Πρόκριση στα Play Off για τον Φάρο Αλεξανδρούπολης Β'!

 


Η Β' ομάδα του Φάρου Αλεξανδρούπολης ολοκλήρωσε με επιτυχία την πορεία της στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, κατακτώντας τη 2η θέση και εξασφαλίζοντας την πρόκριση στη διαδικασία των Play Off!

Το Σάββατο, η ομάδα μας έδωσε δύο κρίσιμους αγώνες:

Απέναντι στον Ο.Ε.Α. Θεσσαλονίκης – Παρά την ανταγωνιστική εμφάνιση, γνώρισε οριακή ήττα με σκορ 4-2. Με τον Α.Σ. Δημοκρίτειο –Έδειξε την ανωτερότητα της και επικρατήσε με σκορ 4-0.
 
Οι αθλητές που αγωνίστηκαν στο πρωτάθλημα:
Γαλαζούλας Δημήτρης
Μαρασλής Νίκος
Ιορδανίδης Κωνσταντίνος
Κουρτίδης Δημήτρης

Η ομάδα μας συνεχίζει δυναμικά και ετοιμάζεται για την επόμενη πρόκληση στα Play Off!
Συγχαρητήρια σε όλους για την εξαιρετική πορεία!

Ανάρτηση του κ. Πολίτση με τρομερές καταγγελίες εις βάρος της Τοπικής Δυτικής Ελλάδας!

 

 Ο κ. Πολυχρόνης Πολίτσης, προπονητής του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη σε συνέχεια των χθεσινών γεγονότων, αλλά και του σημερινού σχολίου του κ. Φιλιππακόπουλου ανήρτησε το παρακάτω κείμενο.

«Nikos Filippakopoulos Και εγώ σας ευχαριστώ ως προπονητής και ψυχολόγος με «άδεια ασκήσεως»

Που με κάνετε κάθε φορά να αναρωτιέμαι τι δεν καταλαβαίνω !

Βασικά από κάτι μικρά πράγματα εμείς της ψυχικής υγείας που δίνουμε σημασία βρίσκουμε της καλύτερες θεραπείες: σε έγγραφο σας προς το σωματείο λίγες ώρες πριν μιλάτε για 50 χρόνια ανιδιοτελής προσφοράς τώρα γράφετε 60 !

Μικρή λεπτομέρεια αλλά σημαντική παρατήρηση για έναν ψυχολόγο!

Δεύτερον εσείς μου ζητήσατε με άσχημο τρόπο να ξεκινήσω τον αγώνα, καθώς το προγραμματισμένο παράλογο ωράριο είχε περάσει (12:00 ), εμείς μπήκαμε στο γήπεδο 12: 20 , αδυνατώντας να φθάσουμε νωρίτερα όταν το πρώτο δρομολόγιο πλοίου μας αποβίβασε στις 10:50 στην Κυλλήνη και βάση google maps άφιξη 12:15 έξω από το γήπεδο, μέχρι ο φύλακας να ανοίξει την πύλη και να μπούμε μέσα 12:20 ) όταν λοιπόν σας είπα ότι είπα και στην επιδιαιτητρια ότι χωρίς ζέσταμα όπως ορίζει ο κανονισμός τα παιδιά δεν θα αγωνιστούν , εσείς με ύφος και φωνές μου απαντήσατε ότι δεν σας ενδιαφέρει ακολουθείτε τις οδηγίες της προέδρου της τεχνικής επιτροπής, τότε εγώ σας απάντησα ότι εμείς δηλαδή έπρεπε να κολυμπήσουμε και να έρθουμε νωρίτερα γιατί έτσι επιβαλλόταν, θυμώσατε και αρχίζατε να τρομάζετε τα μικρά παιδιά της ομάδας μου 8, 9 ετών , και πάλι σας έκανα παρατήρηση και έφυγα γιατί είδα ότι δεν βοηθά τους μικρούς αθλητές μου αυτό !

Τρίτων περί δικηγόρων : εγώ είμαι στο άθλημα 35 χρόνια έχω φορέσει το εθνόσημο σαν αθλητής ΑμεΑ 10 και άλλα 10 σαν ομοσπονδιακός με πολύ μεγάλο όνομα σε παγκόσμιο στερέωμα και σαν αθλητής , προπονητής, και ερευνητής!

Μιλάτε για άδειες όταν ολα είναι τόσο ξεκάθαρα !

Αναρωτιέμαι αν υπάρχει λόγος να ασχολιόμαστε μαζί σας όταν σαν άνθρωπος επικαλείστε συνεχώς την δημοκρατία , αξιες , ηθικούς κώδικες , ενώ αυτά που καταγράφονται σε έγγραφα , γεγονότα και κάμερες δείχνουν ακριβώς το αντίθετο!

Κύριε Πρόεδρε της τοπικής θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι :

Πόσο ηθικό ειναι να ζητάτε από την πολιτεία να δίνει γήπεδα , χρήματα για ανάπτυξη του αθλήματος, και την για την υγεία σωματική και πνευματική των αθλουμένων, και εσείς να μην ακολουθείτε ούτε στο 50% τον αθλητικό νόμο της πολιτείας;

Πόσο ; Οπως σας είπα στο γήπεδο εγώ είμαι προπονητής που διαβάζει και έχει αξίες και δεν θα επιτρέψω ούτε στον ίδιο μου τον αδερφό να μου τις καταργήσει !

Καλημέρα και ελπίζω ότι τώρα που θεωρείτε ότι η βιντεοσκόπηση είναι παράνομη να πείτε στους γονείς των παιδιών και του προπονητές να μην δείχνουν τις των παιδιών τους μέσα από μια μοναδική απευθείας μετάδοση γιατί προκαλεί άσχημα συναισθήματα, και ούτε στο μέλλον να χρησιμοποιηθούν στο δήμο Πάτρας ως απόδειξη για την καλή δουλεία που κάνετε εκεί για περισσότερα ωφέλη του σωματείο σας και τις τοπικής επιτροπής!

Γιατί η ζωντανή μετάδοση τον όμορφων παιχνιδιών ανάμεσα σε παιδιά που δείχνουν τι θα πει υγειής αθλητισμός : όπως ο αθλητής του Ιφίτου που έκανε λάθος Σέρβις και παραδέχτηκε το λάθος και η πολύ έμπειρη διαιτητής σας του είπε δεν πειράζει ξανά κάνε το σέρβις , και τις είπα τι λέτε μου απάντησε με παρατήρηση,

Εκπαίδευση θέλει η κατάσταση σε πολλά εκεί στην Πάτρα !

Ακούστε τα παιδιά και τους προπονητές που γνωρίζουν κάτι λίγο περισσότερο…»


Η απάντησή μου στο σχόλιο του κ. Φιλιππακόπουλου

 


Η απάντησή μου σε όσα αναφέρει ο κ. Φιλιππακόπουλος είναι η παρακάτω. Η φωτογραφία είναι από αγώνες που κανείς δεν έφερνε την αστυνομία να με βγάλει έξω από το γήπεδο, όπως έκανε η Ε.Φ.Ο.Επ.Α. στις 11 Ιανουαρίου.

«Nikos Filippakopoulos Καλή σας μέρα κ. Φιλιππακόπουλε. Σας ευχαριστώ που θεωρείτε τιμή σας να ασχολούμαι με το άτομό σας, μου προσδίδει ιδιαίτερη αξία και την δέχομαι ανεπιφύλακτα. Όμως δεν ασχολήθηκα εγώ πρώτος χθες μαζί σας. Άν είχατε λειτουργήσει υπέρ σας θα είχατε πάρει τον κ. Πολίτση να μιλήσετε μακριά από την κάμερα. Δυστυχώς επιδιώξατε να είστε εκεί για να μπορέσετε να με κατηγορήσετε μετά, όπως είχατε κάνει και στις 11 Ιανουαρίου, όταν ως μέλος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., μαζί με τον πρόεδρό της κ. Τζόβολο, τον ταμία της κ. Τσεντεκίδη και την κα Σπανού φέρατε την Αστυνομία να με βγάλει έξω από το ΣΕΦ και να με πάει στο τμήμα (αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης, τον έχει πάρει τον δρόμο του αυτό το θέμα). 

Η συζήτηση που κάνατε με τον κ. Πολίτση δεν ήταν προσωπική, αφορούσε την άφιξη της ομάδας του ΑΣΕΑ Κεφαλονιά και Ιθάκη στην αίθουσα που θα φιλοξενούνταν οι αγώνες της και του απαγορεύατε να έχουν οι νεαροί Αθλητές του Σωματείου το μισάωρο προθέρμανσης που δικαιούνται σύμφωνα με τα ισχύοντα στο Άθλημα. Τελικά οι Αθλητές προθερμάνθηκαν για 20 λεπτά και όχι για 30. Αυτά τα δέκα λεπτά ήταν τόσο σημαντικά; Όχι, το σημαντικό ήταν να δείξετε ότι κουμάντο κάνετε εσείς. Η κάμερά μου βρισκόταν στο ίδιο σημείο από τις 10:30 το πρωΐ μέχρι τις 16:30 το απόγευμα. Εσείς πήγατε και στηθήκατε μπροστά της. Ουδέποτε ο κ. Σκορδίλης μου διαμαρτυρήθηκε για το συγκεκριμένο γεγονός. 

Η κάμερα μου, ανήκει σε μένα και κακώς την στρέψατε αλλού, δεν είστε η Αστυνομία, φύγετε εσείς από μπροστά της την άλλη φορά, μην ξανακουμπήσετε τα πράγματά μου. Η κάμερα μου θα σκοπεύει όπου θέλω εγώ και όχι όπου θέλετε εσείς. Την δικιά σας κάμερα να την βάλετε να σκοπεύει όπου θέλετε εσείς. Άλλωστε το πλάνο της συνομιλίας σας με τον κ. Πολίτση έπαιξε μέσα στο βίντεο της παρακάμερας για το οποίο μου δίνετε συγχαρητήρια για την καλή δουλειά μου και σας ευχαριστώ για αυτό. 

Μπράβο που παραδέχεστε επιτέλους γραπτά, ότι οι γονείς έχουν εκχωρήσει τα δικαίωματα βιντεοσκόπησης και φωτογράφισης, αλλά και προβολής των παιδιών τους στην ΕΦΟΕπΑ. Εγώ ως συνεργαζόμενος της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. -και μάλιστα χωρίς να αμοίβομαι από αυτήν- βρίσκομαι εδώ και 14 μήνες -πέραν των υπολοίπων 30 χρόνων Δημοσιογραφικής ενασχόλησής μου με το Άθλημα- στους αγωνιστικούς χώρους σας και καλύπτω τα πρωταθλήματά σας. Ξεχάσατε ότι εκχωρήσατε γραπτή άδεια στο κανάλι gre78.tv για την απευθείας μετάδοση του Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός στις 12 Ιανουαρίου; Μία ημέρα μετά που με πήγατε στην Αστυνομία; 

Τα γνωρίζει αυτά η έγκριτη δικηγόρος που φέρατε να με απειλήσει και μετά κάθησε όπως είχε κάθε δικαίωμα και παρακολούθησε τους αγώνες του γιού της, οι οποίοι προβάλλονταν απευθείας στο διαδίκτυο; Ούτε μισό παράπονο δεν έκανε για αυτό το θέμα. Ήθελε μόνο να μην τραβήξω εσάς. Για τον γιό της δεν είχε το ίδιο πρόβλημα, τρομερό δεν ακούγεται; Πάντως, αν κάνατε τόσο καλή δουλειά στο να πείσετε τους γονείς του Σωματείου σας να μην έχουν πρόβλημα, κάντε το ίδιο και με τα άλλα Σωματεία για να μην φαίνεται ότι έχετε επιλεκτική συμπεριφορά, γιατί το κανάλι θα μεταδίδει απευθείας τους αγώνες που τα γηπεδούχα Σωματεία θα του έχουν δώσει άδεια, σε οποιαδήποτε κατηγορία και να αγωνίζονται. 

Για εμάς, (τον Όμιλο KOUSgroup και εμένα), το Πινγκ Πονγκ είναι το ίδιο σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Εσείς το ξεχωρίζετε σε πινγκ πονγκ στο Σ.ΕΦ., πινγκ πονγκ στην Πάτρα, πινγκ πονγκ στην Θεσσαλονίκη, πινγκ πονγκ στα νησιά και πινγκ πονγκ των άλλων περιοχών της χώρας μας. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και για την απευθείας μετάδοση που κάνω. Όσο για την εμπορική-διαφημιστική εκμετάλλευση που αναφέρεστε, στις μεταδόσεις εμφανίζονται μόνο τα διαφημιστικά σποτ της εταιρείας στην οποία ανήκει το κανάλι και τα λογότυπα των χορηγών των Σωματείων από τους οποίους δεν παίρνουμε ούτε ευρώ, εκτός και άν είστε σε θέση να παρουσιάσετε κάποια σύμβαση του καναλιού με κάποια εταιρεία για συνεργασία στον τομέα της διαφήμισής της. 

Μέχρι τότε να είστε πολύ προσεκτικός τι γράφετε. Τα γραπτά μένουν και γραπτές καταγγελίες χωρίς αποδείξεις, αποτελούν συκοφαντική δυσφήμιση και δεν είναι καλό να υπάρχουν. 

Με τιμή. 
Νιφλής Γιώργος.»

Σχόλιο του κ. Νίκου Φιλιππακόπουλου για τα όσα συνέβησαν χθες στην Πάτρα

 


Ο πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής Δυτικής Ελλάδας για το Άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης κ. Νίκος Φιλιππακούπουλος έγραψε αυτό το σχόλιο κάτω από την χθεσινή μου ανάρτηση για τα όσα ανάρμοστα συνέβησαν και χθες, στην  υπόγεια αίθουσα του κλειστού γυμναστηρίου «Τόφαλος» της Πάτρας. 

«George Niflis Σας ευχαριστώ γιατί είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να ασχολείται ένας δημοσιογράφος με το άτομο μου !!!

Επίσης σας ευχαριστώ γιατί εκτός από τους ανθρώπους του αθλήματος, που γνωρίζουν για την πάνω από 60 χρόνια ανιδιοτελή προσφορά μου, με κάνετε γνωστό και στους εκτός αθλήματος που κάνουν like στις αναρτήσεις σας !!!

Για το συγκεκριμένο γεγονός. Στρέψατε τη κάμερα και από απόσταση 2-3 μέτρων μεταδίδατε LIVE προσωπική μου συζήτηση με τον πρόεδρο του ΑΣΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΙΘΑΚΗ και τον κο Πολίτση ………Γεγονός για το οποίο σας διαμαρτυρήθηκε στη συνέχεια και ο πρόεδρος του ΑΣΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΙΘΑΚΗ . Ναι κούνησα την κάμερα για την στρέψω στον αγωνιστικό χώρο τον οποίο και έπρεπε να σκοπεύει.

H κυρία που διαμαρτυρήθηκε είναι έγκριτη δικηγόρος, γνωρίζει άριστα το νομικό πλαίσιο και έχει δώσει τα δικαιώματα του παιδιού ( GDPR) της για χρήση από την ΕΦΟΕΠΑ και όχι από το KOUSGROUP. Με δυσκολία είχα κατορθώσει να πείσω τους γονείς των ανηλίκων αθλητών του συλλόγου μου να μην δημιουργήσουν θέμα και να συμφωνήσουν για τη LIVE μετάδοση.

Για το ΒΙΝΤΕΟ σας ΠΑΡΑΚΑΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ και την LIVE μετάδοση αναγνωρίζω την πολύ καλή δουλειά σας με την ιδιαίτερη παρουσίαση του χώρου και των στιγμιότυπων από τους αγώνες. Αμφισβητώντας βέβαια το δικαίωμα της χρήσης του προϊόντος της ομοσπονδίας από εσάς για εμπορική - διαφημιστική εκμετάλλευση. Θέμα, βέβαια, που δεν είναι της παρούσας συζήτησης.»


Σαν σήμερα στο Ελληνικό Πινγκ Πονγκ: 3 Φεβρουαρίου (1959-1987)

 

1959 - Στις 7:30 το απόγευμα ξεκινάει στην αίθουσα της ΧΕΝ το ατομικό πρωτάθλημα Γυναικών, με Αθλήτριες από 4 Σωματεία. Η Τοπική Επιτροπή του Πειραιά επέλεξε  τις Αιμιλία Σκριβάνου, Λουκία Σκριβάνου, Τσιρτσίκου και Οικονόμου του Ολυμπιακού για να εκπροσωπήσουν την περιοχή στο εν λόγω πρωτάθλημα.

1973 - Φτάνει η μέρα που η Εθνική ομάδα θα αντιμετωπίσει το Λουξεμβούργο για πρώτη φορά στο πλαίσιο της Α' Κατηγορίας του Ευρωπαϊκού Λιγκ.

1980 - Ολοκληρώνεται στο Εθνικό Γυμναστήριο του Πειραιά (Παπαστράτειο) η τελική φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Β' κατηγορίας Ανδρών και Γυναικών. 

1981 - Χρήστος Χριστοδουλάτος: «Δεν αντιπολιτευόμαστε αλλά κάνουμε ότι είναι σωστό για το πινγκ πονγκ.» Οι θέσεις του τότε Αθλητή της Εθνικής ομάδας Χρήστου Χριστοδουλάτου, βρίσκονται στο δημοσίευμα που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.

1987 - Η Εθνική ομάδα χάνει στις 2 Φεβρουαρίου από την Ελβετία με 10-7 στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Λιγκ. Υπάρχουν και τα αποτελέσματα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ανδρών και Γυναικών.


Πηγή: gazzetta.gr


Το απόλυτο των νικών για την Επιτραπέζια Αντισφαίριση του Ηρακλή!

 


Η ομάδα Πινγκ Πονγκ του ΓΣ Ηρακλής έφτασε στις 10 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, συνεχίζοντας τον αγωνιστικό καλπασμό της…

Ηρακλης – Πέρα 4-0. Με αυτήν τη νίκη ολοκληρωσε αηττητη η ομάδα τις υποχρεώσεις για την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος. Μέσα Μαρτίου οι αγώνες μπαράζ ανόδου σε τοποθεσία που θα ανακοινωθεί από την ομοσπονδία στο επόμενο διάστημα.

Στο μεσοδιάστημα η ομάδα θα περιμένει την ημερομηνία για τον ημιτελικό κυπέλλου απεναντι στην Κοζάνη.Στη φωτογραφία του θέματος εικονίζονται οι Στέλιος Τζιαμαλίδης, Markus Schmidt και Νίκος Γραμμένος.

ΟΑ Χανίων και Φάρος Βαρβασίου Χίου την 1η θέση στους ομίλους της Β’ Εθνικής Λοιπής Χώρας

 


Στον βασικό αγωνιστικό χώρο της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., στην ομοσπονδιακή αίθουσα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, διεξήχθησαν χτες Σάββατο 01/02 οι αναμετρήσεις του 2ου γύρου στον 1ο όμιλο της Β’ Εθνικής Λοιπής Χώρας ανδρών. Τέσσερις οι συμμετέχουσες ομάδες, τρεις οι αγωνιστικές και με αυτές ολοκληρώθηκε η κανονική διάρκεια του ομίλου. Την πρωτιά κατέκτησε ο ΟΑ Χανίων με το απόλυτο των νικών σε έξι συνολικά ματς (στο φαληρικό στάδιο είχαν διεξαχθεί συγκεντρωτικά και οι αγώνες του 1ου γύρου), ενώ 2ος τερμάτισε ο Ποσειδών Τήνου. Επίσης το Σάββατο τέλειωσε στη Χίο με δύο συναντήσεις ο 2ος όμιλος του πρωταθλήματος. Κυριάρχησε χωρίς ήττα ο Φάρος Βαρβασίου και τον ακολούθησε ο ΟΕΑ Χίου. Στην πορεία θα γίνουν αγώνες τελικής διαβάθμισης, οι οποίοι παράλληλα θα κρίνουν τις δύο ομάδες από τα νησιά, που προβλέπεται να πάνε στα μπαράζ ανόδου στην Α2.

Το Σαββατοκύριακο περιλάμβανε αγώνες διασυλλογικών πρωταθλημάτων από τη Β’ Εθνική μέχρι τις τοπικές κατηγορίες σε όλες τις περιοχές της χώρας (Αττική, Βόρεια Ελλάδα και Δυτική Ελλάδα/Πελοπόννησο οι υπόλοιπες).

Στο ΣΕΦ ο ΟΑ Χανίων ήταν και πάλι φαβορί και δικαίωσε απόλυτα αυτόν τον ρόλο. Πέτυχε τρεις νίκες με 4-0 κι έφτασε τους 12 βαθμούς. Στηρίχτηκε στους μικρούς Μανώλη Τζούγκαρη, Δημήτρη Μαρκαντωνάκη και τον βετεράνο Γιώργο Μαρκαντωνάκη. Στον 1ο γύρο είχε αγωνιστεί ο επίσης νεαρός βασικός αθλητής των Χανίων Στέφανος Παπαντζίμας.

Στους 9 βαθμούς ισοβάθμησαν ο Ποσειδώνας και ο ΑΟΕΑ Κω. Χτες στο ΣΕΦ η ομάδα της Τήνου επικράτησε με 4-2 (στο μοναδικό ματς, που επιφύλαξε ενδιαφέρουσα εξέλιξη) και ευνοείται στην ισοβαθμία γιατί κάλυψε την ήττα με 4-3 στον 1ο γύρο. Τελευταίος έμεινε ο ΟΑΑ Ηρακλείου Κρήτης χωρίς θετικό αποτέλεσμα.

Αναλυτικά η εξέλιξη του αγώνα Ποσειδώνας Τήνου – ΑΟΕΑ Κω 4-2:

Βαγγέλης Τόμπρος - Δημήτρης Μαυρίδης 3-0 (11-5, 11-5, 11-6)
Νικόδημος Μισέντος – Δημήτρης Τσαμάκος 1-3 (8-11, 12-10, 10-12, 7-11)
Γιάννης Ρήγος – Νίκος-Φανούριος Γαληνέας 3-0 (11-6, 11-0, 12-10)
Τόμπρος – Τσαμάκος 3-0 (11-9, 11-5, 11-7)
Ρήγος – Μαυρίδης 0-3 (5-11, 7-11, 4-11)
Μισέντος – Γαληνέας 3-1 (11-6, 11-9, 9-11, 11-8)

Στον όμιλο της Χίου απέμεναν δύο αγώνες. Ο Φάρος Βαρβασίου απλά επικύρωσε την αήττητη πρωτιά με εύκολη νίκη επί του Ωρίωνα Χίου. Ο ΟΕΑ Χίου έχασε από τον Παγχιακό όμως ήρθε 2ος με 9 βαθμούς. Στην 3η θέση είχαν από 7 βαθμούς ο Παγχιακός και ο Ωρίων ΑΠΟ Χίου και από τα σκορ στα μεταξύ τους παιχνίδια ήταν καλύτερος ο πρώτος (συντελεστής +1). Ο Φάρος Βαρβασίου παρέταξε χτες τον Βασίλη Καλαϊτζή, τον Γιώργο Ραπτόπουλο και τον Δημήτρη Σιταρά.

Τα αποτελέσματα στον 1ο όμιλο, στο ΣΕΦ:

Ποσειδών Τήνου - ΑΟΕΑ Κω 4-2
ΟΑΑ Ηρακλείου Κρήτης - ΟΑ Χανίων 0-4
ΟΑ Χανίων - ΑΟΕΑ Κω 4-0
Ποσειδών Τήνου – ΟΑ Χανίων 0-4
ΑΟΕΑ Κω - ΟΑΑ Ηρακλείου Κρήτης 4-0
ΟΑΑ Ηρακλείου Κρήτης - Ποσειδών Τήνου 0-4

Τα αποτελέσματα στον 2ο όμιλο, στη Χίο:

Φάρος Βαρβασίου Χίου - Ωρίων ΑΠΟ Χίου 4-0
Παγχιακός Γ.Σ. – ΟΕΑ Χίου 4-1

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment