Νέα συμφωνία με ισπανικό κλαμπ ο Αγγελάκης και δυνατή πρεμιέρα στη Superdivision

 


Τη φανέλα μίας ακόμα ξένης ομάδας φόρεσε τη φετινή αγωνιστική περίοδο ο Κωνσταντίνος Αγγελάκης. Ύστερα από χειμερινή συμφωνία πήγε στο Πανεπιστήμιο του Μπούργος, στην ισπανική λίγκα και χτες Σάββατο 01/02 πραγματοποίησε εξαιρετικό ντεμπούτο.

Ο 1ος Βαλκανιονίκης του απλού ανδρών έχει επιλέξει φέτος τις συνεργασίες με πολλά ευρωπαϊκά κλαμπ (εκτός από τη συμμετοχή του στην ελληνική Α1 βέβαια) και είναι χαρακτηριστικό ότι η Ισπανία γίνεται ο 5ος του σταθμός! Έχει ήδη αγωνιστεί στη Σουηδία με τη Σπαρβάγκεν, στην Πολωνία με την Μπιάλιστοκ, στην Ιταλία με τη Μαρκότσι και στην Ολλανδία με τη Ταβέρζο, στα πρωταθλήματα της κορυφαίας εθνικής κατηγορίας σε όλες τις περιπτώσεις!

Στη Superdivision Masculina ο Αγγελάκης είχε αγωνιστεί και στο κοντινό παρελθόν με τη Μούρθια. Την πρεμιέρα του με το Πανεπιστήμιο του Μπούργος την έκανε στον εντός έδρας αγώνα με την Αρτεάλ Σαντιάγκο για τη 13η αγωνιστική. Ο σπουδαίος αμυντικός τοποθετήθηκε στη θέση 1 και συνέβαλε στο τελικό 4-0 με δύο δύσκολες νίκες. Κατέβαλλε με 3-0 σετ τον Νιγηριανό Μπόντε Αμπιόντουν και με 3-1 σετ τον Πορτογάλο Ένιο Μέντες, πολύ γνωστό στους Έλληνες φιλάθλους από την παρουσία του στην Α1.

Η ομάδα (που έχει, μεταξύ άλλων, στο δυναμικό της τον Ούγγρο Άνταμ Ζούντι, καλοκαιρινό απόκτημα της ΑΕΚ) είναι στην 9η θέση με 10 βαθμούς και ενισχυμένη με τον Αγγελάκη στοχεύει στην παραμονή στην κατηγορία.

Ένα άλλο σωματείο αθλητή της εθνικής μας ομάδας, η Σεν Τζόρντι του Γιώργου Σταματούρου, βρίσκεται στη 12η θέση με 5 βαθμούς. Το βράδυ του Σαββάτου ηττήθηκε στην έδρα της με 4-0 από τη Λέκα Ένεα χωρίς τον «ασημένιο» Βαλκανιονίκη του 2024 στο ομαδικό. Ο τελευταίος είχε αγωνιστεί τελευταία φορά στη Ισπανία ακριβώς πριν από τα προκριματικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ομαδικού, μάλιστα ήταν στην αναμέτρηση της 12ης αγωνιστικής με την Μπούργος, πριν αυτή προσθέσει στο ρόστερ της τον συμπαίκτη του στην εθνική ομάδα. Στην ήττα της Σεν Τζόρντι με 4-1 ο Σταματούρος είχε χάσει με 3-1 σετ από τον Κινέζο Κάι Σουνάνγκ.

Στη χώρα της ιβηρικής μετέχει και τη φετινή χρονιά, ως γνωστόν, η Κατερίνα Τόλιου με τη φανέλα της Χαέν Ιντέριορ. Η «χρυσή» Βαλκανιονίκης του απλού γυναικών αγωνίστηκε προχτές Παρασκευή 31/01 στο εκτός έδρας ματς με τη Λέκα Ένεα για τη 13η αγωνιστική, τη 2η του 2ου γύρου. Στην ήττα με 4-1 έδωσε ένα παιχνίδι και κάμφθηκε στα πέντε σετ από τη διεθνή Πολωνή Σουζάνα Βιέλγκος. Η ομάδα βρίσκεται στην 6η θέση με 11 βαθμούς.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Σαν σήμερα στο Ελληνικό Πινγκ Πονγκ: 2 Φεβρουαρίου (1950-1973)

 


1951 - Αρχίζει σαν σήμερα στις 7 το απόγευμα στην αίθουσα της ΧΑΝ Αθηνών το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με την συμμετοχή των κορυφαίων Αθλητών από την Αθήνα, τον Πειραιά, της Θεσσαλονίκη και την Αλεξάνδρεια.


1959 - Αρχίζει σαν σήμερα στις 6 το απόγευμα στην Λέσχη του Ολυμπιακού το Πρωτάθλημα Πειραιά σε απλό και διπλό Ανδρών με την συμμετοχή Αθλητών από 7 Συλλόγους.


 1966 - Στον τελικό του Τοπικού Πρωταθλήματος Αθηνών-Πειραιώς Κορασίδων,οι Αθλήτριες που φτάνουν στον τελικό ανήκουν στην ΧΕΝ. Δημοσιεύονται επίοης τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα.


Πηγή: gazzetta.gr

Συμφωνία Ομίλου KOUSgroup - ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη για την live streaming προβολή του Σωματείου

 


Ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά & Ιθάκη έγινε η πέμπτη ομάδα συνολικά που απέστειλε την θετική της απάντηση, στην πρόσκληση του Ομίλου KOUSgroup, για προβολή σε live streaming, αλλά και για την μαγνοτοσκοπημένη μετάδοση των αγώνων του Σωματείου στους οποίους είναι γηπεδούχο για την σεζόν 2024-25.

Το κείμενο που υπογράφεται από τον πρόεδρο του Σωματείου κ. Κωνσταντίνο Σκορδίλη μπορείτε να το διαβάσετε στην παρακάτω φωτογραφία.



Περιμένουμε τις θετικές απαντήσεις και άλλων σωματείων, έτσι ώστε να αναδείξουμε ακόμη περισσότερο τις προσπάθειες των Αθλητών και των Αθλητριών τους, αλλά και τους χορηγούς και υποστηρικτές τους.

Το πινγκ πονγκ στο δημοτικό σχολείο Βασιλικών Σαλαμίνας

 


Η Σαλαμίνα έγινε νέος τόπος επίσκεψης για την Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στην προσπάθειά της να κάνει το ολυμπιακό άθλημα περισσότερο γνωστό στα δημοτικά σχολεία.

Την Παρασκευή 31/01 πραγματοποίησε παρουσίαση του πινγκ πονγκ σε όλες τις τάξεις του 6/θέσιου δημοτικού σχολείου Βασιλικών Σαλαμίνας με οργανώτρια τη Χρυσούλα Τουρσουνίδου, ομοσπονδιακή προπονήτρια υπεύθυνη για το κομμάτι της ανάπτυξης και διάδοσης του αθλήματος.

Στο θεωρητικό κομμάτι χρησιμοποιήθηκε για την παρουσίαση το υλικό καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής Διάνας Ζέρδιλα, το οποίο έχει παραχωρήσει στην ομοσπονδία. Ακολούθησε επίδειξη του αθλήματος με την ομοσπονδιακή προπονήτρια να ανταλλάσει βασικά χτυπήματα με την επίσης καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και παλιά συμπαίκτριά της στην εθνική ομάδα και πρωταθλήτρια Ελλάδας Μαρία Καλογιάννη.

Επίσης, όλοι οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το άθλημα, καθώς έπαιξαν μεταξύ τους, αλλά και με την εκπρόσωπο της ΕΦΟΕπΑ.

Εκ μέρους της ομοσπονδίας η Χρυσούλα Τουρσουνίδου ευχαρίστησε θερμά «τη διευθύντρια κα. Κωφονικολού, τη γυμνάστρια και φίλη Μαρία Καλογιάννη και όλους τους δασκάλους του σχολείου για την φιλοξενία και την άψογη συνεργασία». Γρήγορα μέσα στην επόμενη βδομάδα το πρόγραμμα προβλέπει νέες επισκέψεις σε σχολεία.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Πρώτα θα πάει στο γήπεδο ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά Ιθάκη Β' και μετά θα ξεκινήσει το παιχνίδι του!

 


Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η Τοπική Επιτροπή Δυτικής Ελλάδος θα δώσει το χρονικό περιθώριο να φτάσει πρώτα στο κλειστό γυμναστήριο «Τόφαλος» της Πάτρας ο ΑΣΕΑ Κεφαλονιά Ιθάκη και μετά θα ξεκινήσει ο αγώνας του, καθώς αυτός που ήταν προγραμματισμένος για τις 11, θα ξεκινήσει στις 12 εκτός και άν χρειαστούν και άλλο χρόνο οι Κεφαλονίτες να φτάσουν στο γήπεδο, οπότε το πρόγραμμα θα πάει πιο πίσω όχι μόνο για αυτούς, αλλά και για άλλα Σωματεία που εμπλέκονται οι αγώνες τους με τον ΑΣΕΑ. Αν μάλιστα πάει πολύ πίσω το πρόγραμμα η αίθουσα δεν θα παραδοθεί στην αστυνομία για τον αγώνα μπάσκετ και υπεύθυνη για την τέλεση του προγράμματος των αγώνων θα είναι η Τ.Ε. Δυτικής Ελλάδας.

Πάντως στο ttscore της Ομοσπονδίας η ώρα έναρξης του 1ου ωραρίου είναι ακόμη η 11:00πμ. Αυτά τα στοιχεία δεν αλλάζουν στην database;

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες η Τοπική Επιτροπή Δυτικής Ελλάδας έδωσε στο Σωματείο και την άδεια για μαγνητοσκόπηση των αγώνων του. Οπότε, όλα τα Σωματεία είστε καλοδεχούμενα να μας αναθέσετε την προβολή σας και η Ομοσπονδία δεν θα μπορεί να σας αρνηθεί, άν βέβαια ισχύουν αυτές οι πληροφορίες-.

Με 187 τελικές δηλώσεις συμμετοχής το αναπτυξιακό πρωτάθλημα της Αλεξανδρούπολης

 


Στην ακριτική Αλεξανδρούπολη, την πόλη με την ιδιαίτερη αγάπη και το εξαιρετικό έργο στην επιτραπέζια αντισφαίριση, θα κλείσει η σειρά των αναπτυξιακών τουρνουά 2024-2025.

Το 6ο πρωτάθλημα θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 08 και 09/02 στο κλειστό γυμναστήριο «Γιώργος Παρασκευόπουλος» και είναι πια στην τελική ευθεία οι ετοιμασίες από τους Εβρίτες, οι οποίοι έχουν δοκιμαστεί χρόνια τώρα και με επιτυχία στον θεσμό. 

Ενδεικτικό της αναγνώρισης, που έχει η πολυετής προσπάθειά τους, είναι και η μεγάλη φετινή συμμετοχή, παρότι είναι το τελευταίο τουρνουά και οι θέσεις σε κάθε κατηγορία για τον Μεγάλο τελικό έχουν κριθεί σε σημαντικό βαθμό.

Οι τελικές δηλώσεις έφτασαν τις 187 από 37 σωματεία όλης της χώρας, αριθμοί που μετά από το τουρνουά της Πεύκης κινούνται στα συνηθισμένα επίπεδα της χρονιάς. Το 5ο όπεν της Αλεξανδρούπολης συνδιοργανώνουν η Ε.Φ.Ο.Επ.Α., ο δήμος της πόλης και το τοπικό σωματείο Φάρος.

Θα γίνουν οι κατηγορίες εφήβων – νεανίδων, παίδων, παμπαίδων – παγκορασίδων και μίνι παμπαίδων – μίνι παγκορασίδων. Οι συμμετοχές χωρίζονται σε 39 εφήβους, 13 νεάνιδες, 57 παίδες, 39 παμπαίδες, 11 παγκορασίδες, 19 μίνι παμπαίδες και 10 μίνι παγκορασίδες.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν κατέστη δυνατό να σχηματιστεί η κατηγορία των κορασίδων λόγω μικρής συμμετοχής. Οι κληρώσεις των γκρουπ έχουν γίνει και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τις δουν στον σύνδεσμο https://app.ttscore.io/customer/24/event/742.

Το γενικό πρόγραμμα του πρωταθλήματος θ’ ανακοινωθεί την προσεχή εβδομάδα στην ιστοσελίδα της Ε.Φ.Ο.Επ.Α., ενώ τα ωράρια των αγώνων θ’ αναρτηθούν σύντομα στον ιστότοπο των διοργανώσεων της ομοσπονδίας http://app.ttscore.io/customer/24. Σύμφωνα με την προκήρυξη ο βασικός προγραμματισμός προβλέπει έναρξη των αγώνων το Σάββατο στις 08.30 και λήξη την Κυριακή στις 19.00.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Σαν σήμερα στο Ελληνικό Πινγκ Πονγκ: 1 Φεβρουαρίου (1950-1973)

 


1950 - Σε φιλικούς αγώνες η ΧΑΝ Αθηνών κερδίζει την ΑΕ Παγκρατίου με 5-2 και η ΑΕ Παγκρατίου την ομάδα της Νέας Σμύρνης (ΕΣΕΝ) με 6-1. Επίσης η ΕΣΕΝ κερδίζει τους Νέους Βύρωνος με 5-2.



1959 - Προαναγγελία για το ατομικό πρωτάθλημα γυναικών που θα ξεκινήσει στις 3 Φεβρουαρίου και έχει τον χαρακτήρα προκριματικών για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Οι άνδρες δεν θα παίξουν ακόμη, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς ασχολούνται με τις σχολικές εξετάσεις τους.

1962 - Το άλλοτε ισχυρό τμήμα των Νέων Βύρωνος περνάει πολύ δύσκολες στιγμές και είναι έτοιμο να διαλυθεί. Άτομα αναρμόδια και με μίσος για το Άθλημα κάνουν τα πάντα για να διαλυθεί το τμήμα.


1966 - Ανακοινώνεται το πρόγραμμα του Β' γύρου στο Κύπελλο Ελλάδος, με τις ομάδες της Αθήνας που θα μετακινηθούν εκτός έδρας να αποζημιώνονται οικονομικά από την Ομοσπονδία.


1973 - Για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Λιγκ η χώρα μας θα αντιμετωπίσει την πολύ ισχυρή ομάδα του Λουξεμβούργου στις 3 Φεβρουαρίου. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα αναμετρηθούν οι δύο χώρες και ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 6 το απόγευμα στο Παπαστράτειο.


Πηγή: gazzetta.gr
 

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment