Τι εντυπώσεις άφησε η διοργάνωση του Αναπτυξιακού της Πεύκης

 


Το 5ο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα της σεζόν που διοργανώθηκε από τον Σ.Π.Α.Λ.Π. (1ο του Σωματείου το οποίο υπάρχει από το 2020), πέρασε στην Ιστορία του Αθλήματος και υπάρχουν αρκετά που κατά την γνώμη μας πρέπει να αναφερθούν.

Θα ξεκινήσουμε από τα θετικά, τα οποία αφορούν και το Σωματείο, αλλά και την Ομοσπονδία.

- Το πρώτο που θα θέλαμε να αναφέρουμε είναι το γεγονός ότι 20 εθελοντές του Σωματείου επί 2 ολόκληρες ημέρες ήταν όπου έπρεπε να είναι, λύνοντας κάθε πρόβλημα που πήγαινε να δημιουργηθεί, προσέχοντας ποιός έπρεπε να είναι που, ήταν δίπλα στους διαιτητές και την γραμματεία για ότι χρειαζόταν και γενικά δεν άφηναν τίποτα στην τύχη.

- Τα παράθυρα ήταν επαρκώς καλυμένα και δεν υπήρξε πρόβλημα εξωτερικού φωτισμού. Ο φωτισμός εντός του γυμναστηρίου ήταν από τους καλύτερους που έχουμε δει και οι Αθλητές-τριες, μπορούσαν χωρίς πρόβλημα να αγωνίζονται.

- Τα ωράρια όχι μόνο δεν ξέφυγαν αλλά ολοκληρώθηκαν και λίγο πριν το προβλεπόμενο και σε αυτό βέβαια τον πρώτο ρόλο έπαιξε η τεράστια εμπειρία του επιδιαιτητή κ. Ηλία Ζαχαρόπουλου, της γραμματέως των αγώνων κας Μαρίας Μιτακίδου και όλων των διαιτητών οι οποίοι δεν άφηναν τον χρόνο να περνά ανεκμετάλλευτος.

- Παρά το ότι η περιοχή ήταν δύσκολη για να καλυφθούν οι ανάγκες σε φαγητό, οι διοργανωτές είχαν φροντίσει να ενημερώσουν κοντινές επιχειρήσεις εστίασης και υπήρχε άμεση κάλυψη των αναγκών.

- Εκτός της αίθουσας του γυμναστηρίου υπήρχαν -υπό τον φόβο ψύχους- παλέτες με κουβέρτες προκειμένου να δοθούν στους θεατές εφόσον χρειαζόταν, αλλά ο καιρός ήταν σύμμαχος των Αθλητών και των θεατών.

- Οι 12 ερασιτέχνες φωτογράφοι που κάλυψαν τους αγώνες έχουν τραβήξει εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες φωτογραφίες και οι Αθλητές-τριες θα μπορούν να έχουν δωρεάν πολύ σημαντικά ενθύμια από αυτή την διοργάνωση.

Το μεγαλύτερο από τα αρνητικά για το οποίο δεν ευθύνεται ο ΣΠΑΛΠ, ήταν ότι το κλειστό γυμναστήριο δεν είχε την δυνατότητα να φιλοξενήσει τόσους Αθλητές και Αθλήτριες και οι αγωνιστικοί χώροι ήταν για μία ακόμη φορά πολύ μικρότεροι απ' ότι ορίζουν οι κανονισμοί της Ομοσπονδίας. Είναι πολύ ωραίο να υπάρχουν πολλές συμμετοχές, αλλά θα πρέπει επιτέλους να υπάρχουν και οι σωστές συνθήκες διεξαγωγής των αγώνων. Ίσως αφού πρώτα μετρηθούν σωστά οι αγωνιστικοί χώροι να πρέπει να υπάρχει σε κάποιες περιπτώσεις «κόφτης» στον αριθμό των συμμετεχόντων.

Πολύς κόσμος έμενε για ώρες όρθιος στην σκάλα γιατί δεν είχε που να καθίσει και αυτοί που καθόντουσαν δεν είχαν οπτική επαφή με τα τραπέζια που βρίσκονταν μπροστά από την κερκίδα. Τα περισσότερα από τα γυμναστήρια στην χώρα μας δυστυχώς έχουν δημιουργηθεί για να είναι πιό πολύ προπονητήρια και όχι γήπεδα με δυνατότητα σωστής παρακολούθησης, αλλά και προβολής των Αθλημάτων που φιλοξενούν.

Με το πρόσχημα από την Ομοσπονδία της καθυστέρησης των ωραρίων, σε μία διοργάνωση που τελείωσε νωρίτερα απ' ότι ήταν προγραμματισμένο, δεν είχαμε για μία ακόμη φορά παρουσίαση των φιναλίστ. Πρέπει να αλλάξει αυτό, δεν τιμά τα παιδιά.

Ως τελική εικόνα, το σωματείο που διοργάνωσε το πρωτάθλημα αποδείχθηκε περισσότερο από ικανό να αναλαμβάνει και να φέρνει εις πέρας επιτυχώς τέτοιες διοργανώσεις, αλλά πρέπει σαφώς να διορθώσει η Ομοσπονδία τις παραλείψεις και τα λάθη της και όχι να έχει στόχο το: άντε να κάνουμε το πρωτάθλημα να τελειώνουμε.


Αυτή είναι η καταγγελία που αναφέρει η κα Νεοφύτου στο σχόλιο της για τον κ. Κολυμπάδη.

 


Ανάρτηση από το pelop.gr στις 21 Ιανουαρίου του 2021 στις 14:45μμ.

«Σοβαρή υπόθεση καταγγελίας για πλαστογράφηση στάλθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών από τον υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη. Πρόκειται για καταγγελία για πλαστογραφία αποτελεσμάτων στο Βαλκανικό πρωτάθλημα πινγκ πονγκ που έγινε στην Πάτρα πριν 25 χρόνια. Την έκαναν οι διεθνείς αθλήτριες, Αρχοντία Βολακάκη (μέλος της Ολυμπιακής ομάδας το 2004 στην Αθήνα) και Χριστίνα Φίλη (ενεργή πρωταθλήτρια), οι οποίες κατηγορούν τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας πινγκ-πονγκ, Μανώλη Κολυμπάδη.
Υποστηρίζουν ότι, στο 9ο Βαλκανικό πρωτάθλημα Νέων-Νεανίδων το 1996 που φιλοξενήθηκε στην Πάτρα, πλαστογραφήθηκαν τα στοιχεία των αγώνων για τις συμμετοχές τους ως μελών της Εθνικής μας ομάδας και για τη διάκριση τους στο ομαδικό (χρυσό μετάλλιο). Ισχυρίζονται ότι ενώ αγωνίστηκαν εκείνες, αναγράφηκαν ότι αγωνίστηκαν και άλλες αθλήτριες. Στην καταγγελία τους, σύμφωνα με ενημέρωση της ΓΓΑ, αναφέρονται «τα εν λόγω πλαστογραφημένα έγγραφα φέρουν τη σφραγίδα της ΕΦΟΕΠΑ (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης) και την υπογραφή του τότε Γενικού Γραμματέα της Ομοσπονδίας και σημερινού προέδρου, Μανώλη Κολυμπάδη». Χαρακτηριστικά σε δελτίο Τύπου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού τονίζονται τα εξής: 

Οι διεθνείς αθλήτριες θεωρούν ότι η πλαστογραφία «είχε αντικειμενικό σκοπό και αποτέλεσμα να καρπωθούν τρεις άλλες αθλήτριες (τις οποίες κατονομάζουν) παράνομα και αθέμιτα, αθλητική επιτυχία και αναγνώριση και κυρίως προνόμια δημοσίου δικαίου» (εισαγωγή άνευ εξετάσεων στο Πανεπιστήμιο -Γυμναστική Ακαδημία- όπως ίσχυε τότε και σημαντική μοριοδότηση).
Επιπλέον, εξηγούν ότι «σκοπός της πλαστογραφίας ήταν να εμφανίσει τις τρεις αθλήτριες να έχουν συμμετάσχει στο 50 συν ένα τοις εκατό του συνόλου του πρωταθλήματος, όπως απαιτεί ο νόμος και αυτό επετεύχθη με την πλαστογραφία που έγινε στον ημιτελικό και στον τελικό του Βαλκανικού πρωταθλήματος».

Αναφέρουν δε ότι στην περίπτωση του τελικού αγώνα, τα έγγραφα που απέστειλε η Ομοσπονδία του πινγκ πονγκ στην Βαλκανική Ομοσπονδία (BTTU) και εκείνα που παραχώρησε στις αθλήτριες κατόπιν αιτήματός τους, δεν συμπίπτουν ως προς το περιεχόμενο.

Οι καταγγέλλουσες κάνουν λόγο για την ηθική και υλική ζημία («ενδεικτικώς οι ευνοημένες αθλήτριες είναι σήμερα διορισμένες στο Δημόσιο με τη θέση προπονητή επιτραπέζιας αντισφαίρισης, ενώ εμείς όχι») και ζητούν «τέτοια φαινόμενα παρανομίας και αδικίας να καταπολεμηθούν για την κάθαρση του ερασιτεχνικού αθλητισμού που υπηρετήσαμε και υπηρετούμε».

Καταλαβαίνετε ότι η υπόθεση θα έχει πλέον συνέχεια και παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Αλλωστε μόνο και μόνο ότι αποφασίστηκε από τον Λευτέρη Αυγενάκη να σταλεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών σημαίνει πάρα πολλά…»

Σχόλιο της κας Ελπινίκης Νεοφύτου για τον κ. Μανώλη Κολυμπάδη

 


Σχόλιο της κας Ελπινίκης Νεοφύτου για τον κ. Μανώλη Κολυμπάδη όπως αναρτήθηκε σε δημοσίευμα του gre78.blogspot.com:

«Δυστυχώς ο Κυρ Μανώλης κάηκε από χαρακτήρα και από τις επιλογές του. Η επιλεκτική του μεταχείριση αλλά και η καταχρηστική του συμπεριφορά ανέδειξε το προσωπείο του αδίσταχτου να κρατηθεί πάσα θυσία στην εξουσία και με όποιο κόστος. Η δε συμπεριφορά του όταν μας μίλαγε στο τηλέφωνο πραγματικά υποτιμητική και με έπαρση. Όλα είναι ρόδα και γυρίζουν πίσω στην ζωή. Ευτυχώς που ακουγόμαστε κάπου πλέον. Ακόμα δεν έχει απαντήσει για αυτό https://pelop.gr/katangelies-gia-plastografia-sto-valkaniko-pou-egine-stin-patra-to-1996/ και ναι είμαστε πολλές και αν χρειαστεί θα τα πούμε και στις δικαστικές αίθουσες. Και είμαστε αληθινές. Ψάξτε να μας βρείτε. Απλά σας τιμωρούμε με το ίδιο νόμισμα που ενεργούσατε εσείς τόσα χρόνια κυρ Μανωλη. Χαιρετίσματα στην κυρ Στέλλα. Ξέρει από ποια. Θα καταλάβει. Και κανονίστε να άλληλοβραβευτειτε μεταξύ σας πάλι έτσι για να καρφώνεστε περισσότερο. Καλή σας μέρα.»

Την κα Νεοφύτου δεν την γνωρίζω προσωπικά, απλά αναδημοσιεύω το σχόλιό της.

Θέλει να αναλάβει την θέση του τεχνικού συμβούλου της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. ο Μανώλης Κολυμπάδης;

 


Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο Μανώλης Κολυμπάδης θέλει η επόμενη ημέρα να τον επαναφέρει στα κοινά της Ε.Φ.Ο.Επ.Α. Ο πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας και πρώην Γενικός Γραμματέας της Ε.Ο.Ε. προτίθεται να αναλάβει την θέση του τεχνικού συμβούλου. Η γνώση και η εμπειρία του τεράστια, όπως και η προσφορά του στο Άθλημα. Να δούμε αν τελικά θα επιβεβαιωθεί αυτό.

Περιμένει για την πιθανή νέα συμμετοχή του στο Ευρωπαϊκό Τοπ 16 ο Γκιώνης

 


Καθώς ετοιμάζει τις βαλίτσες του για το Singapore Smash της World Table Tennis και περιμένει την αυριανή 29/01 κλήρωση του απλού ανδρών στο μεγάλο event, ο Παναγιώτης Γκιώνης βρίσκεται στις πιθανές συμμετοχές για το Ευρωπαϊκό Τοπ 16. Πρόκειται για την ιστορική ατομική διοργάνωση, που κάθε χρόνο συγκεντρώνει τους καλύτερους αθλητές και τις καλύτερες αθλήτριες της ηπείρου και φέτος θα γίνει για 7η φορά στο Μοντρέ της Ελβετίας από τις 20 έως τις 23/02.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης (ETTU) ανακοίνωσε τις επιβεβαιωμένες συμμετοχές για το λαμπερό τουρνουά και ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής είναι 3ος αναπληρωματικός με βάση τη θέση του στον ευρωπαϊκό πίνακα αξιολόγησης. Η ειδοποίηση έφτασε προ ημερών στην ΕΦΟΕπΑ και η τελευταία απάντησε θετικά για την παρουσία του σπουδαίου αμυντικού, αν βεβαίως χρειαστεί.

Το Europe Top 16 Cup Montreux 2025 αναμένεται με ξεχωριστό ενδιαφέρον διότι εμφανίζει αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής του και γι’ αυτό θα διαρκέσει πρώτη φορά τέσσερις ημέρες. Για την ακρίβεια, θα είναι Τοπ 16 στην τελική μορφή του, διότι γενικά θα έχει από 22 συμμετοχές και αρχικά θα περιλαμβάνει προκριματικούς γύρους για δύο προνομιούχες θέσεις! Με αυτή τη σημαντική διαφοροποίηση η ETTU θέλει έτσι να δώσει κίνητρο σε περισσότερους αθλητές και είναι σύστημα, που στο κοντινό παρελθόν είχε εφαρμοστεί για το ατομικό Παγκόσμιο Κύπελλο.

Η Ένωση δημοσίευσε τους συμμετέχοντες στο main stage, τους συμμετέχοντες στα προκριματικά και τους αναπληρωματικούς. Στην τελευταία κατηγορία ο Γκιώνης είναι 3ος , πίσω από τον Ρουμάνο Οβίντιου Ιονέσκου και τον Σλοβάκο Λούμπομιρ Πίστεϊ και πάνω από τον Σλοβάκο Βανγκ Γιανγκ και θα περιμένει για να δει αν θα πραγματοποιήσει την 9η παρουσία του στον θεσμό.

Στις οκτώ, που έχει καταγράψει από το 2014, οι έξι είναι συνεχόμενες (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2021 και 2022), μάλιστα πριν από 10 χρόνια στο Μπακού είχε κατακτήσει την 3η θέση.

Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ

Η νέα καινοτόμος μορφή, που εισάγεται στο Europe Top 16 Cup του 2025, περιγράφεται στο πρόγραμμα:

- Πέμπτη: Προημιτελικοί γύροι για τους αθλητές/τριες, που στα seeding της ETTU είναι στις θέσεις 15-21, συν έναν Ελβετό παίκτη. Οι δύο νικητές του 2ου γύρου θα προκριθούν στο κυρίως ταμπλό.

- Παρασκευή: Αγώνες της φάσης των «16» τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες.

- Σάββατο: Προημιτελικοί και για τις δύο κατηγορίες.

- Κυριακή: Ημιτελικοί και τελικοί για τους άνδρες και τις γυναίκες.

Επιπλέον, ο περιορισμός των δύο αθλητών ανά χώρα έχει καταργηθεί, εξασφαλίζοντας ότι οι καλύτεροι παίκτες της Ευρώπης θα έχουν την ευκαιρία να αγωνιστούν, ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους. Όλοι οι αγώνες θα διεξαχθούν με τη μορφή «ο καλύτερος των 5 σετ» και το τουρνουά θα διεξαχθεί σε ένα τραπέζι για τέσσερις ημέρες.

Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπετε την επιβεβαιωμένη λίστα των αθλητών και των αθλητριών. Χωρίζεται στους 14, που περνάνε απευθείας στο κυρίως ταμπλό, στους 8, οι οποίοι πρέπει ν’ αγωνιστούν στα προκριματικά και στους 11 αναπληρωματικούς.

Τέλος, το Εκτελεστικό Συμβούλιο της ETTU ανέθεσε το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ομαδικού του 2027 στην Ένωση Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της Πορτογαλίας, για να το διεξάγει στο Πόρτο και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Βετεράνων του 2027 στην Ένωση Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της Λετονίας, για να το φιλοξενήσει στη Ρίγα.

Πηγή: Ε.Φ.Ο.Επ.Α.

Όταν η δουλειά είναι καλή τα αποτελέσματα έρχονται!

 


2 Προκρίσεις για τους αθλητές του Σ.Π.Α.Λ.Π στην Τελική Φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ατομικού Εφήβων U19!

Συγκεκριμένα οι αθλητές μας Γεωργαλλίδης Δημήτρης & Βατσακλής Απόστολος αν και ανήκουν ακόμα στην κατηγορία των Παίδων κατάφεραν μετά από πολύ δυνατούς αγώνες να προκριθούν στην Τελική Φάση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ατομικού Εφήβων U19!

Στους αγώνες συμμετείχαν με εξίσου αξιόλογη παρουσία και οι αθλητές μας Κούβελας Γιώργος (που ανήκει στην κατηγορία των Παμπαίδων) & ο Σαρηγιάννης Αχιλλέας, αποκομίζοντας σημαντικές εμπειρίες αγωνιζόμενοι με μεγαλύτερους αθλητές!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την καθημερινή τους προσπάθεια και τις επιτυχίες τους!

Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: ΣΠΑΛΠ

Το Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ επισκέφτηκε ο Γιάννης Σγουρόπουλος

 


Με... άρωμα πινγκ πονγκ εξελίχθηκε το χθεσινό μάθημα του Κέντρου Αθλητικού Ρεπορτάζ (ΚΑΡ) του Χρήστου Σωτηρακόπουλου.

Ο ένας και μοναδικός Γιάννης Σγουρόπουλος μίλησε για το άθλημα της Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης στους νέους φοιτητές. Οικοδεσπότης ήταν ο συνάδελφος Αλκης Τσαβδαράς και για μία ώρα οι σπουδαστές δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ακούσουν για το πινγκ πονγκ και να συζητήσουν με τον άνθρωπο που έχει γράψει Ιστορία στο άθλημα!— μαζί με Alkis Tsavdaras.

Ο Γιάννης Σγουρόπουλος, όπως λέει το ρεπορτάζ, ήταν απολαυστικός με τους υποψήφιους δημοσιογράφους να καταλαβαίνουν την αξία των αθλητών των ερασιτεχνικών αθλημάτων και των προσπαθειών τους.

Ο Αλκης Τσαβδαράς, για μία ακόμη φορά δείχνει έμπρακτα την αγάπη του για το πινγκ πονγκ. Από την Cosmote Tv και το Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ έχει περάσει όλη η σύγχρονη Ιστορία του αθλήματος. Λευτέρης Μάκρας, Κώστας και Γιώργος Κωνσταντινόπουλος, Κατερίνα Τόλιου, Κωνσταντίνα Παρίδη, Ιωάννα Γερασιμάτου και άλλοι πολλοί έχουν βγει ζωντανά είτε στα κανάλια της Cosmote Tv, είτε στο ΚΑΡ, είτε έχει πάρει συνεντεύξεις στις μεγάλες ιστοσελίδες που δουλεύει.

Εχει προβάλει το άθλημα γιατί το... αγαπάει και έχει συμμετάσχει στα πρωταθλήματα Τύπου, μία πολύ καλή πρωτοβουλία που είχε ο Γιάννη Φάκαρος.

Επειδή οι δημοσιογράφοι που ασχολούνται ενεργά με το άθλημα είναι ελάχιστοι, η ομοσπονδία πρέπει να συμβάλει και να τιμήσει αυτούς που προσπαθούν να αναδείξουν τους αθλητές μας!

Πηγή: Sportsland

Ε.Φ.Ο.Επ.Α. (Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης)

BlogSpot | youtube.com/@gre78/posts

International Table Tennis Federation

Table Tennis

"table tennis" - Google News

"China table tennis" - Google News

Table Tennis England

Butterfly Online | Butterfly Table Tennis & Ping Pong Equipment