αναπληρωματικούς, απόδειξη κι αυτό για τις πολλές ακυρώσεις συμμετοχής, που συνήθως προκύπτουν. Όπως κάθε χρόνο, ο αριθμός 56 στις συμμετοχές καλύπτεται με 8 κάρτες ελευθέρας για τους άνδρες και ισάριθμες για τις γυναίκες.

Με την ευκαιρία να σημειωθεί ότι στους ευρωπαϊκούς πίνακες αξιολόγησης του Μαρτίου, που κυκλοφόρησαν στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, η Παπαδημητρίου εμφανίζεται στο νούμερο 28 των γυναικών Under 21 και η Χρυσή Φωτιάδου στο 61. Ο Μαδέσης είναι στο νούμερο 37 των ανδρών Under 21, ο Μανωλόπουλος στο 62 και ο Κοσμάς στο 68.

ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΕΣΤ Ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΣΤΟ PARA TT FUTURE ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

Λίγες ημέρες μετά από το Para TT Future της Ιταλίας η Ελλάδα είχε συμμετοχή σε αντίστοιχο τουρνουά για άτομα με αναπηρίες σε ευρωπαϊκό έδαφος. Ο Δημήτρης Αδαμαντίδης, ο πρωταθλητής Ελλάδας της κλάσης 11, πήρε μέρος στο ITTF World Para Future Costa Brava 2025. Στην Ισπανία το όπεν, δίπλα στην Platja d’Aro, άρχισε χτες και θα ολοκληρωθεί στις 14/03. Τον Αδαμαντίδη συνόδευσε ο προπονητής Κωνσταντίνος Κωστόπουλος.

Στην κλάση 11 των ανδρών έγιναν τρία προκριματικά γκρουπ. Ο διεθνής μας μετείχε στο 1ο γκρουπ κι αποκλείστηκε από το ταμπλό με την 3η θέση. Στον πρ΄το του αγώνα έχασε από τον επικεφαλής Πολωνό Ματσιέ Μακάγιεφ με 3-0 σετ (4-11, 2-11, 6-11) και στον δεύτερο από τον Ιάπωνα Σούντα Γιαμαμότο με το ίδιο σκορ (3-11, 4-11, 8-11).

Στο ITTF World Para Future Costa Brava βρίσκεται κι άλλος Έλληνας, ο παλιός πρωταθλητής Γιώργος Λογοθέτης, ο οποίος συνοδεύει ως υπεύθυνος προπονητής τους αθλητές της Αυστραλίας.

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΦΑΚΑΡΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑΦΦΟΡΝΤ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ

Η συμμετοχή στο WTT Youth Contender της Πολωνίας την περασμένη βδομάδα έφερε εξέλιξη στην παγκόσμια κατάταξη νεαρών ηλικιών για τον Κώστα Φάκαρο και τον Μαρκ-Λούκας Στάφφορτ-Σβίκερτ. Ο Φάκαρος, που είχε πλασάρισμα στις θέσεις 33-64 της μικρής κατηγορίας των εφήβων, αποκόμισε συνολικά 61 βαθμούς και είχε άνοδο. Στην Under 17 μετακινήθηκε στο νούμερο 573 και στην Under 19 στο Νο 838.

O Στάφφορντ μετά το ντεμπούτο του σε αγώνες στο εξωτερικό πραγματοποίησε την είσοδό του στα world ranking. Αγωνίστηκε στις ίδιες κατηγορίες, αποκλείστηκε στα γκρουπ και πήρε 11 πόντους. Πρωτοεμφανίζεται στο νούμερο 1233 στην Under 17 και στο Νο 1595 στην Under 19.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment