Σαν σήμερα στο Ελληνικό Πινγκ Πονγκ: 9 Φεβρουαρίου (1948-1959)

 


1948 - Η Εθνική ομάδα χάνει με 5-0 από την Τσεχοσλοβακία η οποία τελικά κατακτά τον τίτλο της Παγκόσμιας πρωταθλήτριας, καθώς επικρατεί της Γαλλίας με 5-2.


1950 - Χάνουν και οι δύο Άγγλοι πρωταθλητές στα προκριματικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο πρωταθλητής κόσμου Λητς από τον Γάλλο Χαγκενάουερ και ο Σάϊμονς από τον Τσέχο Τερέμπα.


1950 - Διεξάγονται στην Θεσσαλονίκη οι εσωτερικοί αγώνες του Άρη. Συμμετέχουν 36 αθλητές. Δημοσιεύονται τα αποτελέσματα.


 1950 - Ο Άγγλος Μπέργκμαν στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην Βουδαπέστη καθώς επικρατεί στον τελικό του Ούγγρου Σόοζ με απόλυτη ανατροπή από 0-2 σε 3-2!


1951 - Ο νεαρός Καλογιάννης κατακτά τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στο δεύτερο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα καθώς κερδίζει στον τελικό τον Γουνόπουλο. Στην πορεία του για τον τίτλο ο Καλογιάννης κέρδισε εύκολα τον Λεβέντη.



1952 - Κρίσεις και συμεπράσματα από τους Πανελλήνιους Αγώνες που έγιναν στο κλειστό γυμναστήριο του Πανελληνίου Γ.Σ. και σημείωσαν τεράστια διοργανωτική επιτυχία.



1955 - Προαναγγελία για την διοργάνωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στο διπλό Ανδρών με την υποχρέωση να είναι και οι δύο του ζευγαριού από τον ίδιο Σύλλογο.


1959 - Δημοσιεύονται τα αποτελέσματα της 8ης Φεβρουαρίου από το Πρωτάθλημα Αθηνών. Οι αγώνες συνεχίζονται σαν σήμερα στις 7 το απόγευμα.



Πηγή: gazzetta.gr

Μικρά-μικρά από την πρώτη μέρα του Αναπτυξιακού της Αλεξανδρούπολης

 

8/2/2025: Η ώρα είναι 21:03 και οι μίνι-παμπαίδες με τις μίνι-παγκορασίδες παίζουν ακόμη. Όσοι αποκλειστούν από τα νοκ-άουτ, θα κληθούν αύριο το πρωΐ στις 8 να είναι στο γήπεδο για να προετοιμαστούν για τους αγώνες των αγώνων διαβάθμισης που θα ξεκινήσουν στις 9 το πρωί. Θα κλείσουν το γήπεδο απόψε και θα το ανοίξουν αύριο. Παιδιά 8 και 9 ετών που πολλά από αυτά έχουν μάθει να κοιμούνται την ώρα που απόψε αγωνίζονται. Είναι σωστό αυτό; Μετά από 10 περίπου ώρες θα κληθούν να αγωνιστούν και πάλι. Είναι σωστό αυτό; Αυτά πρέπει να διορθωθούν... χθες!

19:00 - Δυστυχώς ο φωτισμός στο κλειστό γυμναστήριο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» της Αλεξανδρούπολης είναι ανεπαρκής. Το πινγκ πονγκ δεν είναι μπάσκετ, βόλεϊ, χάντμπολ και άλλα αθλήματα που παίζονται σε σάλα. Το πινγκ πονγκ, σύμφωνα με τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας πρέπει να παίζεται σε γήπεδα που έχουν εξαιρετικό φωτισμό. Οι κανονισμοί της Ομοσπονδίας, δυστυχώς, συνεχώς καταπατώνται από τις ενέργειες της Ομοσπονδίας και την ευκολία με την οποία αναθέτει διοργανώσεις, χωρίς πρώτα να έχει προσπαθήσει εγγράφως να ζητήσει την βελτίωση των συνθηκών. Εδώ δεν έχει την παραμικρή ευθύνη το Σωματείο που διοργανώνει. Η ευθύνη βαραίνει την Τοπική Επιτροπή Βόρειας Ελλάδας και την κεντρική διοίκηση. Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης υποστηρίζει πολύ τον Αθλητισμό στην πόλη του και αναγνωρίζει τα οφέλη. Σίγουρα θα μπορούσε να έχει δώσει λύση στο πρόβλημα, αλλά όχι στο μιλητό. Χρειάζονται σωστές διαδικασίες.

15:30 - Περισσότερο από 30 λεπτά διήρκησε το τετ ατετ που είχαν ο πρόεδρος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. κ. Παναγιώτης Τζόβολος και ο πρόεδρος της Π.Ε.Π.Ε.Α. κ. Χρήστος Βατσακλής.Δεν ξέρω τι συζήτησαν, αλλά η όψη τους ήταν πολύ σοβαρή σε όλη την διάρκεια της κουβέντας τους και ελπίζω ότι μέσα στα θέματα που αναφέρθηκαν, ήταν και το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι προπονητές στο να κάνουν προθέρμανση στους Αθλητές τους πριν τους αγώνες, καθώς δεν είναι το ίδιο το επίπεδο των Αθλητών που αγωνίζονται την πρώτη μέρα σε ένα Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα. Πολλοί ήταν οι προπονητές που μας το ανέφεραν και ελπίζουμε αυτό να αλλάξει, καθώς βασική επιδίωξη της Ομοσπονδίας είναι η πρόοδος του αγωνιστικού επιπέδου των Αθλητών-τριων.

14:00 - Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Ιωάννης Ζαμπούκης κήρυξε την έναρξη των αγώνων και δέχθηκε αναμνηστική πλακέτα από τον πρόεδρο της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Παναγιώτη Τζόβολο. Ο Α.Σ. Φάρος Αλεξανδρούπολης τίμησε τον προπονητή του Ο.Α. Χανίων Μιχάλη Αγγελίδη για την προσφορά του στο Άθλημα. 

09:00 - Το γεγονός ότι οι συμμετοχές στο Αναπτυξιακό της Αλεξανδρούπολης έμειναν κάτω από 200 (187), βοήθησε την τεχνική επιτροπή να σχεδιάσει έναν αγωνιστικό χώρο με 14 τραπέζια, οπότε οι αγωνιστικοί χώροι ήταν σωστά οριοθετημένοι πλην πολύ λίγων εξαιρέσεων. Πάντως οι Αθλήτές και οι Αθλήτριες δεν αντιμετώπισαν προβλήματα στις προσπάθειές τους την πρώτη ημέρα των αγώνων. Ένα ακόμη θετικό, είναι το γεγονός ότι δεν μπαίνει το φυσικό φως από τα παράθυρα.

Εξασφαλισμένοι τίτλοι για Προφήτη Ηλία Πειραιά και Πανιώνιο στα Τοπικά

 

Στις αρχές Φεβρουαρίου ολοκληρώθηκαν οι δύο γύροι στα περισσότερα από τα διασυλλογικά πρωταθλήματα επιτραπέζιας αντισφαίρισης τοπικού επιπέδου. Προέκυψαν οι νικητές της κανονικής διάρκειας στους ενιαίους ομίλους, ενώ είχαν σχηματιστεί και υπό-όμιλοι σε διοργανώσεις ανδρών της Αττικής, της Βόρειας Ελλάδας και της Λοιπής Χώρας (για την τελευταία περίπτωση έχει ήδη δημοσιευτεί ρεπορτάζ).

Στην πορεία τα πλέι οφ θα βγάλουν την τελική κατάταξη των ομάδων, ωστόσο υπάρχει η είδηση ότι δύο σωματεία έχουν εξασφαλισμένο τίτλο από τώρα με βάση τα πεπραγμένα στους δύο γύρους! Ο Α.Ο. Προφήτη Ηλία Πειραιά στη Β’ Εθνική Αττικής γυναικών και το Γ’ Τοπικό Αττικής ανδρών, αλλά και ο Πανιώνιος Γ.Σ.Σ. στη Β’ Εθνική Αττικής ανδρών. Βρέθηκαν στην κορυφή με διαφορά τέτοια, που (εφόσον οι ομάδες «κουβαλούν» τους βαθμούς τους από την κανονική διάρκεια) δεν καλύπτεται στην έξτρα διαδικασία, όποια αποτελέσματα κι αν φέρουν. Θυμίζουμε επίσης, ότι τα πλέι οφ των πρωταθλημάτων χωρίζονται στα ματς για την πρώτη 4άδα και σε αυτά για τις υπόλοιπες θέσεις (5-8 ή 5-7 αν υπάρχει κάποια αποχώρηση κτλ).

Στον ιστότοπο των διοργανώσεων της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. https://app.ttscore.io/customer/24 έχουν αναρτηθεί όλα σχεδόν τα τελευταία αποτελέσματα και τα λαμβάνουμε υπόψη για να δούμε επιγραμματικά τους πρωταγωνιστές των κατηγοριών από τη Β’ Εθνική και κάτω. Δεν έχουν τελειώσει ακόμα οι regular seasons σε τέσσερα πρωταθλήματα στη Δυτική Ελλάδα/Πελοπόννησο και σε ένα στη Βόρεια Ελλάδα.

Οι τελευταίες εξελίξεις στις κατηγορίες, οι οποίες έκλεισαν το πρώτο τους μέρος:

Στους άνδρες:

Στη Β’ Εθνική Αττικής ο Πανιώνιος είχε σίγουρη την πρωτιά πριν από το τελευταίο διήμερο της κανονικής διάρκειας. Γνώρισε ανώδυνη ήττα 4-3 από τον Άρη Βούλας στο φινάλε και βρέθηκε στην 1η θέση με 27 βαθμούς σε 14 αγωνιστικές. Παράλληλα έχει εξασφαλισμένο το τρόπαιο και στα πλέι οφ του πρωταθλήματος γιατί στη βασική ενότητα βρέθηκε 4 βαθμούς μπροστά. Ο Άρης Βούλας πήρε τη 2η θέση υπερτερώντας σε ισοβαθμία με το αδερφό σωματείο Άρης 2006 στους 23 βαθμούς. Από μία νίκη με 4-2 είχαν οι ομάδες, αλλά ο Άρης Βούλας ήταν στα επί μέρους παιχνίδια 23 υπέρ και 22 κατά.

Στην Α’ κατηγορία Αττικής κατέκτησε την 1η θέση ο ΣΠΑ Λυκόβρυσης Πεύκης. Μετά από 14 αγωνιστικές μάζεψε με 26 βαθμούς. Έναν βαθμό πιο πίσω ολοκλήρωσαν τους αγώνες τους το ΠΚΔ Ταύρου και ο ΑΟ Πεύκης. Στην ισοβαθμία υπερισχύσει η ομάδα του Ταύρου γιατί είχε δύο νίκες στα μεταξύ τους ματς.

Στη Β’ κατηγορία Αττικής η πρωτιά στη regular season κρίθηκε στο τελευταίο διήμερο. Ο αήττητος μέχρι την προτελευταία αγωνιστική, Άτλαντας Αγίας Βαρβάρας, έχασε 4-2 στην έδρα του από τον Τελαμώνα, αλλά δεν του στοίχισε. Στην ισοβαθμία με την ομάδα της Σαλαμίνας στους 27 βαθμούς είναι καλύτερος γιατί στον 1ο γύρο είχε επικρατήσει με 4-1. Νέα ισοβαθμία στην 3η θέση κρίθηκε με παρόμοιο τρόπο. Ο Αθηναϊκός και ο Ο.Φ. Νέας Ιωνίας είχαν από μία νίκη στα μεταξύ τους, αλλά η ομάδα του Βύρωνα υπερίσχυσε στα επί μέρους ματς (6-5).

Αναλυτικά εξέλιξη του αγώνα Άτλαντας Αγ. Βαρβάρας – Τελαμών Σαλαμίνας 2-4:

Λευτέρης Καραμολέγκος – Γιώργος Σασσάνης 2-3 (11-13, 11-6, 11-8, 11-13, 3-11)

Παύλος Ρογκότης – Δημήτρης-Μάριος Αλεξανδρίδης 0-3 (9-11, 8-11, 9-11)

Βίκτωρ Σιαννάς – Cheng Tianyou 3-0 (12-10, 11-5, 13-11)

Καραμολέγκος – Αλεξανδρίδης 0-3 (3-11, 8-11, 8-11)

Σιαννάς – Σασσάνης 3-0 (11-2, 11-6, 11-9)

Ρογκότης – Cheng 0-3 (7-11, 8-11, 9-11)

Στη Γ’ κατηγορία Αττικής κυριάρχησε ο ΑΟ Προφήτη Ηλία Πειραιά. Είχε μόνο νίκες σε 14 αγώνες και συγκέντρωσε 28 βαθμούς. Στη 2η θέση τερμάτισε η ΑΕ Ποντίων Μελισσίων με 25 και στην 3η η Αθηνά Μαγκουφάνας 2 με 23 βαθμούς, ευνοημένη σε ισοβαθμία με τον ΑΣ Πέρα Αθηνών 2 (είχε δύο νίκες στα μεταξύ τους). Με τη διαφορά ασφαλείας που εξασφάλισε, ο Προφήτης Ηλίας θα είναι 1ος και στο τέλος ακόμα κι αν χάσει και τους τρεις αγώνες του στα πλέι οφ.

Στη Δ’ κατηγορία Αττικής είχαν σχηματιστεί δύο όμιλοι. Στον Α πρώτευσε με το απόλυτο των νικών ο ΓΑΣ Χολαργού. Εμφάνισε 16 βαθμούς σε 8 αγώνες. Ακολούθησαν η Πρόοδος Βουτζάς Ραφήνας με 12 βαθμούς, η Κορωνίδα Γαλατσίου 2 και ο ΑΟ Ηράκλειο 2001 με 11. Η Κορωνίδα ήταν καλύτερη στην ισοβαθμία γιατί στους δύο γύρους είχε νικήσει 4-0 το Ηράκλειο και είχε χάσει με 4-3.

Στον όμιλο Β ο ΑΟ Ταταύλα 2 κατέλαβε, επίσης αήττητος, την κορυφή. Σε 10 ματς πήρε 20 βαθμούς. Δεύτερος στην κανονική διάρκεια κατετάγη ο Άρης Νικαίας 2 με 18 βαθμούς και 3ος ο Άρης Βούλας 2 με 15.

Στο Α’ Τοπικό Βόρειας Ελλάδας σχηματίστηκαν τέσσερις όμιλοι. Στον 1ο όμιλο κυριάρχησε ο ΦΑΣ Τρικάλων με το απόλυτο των νικών και 12 βαθμούς. Στους 9 ακολούθησαν ο ΕΦΕΑ Απόλλων Βόλου και ο ΑΣΕΑ Βόλου Κένταυρος, καλύτερος στην ισοβαθμία ο Απόλλων γιατί είχε εναντίον του συντοπίτη νίκη με 4-2 και ήττα με 4-3.

Στον 2ο όμιλο είχε επίσης πορεία χωρίς αμφισβήτηση ο ΑΣ Μανιάκων Καστοριάς Κένταυρος. Σε 8 αγώνες εμφάνισε 16 βαθμούς. Οι Σάρισες Φλώρινας πήραν τη 2η θέση με 14 βαθμούς και ο ΑΣΕΑ Βέροιας την 3η με 12.

Στον 3ο όμιλο έδειξε μεγάλη υπεροχή ο Νέος Γ.Σ. Ηρακλής Θεσσαλονίκης. Είχε μόνο νίκες σε 10 αγώνες και 20 βαθμούς. Πίσω του βρέθηκαν ο ΑΟ Θέρμης Θερμαίος με 18 και το Πέρα Θεσσαλονίκης με 16 βαθμούς.

Έξι οι ομάδες, 10 οι αγωνιστικές και στον 4ο όμιλο, όπου πήρε την πρωτιά ο ΟΕΑ Θεσσαλονίκης 2. Μάζεψε 19 βαθμούς με μόλις μία ήττα. Δεύτερος ήρθε ο Φάρος Αλεξανδρούπολης με 17 και 3ος ο ΑΟ Πολύγυρου με 15 βαθμούς. Η ομάδα της Χαλκιδικής έχασε 4-2 στην τελευταία αγωνιστική από τον Μέγα Αλέξανδρο Ηλιούπολης, ισοβάθμησε μαζί του, αλλά υπερίσχυσε γιατί στον 1ο γύρο είχε επικρατήσει με 4-1.

Στις γυναίκες:

Στη Β’ Εθνική Αττικής έφτασε στην πρωτιά ο ΑΟ Προφήτη Ηλία Πειραιά. Στο τέλος είχε δύο οριακές νίκες και συγκεντρώνοντας 23 βαθμούς σε 12 αγωνιστικές πάει στα πλέι οφ με εξασφαλισμένο ουσιαστικά τον τίτλο. Είναι 3 βαθμούς μπροστά, δεν έχει χάσει από ομάδα της πρώτης 4άδας, συνεπώς δεν κινδυνεύει κι από πιθανή ισοβαθμία μετά από το «πουλ» των πλέι οφ. Στη 2η θέση και τους 20 βαθμούς ισοβάθμησαν ο ΠΟΚ Έσπερος και ο ΑΟ Καρέα. Η ομάδα της Καλλιθέας ευνοήθηκε γιατί είχε χάσει 4-3 στον 1ο γύρο και είχε επιβληθεί 4-1 στον 2ο. Στην πρώτη 4άδα και η Πρόοδος Βουτζά Ραφήνας με 18 βαθμούς.

Αναλυτικά η εξέλιξη του αγώνα ΠΟΚ Έσπερος – Προφήτης Ηλίας Πειραιά 3-4:

Chen Yudie – Βασιλική Παναγοπούλου 3-1 (11-5, 9-11, 11-9, 11-1)

Σοφία Μελιγκώνη – Αφροδίτη Μαρούλη 2-3 (11-9, 6-11, 4-11, 12-10, 11-13)

Ανδριανή Δρακονταειδή – Άννα Παγάνη 2-3 (11-4, 11-6, 9-11, 4-11, 7-11)

Chen – Μαρούλη 3-1 (11-9, 11-9, 7-11, 11-8)

Δρακονταειδή – Παναγοπούλου 3-0 (11-5, 11-9, 11-8)

Μελιγκώνη – Παγάνη 0-3 (3-11, 7-11 5-11)

Chen/Δρακωνταειδή – Παναγοπούλου/Παγάνη 1-3 (8-11, 11-9, 7-11, 8-11)

Στη Β’ Εθνική Βόρειας Ελλάδας γυναικών πήρε την 1η θέση χωρίς ήττα ο ΑΣ Πέρα Θεσσαλονίκης. Μετά από 8 αγωνιστικές είχε 16 βαθμούς. Τον ακολούθησαν ο ΑΣ Μακεδνός με 14 και ο ΑΟ Θέρμης Θερμαίος με 12 βαθμούς.

Το Σαββατοκύριακο προχώρησαν κι άλλα πρωταθλήματα, απλά δεν ολοκληρώθηκαν οι αγωνιστικές τους. Στη Β’ Εθνική Δυτικής Ελλάδας/Πελοποννήσου ανδρών ο Ποσειδών Λουτρακίου προηγείται αήττητος μετά από 11 αγωνιστικές κι έχει 22 βαθμούς. Στη Β’ Εθνική Δυτικής Ελλάδας/Πελοποννήσου γυναικών είναι μπροστά ο Ίφιτος Πατρών με 16 βαθμούς. Την περασμένη Κυριακή έγιναν στην Πάτρα ματς και για το Β’ Τοπικό ανδρών. Ο Ίφιτος Πατρών 2 προηγείται με 11 βαθμούς σε 6 αγώνες, αλλά ο Ίκαρος Καστριτσίου 2 είναι αήττητος σε 5 αγώνες (10 βαθμοί). Στις 16/02 θα τελειώσουν οι δύο γύροι.

Στη Β’ Εθνική Βόρειας Ελλάδας ανδρών δεν υπήρχε δράση στο διήμερο 01-02/02 και η κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος θα κλείσει στις 15-16/02. Στην κορυφή βρίσκεται η Φιλία Ορεστιάδας με 22 βαθμούς σε 11 αγωνιστικές.

Για το Α’ Τοπικό ανδρών στη Δυτική Ελλάδα/Πελοπόννησο τέλος, δεν υπήρχαν αγώνες στις 02/02 και απομένουν δύο συγκεντρωτικές συναντήσεις στις 16/02 και στις 09/03. Προηγείται αήττητος ο Ποσειδών Λουτρακίου 2 με 16 βαθμούς.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

 


Σαν σήμερα στο Ελληνικό Πινγκ Πονγκ: 8 Φεβρουαρίου (1946-1957)

 


1946 - Το δημοσίευμα δεν αφορά το πινγκ πονγκ, αφορά όμως τις παράκλησεις που φτάνουν καθημερινά στην εφημερίδα από ανθρώπους που ζουν σε περιοχές εκτός των μεγάλων κέντρων, σχετικά με τις ανάγκες που υπάρχουν στην περιοχή τους προκειμένου να αναπτυχθεί ο Αθλητισμός.


1952 - Η Γυναικεία Εθνική ομάδα της Ιαπωνίας κατακτά τον Παγκόσμιο τίτλο στην Βομβάη. Στον τελικό των Ανδρών θα συνατηθούν η Αγγλία και η Ουγγαρία.


1957 - Εκλέγεται το νέο Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. στο οποίο περιλαμβάνονται και δύο κυρίες, η κα Ασδέρη και η κα Ράλλη-Βούλτσου. Ψήφισαν οι αντιπρόσωποι των 11 ιδρυτικών μελών της Ομοσπονδίας και από 11 ψήφους πήραν οι κ.κ. Καραδόντης και Κοντούλης.


Πηγή: gazzetta.gr

Η Πολωνία και η Ρουμανία στέφθηκαν πρωταθλητές ομαδικού στο Όσιγιεκ της Κροατίας

 

Μετά από τρεις ημέρες έντονου ανταγωνισμού στο Mixed Teams Event του Europe Youth Series στο Όσιγιεκ, η Πολωνία και η Ρουμανία αναδείχθηκαν νικήτριες στις αντίστοιχες κατηγορίες κάτω των 15 και κάτω των 13 ετών. Στον τελικό μεικτών ομάδων κάτω των 15 ετών, η Πολωνία πέτυχε μια επιβλητική νίκη 5-0 επί της Σουηδίας.  

Στην ομάδα της Πολωνίας, με επικεφαλής τον Νο. 7 της Ευρώπης, Jan MRUGALA, συμμετείχαν επίσης οι Wanessa KULCZYCKA, Gabriela PULECKA και Mateusz WISNIEWSKI, παρουσιάζοντας εξαιρετική ομαδική απόδοση.  

Η σουηδική ομάδα αποτελούνταν από τους Siri BENJEGÅRD, Emil ELLERMANN, Laurynne CABARDO και Melker JOHANSSON, αλλά παρά την ισχυρή τους σύνθεση, δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στην κυριαρχία της Πολωνίας.  

Στον αγώνα για το χάλκινο μετάλλιο, η Ισπανία εξασφάλισε την τρίτη θέση με 5-1 επί της Ρουμανίας. Στους ημιτελικούς των Μικτών Ομάδων κάτω των 15 ετών, η πέμπτη Πολωνία συνέχισε την εντυπωσιακή της πορεία με νίκη 5-2 επί της δεύτερης Ρουμανίας.  

Η Πολωνική σύνθεση των MRUGALA, KULCZYCKA, PULECKA και WISNIEWSKI αποδείχθηκε πολύ δυνατή για την κορυφαία κατάταξη Νο. 14 της Ρουμανίας Maya Roberta MADAR, Νο. 17 Patricia STOICA, Νο. 19 David TORO και Raul CREUCU.  

Ο δεύτερος ημιτελικός είδε την τρίτη Σουηδία να ξεπερνά την ένατη Ισπανία σε μια συναρπαστική αναμέτρηση με 5-3. Και οι δύο ομάδες έδειξαν αξιόλογες παίκτριες. Η Siri BENJEGÅRD (Νο. 4 στην Ευρώπη) και ο Emil ELLERMANN εξασφάλισαν μια κρίσιμη νίκη στο μικτό διπλό επί της Renata SHYPSHA (Νο. 15 στην Ευρώπη) και του Roger QUESADA, δίνοντας στη SHYPSHA την πρώτη της ήττα στο τουρνουά. Στην ομάδα της Σουηδίας συμμετείχαν επίσης οι Laurynne CABARDO και Melker JOHANSSON, ενώ η Ισπανία εκπροσωπήθηκε από τους Eloisa BARREDA και Mateo LOIS RODRÍGUEZ.

Στον τελικό μεικτών ομάδων κάτω των 13 ετών, η Ρουμανία κέρδισε τον τίτλο με τη νίκη με 5-2 επί της Σλοβακίας. Η ρουμανική σύνθεση περιελάμβανε τους Alexandru POP, Mihai IORDAN, Yasmin Kariss SERBAN και Nadalia IONASCU, επιδεικνύοντας μια δυνατή συνολική απόδοση.  

Στην ομάδα της Σλοβακίας συμμετείχαν οι Filip NAGY, Barbora Melisa GUASSARDO, Bianka BACSOVÁ και Alex HLADONÍK, αλλά δεν μπόρεσαν να σταματήσουν τη Ρουμανία από το να εξασφαλίσει τον τίτλο. Στους ημιτελικούς των Μικτών Ομάδων κάτω των 13 ετών, η κορυφαία Ρουμανία συνάντησε την τρίτη φόρα την Ισπανία σε μια πολυαναμενόμενη σύγκρουση.  

Ο αγώνας ακολούθησε τις προσδοκίες, με τη Ρουμανία να βγαίνει νικήτρια με 5-2. Η Ρουμανική ομάδα των POP, IORDAN, SERBAN και IONASCU αντιμετώπισε τους Ισπανούς Ladimir MAYOROV, Alexander MALOV, Nour SLAMTI, Carmen GÓMEZ και Julia FERNÁNDEZ.  

Μία από τις πιο συναρπαστικές μονομαχίες του τουρνουά σημειώθηκε μεταξύ του Νο. 1 της Ευρώπης Alexandru POP και του Νο. 2 του Ladimir MAYOROV, όπου ο MAYOROV εξασφάλισε μια εκπληκτική νίκη, διατηρώντας το αήττητο του στο Όσιγιεκ και χαρίζοντας στον POP την πρώτη του ήττα. 

 Ο δεύτερος ημιτελικός ακολούθησε επίσης την κατάταξη, με τη δεύτερη Σλοβακία να επικρατεί της Πολωνίας με 5-2. Αν και ο Νο. 5 της Ευρώπης Filip NAGY υπέστη την πρώτη του ήττα από τον Olaf GLANERT, συνήλθε για να νικήσει τον Wojciech FLAUMENHAFT.  

Η νικήτρια ομάδα της Σλοβακίας περιελάμβανε επίσης τις Barbora Melisa GUASSARDO, Bianka BACSOVÁ και Alex HLADONÍK. Στην ομάδα της Πολωνίας συμμετείχαν οι Ignacy SŁAWIŃSKI, Wojciech FLAUMENHAFT, Julia SZARMACH και Małgorzata PORĘBA. 

Πηγή: ETTU

Η Αλεξανδρούπολη αγκαλιάζει τις μικρές ηλικίες για το 5ο αναπτυξιακό τουρνουά της


Σε μία υπέροχη ακριτική περιοχή, που τιμά και διαφημίζει δεκαετίες τώρα την επιτραπέζια αντισφαίριση, κλείνει αυτό το Σαββατοκύριακο ο κύκλος των φετινών αναπτυξιακών όπεν της Ε.Φ.Ο.Επ.Α..

Η Αλεξανδρούπολη της πλατιάς και παραγωγικής δραστηριότητας στο ολυμπιακό άθλημα φιλοξενεί αύριο 8 και μεθαύριο 9 Φεβρουαρίου το 5ο πανελλήνιο τουρνουά της στις μικρές ηλικίες, που θα είναι παράλληλα το 6ο και τελευταίο της σειράς 2024-2025. Το διεξάγει στο κλειστό Γυμναστήριο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» και η σημαντική ανταπόκριση με 187 αγόρια και κορίτσια από 37 σωματεία γίνεται βασικό σημάδι για νέα οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία.

Το σημαντικό, γενικά για την πόλη, event, πέραν των νικητών θ’ αναδείξει και όλα τα παιδιά με δικαίωμα συμμετοχής στον Μεγάλο τελικό του θεσμού στις 15-16/03. Το συνδιοργανώνουν η Ε.Φ.Ο.Επ.Α., ο δήμος της πόλης και το τοπικό σωματείο Φάρος.

Οι 187 τελικές δηλώσεις χωρίζονται σε 39 εφήβους, 13 νεάνιδες, 57 παίδες, 39 παμπαίδες, 11 παγκορασίδες, 19 μίνι παμπαίδες και 9 μίνι παγκορασίδες. Δυστυχώς, εξαιτίας ελάχιστης συμμετοχής δεν κατέστη δυνατό να σχηματιστεί η κατηγορία των κορασίδων κι αυτό συνέβη στα μισά «ραντεβού» των μικρών την τρέχουσα περίοδο.

Η προβολή του πρωταθλήματος σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, αλλά και στα social media, αποτέλεσε κομμάτι της προετοιμασίας. Οι ντόπιοι διοργανωτές μίλησαν στη Δέλτα τηλεόραση κι ακόμα σε εφημερίδες και ιστοσελίδες.

ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ

Ο Φάρος και ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης απηύθυναν κάλεσμα στον κόσμο με μήνυμα τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

«5ο Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Τουρνουά στην Αλεξανδρούπολη!

Το Σαββατοκύριακο 8-9 Φεβρουαρίου, υποδεχόμαστε 187 αθλητές από 37 συλλόγους από όλη την Ελλάδα στο Κλειστό Γυμναστήριο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος»!

Ευχαριστούμε όλους τους αθλητές, τους προπονητές και τους συλλόγους για τη συμμετοχή τους και τη στήριξή τους.

Εμείς, ως διοργανωτές, ανυπομονούμε να σας φιλοξενήσουμε και να ζήσουμε μαζί ένα υπέροχο αγωνιστικό διήμερο! Αποστολές με αθλητές, προπονητές, γονείς και παράγοντες από όλη την Ελλάδα ελπίζουμε να χαρούν τις ομορφιές της πόλης μας και τους αγώνες γενικότερα! Ελπίζουμε όλη η προσπάθεια μας να είναι αντάξια των προσδοκιών!

Σας περιμένουμε όλους!»

Οι Εβρίτες τοποθέτησαν την αφίσα των αγώνων στο δημαρχείο, σε έδρες χορηγών και σε άλλα σημεία της πόλης στο δημαρχείο. Οργανώνουν επίσης τελετή έναρξης, η οποία θα γίνει αύριο γύρω στη 1μμ παρουσία του δημάρχου Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη. Οι οικοδεσπότες θα βραβεύσουν και φέτος έναν προπονητή, απλά κρατούν ακόμα σαν έκπληξη το όνομά του.

Στο παρκέ του γυμναστηρίου τοποθετούνται 14 τραπέζια και η αγωνιστική δράση στις επτά ηλικιακές κατηγορίες αναμένεται να διαρκέσει συνολικά γύρω στις 23 ώρες! Πέρα από τις ομάδες της Αλεξανδρούπολης (Εθνικός, Φάρος, Ατρόμητος Άβαντα) θα έχουν αθλητές σωματεία από τη Θεσσαλονίκη, την Αττική, την Πάτρα, τη Χαλκιδική, την Καβάλα, την Κορινθία, τη Φλώρινα, τον Βόλο, τα Τρίκαλα, την Ξάνθη, τη Βέροια, την Κεφαλονιά, την Ορεστιάδα, τα Χανιά, το Ρέθυμνο και την Κοζάνη.

Τα δύο πρώτα φαβορί ανά κατηγορία είναι ο Γιάννης Μαλαμούδης και ο Γιώργος Γερακιός στους εφήβους, η Στέλλα Τζαρίδου και η Στέλλα Μαυροματάκη στις νεάνιδες, ο Δημήτρης Γεωργαλλίδης και ο Ραφαήλ Νούλας στους παίδες, ο Θεοφάνης-Φρίξος Μαρκουλάκης και ο Μάριος Σερίδης στους παμπαίδες, η Κλειώ Μαδέση και η Αργυρώ Κουτρουμπά στις παγκορασίδες, ο Φώτης Ζιούτος και ο Στέφανος Σκορδίλης στους μίνι παμπαίδες, η Μαρία Ψαρρού και η Ναταλία Γκόλια στις μίνι παγκορασίδες.

Το πρόγραμμα ανοίγει αύριο στις 09:00 με τους ομίλους των παίδων. Σταδιακά μπαίνουν στην ίδια φάση και άλλες κατηγορίες αγοριών, ενώ στις 14:35 αρχίζουν τα νοκ άουτ των παίδων. Στις 19:00 είναι οι πρώτοι αγώνες κοριτσιών (με παγκορασίδες) και το τελευταίο ωράριο του Σαββάτου ορίστηκε για τις 21:30.

Την Κυριακή έρχονται πρώτα τα ματς διαβάθμισης στις 09:00. Στις 13:30 αρχίζουν τα κυρίως ταμπλό και οι επτά τελικοί, καθώς και οι ισάριθμες αναμετρήσεις για τις θέσεις 3-4, υπολογίζεται να γίνουν στις 18:00 (συνηθισμένες βέβαια, οι καθυστερήσεις σε αυτές τις περιπτώσεις ανάλογα με την εξέλιξη των αγώνων).

* Σε διάλειμμα του πρωταθλήματος η Τοπική Επιτροπή Βόρειας Ελλάδας της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. θα κόψει το Σάββατο την πρωτοχρονιάτικη πίτα της.

* Το «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» δίνεται σήμερα Παρασκευή για προπόνηση των αθλητών από τις 19.30 έως τις 21:30.

* Στο γυμναστήριο λειτουργεί κυλικείο.

* Περίπου 30 χορηγοί βοηθούν καθοριστικά και στο φετινό όπεν. Μέσα από τις προσφορές τους οι διοργανωτές εξασφάλισαν για όλους τους συμμετέχοντες από μία σακουλίτσα με νερό, μπανάνα, μπάρα δημητριακών και ένα σνακ.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

 

Σαν σήμερα στο Ελληνικό Πινγκ Πονγκ: 7 Φεβρουαρίου (1948-1959)

 


1948 - Η Ελληνική Εθνική ομάδα πετυχαίνει περηφανή νίκη απέναντι στην Εθνική Νορβηγίας με 5-1 στο πλαίσιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που φιλοξενείται στο Λονδίνο.


 1948 - Ο Σάσης Οικονομόπουλος εκτός από παίκτης της Εθνικής ομάδας, είναι και Δημοσιογράφος και στέλνει την ανταπόκρισή του στην εφημερίδα για τον αγώνα του Αγγλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου ανάμεσα στην Άρσεναλ και την Πρέστον.


1957 - Με λιγότερες χώρες διεξάγεται το διεθνές ανοιχτό πρωτάθλημα των Βρυξελλών, κάτι που στερεί κομμάτι της φήμης που είχε αποκτήσει τα προηγούμενα χρόνια. Τις περισσότερες νίκες κατακτούν Άγγλοι και Ούγγροι Αθλητές.


1959 - Στην αίθουσα της ΧΕΝ θα διεξαχθεί το βράδυ ο τελικός του διπλού γυναικών στο Πρωτάθλημα Αθηνών. Αύριο στην αίθοσα της Ομοσπονδίας θα ξεκινήσουν οι αγώνες του ατομικού.


Πηγή: gazzetta.gr

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment